The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jong Oranje
#91
Peter Wrote:België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.

Undecided :razz:
Reply
#92
Zeer knap gespeeld door Drenthe & Co.....

Minpuntje, Babel is blijkbaar geen spits. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#93
FC Petr Wrote:Zeer knap gespeeld door Drenthe & Co.....

Minpuntje, Babel is blijkbaar geen spits. :|

maar babel krijgt wel lovende kritieken, en ik vind ook dat hij goed gespeeld heeft.

net als zuiverloon en drenthe.

voor het eerst sinds 56 jaar olympische spelen. Notworthy
Reply
#94
Voyou Wrote:
Peter Wrote:België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.

Undecided :razz:

hehe Big Grin.

Da zegt inderdaad genoeg :razz:
Reply
#95
Foppe voor bondscoach :8:
Reply
#96
Peter Wrote:België en Portugal gaan door in de poule A en Italië gaat er met de cup vandoor! Jong Oranje mag helaas al blij zijn als ze van Israël winnen.

Pessimistische kleuter
Reply
#97
waf Wrote:
FC Petr Wrote:Zeer knap gespeeld door Drenthe & Co.....

Minpuntje, Babel is blijkbaar geen spits. :|

maar babel krijgt wel lovende kritieken, en ik vind ook dat hij goed gespeeld heeft.

net als zuiverloon en drenthe.

voor het eerst sinds 56 jaar olympische spelen. Notworthy

Babel speelde niet als een 'echte' spits. Rigters diep en Babel daarachter/eromheen.

Waf, Zuiverloon was toch geen rechtsback? :wink:
(In de eerste seizoenshelft leek het er inderdaad niet op, maar die jongen is gedurende het seizoen wel steeds sterker geworden op die positie)

Ik was gisteren wel blij om te zien, dat die frivole voetballers als Mudhjahedin en Jenner er niet meer instonden. Die Beerens viel prima in, hard werken, doorjagen op de bal, druk blijven zetten, etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#98
Zo moet je die Portugezen aanpakken, als het rendement van Drenthe iets omhoog gaat en F'noord gaat wat beter presteren kon deze jongen F'noord nog wel eens heel veel plezier en geld opleveren.
Gisteren met wat Ajax supporters de wedstrijd gekeken en er gingen redelijk wat stemmen op om die jongen naar A'dam te halen....heb je tenminste een goede linksmidden/vleugel? en hij kan dan met zijn grote held Edgar spelen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#99
drenthe nog 1 of 2 van die potjes en hij kan voor een vermogen verkocht worden aldus rene van der gijp...En kan Feijenoord een goede slag slaan.

HIj vergelijkt hem met andere ballenpakkers aanjagers zoals davids/essien/gattusso e.d. en ik moet zeggen dat hij wel gelijk heeft, dat soort gasten zijn goud waard voor teams als bijv. barcelona die sterren hebben die zelf te beroerd zijn om meters te maken en vuil werk op te knappen...
Bangkok resident.
Reply
Drenthe heeft echter veel meer aavallende impulsen dan bijvoorbeeld een Davids of Gattuso. Geweldig om die gozer zo te zien ballen. Zijn transferwaarde is in ieder geval flink gestegen. Feyenoord wil hem natuurlijk behouden, en gelijk hebben ze. Ik zie Hofland en Makaay (met Bertje) wel komen, en dan ziet het er toch weer wat beter uit voor Feyenoord. Met Slory en Bruins er nog bij is er weer wat hoop.

Zuiverloon speelde die Nani (wat heeft die trouwens een verschrikkelijke grafbek)gister helemaal uit de wedstrijd =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Heerlijk om te lezen dit allemaal! Peter lult zich met elke zin vaster, gaan mensen tegen hem in met gerede argumenten, reageert ie daar gewoon niet meer op !

=D>
Reply
Lamme Lennie Wrote:Drenthe heeft echter veel meer aavallende impulsen dan bijvoorbeeld een Davids of Gattuso. Geweldig om die gozer zo te zien ballen. Zijn transferwaarde is in ieder geval flink gestegen. Feyenoord wil hem natuurlijk behouden, en gelijk hebben ze. Ik zie Hofland en Makaay (met Bertje) wel komen, en dan ziet het er toch weer wat beter uit voor Feyenoord. Met Slory en Bruins er nog bij is er weer wat hoop.

Zuiverloon speelde die Nani (wat heeft die trouwens een verschrikkelijke grafbek)gister helemaal uit de wedstrijd =D>

man united heeft geloof ik 25 miljoen betaald voor die nani :eeeek:
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:Waf, Zuiverloon was toch geen rechtsback? :wink:
(In de eerste seizoenshelft leek het er inderdaad niet op, maar die jongen is gedurende het seizoen wel steeds sterker geworden op die positie)

nee, vind ik nog steeds. gister was hij ook meer mandekker, dat kan hij beter. maar sterker nog, hij vond het zelf ook. hij kon indertijd gewoon bijtekenen bij feyenoord, maar dat wilde hij niet omdat hij zich moest richten op de rechtsback positie.... had feyenoord dus een andere mening dan ik...

valt feyenoord weinig te verwijten. van zuiverloon vind ik het wel triest dat hij bij heerenveen daar wel wilde spelen.

verder is het een voordeel van hem dat het een slimme jongen is. zag je gister goed, hij brak die nani mentaal. dat was erg goed. maar voetballend maakte hij toch weer een paar cruciale foutjes...
Reply
Ricochan Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Drenthe heeft echter veel meer aavallende impulsen dan bijvoorbeeld een Davids of Gattuso. Geweldig om die gozer zo te zien ballen. Zijn transferwaarde is in ieder geval flink gestegen. Feyenoord wil hem natuurlijk behouden, en gelijk hebben ze. Ik zie Hofland en Makaay (met Bertje) wel komen, en dan ziet het er toch weer wat beter uit voor Feyenoord. Met Slory en Bruins er nog bij is er weer wat hoop.

Zuiverloon speelde die Nani (wat heeft die trouwens een verschrikkelijke grafbek)gister helemaal uit de wedstrijd =D>

man united heeft geloof ik 25 miljoen betaald voor die nani :eeeek:

snap ik werkelijk geen ene biet van. sowieso veel te veel voor een jeugdspeler, hoe goed hij ook is.
Reply
Ricochan Wrote:drenthe nog 1 of 2 van die potjes en hij kan voor een vermogen verkocht worden aldus rene van der gijp...En kan Feijenoord een goede slag slaan.

HIj vergelijkt hem met andere ballenpakkers aanjagers zoals davids/essien/gattusso e.d. en ik moet zeggen dat hij wel gelijk heeft, dat soort gasten zijn goud waard voor teams als bijv. barcelona die sterren hebben die zelf te beroerd zijn om meters te maken en vuil werk op te knappen...

ik vind het nog niet zo'n balafpakker. dat had hij gister wel wat vaker mogen en kunnen doen. maar z'n spel heeft verder wel wat weg van davids ja...

wist je dat hij 2 was bij de nk skaten op van die negerbanen?
Reply
waf Wrote:mandekker

waf Wrote:feyenoord

waf Wrote:foutjes

[Image: gay.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dus vinden echt dat oranje door is omdat ze zo goed speelden? :o Zege op Israël was een lucky, de andere uitslagen zaten mee en Portugal laat het zwaar afweten, Nani voorop. Zaterdag een salonremise en dan eens kijken hoe goed Suriname werkelijk is. :razz:
Reply
Peter Wrote:Dus vinden echt dat oranje door is omdat ze zo goed speelden? :o Zege op Israël was een lucky, de andere uitslagen zaten mee en Portugal laat het zwaar afweten, Nani voorop. Zaterdag een salonremise en dan eens kijken hoe goed Suriname werkelijk is. :razz:

Prachtige analyse weer. En ja, oranje speelde goed.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Peter Wrote:Dus vinden echt dat oranje door is omdat ze zo goed speelden? :o Zege op Israël was een lucky, de andere uitslagen zaten mee en Portugal laat het zwaar afweten, Nani voorop. Zaterdag een salonremise en dan eens kijken hoe goed Suriname werkelijk is. :razz:

Het gaat er niet om of je goed speelt of niet, je moet gewoon naar de volgende ronde en dat is uitstekend gelukt.
Reply
Legion Wrote:
Peter Wrote:Dus vinden echt dat oranje door is omdat ze zo goed speelden? :o Zege op Israël was een lucky, de andere uitslagen zaten mee en Portugal laat het zwaar afweten, Nani voorop. Zaterdag een salonremise en dan eens kijken hoe goed Suriname werkelijk is. :razz:

Prachtige analyse weer.

Peter is jaloers dat dit Jong Oranje presteert met grotendeels Ajax, Feyenoord, AZ en Heerenveen-spelers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:De Mul van Ajax (de club is voor jou een maatstaf is of je goed bent) zit zelfs bij afwezigheid van Dembele op de bank van België. Zo slecht zijn hun spitsen! :razz: We zullen het wel zien de komende week, ik ben er bang voor. En welke afmakers heeft Nederland voorin? Babel mag blij zijn als hij er 1 of 2 maakt dit toernooi en Rigters is al helemaal niet serieus te nemen voorin. De middenvelders die we hebben staan zijn ook niet bepaald veel-scorend. :|

Idd 8 spelers van de NL-top 4, maar geen van allen dragende spelers van die ploegen. Stuk voor stuk spelers die lekker meehobbelen als het goed gaat en als 1e door de mand vallen als het minder wordt.

:lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
Peter Wrote:Dus vinden echt dat oranje door is omdat ze zo goed speelden? :o Zege op Israël was een lucky, de andere uitslagen zaten mee en Portugal laat het zwaar afweten, Nani voorop. Zaterdag een salonremise en dan eens kijken hoe goed Suriname werkelijk is. :razz:

Prachtige analyse weer.

Peter is jaloers dat dit Jong Oranje presteert met grotendeels Ajax, Feyenoord, AZ en Heerenveen-spelers.

Tja en dan doet Aissati ook niet meer mee de rest van het tournooi. Wel zuur (voor oranje dan)
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Maar dan gaat Peter zeggen dat Bakkal en Beerens huurlingen van PSV zijn.
Maar ja ze speelden niet voor PSV zeggen wij dan Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zo dom zal hij toch wel niet zijn? Alhoewel
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Bocaloca Wrote:Maar dan gaat Peter zeggen dat Bakkal en Beerens huurlingen van PSV zijn.
Maar ja ze speelden niet voor PSV zeggen wij dan Smile

Da's het rare met Peter, een speler als Alex wordt gehuurd, die noemt hij een PSV'er, maar spelers als Aisatti, Bakkal en Beerens, die alledrie verhuurd zijn, zijn ook PSV'er. :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Dus vinden echt dat oranje door is omdat ze zo goed speelden? :o Zege op Israël was een lucky, de andere uitslagen zaten mee en Portugal laat het zwaar afweten, Nani voorop. Zaterdag een salonremise en dan eens kijken hoe goed Suriname werkelijk is. :razz:

Lul toch niet zo slap, Nederland speelde een ongelovelijk goede wedstrijd, werklust, strijd, en dicht op die Portugezen die in 1,5 helft geen kans gecreëerd hebben. En dat Nani er geen ruk van bakte was omdat Zuiverloon 90 minuten op zijn huid zat. Maar wel logisch dat je het niet goed gezien hebt, was natuurlijk allang na bedtijd, en dan heb je slaap in je oogjes.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik gok dat Peter nu weer een hele andere reactie gaat geven, niets wat betrekking heeft op jullie kritieken, dat kan hij niet aan namelijk.... =D>
Reply
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Maar dan gaat Peter zeggen dat Bakkal en Beerens huurlingen van PSV zijn.
Maar ja ze speelden niet voor PSV zeggen wij dan Smile

Da's het rare met Peter, een speler als Alex wordt gehuurd, die noemt hij een PSV'er, maar spelers als Aisatti, Bakkal en Beerens, die alledrie verhuurd zijn, zijn ook PSV'er. :roll:
:8:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik heb gisteren echt genoten van Drenthe. Wist niet dat die gast zo goed kon ballen (vooral aanvallend).
Ook Zuiverloon vond ik heel goed spelen.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Ik heb gisteren echt genoten van Drenthe. Wist niet dat die gast zo goed kon ballen (vooral aanvallend).
Ook Zuiverloon vond ik heel goed spelen.

De linksback positie bij Feyenoord is jaren een probleem dus daar moest hij spelen. Nu maar hopen dat de nieuwe trainer ook kijkt en hem volgend jaar links half zet
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: