The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




buitenstaanders
#91
oke top!
The great old Ludwig von...
Reply
#92
gittermaster Wrote:Ik weet niet of er iemand actief bezig is met scouten, maar hier een aantal spelers wier nog een 1-jarig conract hebben en die goede ratings hebben.

Sven Vossen (977)is de manager van Feyenoord
Dinesh Plouvier (11331)manager van Macarena boys
Rob Wijnholds (11013)contact mee
Theo Boyd (5272)manager van Houten
Stijn van Swaaij (5684)bericht gestuurd
Freddie Koelewijn (5674)bericht gestuurd
Tobias Koordeman (21870)bagger
Sjoerd Quaedvlieg (5721)kansloze missie

Kunnen we hun niet benaderen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#93
we kunnen ons uiteraard ook wel richten op (vlaamse) belgen:

Thomas Limere (1234) wil vaker spelen
Kenneth Stiers (8165) op de TL voor 60k lijkt me een leuke aanvallende middenvelder
Reply
#94
daarnaast is het misschien interessant om alle bot teams af te gaan en te kijken of daar nog human players zitten. die kunnen nl gratis overstappen Smile
Reply
#95
Over belgen gesproken; heb hem een berichtje gestuurd. Niets bijzonders, gewoon wat zijn plannen waren. Speelt nu in Australie en is pas 18... Adolf Legear (23320)
The great old Ludwig von...
Reply
#96
Heb alle ploegen bekeken van Divisie C en de degradanten van Divisie B. Voor mij vielen deze spelers op. Vooral voor in de beker/friendly. Bredere selectie maken dus.

Koen van Iersel (21095) 17jr. briljantje voor de toekomst. bot-team
Oliver de Leede (20890) 18jr. reserve spits 1jr contract -> transfervrij
Stefano Crijnen (5642) 19jr. ? spits 1jr contract
Wouter Koppen (15790) 18jr. reserve verdediger 1jr. contract
Mees Derksen (21563) 18jr. reserve middenvelder 4jr contract
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#97
Stijn van Swaaij (5684)bericht gestuurd

bericht gehad. Gaat naar Houten. Ik probeer wel nog wat bij hem.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#98
Antidote Wrote:Heb alle ploegen bekeken van Divisie C en de degradanten van Divisie B. Voor mij vielen deze spelers op. Vooral voor in de beker/friendly. Bredere selectie maken dus.

Koen van Iersel (21095) 17jr. briljantje voor de toekomst. bot-team
Oliver de Leede (20890) 18jr. reserve spits 1jr contract -> transfervrij
Stefano Crijnen (5642) 19jr. ? spits 1jr contract
Wouter Koppen (15790) 18jr. reserve verdediger 1jr. contract
Mees Derksen (21563) 18jr. reserve middenvelder 4jr contract

Nu weinig tijd, zal vanavond wel ff kijken
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#99
gittermaster Wrote:Over belgen gesproken; heb hem een berichtje gestuurd. Niets bijzonders, gewoon wat zijn plannen waren. Speelt nu in Australie en is pas 18... Adolf Legear (23320)

Hier zijn antwoord:
Adolf Legear Ik heb misschien wel zin om terug te keren naar Europa .. te zien wat mij aangeboden wordt?

Wil jij hem contacten Adder?
The great old Ludwig von...
Reply
T00L Wrote:we kunnen ons uiteraard ook wel richten op (vlaamse) belgen:

Thomas Limere (1234) 75 k en 7 teams geïnteresseerd, dus geen optie
Kenneth Stiers (8165) heeft al en andere club
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
gittermaster Wrote:
gittermaster Wrote:Over belgen gesproken; heb hem een berichtje gestuurd. Niets bijzonders, gewoon wat zijn plannen waren. Speelt nu in Australie en is pas 18... Adolf Legear (23320)

Hier zijn antwoord:
Adolf Legear Ik heb misschien wel zin om terug te keren naar Europa .. te zien wat mij aangeboden wordt?

Wil jij hem contacten Adder?

bericht gestuurd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Antidote Wrote:Heb alle ploegen bekeken van Divisie C en de degradanten van Divisie B. Voor mij vielen deze spelers op. Vooral voor in de beker/friendly. Bredere selectie maken dus.

Koen van Iersel (21095) 17jr. briljantje voor de toekomst. bot-teamte laag
Oliver de Leede (20890) 18jr. reserve spits 1jr contract -> transfervrij bericht gestuurd
Stefano Crijnen (5642) 19jr. ? spits 1jr contractbericht gestuurd
Wouter Koppen (15790) 18jr. reserve verdediger 1jr. contractbericht gestuurd, maar hij is wel al 5 dagen inactief
Mees Derksen (21563) 18jr. reserve middenvelder 4jr contractgeen optie
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Rob Wijnholds (11013) ?
Nick Brood (940) ?
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Jan-Willem Brand (6269)
Stond bij het lijstje van laatste bezoekers van FC CT. Is een ML 19 jaar en aardige stats. Heeft nog 1 jaar contract en staat op de TL voor 100.000. Geen idee hoeveel wij eventueel te besteden hebben voor transfers...


Net als Joost Bremer (5989), mooie vervanger voor Acda mss?! Heeft clausule dat hij voor 100k weg kan. Is dus een centrale middenvelder.


Speler van directe concurrent YBA, Tim Danuka (5754), heeft nog lang contract maar verdient pas 1750,- Kan bij ons dus flink omhoog in salaris. Mss daardoor over te halen. Centrale verdediger.
Reply
Devlin Wrote:Jan-Willem Brand (6269)
Stond bij het lijstje van laatste bezoekers van FC CT. Is een ML 19 jaar en aardige stats. Heeft nog 1 jaar contract en staat op de TL voor 100.000. Geen idee hoeveel wij eventueel te besteden hebben voor transfers...


Net als Joost Bremer (5989), mooie vervanger voor Acda mss?! Heeft clausule dat hij voor 100k weg kan. Is dus een centrale middenvelder.


Speler van directe concurrent YBA, Tim Danuka (5754), heeft nog lang contract maar verdient pas 1750,- Kan bij ons dus flink omhoog in salaris. Mss daardoor over te halen. Centrale verdediger.

6269 heeft een 3-jarig contract nu.

5989 ik heb een ton geboden en een bericht bij hem achtergelaten.

5754 kan ik niks mee. Komt toch pas over 3 jar los.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heb je al reactie gekregen van speler die je benaderd heb en/of op heb geboden?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Heb je al reactie gekregen van speler die je benaderd heb en/of op heb geboden?

Geen mail en ook zijn er boden afgewezen zonder bericht. En Huub ten Rouwelaar die toezegde dat hij zou komen( contract was in kannen en kruiken), maar uiteindelijk voor een ander tekende( zonder bericht)

Dus kutje,pik ,andijvie
Als ik tijd heb, zal ik de mart weer ens afstruinen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Veel mail er uit gedaan( allemaal hollanders met nog 1 jaar contract), dus ff afwachten nu
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
In principe ben ik rond met deze speler, Onne Boom (5944)
ik wil alleen niet 1,5 ton betalen, dus komt hij volgend seizoen. Alleen als we hem nodig gaan hebben dit seizoen, zal ik een bod gaan doen.
Hij gaat 4000 verdienen en voor 2 jaar tekenen( wou hij zelf deze condities).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dario de Lange zal ons tzt weer verlaten.
Of wel door delete, of doordat ik hem verkoop. Bevriende gasten van hem willen hem kopen. Gisteren was het bod 1k, nu al 10k.
Ze hebben nu een mailtje gestuurd dat ze hem willen hebben.
Heb terug gemaild dat ik eerst vervanging wil hebben voor hem voor de friendlies en dat ik nog niet weet of ik het bod acepteer tdt.
Denk niet dat ik er veel meer kan uitslepen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
laat em gewoon gaan joh.. hij heeft ons toch ook geen drol gekost?
Reply
T00L Wrote:laat em gewoon gaan joh.. hij heeft ons toch ook geen drol gekost?

We zijn geen sociale instelling. Wij moeten ook dokken als we een speler willen. Hij heeft met zijn volle verstand langdurig getekend bij ons. Als ik er weer 1 mannetje bij heb, mag hij evt. gaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
had je bericht gelezen van een gast die interesse in ons team toonde (nadat ik em bij ons op de shortlist gezet had)? die FR
Reply
Staan 2 finnen te koop bij een team in portugal, misschien dat ze samen voor ons willen komen ballen?

MR André Haarala (862)
ML Kimmo Valakari (790)
Reply
T00L Wrote:Staan 2 finnen te koop bij een team in portugal, misschien dat ze samen voor ons willen komen ballen?

MR André Haarala (862)
ML Kimmo Valakari (790)

Hmmmm....2 wingers. Zou eerst vragen of ze bereid zijn 'lopen met de bal' aan te vinken bij de individuele orders.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Adder Wrote:
T00L Wrote:laat em gewoon gaan joh.. hij heeft ons toch ook geen drol gekost?

We zijn geen sociale instelling. Wij moeten ook dokken als we een speler willen. Hij heeft met zijn volle verstand langdurig getekend bij ons. Als ik er weer 1 mannetje bij heb, mag hij evt. gaan.

Minstens het bedrag dat wij aan salaris hebben betaald inclusief een wegkaapbonus van 500%. Die jongen is wel ons talent (naast de CT-ers die jong zijn gekomen) Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
dus als jij na dit seizoen weg zou willen mogen we een bijna een miljoen vragen Box? :p

@Muk: als 1 vd 2 dat doet dan hebben we al hetzelfde effect als tot 2 wedstrijden terug dus dan gaan we dr niet op achteruit Wink

@Adder: heb Kimmo een berichtje gestuurd om te polsen of ze uberhaupt interesse zouden hebben.
Reply
T00L Wrote:dus als jij na dit seizoen weg zou willen mogen we een bijna een miljoen vragen Box? :p

@Muk: als 1 vd 2 dat doet dan hebben we al hetzelfde effect als tot 2 wedstrijden terug dus dan gaan we dr niet op achteruit Wink

@Adder: heb Kimmo een berichtje gestuurd om te polsen of ze uberhaupt interesse zouden hebben.

Als ik een doorlopend contract zou hebben wel ja Wink Maar op dit moment heb ik nog niet het idee dat ik de concurrentiestrijd met Levi heb verloren, ook al stond hij dit seizoen bij de openingswedstrijd in de basis....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
prima Tool.

Volgende week heb ik vanaf Woensdag een superlang weekend, dus kan ik ook weer wat spammen....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Roel van Morgen (22069) is een nieuwe speler bij ons. Voor de friendlies.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: