The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




buitenstaanders
Welkom Lennox.

En coach bedankt voor het regelen van een keep voor de friendlies. Kan ik weer wat sneller beter worden. =D>
Hier stond iets veel te lang.
Reply
ik denk ook dat er een actiefe iemand er bij kan zitten, maar ik zou toch eerst polsen welke van die talentjes dat is.

Sowieso denk ik dat je het ze meot voorleggen want het team forum is niet echt actief. Het wordt dan erg saai voor ze
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
Goed bezig Adder (tenzij je ze 5k salaris per week geboden hebt Wink ). Wat mij betreft zijn ze uiteraard welkom op dit forum.
Reply
alleen 1 advies, doe er een inactiviteitsclausule bij.
dat houdt alleen maar in dat, als een speler niet meer inlogt, wij de gelegenheid hebben om er kostenloos vanaf te komen.
Reply
Lennox Wrote:Nou hier ben ik dan. Finn Belderok :8:

Voor 150k kan ik afgehaald worden.

Alvast welkom!

Scheelt toch weer 100k, kan mijn salaris dan weer omhoog? :razz:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
T00L Wrote:alleen 1 advies, doe er een inactiviteitsclausule bij.
dat houdt alleen maar in dat, als een speler niet meer inlogt, wij de gelegenheid hebben om er kostenloos vanaf te komen.

Kan niet meer, + dat ze maar 750 kosten. Als ze inactief worden, kan ik ze iig nog opstellen en tzt vervangen door wel actieve spelers.
Maar ik zal er proberen aan te denken om voortaan inactieve clausule er bij te doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Team Salaris Contractlengte

FC CT €4000 3 Jaar
Atlético Carioca €6250 2 Jaar
guimaraes €5000 3 Jaar

Moet ik weer voor het slechtste bod gaan Icon_evil
Reply
[baby]
Reply
Lennox Wrote:Team Salaris Contractlengte

FC CT €4000 3 Jaar
Atlético Carioca €6250 2 Jaar
guimaraes €5000 3 Jaar

Moet ik weer voor het slechtste bod gaan Icon_evil

Maar wel veel gezelliger :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Adder Wrote:Kan niet meer, + dat ze maar 750 kosten. Als ze inactief worden, kan ik ze iig nog opstellen en tzt vervangen door wel actieve spelers.
Maar ik zal er proberen aan te denken om voortaan inactieve clausule er bij te doen.

"Maar"? Ah! Dus over dat loon viel WEL te onderhandelen! Wink
500 of 750 scheelt toch een hoop. En bot/human team al helemaal dus ik ben tevreden met wat ik heb.
Reply
Farmersmother Wrote:
Adder Wrote:Kan niet meer, + dat ze maar 750 kosten. Als ze inactief worden, kan ik ze iig nog opstellen en tzt vervangen door wel actieve spelers.
Maar ik zal er proberen aan te denken om voortaan inactieve clausule er bij te doen.

"Maar"? Ah! Dus over dat loon viel WEL te onderhandelen! Wink
500 of 750 scheelt toch een hoop. En bot/human team al helemaal dus ik ben tevreden met wat ik heb.

Als jij goed traint, je flesje melk en je pakkie brood regelmatig opdrinkt/eet, komt het allemaal goed.... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Farmersmother Wrote:
Adder Wrote:Kan niet meer, + dat ze maar 750 kosten. Als ze inactief worden, kan ik ze iig nog opstellen en tzt vervangen door wel actieve spelers.
Maar ik zal er proberen aan te denken om voortaan inactieve clausule er bij te doen.

"Maar"? Ah! Dus over dat loon viel WEL te onderhandelen! Wink
500 of 750 scheelt toch een hoop. En bot/human team al helemaal dus ik ben tevreden met wat ik heb.

Als jij goed traint, je flesje melk en je pakkie brood regelmatig opdrinkt/eet, komt het allemaal goed.... :wink:

doe wat de trainer zegt...anders zwaait er wat!!
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
M1GGY Wrote:
Adder Wrote:
Farmersmother Wrote:
Adder Wrote:Kan niet meer, + dat ze maar 750 kosten. Als ze inactief worden, kan ik ze iig nog opstellen en tzt vervangen door wel actieve spelers.
Maar ik zal er proberen aan te denken om voortaan inactieve clausule er bij te doen.

"Maar"? Ah! Dus over dat loon viel WEL te onderhandelen! Wink
500 of 750 scheelt toch een hoop. En bot/human team al helemaal dus ik ben tevreden met wat ik heb.

Als jij goed traint, je flesje melk en je pakkie brood regelmatig opdrinkt/eet, komt het allemaal goed.... :wink:

doe wat de trainer zegt...anders zwaait er wat!!

Ja meneer, natuurlijk meneer!
Reply
Moet ff zeggen dat ik het wel fijn vind dat m1ggy, lennox en fathersmother (hoe kom je op die naam?) al vrij direct op het forum actief zijn en al snel jullie bijdrage leveren.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Moet ff zeggen dat ik het wel fijn vind dat m1ggy, lennox en fathersmother (hoe kom je op die naam?) al vrij direct op het forum actief zijn en al snel jullie bijdrage leveren.

Tis Farmersmother, hetgeen een vrije vertaling is van mn achternaam, wat ook geheel toevallig de achternaam is van mn wederhelft in FS.
Reply
Farmersmother Wrote:
Antidote Wrote:Moet ff zeggen dat ik het wel fijn vind dat m1ggy, lennox en fathersmother (hoe kom je op die naam?) al vrij direct op het forum actief zijn en al snel jullie bijdrage leveren.

Tis Farmersmother, hetgeen een vrije vertaling is van mn achternaam, wat ook geheel toevallig de achternaam is van mn wederhelft in FS.

Boerenmoeder?? :eeeek:
Reply
Birger Wrote:
Farmersmother Wrote:
Antidote Wrote:Moet ff zeggen dat ik het wel fijn vind dat m1ggy, lennox en fathersmother (hoe kom je op die naam?) al vrij direct op het forum actief zijn en al snel jullie bijdrage leveren.

Tis Farmersmother, hetgeen een vrije vertaling is van mn achternaam, wat ook geheel toevallig de achternaam is van mn wederhelft in FS.

Boerenmoeder?? :eeeek:

Agrariermoeder, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Blijven proberen... =D>
Reply
boerentrien? :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
ik gok op boersma (ontkent emailadressen te kunnen zijn)
Reply
Mac Wrote:ik gok op boersma (ontkent emailadressen te kunnen zijn)

Duh, hoe heet hij bij footstar...........
Reply
SCHERREEPPPP@!!
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
lol, scherp idd
Reply
Iets voor FC CT?

Name: Wiebe Bennebroek (931)

Ik heb hem ook voor mijn eigen team gevraagd, maar heb al vernomen dat hij graag naar een Nederlandse club wil.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
berichtje gestuurd, ook al hebben we een goede vleugel.
Maar je weet het nooit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Nog plaatsje voor niet buitenstaanders ? :wink:
Reply
Fabian Wrote:Nog plaatsje voor niet buitenstaanders ? :wink:

uiteraard. naam en id volstaat. Krijg jij een offer you can't refuse....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Fabian Wrote:Nog plaatsje voor niet buitenstaanders ? :wink:

uiteraard. naam en id volstaat. Krijg jij een offer you can't refuse....

Naam Wilbert Koek (5897)

Was al een weekje bezig, MC ga ik voor, pos spel 'al' 1.
Wou eerst flink stijgen in een bot-team om me dan voor de FC aan te melden als volwaardig selectielid, maar volgens mij is het bij jullie veel leuker, tevens is het voordeel met trainen dmv de teamtraining, groot.
Reply
Kan van Pijperen nu onder de douche 'Koek-happen'....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
En nog 1....
Jan Beenhakker had ik een tijdje terug een contract aangeboden voor 750. Die weigerde hij om vervolgens 2 dagen later weer smekend op de stoep te staan. Ik had hem als "straf" 100 minder aangeboden en ik was hem eigenlijk vergeten.....Gelukkig heb ik wel een inactieviteitslausule( mooi woord voor galgje) op laten nemen.
Nu heeft hij toch het contract geaccepteerd, wat resulteert dat ik teveel mensen nu heb.
Dus ik heb nu ook wissels bij de friendlies.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: