The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jong Oranje
Nee hoor, dat is het niet. Ik heb maar 1 wedstrijd van Jong Oranje gezien en in die wedstrijd was iedereen matig, dus ik kan er niet echt over meepraten. Ik zeg ook niet dat ik Babel de uitblinker vind oid, ik reageer alleen op jouw uitspraak over Babel en dat je het vreselijk vindt dat hij in de media de uitblinker wordt genoemd. Ik geef een neutrale bron waarin dit wordt bevestigd, meer niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik geef een neutrale bron waarin dit wordt bevestigd, meer niet.

Waf Wrote:je kan er kennelijk geen objectief oordeel over geven

Zo, ook weer opgelost.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:Nee hoor, dat is het niet. Ik heb maar 1 wedstrijd van Jong Oranje gezien en in die wedstrijd was iedereen matig, dus ik kan er niet echt over meepraten. Ik zeg ook niet dat ik Babel de uitblinker vind oid, ik reageer alleen op jouw uitspraak over Babel en dat je het vreselijk vindt dat hij in de media de uitblinker wordt genoemd. Ik geef een neutrale bron waarin dit wordt bevestigd, meer niet.

ja joh, neutrale bron. :roll: je kunt beter volstaan met de opmerking dat je het niet gezien hebt en dat je er geen oordeel over kunt geven. overigens is me bekend dat je dat ook beter kan doen als je wel een (voetbal-)wedstrijd gezien hebt.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee hoor, dat is het niet. Ik heb maar 1 wedstrijd van Jong Oranje gezien en in die wedstrijd was iedereen matig, dus ik kan er niet echt over meepraten. Ik zeg ook niet dat ik Babel de uitblinker vind oid, ik reageer alleen op jouw uitspraak over Babel en dat je het vreselijk vindt dat hij in de media de uitblinker wordt genoemd. Ik geef een neutrale bron waarin dit wordt bevestigd, meer niet.

ja joh, neutrale bron. :roll: je kunt beter volstaan met de opmerking dat je het niet gezien hebt en dat je er geen oordeel over kunt geven. overigens is me bekend dat je dat ook beter kan doen als je wel een (voetbal-)wedstrijd gezien hebt.
cry
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Even terugkomend op onze topper Bijbal, gelukkig heeft de Europese bond niet die pooier bril op. Xtragaap4de

Vier man Jong Oranje in Dreamteam
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 29 juni om 23:57

Jong Oranje is met vier man sterk vertegenwoordigd in het UEFA-Deamteam dat door de Europese bond is opgemaakt naar aanleiding van het EK onder 21 jaar. Zo werden Gianni Zuiverloon, Maceo Rigters, Royston Drenthe en Hedwiges Maduro positief aangehaald binnen het kampioenselftal van Foppe de Haan.


Met name Drenthe kreeg veel lofzang toegeworpen en doorstond volgens de UEFA met succes een vergelijking met Roberto Carlos. Zuiverloon werd geprezen om zijn aanvallende impulsen over flanken, terwijl Maduro vooral om zijn betrouwbaarheid bij de analisten in de smaak viel. Toernooitopscorer Maceo Rigters kreeg logischerwijs ook een uitverkiezing.

Ook verliezend finalist Jong Servië liet een goede indruk achter en zag dit worden beloond met vier plaatsen in het Sterrenelftal.

UEFA-Dreamteam EK -21

Doel: Damir Kahriman (Jong Servië)

Verdediging: Gianni Zuiverloon (Jong Oranje), Branislav Ivanovic (Jong Servië), Giorgio Chiellini (Jong Italië), Aleksandar Kolarov (Jong Servië)

Middenveld: Bosko Jankovic (Jong Servië), Hedwiges Maduro (Jong Oranje), Alberto Aquilani (Jong Italië), Royston Drenthe (Jong Oranje)

Aanval: Leroy Lita (Jong Engeland), Maceo Rigters (Jong Oranje).
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Tussenstand Jong Macedonie-Jong Oranje 0-1, doelpunt Drenthe ! :razz:

Edit: inmiddels afgelopen, 0-1 it is.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Met Sno en Drenthe in de spits moet het wel gaan lukken tegen de Esten. Confused

Kenneth Vermeer; Gianni Zuiverloon, Dirk Marcellis, Kees Luijckx, Jeroen Drost; Geert Arend Roorda, Luigi Bruins, Lorenzo Davids; Roy Beerens, Evander Sno, Royston Drenthe
Reply
Gelukkig heb je er veel verstand van, Peter.

0-1 Evander Sno na 58 seconden. :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dus Sno is opeens een wereldspits omdat hij 2 goals maakt en Drenthe een prutser omdat hij een pingel mist net als dat Rigters een ster was na een paar doelpunten op het vorige ek?
Reply
Peter Wrote:Dus Sno is opeens een wereldspits omdat hij 2 goals maakt en Drenthe een prutser omdat hij een pingel mist net als dat Rigters een ster was na een paar doelpunten op het vorige ek?

Wie zegt dat?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Peter

[baby]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: