The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jong Oranje
Mee eens, NAC moet m nu meteen voor een paar miljoen verkopen nu het net lijkt of ie een topspits is
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Peter Wrote:Als je leider van de ploeg bent en penaltynemernr. 1 bent moet je gewoon meteen die bal pakken. :|

Niet mee eens. Je kunt ook de verantwoordelijkheid nemen, door juist een penal niet te nemen. Als je je niet zeker voelt, moet je het niet doen. Simpel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Matador! Wrote:Penalty had hij idd aan Maduro moeten laten, die schoot zijn penalty's er in de halve finale erg goed in en was volgens mij ook de nummer 2 op de lijst. Maar finale was al gespeeld en hij wilde vast nog een aanval doen op de (gedeelde) topscorerstitel.

Ik heb er totaal geen medelijden mee dat deze mis ging. Hij durft niet de verantwoordelijkheid te nemen in de halve finale bij de 2e serie (en terecht), maar nu wil hij wel even zijn momentje meepakken aangezien er toch niets meer kon gebeuren. Erg zwak en hij had hem iemand anders laten nemen. Als hij het deed voor de topscorerstitel vind ik het not zieliger, aangezien een (hardwerkende) teamgenoot die al had. Wilde hij die nog afpakken?

Babel was gister in de eerste helft idd vrijwel onzichtbaar, maar de 2e helft was hij echt wel één van de betere (wat al snel kan in de situatie van gister). Ben het met Waf eens dat Bruins heel goed inviel in die weinige minuten die hij mocht spelen. Jammer dat hij tegen Belgie geen minuten kreeg. Mooi ook van Foppe om Jong a Pin ook wat minuten in de finale te gunnen, hij heeft immers de eerste 2 wedstrijden gespeeld. Man van de wedstrijd was gister het publiek! Voor, tijdens en na de wedstrijd


Notworthy

dat hij die pingel neemt is gewoon vooraf afgesproken. kan je moeilijk bezwaar tegen hebben als hij hem neemt.

ik zei ook dat hij een paar goeie acties had in de 2de helft. hij heeft bruins vrij voor de goal gezet en hij had een keer die solo vanaf rechts waarna de assist op richter kwam. dat intikkertje streep ik weg tegen zijn gemiste pingel.

hij werd pas beter toen we 2-0 voorstonden en meer ruimte kregen en het eigenlijk al gesppeld was. die 2-0 was de eerste normale bal die hij raakte. ik vind het gewoon onzin om hem dan een uitblinker te noemen. dat is het enige wat ik wil zeggen. maar dat vindt matador vervelend, want je mag niet zeggen dat ajakkessieden niet goed zijn, dan heb je geen gelijk maar ben je een gefrustreerde feyenoorder (die gek genoeg maduro en de ridder wel goed vond) :roll:

in de 1ste helft moest het verschil gemaakt worden en ik vond dat dat vnl werd gedaan door bakkal met zijn loopacties en zijn werkelijk knappe goal en in mindere mate drenthe en de ridder. ik vind dat zij dus uitblinkers zijn, en babel slechts een redelijke 2de helft speelde.

ik ben trouwens met je eens dat foppe keurige wissels doorvoerde. bruins en jong a pin minuten gunnen was echt klasse.
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Matador! Wrote:Penalty had hij idd aan Maduro moeten laten, die schoot zijn penalty's er in de halve finale erg goed in en was volgens mij ook de nummer 2 op de lijst. Maar finale was al gespeeld en hij wilde vast nog een aanval doen op de (gedeelde) topscorerstitel.

Ik heb er totaal geen medelijden mee dat deze mis ging. Hij durft niet de verantwoordelijkheid te nemen in de halve finale bij de 2e serie (en terecht), maar nu wil hij wel even zijn momentje meepakken aangezien er toch niets meer kon gebeuren. Erg zwak en hij had hem iemand anders laten nemen. Als hij het deed voor de topscorerstitel vind ik het not zieliger, aangezien een (hardwerkende) teamgenoot die al had. Wilde hij die nog afpakken?

Babel was gister in de eerste helft idd vrijwel onzichtbaar, maar de 2e helft was hij echt wel één van de betere (wat al snel kan in de situatie van gister). Ben het met Waf eens dat Bruins heel goed inviel in die weinige minuten die hij mocht spelen. Jammer dat hij tegen Belgie geen minuten kreeg. Mooi ook van Foppe om Jong a Pin ook wat minuten in de finale te gunnen, hij heeft immers de eerste 2 wedstrijden gespeeld. Man van de wedstrijd was gister het publiek! Voor, tijdens en na de wedstrijd


Notworthy

Mooi relaas bij volledig mee eens :p, alleen kan ik niet begrijpen dat iemand het terecht kan vinden dat de leider en penaltynemer van zn ploeg zijn verantwoordelijkheid niet durft te nemen op het beslissende moment van een penaltyserie "omdat hij geen hoek kan kiezen". Dat het lastig is om een hoek te kiezen de 2e keer geldt voor alle spelers. Als je leider van de ploeg bent en penaltynemernr. 1 bent moet je gewoon meteen die bal pakken. :|

Het staat er wat scheef inderdaad :| Ik ben het volledig met je eens, al vind ik het achteraf terecht dat hij hem niet nam aangezien hij hem wss had gemist. Door die actie had hij die in de finale ook niet mogen nemen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Matador! Wrote:Penalty had hij idd aan Maduro moeten laten, die schoot zijn penalty's er in de halve finale erg goed in en was volgens mij ook de nummer 2 op de lijst. Maar finale was al gespeeld en hij wilde vast nog een aanval doen op de (gedeelde) topscorerstitel.

Ik heb er totaal geen medelijden mee dat deze mis ging. Hij durft niet de verantwoordelijkheid te nemen in de halve finale bij de 2e serie (en terecht), maar nu wil hij wel even zijn momentje meepakken aangezien er toch niets meer kon gebeuren. Erg zwak en hij had hem iemand anders laten nemen. Als hij het deed voor de topscorerstitel vind ik het not zieliger, aangezien een (hardwerkende) teamgenoot die al had. Wilde hij die nog afpakken?
Babel was gister in de eerste helft idd vrijwel onzichtbaar, maar de 2e helft was hij echt wel één van de betere (wat al snel kan in de situatie van gister). Ben het met Waf eens dat Bruins heel goed inviel in die weinige minuten die hij mocht spelen. Jammer dat hij tegen Belgie geen minuten kreeg. Mooi ook van Foppe om Jong a Pin ook wat minuten in de finale te gunnen, hij heeft immers de eerste 2 wedstrijden gespeeld. Man van de wedstrijd was gister het publiek! Voor, tijdens en na de wedstrijd


Notworthy


Inderdaad, als dit zijn doelstelling was moeten ze 'm nooit meer in zo'n "vriendenteam" laten spelen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:En Rigters was toch een prutser, Petertje?

Geen prutser, wel een middelmatige speler die nooit goed genoeg zal worden voor de Nederlandse top-4, laat staan voor de Europese (sub)top. Dat is hij overigens nog steeds, ondanks dat hij absoluut een goed toernooi heeft gespeeld.


Babel is ook een middelmatige spits die ook nooit hoger dan subtop zal spelen.
Bangkok resident.
Reply
weg met die surinaamse vlaggen!! Hup Holland!
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:En Rigters was toch een prutser, Petertje?

Geen prutser, wel een middelmatige speler die nooit goed genoeg zal worden voor de Nederlandse top-4, laat staan voor de Europese (sub)top. Dat is hij overigens nog steeds, ondanks dat hij absoluut een goed toernooi heeft gespeeld.


Babel is ook een middelmatige spits die ook nooit hoger dan subtop zal spelen.

Jongens zitten nog in de 20....Huntelaar was 19 en kon volgens PSV ook niets, ging naar Heerenveen en Ajax en zou nu bij Juventus aan de bak kunnen....
Niet alle spelers zijn Seedorfjes en Kluivertjes die op hun 16e al de hele wereld aankunnen en rond hun 20ste bij de besten van de wereld horen.
Ik zeg niet dat het topspitsen zijn of ooit zullen worden, maar ze zijn nog jong en er kan nog van alles gebeuren. (Henry flopte ook in eigen land en in Italië voordat hij de beste van de wereld werd)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:En Rigters was toch een prutser, Petertje?

Geen prutser, wel een middelmatige speler die nooit goed genoeg zal worden voor de Nederlandse top-4, laat staan voor de Europese (sub)top. Dat is hij overigens nog steeds, ondanks dat hij absoluut een goed toernooi heeft gespeeld.


Babel is ook een middelmatige spits die ook nooit hoger dan subtop zal spelen.

Dan is ie in ieder geval te goed voor jouw armzalige clubje.... :razz:
Reply
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:En Rigters was toch een prutser, Petertje?

Geen prutser, wel een middelmatige speler die nooit goed genoeg zal worden voor de Nederlandse top-4, laat staan voor de Europese (sub)top. Dat is hij overigens nog steeds, ondanks dat hij absoluut een goed toernooi heeft gespeeld.


Babel is ook een middelmatige spits die ook nooit hoger dan subtop zal spelen.

Jongens zitten nog in de 20....Huntelaar was 19 en kon volgens PSV ook niets, ging naar Heerenveen en Ajax en zou nu bij Juventus aan de bak kunnen....
Niet alle spelers zijn Seedorfjes en Kluivertjes die op hun 16e al de hele wereld aankunnen en rond hun 20ste bij de besten van de wereld horen.
Ik zeg niet dat het topspitsen zijn of ooit zullen worden, maar ze zijn nog jong en er kan nog van alles gebeuren. (Henry flopte ook in eigen land en in Italië voordat hij de beste van de wereld werd)

Dat is niet waar. Waarom speelde hij dan wel in de PSV-jeugd als ze vonden dat hij niks kon? Hij stelde zich in de ogen van de toenmalige leiding echter nogal arrogant op in de gesprekken over zijn toekomst. Wat PSV met hem wilde was voor hem te min, hij wilde een andere koers varen. Uiteindelijk waren de verstandhoudingen verstoord, daarom was een terugkeer naar PSV ook nooit een optie en ging hij naar Ajax. Dat hij potentie had wist men wel, dat hij zo goed zou worden uiteraard niet, maar je maakt slechts zelden mee dat een speler na zn 19 opeens nog zulke sprongen vooruit maakt als hij gedaan heeft.

En zo jong is Rigters overigens niet meer hoor, hij wordt ook alweer 24. Jij doet het voorkomen alsof hij 18 of 19 is.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:En Rigters was toch een prutser, Petertje?

Geen prutser, wel een middelmatige speler die nooit goed genoeg zal worden voor de Nederlandse top-4, laat staan voor de Europese (sub)top. Dat is hij overigens nog steeds, ondanks dat hij absoluut een goed toernooi heeft gespeeld.


Babel is ook een middelmatige spits die ook nooit hoger dan subtop zal spelen.

Jongens zitten nog in de 20....Huntelaar was 19 en kon volgens PSV ook niets, ging naar Heerenveen en Ajax en zou nu bij Juventus aan de bak kunnen....
Niet alle spelers zijn Seedorfjes en Kluivertjes die op hun 16e al de hele wereld aankunnen en rond hun 20ste bij de besten van de wereld horen.
Ik zeg niet dat het topspitsen zijn of ooit zullen worden, maar ze zijn nog jong en er kan nog van alles gebeuren. (Henry flopte ook in eigen land en in Italië voordat hij de beste van de wereld werd)

Dat is niet waar. Waarom speelde hij dan wel in de PSV-jeugd als ze vonden dat hij niks kon? Hij stelde zich in de ogen van de toenmalige leiding echter nogal arrogant op in de gesprekken over zijn toekomst. Wat PSV met hem wilde was voor hem te min, hij wilde een andere koers varen. Uiteindelijk waren de verstandhoudingen verstoord, daarom was een terugkeer naar PSV ook nooit een optie en ging hij naar Ajax. Dat hij potentie had wist men wel, dat hij zo goed zou worden uiteraard niet, maar je maakt slechts zelden mee dat een speler na zn 19 opeens nog zulke sprongen vooruit maakt als hij gedaan heeft.

En zo jong is Rigters overigens niet meer hoor, hij wordt ook alweer 24. Jij doet het voorkomen alsof hij 18 of 19 is.

Hij is net 23...en aangezien spitsen op hun 28ste gemiddeld pieken heeft ie nog tijd zat....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:En zo jong is Rigters overigens niet meer hoor, hij wordt ook alweer 24. Jij doet het voorkomen alsof hij 18 of 19 is.

Rigters is geen 24, dat kan ik je op een briefje geven...

Januari '84....en god als je op je 23ste geen wereldspits bent omdat je altijd bij NAC hebt gespeeld kan je het ook noooooit meer worden.
Mukkus! Ik hoor weer iemand blaten.....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hee, die had ik net verwijderd omdat ik iets verkeerd had gelezen.

Maar ja, Peter wil natuurlijk zijn gelijk van voor het EK tot 21 blijven houden over de zaak Rigters... :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Sinds wanneer gaat het bij meningen om gelijk hebben? Dat boeit me geen reet, ik gun die jongen het beste.. ik hoop dat hij Barcelona in 2013 naar de CL-winst schiet en Oranje in 2014 op zn 30e naar de WK-titel. Ik vind Rigters echter een matige speler, vaak te dik, die zelfs bij een club met matige spitsen als NAC nooit een vaste kracht heeft kunnen worden. Als jullie vinden dat die speler wel degelijk potentie heeft om de top te halen is dat prima, laten we samen hopen dat jullie gelijk hebben, dan gaan we allemaal nog veel plezier van hem hebben. Zelf betwijfel ik het echter ten stelligste. Als hij (in mijn ogen) slim is probeert hij nu na dit goede toernooi eerst eens bij NAC een seizoen lang basisspeler te worden, ik ben echter bang dat hij volgend seizoen in het 2e van een matige ploeg uit een europese topcompetitie zijn minuten maakt.

En wat dat op latere leeftijd top zijn van Depor betreft. Je hebt gelijk dat een spits piekt rond zn 28e, maar noem eens 5 spitsen die op hun 23 op de bank van een Nederlandse subtopper zaten en vervolgens de Europese (sub)top haalden? :o
Reply
Ene van Nistelrooy zat op zijn 21ste nog bij Den Bosch??
Eto'o bij Mallorca?
Maradona zat op zijn 22ste op de tribune bij Boca Juniors?
Ene Teddy Sheringham speelde bij Millwall?
Hagi speelde 10 wedstrijden bij Steaua?
Shevtsjenko speelde toen 28 wedstrijden bij Kiev?
Drogba speelde 10 wedstrijden bij Le Mans?
Henry was bank zitter bij Monaco en een jaar later bij Juventus op zijn 21/22ste?

Zo kan ik nog wel een a4tje voltypen...
Dus blaat nou niet zo veel...die jongen heeft nog alle kans om een grote te worden of een kleine te blijven maar leeftijd zegt geen ene ruk....
Zijn genoeg jonge top talenten waar geen donder van gekomen is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Ene van Nistelrooy zat op zijn 21ste nog bij Den Bosch??
Eto'o bij Mallorca?
Maradona zat op zijn 22ste op de tribune bij Boca Juniors?
Ene Teddy Sheringham speelde bij Millwall?
Hagi speelde 10 wedstrijden bij Steaua?
Shevtsjenko speelde toen 28 wedstrijden bij Kiev?
Drogba speelde 10 wedstrijden bij Le Mans?
Henry was bank zitter bij Monaco en een jaar later bij Juventus op zijn 21/22ste?

Zo kan ik nog wel een a4tje voltypen...
Dus blaat nou niet zo veel...die jongen heeft nog alle kans om een grote te worden of een kleine te blijven maar leeftijd zegt geen ene ruk....
Zijn genoeg jonge top talenten waar geen donder van gekomen is.

Hey, eindelijk zeg je iets goeds.. een a4tje kun je voltypen (al zijn de namen die je nu noemt veelal fout). Weinig spelers dus die op hun 23 nog van net basisspeler in de NL-subtop naar de top weten te schoppen. Het kan zeker, maar de kans schat ik niet op meer dan een procent op 2/3.

Overigens voor jou informatie: Henry speelde op zn 19e al alle wedstrijden van het seizoen bij Monaco. Van Sheva weet ik ook bijna zeker dat hij voor zn 20e al topscorer van landskampioen Kiev was en ook Eto'o was al voor zn 20e basisspeler van een Europese subtopper. Van Nistelrooy maakt op zn 23e 31 goals voor PSV. Sheringham vind ik een aardig voorbeeld, al was die op zn 20e al basisspeler van Milwall, wat ik voor het gemak als gelijkwaardig als NAC aansla.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:Ene van Nistelrooy zat op zijn 21ste nog bij Den Bosch??
Eto'o bij Mallorca?
Maradona zat op zijn 22ste op de tribune bij Boca Juniors?
Ene Teddy Sheringham speelde bij Millwall?
Hagi speelde 10 wedstrijden bij Steaua?
Shevtsjenko speelde toen 28 wedstrijden bij Kiev?
Drogba speelde 10 wedstrijden bij Le Mans?
Henry was bank zitter bij Monaco en een jaar later bij Juventus op zijn 21/22ste?

Zo kan ik nog wel een a4tje voltypen...
Dus blaat nou niet zo veel...die jongen heeft nog alle kans om een grote te worden of een kleine te blijven maar leeftijd zegt geen ene ruk....
Zijn genoeg jonge top talenten waar geen donder van gekomen is.

Hey, eindelijk zeg je iets goeds.. een a4tje kun je voltypen (al zijn de namen die je nu noemt veelal fout). Weinig spelers dus die op hun 23 nog van net basisspeler in de NL-subtop naar de top weten te schoppen. Het kan zeker, maar de kans schat ik niet op meer dan een procent op 2/3.

Overigens voor jou informatie: Henry speelde op zn 19e al alle wedstrijden van het seizoen bij Monaco. Van Sheva weet ik ook bijna zeker dat hij voor zn 20e al topscorer van landskampioen Kiev was en ook Eto'o was al voor zn 20e basisspeler van een Europese subtopper. Van Nistelrooy maakt op zn 23e 31 goals voor PSV. Sheringham vind ik een aardig voorbeeld, al was die op zn 20e al basisspeler van Milwall, wat ik voor het gemak als gelijkwaardig als NAC aansla.

A. Zijn er niet zoveel Nederlandse topspitsen...
Als je alleen Nederlandse spitsen wil die het bij een Nederlandse topper redden zoek ik ff door.
Michael Mols:
1992/93 FC Twente 16 5 Eredivisie
Arveladze:
1994/95 Trabzonspor 17 12 Turkije
Koevermans:
2000/01 Sparta 4 0 Eredivisie
Makaay:
Speelde bij Vitesse

Drogba vergeet je ook maar? Zelfde type spits snel en sterk.

Quote:1998/99 AS Monaco 13 1 Frankrijk
1998/99 Juventus 16 3 Serie A

Weet niet sinds wanneer Monaco maar 13 wedstrijden per seizoen speelt?

Of Mallorca in het bijna degradatie jaar
Quote:1999/00 Real Mallorca 13 6 Primera Division
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Drogba vergeet ik niet, das 1 van de spaarzame goede voorbeelden. Verder heb ik het niet persé over NL-spelers of spitsen, maar gewoon in het algemeen over spelers die op hun 23e nog bij een zeer matig clubje op de bank zaten en zich net voorzichtig in de basis begonen te spelen om vervolgens de top te halen.

Maar goed.. je wilt het niet snappen maar er VI statistiekjes bijhalen?
Wat Henry betreft:
In dat Monaco-seizoen was hij een tijdje blessé. 2 jaren ervoor (toen hij dus nog jonger was en waar ik op doelde):
1996/97 AS Monaco 36 9 Frankrijk
1997/98 AS Monaco 30 4 Frankrijk
Dat je bij Juve niet meteen doorbreekt is geen schande.

Wat Eto'o betreft:
Het klopt dat hij slechts 13x speelde, maar hij was toen pas 18 een dan is het een hele prestatie om in een, zoals jij terecht aangeeft, rampjaar dan toch 6 goals te maken. Bovendien speelde hij vast niet 13x 90 minuten. Maar de seizoenen erna:
2000/01 Real Mallorca 28 11 Primera Division
2001/02 Real Mallorca 30 6 Primera Division
2002/03 Real Mallorca 30 14 Primera Division
2003/04 Real Mallorca 32 17 Primera Division
2004/05 Barcelona 37 24 Primera Division

Telkens basisspeler bij een club die beter is dan NAC Breda en veelscorend terwijl Rigters afgelopen seizoen in 32 potjes maar liefst 3 keer scoorde. In dat laatste seizoen (2004/2005) was hij net zo oud als Rigters nu. Een gearriveerde vedette dus totaal niet te vergelijken.
Reply
Oki Henry en Eto'o zijn slechte voorbeelden, maar er lopen er genoeg rond die het wel haalden, blijf bij mijn punt, leeftijd zegt nu nog niet zoveel kan nog van alles gebeuren, we zukkeb get zien
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Oki Henry en Eto'o zijn slechte voorbeelden, maar er lopen er genoeg rond die het wel haalden, blijf bij mijn punt, leeftijd zegt nu nog niet zoveel kan nog van alles gebeuren, we zukkeb get zien

Van al dat discussieren ga je moeilijk typen he? :razz:

Maar we zullen het idd wel zien, als hij blijft scoren en spelen als de 5 potjes op het EK zal hij een hele grote worden, als hij blijft scoren en spelen zoals afgelopen jaar bij NAC mag hij blij zijn als hij ooit een belangrijke kracht voor een club als NAC wordt, al zal hij ongetwijfeld ergens een mooi contract tekenen de komende maand.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:Oki Henry en Eto'o zijn slechte voorbeelden, maar er lopen er genoeg rond die het wel haalden, blijf bij mijn punt, leeftijd zegt nu nog niet zoveel kan nog van alles gebeuren, we zukkeb get zien

Van al dat discussieren ga je moeilijk typen he? :razz:

Maar we zullen het idd wel zien, als hij blijft scoren en spelen als de 5 potjes op het EK zal hij een hele grote worden, als hij blijft scoren en spelen zoals afgelopen jaar bij NAC mag hij blij zijn als hij ooit een belangrijke kracht voor een club als NAC wordt, al zal hij ongetwijfeld ergens een mooi contract tekenen de komende maand.

Zit ook nog te pokeren gaat wat moeizaam.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Goed voorbeeld: Hasselbaink.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ook een goed voorbeeld: Pi-Air. Pas prof op zn 20e, wel meteen vanaf het 1e seizoen zeer doeltreffend itt Rigters.
Reply
Peter Wrote:Ook een goed voorbeeld: Pi-Air. Pas prof op zn 20e, wel meteen vanaf het 1e seizoen zeer doeltreffend itt Rigters.

Ga alsjeblieft weg en keer nooit terug
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
helemaal niet ! Petertje moet blijven anders is er hier geen reet meer aan.
Bangkok resident.
Reply
Hebben jullie geen msn? Weer 5 minuten naar de klote :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:gelukkig zaten er ajakkessieden naast me die ook niet wisten dat bijbal meedeed.

teletekst en het sportjournaal kwamen weer met de opmerking dat hij zo goed was. ik vond hem op 2 acties na waardeloos.

misschien moet je je ajakkesbril afzetten?
Gelukkig zag ik gisteren in het EK-overzicht jouw held Drenthe na de gewonnen finale zeggen dat Babel een pluim verdiende omdat hij, en ik citeer, "unstoppable" was...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:gelukkig zaten er ajakkessieden naast me die ook niet wisten dat bijbal meedeed.

teletekst en het sportjournaal kwamen weer met de opmerking dat hij zo goed was. ik vond hem op 2 acties na waardeloos.

misschien moet je je ajakkesbril afzetten?
Gelukkig zag ik gisteren in het EK-overzicht jouw held Drenthe na de gewonnen finale zeggen dat Babel een pluim verdiende omdat hij, en ik citeer, "unstoppable" was...

Je kent het wel.....in de euforie zeg je de meest rare dingen. Die jongen was overmand door emotie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:gelukkig zaten er ajakkessieden naast me die ook niet wisten dat bijbal meedeed.

teletekst en het sportjournaal kwamen weer met de opmerking dat hij zo goed was. ik vond hem op 2 acties na waardeloos.

misschien moet je je ajakkesbril afzetten?
Gelukkig zag ik gisteren in het EK-overzicht jouw held Drenthe na de gewonnen finale zeggen dat Babel een pluim verdiende omdat hij, en ik citeer, "unstoppable" was...

Je kent het wel.....in de euforie zeg je de meest rare dingen. Die jongen was overmand door emotie.

Hij zag niks met die Surinaamse vlag voor zijn harses!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:gelukkig zaten er ajakkessieden naast me die ook niet wisten dat bijbal meedeed.

teletekst en het sportjournaal kwamen weer met de opmerking dat hij zo goed was. ik vond hem op 2 acties na waardeloos.

misschien moet je je ajakkesbril afzetten?
Gelukkig zag ik gisteren in het EK-overzicht jouw held Drenthe na de gewonnen finale zeggen dat Babel een pluim verdiende omdat hij, en ik citeer, "unstoppable" was...

oh ja, en drenthe heeft altijd gelijk :roll:

je kan ook beargumenteerd je eigen mening geven en mijn argumenten weerleggen ipv mijn mening ter discussie stellen door louter te verwijzen naar speler die een redelijk tournooi voetbalde en toevallig feyenoorder (maar ook toevallig surinamer) is.

maar dat doe je niet, en ik denk te weten waarom. je kan het moeilijk met me oneens zijn, maar je wilt niet een ajakkessied kritisch benaderen en je kan er kennelijk geen objectief oordeel over geven. geldt hetzelfde voor matadom!.

treurmuizen.
Reply


Forum Jump: