The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP Masters Rome
#91
heeft gaudio gewonnen?
Reply
#92
Ad Wim Wrote:Paar belangrijke potje nu:
Volandri-Gabashvili
Ferrer-Andreev
Rochus-Llodra

Laatstgenoemden moeten winnen, hup!
gaat bij alle drie niet goed voor je
Reply
#93
Gaat inderdaad allemaal klote. Lijkt een vrij dramatisch begin te worden zo.

Vooral Llodra heeft al genoeg kansen gehad om terug te breaken in de tweede.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Andreev breakt terug, dat is dan wel weer gunstig. Maar Pipo gaat veel te hard en Rochus wint de tweede set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
jammer andreev breakt terug. jammer dat moya er zo snel uit ligt. maar kon toch niet verder komen als de kwartfinale.
gaudio gewonnen ad?
volandri gaat heel goed, niet genomen deze week vanwege zware programma..maar kan gaan verrassen
Reply
#96
Gaudio gewonnen ja, 64 64, maar die gaat er wel af tegen Roddick denk ik.

Volandri gaat nu idd goed, maar kan nog gaan choken. En Gasquet lijkt me sowieso eindstation.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Is Youzhny - Benneteau nu gewoon afgelopen (welke eindstand) of heeft iemand opgegeven? Ik kan nergens wat vinden. Raar[/b]
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#98
Andreev breakt weer en mag voor de set serveren :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
ANDREEV BREAKT!! Supernieuws
Reply
THE MAILMAN Wrote:Is Youzhny - Benneteau nu gewoon afgelopen (welke eindstand) of heeft iemand opgegeven? Ik kan nergens wat vinden. Raar[/b]
Snap het ook niet zo goed, hij was opeens verdwenen.
Youzhny zal wel gewonnen hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik wil alvast een gewaagde uitspraak doen: Federer gaat zondag Nadal verslaan.

Zetten we er een kratje Grolsch (of Amstel voor jou) op?
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik wil alvast een gewaagde uitspraak doen: Federer gaat zondag Nadal verslaan.

Zetten we er een kratje Grolsch (of Amstel voor jou) op?
Ja, is goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En set voor Igor met 2 aces vanaf deuce =D>

Llodra gaat er wel af, dat is wel kut, kansen zat gehad. Mijn 3e qualifier die eraf gaat vandaag... Gelukkig allemaal wel voor 4 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, wat is die Gabashvili slecht zeg! Hoe had ik ooit kunnen denken dat hij in staat was een ATP-wedstrijd te winnen :oops: #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Breaks over en weer bij Rochus-Llodra. Llodra mist net een 15-40 om terug te breaken naar 4-5 #-o

Andreev mist ook een 15-40, al 3 bp's gemist in de tweede set, hij is gewoon beter nu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4e bp Llodra in deze game
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Weer gemist Icon_evil

Andreev breakt wel :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn eerste speler kwijt :cry: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat eenn drol die Llodra, zoveel kansen: 3 uit 13 bp's :letitallout:

Ben er al 4 kwijt vandaag, maar die zijn samen wel 19 punten waard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andreev mist een bp voor een dubbele break
Reply
Igor had hier inderdaad de nekslag toe kunnen en misschien wel moeten dienen. Met die Ferrer weet je het nooit namelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan toch de break, *4-1 Andreev :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alsnog de break voor Igor :Big Grin Ongelofelijk maar waar, Ferrer kan z'n biezen pakken
Reply
andreev naar 4-1 gaat me dure ferrer
Reply
God, wat ben ik blij dat ik Ferrer eruit heb geknikkerd zeg, 64 61 BAM! Die Andreev gaat Chela ook wel pakken Hakkuh
De alternatieven liggen er ook ongeveer allemaal uit, maar die hebben samen wel veel meer punten gepakt dan 1 :razz:
Ik dacht dat het een week van schade beperkt houden zou worden, maar het kan zo toch nog een redelijke week worden. Dan moet Chucho nu wel even gaan knallen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoop wel dat Andreev die Chela ook wel even pakt, anders pakt Juan Ignacio ook veel punten en is een veel gekozen speler
Reply
chela moet eerst nog van gicquel winnen
Reply
Valt toch wel mee hoe vaak Chela gekozen is?

Sowieso mag hij er wel af tegen Gicquel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Al Chela verliest en Chucho wint kan mijn WEEK al niet meer kapot :wink: :wink:
Reply
acasuso begint goed...met de break op ivan zn service...nu net zo serveren als tegen verkerk.

ook chela meteen gebroken
Reply


Forum Jump: