The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jong Oranje
#61
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:where is my seat gewonnenbij de coca cola. nu vip gast bij nederland belgie. Vrijdag er al heen om te ete3n met delegatie van de uefa. daarna hotel opzoeken. krijgen zelfs zakgeld mee om te stappen. Zaterdagochtend uitkiezen waar we in het stadion willen zitten...overal mag. dan wedstrijd...en dan nog een nacht hotel

wel relaxed dus... :Big Grin

Naast Foppe op de bank ! :wink:

Dan zal de verkoop ook lekker lopen, als je nog overal kunt zitten. :|

Weet iemand trouwens waarom vrijwel elke ploeg 4-5-1, 5-4-1 of 4-2-3-1 speelt? En dan vind de commentator het gek dat er nauwelijks goals vallen. :eeeek:

Allemaal een kopie van de psv/chelsea style ?

Chelsea verdedigend? :eeeek:
Reply
#62
Depor Wrote:Nee hoor, dat gejank van Peter toen en zijn PSV weet het allemaal zo goed van nu.

Icon_question In de winter heeft PSV het lekker laten afweten door geen spits aan te trekken, waardoor na de winter nauwelijks gescoord werd. PSV kon sowieso geen 4-3-3 meer spelen omdat het achter Koné en Farfan niks had. Nu hebben ze wel toegeslagen en gaan 'we' komend seizoen weer 4-3-3 spelen met Perez, Lazovic, Koné en Farfan voor 3 positities. Prima ingekocht! Afgelopen jaar waren Kluivert en Tardelli de stand-ins. Nu nog een linkshalf (Gio/Zenden) en een linksback (de Cler) en er staat weer een topploeg komend seizoen. Eindelijk geen gezeik tot 31 augustus, maar alles op tijd rond (als PSV in augustus dan maar zn poot stijf houdt als clubs komen voor Farfan, Gomes of Koné). Aanval versterkt en in de breedte veel sterker en meer Nederlands geworden. Dan is het alleen afwachten in hoeverre Salcido Alex doet vergeten en in hoeverre Gio/Zenden Cocu kan doen vergeten. En dan komende maanden lekker spelers als Beasley, Vayrynen en Culina verkopen en mannen als Beerens verhuren. Maar goed, hier is een ander topic voor en PSV moet nog maar zien dat het de Cler en Gio of Zenden kan vastleggen. :p
Reply
#63
Peter Wrote:Maar goed, hier is een ander forum voor
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#64
Peter Wrote:
Depor Wrote:Nee hoor, dat gejank van Peter toen en zijn PSV weet het allemaal zo goed van nu.

Icon_question In de winter heeft PSV het lekker laten afweten door geen spits aan te trekken, waardoor na de winter nauwelijks gescoord werd. PSV kon sowieso geen 4-3-3 meer spelen omdat het achter Koné en Farfan niks had. Nu hebben ze wel toegeslagen en gaan 'we' komend seizoen weer 4-3-3 spelen met Perez, Lazovic, Koné en Farfan voor 3 positities. Prima ingekocht! Afgelopen jaar waren Kluivert en Tardelli de stand-ins. Nu nog een linkshalf (Gio/Zenden) en een linksback (de Cler) en er staat weer een topploeg komend seizoen. Eindelijk geen gezeik tot 31 augustus, maar alles op tijd rond (als PSV in augustus dan maar zn poot stijf houdt als clubs komen voor Farfan, Gomes of Koné). Aanval versterkt en in de breedte veel sterker en meer Nederlands geworden. Dan is het alleen afwachten in hoeverre Salcido Alex doet vergeten en in hoeverre Gio/Zenden Cocu kan doen vergeten. En dan komende maanden lekker spelers als Beasley, Vayrynen en Culina verkopen en mannen als Beerens verhuren. Maar goed, hier is een ander topic voor en PSV moet nog maar zien dat het de Cler en Gio of Zenden kan vastleggen. :p

huh, psvee kon geen 4-3-3 meer spelen, maar speelde wel met een 10? vreemd.....
Reply
#65
Ik noem het eerder 5-3-2. Simons speelde in de verdediging, Cocu en Afellay op het middenveld en Farfan, Kone voorin. Tenminste zo was het vorig seizoen.

En dan lekker counteren.....of zoals ze het opeens bij PSV noemen: "zakelijk voetballen".
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#66
Mukkus Wrote:Ik noem het eerder 5-3-2. Simons speelde in de verdediging, Cocu en Afellay op het middenveld en Farfan, Kone voorin. Tenminste zo was het vorig seizoen.

En dan lekker counteren.....of zoals ze het opeens bij PSV noemen: "zakelijk voetballen".

pcies. niks mis mee overigens.
Reply
#67
Mukkus Wrote:Ik noem het eerder 5-3-2. Simons speelde in de verdediging, Cocu en Afellay op het middenveld en Farfan, Kone voorin. Tenminste zo was het vorig seizoen.

En dan lekker counteren.....of zoals ze het opeens bij PSV noemen: "zakelijk voetballen".


welcome to modern football
Bangkok resident.
Reply
#68
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik noem het eerder 5-3-2. Simons speelde in de verdediging, Cocu en Afellay op het middenveld en Farfan, Kone voorin. Tenminste zo was het vorig seizoen.

En dan lekker counteren.....of zoals ze het opeens bij PSV noemen: "zakelijk voetballen".

pcies. niks mis mee overigens.

Neuh, is ook niks mis mee, maar dan moet je niet roepen, dat je een aanvallende 4-3-3 speelt.

Ik vergat trouwens Mendez/Culina als derde middenvelder. Daarom vraag ik me ook af waarom PSV nu 4 spitsen heeft voor maar 2 plaatsen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#69
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik noem het eerder 5-3-2. Simons speelde in de verdediging, Cocu en Afellay op het middenveld en Farfan, Kone voorin. Tenminste zo was het vorig seizoen.

En dan lekker counteren.....of zoals ze het opeens bij PSV noemen: "zakelijk voetballen".

pcies. niks mis mee overigens.

Neuh, is ook niks mis mee, maar dan moet je niet roepen, dat je een aanvallende 4-3-3 speelt.

Ik vergat trouwens Mendez/Culina als derde middenvelder. Daarom vraag ik me ook af waarom PSV nu 4 spitsen heeft voor maar 2 plaatsen.

Waar roep ik dat PSV in een aanvallende 4-3-3 speelde? Ik beweer zelfs niet eens dat ze uberhaupt 4-3-3 speelden. Hoe kan dat met maar 2 spitsen in je selectie (wanbeleid!)?

Ik heb het toch ook over komend seizoen met dat 4-3-3? Iedere simpele ziel weet dat dat al jaren het systeem van PSV is en komend seizoen ook weer is. Afgelopen seizoen had PSV maar 2 spitsen, die beiden een groot deel van de 2e seizoenshelft blessé waren. Dus noodgedwongen 4-4-2, of zoals tegen Ajax thuis zelfs 4-5-1. Perez heeft te horen gekregen vooral als linksbuiten aan de bak te komen. Koné op rechts, Farfan in de spits. Andere optie is Lazovic in de spits en Farfan linksbuiten, Perez op de bank. 4 prima spelers voor 3 posities, met de talenten Reis, Beerens en Zeefuik achter de hand.
Afgelopen seizoen speelde PSV 4-4-2 met een ruit op het midden. Simons punt naar achter, Afellay punt naar voren. Cocu en Mendez links en rechts. Als jij dat 5-3-2 noemt vind ik het prima. Komend seizoen speelt PSV zonder 10, met Simons van controlerende middenvelder, Afellay rechtshalf en hopelijk Gio of Zenden op links. Heppie Aissati en Mendez achter de hand voor het middenveld. Prima mi.
Reply
#70
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik noem het eerder 5-3-2. Simons speelde in de verdediging, Cocu en Afellay op het middenveld en Farfan, Kone voorin. Tenminste zo was het vorig seizoen.

En dan lekker counteren.....of zoals ze het opeens bij PSV noemen: "zakelijk voetballen".

pcies. niks mis mee overigens.

Neuh, is ook niks mis mee, maar dan moet je niet roepen, dat je een aanvallende 4-3-3 speelt.

Ik vergat trouwens Mendez/Culina als derde middenvelder. Daarom vraag ik me ook af waarom PSV nu 4 spitsen heeft voor maar 2 plaatsen.

Waar roep ik dat PSV in een aanvallende 4-3-3 speelde? Ik beweer zelfs niet eens dat ze uberhaupt 4-3-3 speelden. Hoe kan dat met maar 2 spitsen in je selectie (wanbeleid!)?

Quote:Iedere simpele ziel weet dat dat al jaren het systeem van PSV is...

Quote:Afgelopen seizoen speelde PSV 4-4-2 met een ruit op het midden.

Ja? Wat is het nou? Een combinatie van beide? 4-4-3?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#71
Lezen Muk lezen. PSV speelt al jaren 4-3-3 en zal dat nog jaren blijven spelen. Alleen afgelopen seizoen heeft Koeman noodgedwongen terug moeten grijpen naar 4-4-2 met een nr. 10 omdat er maar 2 fatsoenlijke spitsen in de selectie zaten. Komend seizoen is dat probleem verholpen en dus weer 4-3-3. Snappie?
Reply
#72
Peter Wrote:Lezen Muk lezen. PSV speelt al jaren 4-3-3 en zal dat nog jaren blijven spelen. Alleen afgelopen seizoen heeft Koeman noodgedwongen terug moeten grijpen naar 4-4-2 met een nr. 10 omdat er maar 2 fatsoenlijke spitsen in de selectie zaten. Komend seizoen is dat probleem verholpen en dus weer 4-3-3. Snappie?

Nee, leg nog 1x uit. Wij moeten jou ook alles 3x uitleggen. Daarvoor mag je best eens iets terugdoen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#73
Peter Wrote:4-4-2 met een nr. 10

zucht: dat kan niet! zo kun je iedereen wel een nummer 10 noemen.

een nummer 10 speelt achter een spits in een 4-3-3 systeem als voorste middenvelder (met de putn naar voren).
Reply
#74
waf Wrote:
Peter Wrote:4-4-2 met een nr. 10

zucht: dat kan niet! zo kun je iedereen wel een nummer 10 noemen.

een nummer 10 speelt achter een spits in een 4-3-3 systeem als voorste middenvelder (met de putn naar voren).

Degene met rugnummer 10 is bij Peter 'de 10'. Kone dus.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Quote:Jong A Pin in basis tegen Jong Portugal

Calvin Jong A Pin begint morgenavond in de wedstrijd van Jong Oranje tegen Portugal in de basis. Foppe de Haan start daarmee met twee vleugelverdedigers van Heerenveen. Gianni Zuiverloon speelt net als tegen Israël rechtsachter. Calvin Jong A Pin begint als linksback. Royston Drenthe schuift door naar het middenveld. Ismail Aissati is niet van de partij. Hij wordt vervangen door Otman Bakkal.

Bondscoach Foppe de Haan rekent morgen op een lastige avond tegen Portugal dat na het gelijke spel tegen België moet winnen om uitzicht te houden op de halve finales.

Weer geen Marcel Lis! Goede zaak om Drenthe op het middenveld te zetten. Als die Mudjahedin nou ook nog eens niet speelt.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Jammer, Foppe had kunnen weten dat Erik Pieters beter is dan Calvin Jong a Pin.
Reply
#77
waf Wrote:
Peter Wrote:4-4-2 met een nr. 10

zucht: dat kan niet! zo kun je iedereen wel een nummer 10 noemen.

een nummer 10 speelt achter een spits in een 4-3-3 systeem als voorste middenvelder (met de putn naar voren).

Met een ruit op het midden is de vooruitgeschoven middenvelder in mijn beleven wel degelijk een nummer 10. Hij staat immers op precies dezelfde plek als de nr. 10 waar jij op doelt. Of daar 2 of 3 spitsen voor staan doet er niet toe.
Reply
#78
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:4-4-2 met een nr. 10

zucht: dat kan niet! zo kun je iedereen wel een nummer 10 noemen.

een nummer 10 speelt achter een spits in een 4-3-3 systeem als voorste middenvelder (met de putn naar voren).

Met een ruit op het midden is de vooruitgeschoven middenvelder in mijn beleven wel degelijk een nummer 10. Hij staat immers op precies dezelfde plek als de nr. 10 waar jij op doelt. Of daar 2 of 3 spitsen voor staan doet er niet toe.

Nee. De '10', maar ook de '4' en de '9' zijn begrippen uit het Ajax-4-3-3-systeem van een aantal jaren terug. Van der Vaart speelde in zijn beste seizoen op '10'. Die 4-3-3 kun je niet vergelijken met PSV's 5-3-2.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#79
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:4-4-2 met een nr. 10

zucht: dat kan niet! zo kun je iedereen wel een nummer 10 noemen.

een nummer 10 speelt achter een spits in een 4-3-3 systeem als voorste middenvelder (met de putn naar voren).

Met een ruit op het midden is de vooruitgeschoven middenvelder in mijn beleven wel degelijk een nummer 10. Hij staat immers op precies dezelfde plek als de nr. 10 waar jij op doelt. Of daar 2 of 3 spitsen voor staan doet er niet toe.

Nee. De '10', maar ook de '4' en de '9' zijn begrippen uit het Ajax-4-3-3-systeem van een aantal jaren terug. Van der Vaart speelde in zijn beste seizoen op '10'. Die 4-3-3 kun je niet vergelijken met PSV's 5-3-2.

Idd niet te vergelijken. 4-3-3 met een 10 levert nooit prijzen op, 5-3-2 wel.
Reply
#80
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:4-4-2 met een nr. 10

zucht: dat kan niet! zo kun je iedereen wel een nummer 10 noemen.

een nummer 10 speelt achter een spits in een 4-3-3 systeem als voorste middenvelder (met de putn naar voren).

Met een ruit op het midden is de vooruitgeschoven middenvelder in mijn beleven wel degelijk een nummer 10. Hij staat immers op precies dezelfde plek als de nr. 10 waar jij op doelt. Of daar 2 of 3 spitsen voor staan doet er niet toe.

Nee. De '10', maar ook de '4' en de '9' zijn begrippen uit het Ajax-4-3-3-systeem van een aantal jaren terug. Van der Vaart speelde in zijn beste seizoen op '10'. Die 4-3-3 kun je niet vergelijken met PSV's 5-3-2.

Idd niet te vergelijken. 4-3-3 met een 10 levert nooit prijzen op, 5-3-2 wel.

Uitleg 1: We hebben het niet over prijzen, we hebben het over het misbruik van de positie 10.

Uitleg 2: We hebben het niet over prijzen, we hebben het over het misbruik van de positie 10.

Uitleg 3: We hebben het niet over prijzen, we hebben het over het misbruik van de positie 10.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#81
Peter Wrote:Met een ruit op het midden is de vooruitgeschoven middenvelder in mijn beleven wel degelijk een nummer 10. Hij staat immers op precies dezelfde plek als de nr. 10 waar jij op doelt. Of daar 2 of 3 spitsen voor staan doet er niet toe.

zeg nooit nooit. ajakkes won in 95 met dat systeem de cl.

jij geeft een heel eigen interpretatie aan het begrip 10. wat ik zeg, zo kun je elke middenvelder over de middellijn wel een nummer 10 noemen. dat moet je verder lekker zelf weten, maar als je dan discussiert lul je langs elkaar heen. en in dit geval komt dat toch echt door jou.

en uiteraard door psvee, dat niet met een nummer 10 speelt.
Reply
#82
Quote:Ik heb het toch ook over komend seizoen met dat 4-3-3? Iedere simpele ziel weet dat dat al jaren het systeem van PSV is en komend seizoen ook weer is.

Quote:Idd niet te vergelijken. 4-3-3 met een 10 levert nooit prijzen op, 5-3-2 wel.

Daarnaast zeg je ook dat PSV met een 10 speelt, dus je kunt je opmaken voor een prijsloos jaartje bij PSV...

Tenminste, dat zeg je zelf nu met dat waardeloze gezwam van je...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#83
Peter Wrote:Jammer, Foppe had kunnen weten dat Erik Pieters beter is dan Calvin Jong a Pin.

Maar Foppe weet ook dat Erik Pieters een mandekker is en geen linksback.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#84
Jansoe Wrote:
Quote:Ik heb het toch ook over komend seizoen met dat 4-3-3? Iedere simpele ziel weet dat dat al jaren het systeem van PSV is en komend seizoen ook weer is.

Quote:Idd niet te vergelijken. 4-3-3 met een 10 levert nooit prijzen op, 5-3-2 wel.

Daarnaast zeg je ook dat PSV met een 10 speelt, dus je kunt je opmaken voor een prijsloos jaartje bij PSV...

Tenminste, dat zeg je zelf nu met dat waardeloze gezwam van je...

Gaat Simons als aanvallende mid spelen dan ipv verdedigende?
Reply
#85
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Jammer, Foppe had kunnen weten dat Erik Pieters beter is dan Calvin Jong a Pin.

Maar Foppe weet ook dat Erik Pieters een mandekker is en geen linksback.

Dan moet hij Foeke eens bellen, die zal dat graag ook willen weten!
Reply
#86
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Jammer, Foppe had kunnen weten dat Erik Pieters beter is dan Calvin Jong a Pin.

Maar Foppe weet ook dat Erik Pieters een mandekker is en geen linksback.

Dan moet hij Foeke eens bellen, die zal dat graag ook willen weten!

Foeke weet dat al, in deze wedstrijd speelde Pieters een wereldpartij als mandekker:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=151732/typeofpage=40435/sc=db1310">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=db1310</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#87
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Jammer, Foppe had kunnen weten dat Erik Pieters beter is dan Calvin Jong a Pin.

Maar Foppe weet ook dat Erik Pieters een mandekker is en geen linksback.

Dan moet hij Foeke eens bellen, die zal dat graag ook willen weten!

Foeke weet dat al, in deze wedstrijd speelde Pieters een wereldpartij als mandekker:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=151732/typeofpage=40435/sc=db1310">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=db1310</a><!-- m -->

En in deze wedstrijd kreeg hij zelfs een publiekswissel! =D>

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=151848/typeofpage=40435/sc=775f54">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=775f54</a><!-- m -->
Reply
#88
Matador! Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Jammer, Foppe had kunnen weten dat Erik Pieters beter is dan Calvin Jong a Pin.

Maar Foppe weet ook dat Erik Pieters een mandekker is en geen linksback.

Dan moet hij Foeke eens bellen, die zal dat graag ook willen weten!

Foeke weet dat al, in deze wedstrijd speelde Pieters een wereldpartij als mandekker:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=151732/typeofpage=40435/sc=db1310">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=db1310</a><!-- m -->

En in deze wedstrijd kreeg hij zelfs een publiekswissel! =D>

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=151848/typeofpage=40435/sc=775f54">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=775f54</a><!-- m -->

@Muk -> ook meteen de enige pot dat hij (noodgedwongen) centraal achterin moest spelen?

@Matador -> :roll:
Reply
#89
Peter Wrote:@Muk -> ook meteen de enige pot dat hij (noodgedwongen) centraal achterin moest spelen?

Weet ik veel, ik vond hem destijds in die wedstrijd sterk spelen. Dat moet Foeke ook gezien hebben, dus die opmerking van jou over dat Foeke dat ook graag wil weten slaat als een kut op een putdeksel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#90
En weer ontopic: Jong Oranje door naar de halve finales en kwalificeert zich voor de Olympische Spelen =D> =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: