The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL-Voorronde
#31
kooltje Wrote:Tja Colin gaat nog rood pakken ook straks. breng ajb van der Wiel er in.

Heitinga ook weer op het randje met dat doorlopen op de keeper, heel stom ook aangezien de aanval erna word afgefloten om die achterlijke actie...maar die hands bal van die Tjech slaat echt alles, wat een debiel
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#32
Ik zit net even te bedenken voor welke speler van Ajax ik naar het stadion zou gaan. Kon er niet 1 bedenken. Wat een treurige middenmaat zeg.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#33
en dan missen ze ook nog een pingel, 100% cadeautje ook nog. #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Moest die Duitser maar niet zo lachen, nadat hij ten onrechte een pingel had gekregen.... #-o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
Gewoon buiten de 16 Roelfs....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#36
de nieuwe Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik ruik nu al weer onderschatting.....
Inderdaad:
Quote:De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag.

”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.
Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek. Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#37
Onderschatting niet...gewoon bar en bar slecht dit...

Nu maar eens stoppen met die 4-3-3?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#38
Depor Wrote:Onderschatting niet...gewoon bar en bar slecht dit...

Nu maar eens stoppen met die 4-3-3?

Rommedahl op links :Big Grin Dan haal je zijn enige wapen, snelheid en dan een voorzet, weg. Tactisch hoogstandje van Henk.

Hakkuh
Reply
#39
Genomico Wrote:
Depor Wrote:Onderschatting niet...gewoon bar en bar slecht dit...

Nu maar eens stoppen met die 4-3-3?

Rommedahl op links :Big Grin Dan haal je zijn enige wapen, snelheid en dan een voorzet, weg. Tactisch hoogstandje van Henk.

Hakkuh

Tsja als je het op links moet hebben van dat drama dat Emmanuelson heet....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#40
Genomico Wrote:
Depor Wrote:Onderschatting niet...gewoon bar en bar slecht dit...

Nu maar eens stoppen met die 4-3-3?

Rommedahl op links :Big Grin Dan haal je zijn enige wapen, snelheid en dan een voorzet, weg. Tactisch hoogstandje van Henk.

Hakkuh
inderdaad ten cate wat een drama. Sarpong in brengen om de laatste tien minuten de bal naar voren te peren.
Beste speler suarez eruit halen, had dan hem gewoon in de spits gezet als hij moe was.
Reply
#41
als je kiest voor zekerheid( 27 mio), dan kan je wel eens tegen een bokkie aanlopen....
PSV lacht, want die krijgt weer de jackpot als Ajax het (weer) niet red.
En Rommedahl op links is idd superstom. Of die Kennedy,of die Suarez op links.
Al met al, voor het eerst sinds tijden weer eens een wedstrijd live gekeken en ik ben weer een tijd genezen nu.
Zonde van mijn tijd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#42
Tsjechie thuis...altijd lastig !

Zonder schneijdert hebben ze niks in de CL te zoeken dat is natuurlijk duidelijk.
Bangkok resident.
Reply
#43
Had er al een slecht gevoel over dus kijk hier niet zo van op..
Uit winnen we echter met 1-3 en dan spelen we toch nog leuk 6 potjes (mee) in de CL.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#44
Wat een ongelofelijke schijtzooi! Wat hebben ze toch met die voorronde dat ze elke keer die kansen missen?! Dit keer zat er ook nog een penalty bij verdomme!
Die Urby die weer eens een dramawedstrijd kent en in zijn eentje ongeveer die wedstrijd verkloot.

Enige lichtpuntje was Kennedy, die heeft nu al meer goede voorzetten gegeven dan De Mul in een heel seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Depor Wrote:Onderschatting niet...gewoon bar en bar slecht dit...

Nu maar eens stoppen met die 4-3-3?
Was het niet gewoon 4-4-2 (of 4-2-4 in balbezit)?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Onderschatting niet...gewoon bar en bar slecht dit...

Nu maar eens stoppen met die 4-3-3?
Was het niet gewoon 4-4-2 (of 4-2-4 in balbezit)?

Neuh dit was duidelijk 4-3-3 waarbij het 4-2-4 werd omdat Suarez meer in de spits liep dan op 10.
Henk heeft deze verprutst....nu hopen dat er snel versterking komt anders vrees ik nog voor de competitie.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#47
Vorig jaar was het ook ruk in de voorronde CL, maar ging het in het begin van de competitie fantastisch. Maar ik wil verdomme dat ze weer CL gaan spelen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Ad Wim Wrote:Maar ik wil verdomme dat ze weer CL gaan spelen!

29 augustus in ieder geval nog een keertje! Mocht het daar onverhoopt toch eindigen kan jij iig zeggen dat je alle thuiswedstrijden in het CL-seizoen 2007-2008 naar het stadion geweest bent! :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#49
Sjongejonge wat een afgang #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#50
Ajax en utrecht ook mooi de playoffs gewonnen in mei...helaas in augustus alweer uitgeschakeld...
soort van schaatsen...skate-off winnen om op het wk zelf niks meer te presteren
Reply
#51
kooltje Wrote:Ajax en utrecht ook mooi de playoffs gewonnen in mei...helaas in augustus alweer uitgeschakeld...
soort van schaatsen...skate-off winnen om op het wk zelf niks meer te presteren

Ow is Ajax al uitgeschakeld dan? Ik dacht alleen dat ze 0-1 verloren hebben maar dit nog recht kunnen zetten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#52
ik hoop het
Reply
#53
Bumme Wrote:Uit winnen we echter met 1-3
Gebaseerd op...?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#54
Bumme Wrote:Had er al een slecht gevoel over dus kijk hier niet zo van op..
Uit winnen we echter met 1-3 en dan spelen we toch nog leuk 6 potjes (mee) in de CL.


Ja en ADO wordt kampioen dit jaar... DREAM ON !

Nu maar hopen dat AZ en PSV ons volgend seizoen mogen vertegenwoordigen ipv dit zooitje afval.
Bangkok resident.
Reply
#55
Ekslem Wrote:Schrale troost, PSV is nog duurder :cry:

Succes aan alle ajacieden vanaaf. Voor het NL voetbal hoop ik dat ze vanavond een goed resultaat behalen. Voor PSV zou het gunstig zijn als ze vorig jaar herhalen.

Voor een los kaartje bedoel je? Maar dan zie je wel een echte CL wedstrijd. :wink: Passpartout is 3 wedstrijden voor 60 euri, goed te doen. Ik ben er iig weer bij.
Reply
#56
PSVérs zullenw el weer gaan blaten en stoer gaan lopen kletsen.
het was niet best wat Ajax neerzette, maar voor het Nederlands voetbal mag een ieder toch hopen dat ze het nog halen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#57
Ad Wim Wrote:Vorig jaar was het ook ruk in de voorronde CL, maar ging het in het begin van de competitie fantastisch. Maar ik wil verdomme dat ze weer CL gaan spelen!

Vorig jaar was eigenlijk niet eens zo slecht in vergelijking met gisteren, uit winnen en thuis in de eerste helft tachtig kansen krijgen. Half uur voor tijd ineens de 0-1 en iets later dat idiote eigen doelpunt van Vermaelen.
Reply
#58
Bocaloca Wrote:PSVérs zullenw el weer gaan blaten en stoer gaan lopen kletsen.
het was niet best wat Ajax neerzette, maar voor het Nederlands voetbal mag een ieder toch hopen dat ze het nog halen

Financieel zou het beter zijn voor PSV, voor het NL voetbal is het beter dat ze het halen (hoewel ze in deze vorm weinig gaan klaarmaken natuurlijk). Mss moet Ajax even terugdenken aan de wedstrijden tegen Panathinaikos ('96 dacht ik)..
Reply
#59
volgens toine van peperstraten gata ajaks orlando engelaar als vervanger voor sneijder halen Undecided
Bangkok resident.
Reply
#60
Dan gaat iedereen de seizoenskaartenw eer inleveren :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: