The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




buitenstaanders
#31
Even als niet travianer, wat is er fout gegaan, toen?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#32
Hehe lang verhaal...er is nu iig niet echt een SD/CT meer bij travian.
Reply
#33
Mac Wrote:Twijfel nog erg. Aan de ene kant is het handig om dat soort spelers achter de hand te hebben voor friendlies en voor als eventueel blessures worden ingevoerd in het spel.

Aan de andere kant betaal je wel weer 4 spelers loon voor eigenlijk alleen friendlies. Voor de beker zijn ze nog te slecht en voor de competitie helemaal. Bovendien heb je kans dat die gasten snel ontevreden worden omdat ze bijna nooit zullen spelen behalve in friendlies.

Dan heb je nog het dillemma communicatie. Laten we ze op dit forum? wat als het misgaat? Dan krijgen we misschien weer travian taferelen etc.

Als je vantevoren aangeeft dat ze de eerste tijd nog niet hoeven te rekenen op speeltijd in de competitie (invalbeurtje beker zou nog kunnen aangezien er best wat spelers met redelijke stats rondwandelen), dan zou dat niet zo'n probleem moeten zijn. als jij als jeugdspeler naar ajax gaat, dan verwacht je ook niet meteen dat je speelt.

wat betreft communicatie, daarin zie ik al helemaal geen probleem. Muk+Legion gaan weg en mogen hier toch ook blijven komen (neem ik tenminste aan), Kooltje is 'nieuw' en heeft meteen full access, ik kon blijven meelezen toen ik gestopt was, etc..
Reply
#34
T00L Wrote:wat betreft communicatie, daarin zie ik al helemaal geen probleem. Muk+Legion gaan weg en mogen hier toch ook blijven komen (neem ik tenminste aan), Kooltje is 'nieuw' en heeft meteen full access, ik kon blijven meelezen toen ik gestopt was, etc..

LL bemoeit zich ook nog steeds met het wel en wee binnen FC CT.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
Ik vind afschermen niet eens zo een slecht idee.....

Zit je niet meer bij CT heb je ook niets meer te zoeken hiero.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#36
yep maar dat zijn wel mensen die je min of meer vertrouwt. Die een band hebben met ct.

Kan het ook helemaal gaan afschermen idd, maar dat lijkt me eerlijk gezegd nog niet echt nodig.
Reply
#37
Ik zou het jammer vinden als ik dit forum niet meer kan lezen, aangezien het niet alleen over FC CT gaat maar er ook algemene Footstar-zaken worden besproken.

En Mukkus, bemoei ik me met het wel en wee van FC CT? Ik neem aan dat je doelt op je NSB-actie? Dat heeft verder niets met FC CT te maken, maar puur met jou. Inhoudelijk bemoei ik me totaal niet met FC CT.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#38
Die actie was toch zeker een FC CT aangelegenheid LL... maar goed, laten we daar alsjeblieft over ophouden, de 'rust' was eindelijk terug
Reply
#39
Wat is het RUST, Ik wist niet eens dat de wedstrijd was begonnen! :eeeek:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:En Mukkus, bemoei ik me met het wel en wee van FC CT? Ik neem aan dat je doelt op je NSB-actie? Dat heeft verder niets met FC CT te maken, maar puur met jou. Inhoudelijk bemoei ik me totaal niet met FC CT.

Ja, het was een FC CT-aangeledenheid (heb ik gedreigd andere teams aan te geven?) en je jij bemoeide je ermee. Je nam zelfs een positie in.

Ach, een NSB-streek. Je kan alles alles zeggen wat je wilt over mij, maar ik ga wel de strijd aan, zonder meteen huilend weg te lopen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Nr. 12 Wrote:Wat is het RUST, Ik wist niet eens dat de wedstrijd was begonnen! :eeeek:

Over een uurtje pas Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#42
ik vind het geen probleem hoor als er spelers vertrekken bij CT en naar een andere club gaan. Van mij mogen ze gewoon dit topic blijven lezen . Als ik merk dat er info naar buiten dit forum gaat, stuur ik wel berichten binnen ons team (dat heeft Muk mij tenslotte geleerd).
En vooralsnog zijn Muk en Legion nog steeds onderdeel van ons team. (misschien tekenen ze wel bij, je weet het niet....).
Donderdagavond geef ik al de (voorlopige) opstelling voor Zaterdag.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#43
Ik zie ook geen problemen in het laten lezen van ons forum. Zoveel intressants staat er toch niet in Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#44
Kan ik de markt gaan afstruinen voor een verdediger?
We zitten wel heel krap daarin, zeker als we 442 willen gaan spelen (uit).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#45
Vind het prima!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#46
Go your Gang Bang!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#47
Dat klinkt vies :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
D C Patelimon Bistreanu €4000 3 jaar Rotatiespeler
D C Sami Nyyssõnen €3500 3 jaar Rotatiespeler


ja, ze krijgen iets meer dan ons als ze accepteren, maar dat komt wel goed half Augustus.
En ze moeten het ook nog maar goed vinden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#49
die gaan echt niet happen en btw, waarom buitenlanders? heb weinig zin om verplicht engels te gaan tikken..


misschien ook wel interessant:
Frederik van Dortmont (5614), nederlander die qua skills vergelijkbaar is met Dre
Arjan Dodemond (5796) oud older, misschien dat Fred een balletje op kan gooien?
Thijmen Scheepers (21207), nu op de TL voor 60k maar misschien dat er wel wat te bespreken valt met z'n manager
Raoul Demeersmaeker (15569) denk alleen dat ie niet haalbaar is gezien zn huidige salaris
Reply
#50
Beukman en de Bruijn :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Bocaloca Wrote:Beukman en de Bruijn :razz:

Namen klinken iig als homo's, en da's geen pluspunt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
T00L Wrote:die gaan echt niet happen en btw, waarom buitenlanders? heb weinig zin om verplicht engels te gaan tikken..


misschien ook wel interessant:
Frederik van Dortmont (5614), nederlander die qua skills vergelijkbaar is met Dre
Arjan Dodemond (5796) oud older, misschien dat Fred een balletje op kan gooien?
Thijmen Scheepers (21207), nu op de TL voor 60k maar misschien dat er wel wat te bespreken valt met z'n manager
Raoul Demeersmaeker (15569) denk alleen dat ie niet haalbaar is gezien zn huidige salaris


Wie niet waagt.....
Al spreken ze Russisch, dat kan me njet rotten.
Die andere spelers zal ik wel eens bekijken als het niets met die 2 word.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#53
Op het advertentieforum staat ook niet echt veel. Alleen een aardige nieuwe spits.
Pieter-Kars Tillaart (945). Misschien wat voor ons. Waarschijnlijk toch kansloos. Maar we kunnen aanvallend ook wel iets extra gebruiken. Zouden we ook een keer mer 3 spitsen kunnen spelen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#54
Adder Wrote:
T00L Wrote:die gaan echt niet happen en btw, waarom buitenlanders? heb weinig zin om verplicht engels te gaan tikken..


misschien ook wel interessant:
Frederik van Dortmont (5614), nederlander die qua skills vergelijkbaar is met Dre
Arjan Dodemond (5796) oud older, misschien dat Fred een balletje op kan gooien?
Thijmen Scheepers (21207), nu op de TL voor 60k maar misschien dat er wel wat te bespreken valt met z'n manager
Raoul Demeersmaeker (15569) denk alleen dat ie niet haalbaar is gezien zn huidige salaris


Wie niet waagt.....
Al spreken ze Russisch, dat kan me njet rotten.
Die andere spelers zal ik wel eens bekijken als het niets met die 2 word.

mij dus wel, toch wel praktisch als je op een normale manier kunt communiceren.
de rest reageert blijkbaar niet, dus zal het geen drol uitmaken.

1 van de 2 boden is overigens al weg, dus die zal wel geweigerd hebben. kan alleen niet zien wat ie wel geaccepteerd heeft, maar het zal wel een veelvoud van ons aanbod zijn geweest.
Reply
#55
hmm, zie nu dat mijn 1e twee suggesties ook niet echt handig waren, zijn 40 en 70 dagen inactief
Reply
#56
Ik heb al eerder aangegeven dat ik het liefst Nederlanders zie..die kunnen gewoon op het forum en normaal meepraten...
Wtf moeten we nu met een Rus of een Portugees? a. is hun Engels vaak al belabberd. b. Het FT forum in het engels gebruiken?
En dat de rest practisch niet reageert(uitzonderingen daar gelaten) begint me langzamerhand tot in extrema te irriteren.
Of met zijn allen spelen en meedenken of niet? Vind het apart om te zien dat er pas gereageerd word als Mukk of iemand anders weer eens loopt te rellen.

En dan zijn de eerste reacties van de gasten die ons al eerder verlaten hadden (dus niets toevoegen)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#57
Cas praat nu eenmaal niet zo graag, hij bikkelt liever.
What, me worry?
Reply
#58
Nee dat is logisch, maar af en toe mogen de mensen wel ff laten weten dat ze er zijn....niemand trekt nu zijn bek open, maar als we zometeen 2 buitenlanders binnen hebben vind iedereen het een probleem.
Ik steek 9 uur in het maken van excel sheets etc, hoeveel moeite is het dan om even je mening te posten over iets wat zo een grote impact kan hebben op het team.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#59
Tool en Depor : het gaat mij er om dat ik zo'n buitenlander kan opstellen en dat hij goede skills heeft. Van mij hoeft hij niet op ons forum te verschijnen. Als hij wat te vragen heeft, stuurt ie maar een bericht. Voor de rest is het, blij dat ie in een eredivisie team mag spelen en trainen maar!
En het is nu toch wel bekend dat niet iedereen even serieus meedenkt/speelt?
Die discussie is al geweest met Muk en dat ging ten kost van Beukman....
Vat dit absoluut niet persoonlijk op Muk, deze opmerking.

Laat iedereen nou eens uitscheiden met ouwe koeien steeds op te rakelen.
We gaan gewoon verder. Wie wilt reageren op iets, doet dat. Wie dat niet wilt, ook goed.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#60
Depor Wrote:Vind het apart om te zien dat er pas gereageerd word als Mukk of iemand anders weer eens loopt te rellen.

:eten:
Moet ik weer ingrijpen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: