The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL-Voorronde
#61
Pff.. op zich moet Ajax dit makkelijk recht kunnen zetten, maar toch denk ik niet meer dat dat gebeurd. Na de pot deden Ten Cate ("Suarez was een terechte pingel" cry dan was die van Farfan tegen Ajax er ook 1) en Huntelaar beide veel te luchtig (ze lachten nog.. mss als een boer met kiespijn maar toch :eeeek: ) en zeiden al 'dit is goed recht te zetten'. Nog steeds zware onderschatting dus ondanks dat duidelijk is dat ze niet veel beter zijn en dan komt Smicer nog terug over 2 weken bij Praag. Stam was de enige die echt pissed was maar hij kan het straks ook niet rechtzetten in zn 1tje.

Leuk voor PSV dit seizoen (we kunnen straks een seizoentje CL missen omdat we evt. 2x achter elkaar zo'n bult geld ophalen in de CL doordat er geen andere NL-clubs meedoen), maar op de lange termijn uiteraard dramatisch voor alle Nederlandse clubs incl. PSV. Die 2e CL plek stond toch al op de tocht? Zal er niet beter op worden zo..
Reply
#62
Overdune Wrote:
Bocaloca Wrote:PSVérs zullenw el weer gaan blaten en stoer gaan lopen kletsen.
het was niet best wat Ajax neerzette, maar voor het Nederlands voetbal mag een ieder toch hopen dat ze het nog halen

Financieel zou het beter zijn voor PSV, voor het NL voetbal is het beter dat ze het halen (hoewel ze in deze vorm weinig gaan klaarmaken natuurlijk). Mss moet Ajax even terugdenken aan de wedstrijden tegen Panathinaikos ('96 dacht ik)..

Financieel ist helemaal niet beter ook PSV. NL raakt zn 2e CL-plek zo kwijt waardoor straks alleen de kampioen CL speelt en PSV blijft natuurlijk niet kampioen worden. Had AZ de play-offs maar gewonnen, die hadden dit zooitje ongeregeld uit Praag met 4-0 naar huis gestuurd. :|
Reply
#63
Tja met rommedal op links, dan bakkie op links, dan suarez achter de spits, colin in de verdediging gaat het ook niet echt werken :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
Bocaloca Wrote:PSVérs zullenw el weer gaan blaten en stoer gaan lopen kletsen.het was niet best wat Ajax neerzette, maar voor het Nederlands voetbal mag een ieder toch hopen dat ze het nog halen

zoals ajacieden de rest van het jaar doen laten we maar zeggen. wat een dikke afgang dit zeg. wat hebben ze toch een hoop middelmaat zeg. doet me iets denken aan 't Feyenoord van vorig jaar.

urzaiz :roll:
urby :roll:
colin :roll:
rommedahl :roll:

zó weinig creativiteit. zit je dan met een zak geld en wéér geen CL. dan praat je vanaf de playoffs al over deze wedstrijd, doet emo-henkie weer aan zware onderschatting in de pers na de loting en dan verlies je gewoon thuis van fucking slavia praag. hilarisch.
en hoeveel zware inzinkingen mag huntelaar nog hebben? deze hele voorbereiding is zijn zoveelste enorme vormdip.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Peter Wrote:
Overdune Wrote:
Bocaloca Wrote:PSVérs zullenw el weer gaan blaten en stoer gaan lopen kletsen.
het was niet best wat Ajax neerzette, maar voor het Nederlands voetbal mag een ieder toch hopen dat ze het nog halen

Financieel zou het beter zijn voor PSV, voor het NL voetbal is het beter dat ze het halen (hoewel ze in deze vorm weinig gaan klaarmaken natuurlijk). Mss moet Ajax even terugdenken aan de wedstrijden tegen Panathinaikos ('96 dacht ik)..

Financieel ist helemaal niet beter ook PSV. NL raakt zn 2e CL-plek zo kwijt waardoor straks alleen de kampioen CL speelt en PSV blijft natuurlijk niet kampioen worden. Had AZ de play-offs maar gewonnen, die hadden dit zooitje ongeregeld uit Praag met 4-0 naar huis gestuurd. :|

Ik bedoelde alleen dit seizoen.
Reply
#66
Bocaloca Wrote:Tja met rommedal op links, dan bakkie op links, dan suarez achter de spits, colin in de verdediging gaat het ook niet echt werken :roll:

Onbegrijpelijk dat Ajax ze toch haalt. Rommedahl kan echt niks anders dan hard lopen en de bal voorzetten (voor zover dat al lukt) en scoren doet hij veel te weinig. Bij PSV heeft Colin al zoveel kansen gekregen maar niet gepakt, het is gewoon net niet met die jongen.
Reply
#67
Overdune Wrote:
Peter Wrote:
Overdune Wrote:
Bocaloca Wrote:PSVérs zullenw el weer gaan blaten en stoer gaan lopen kletsen.
het was niet best wat Ajax neerzette, maar voor het Nederlands voetbal mag een ieder toch hopen dat ze het nog halen

Financieel zou het beter zijn voor PSV, voor het NL voetbal is het beter dat ze het halen (hoewel ze in deze vorm weinig gaan klaarmaken natuurlijk). Mss moet Ajax even terugdenken aan de wedstrijden tegen Panathinaikos ('96 dacht ik)..

Financieel ist helemaal niet beter ook PSV. NL raakt zn 2e CL-plek zo kwijt waardoor straks alleen de kampioen CL speelt en PSV blijft natuurlijk niet kampioen worden. Had AZ de play-offs maar gewonnen, die hadden dit zooitje ongeregeld uit Praag met 4-0 naar huis gestuurd. :|

Ik bedoelde alleen dit seizoen.

Ja ok, maar toch denk ik dat het beter is dit seizoen 10M minder op te halen om vervolgens de komende jaren vaker mee te mogen doen omdat NL gewoon 2 plaatsen in de CL houdt. Maar ach, het zijn iig mooie TV-avondjes zo. Dit Ajax wordt dus never nooit kampioen, zeker niet aangezien Henk al heeft laten weten dat Stam uit angst voor blessures lang niet alles gaat spelen dit seizoen. Dat wordt punten brassen bij de kleintjes te beginnen in Doetinchem. :|
Reply
#68
centre court Wrote:
Bocaloca Wrote:PSVérs zullenw el weer gaan blaten en stoer gaan lopen kletsen.het was niet best wat Ajax neerzette, maar voor het Nederlands voetbal mag een ieder toch hopen dat ze het nog halen

zoals ajacieden de rest van het jaar doen laten we maar zeggen. wat een dikke afgang dit zeg. wat hebben ze toch een hoop middelmaat zeg. doet me iets denken aan 't Feyenoord van vorig jaar.

urzaiz :roll:
urby :roll:
colin :roll:
rommedahl :roll:

zó weinig creativiteit. zit je dan met een zak geld en wéér geen CL. dan praat je vanaf de playoffs al over deze wedstrijd, doet emo-henkie weer aan zware onderschatting in de pers na de loting en dan verlies je gewoon thuis van fucking slavia praag. hilarisch.
en hoeveel zware inzinkingen mag huntelaar nog hebben? deze hele voorbereiding is zijn zoveelste enorme vormdip.
Weer geen CL?! Komt ie weer met zijn voorbarige opmerkingen. Wacht nou maar eerst even de uitwedstrijd af. En Huntelaar speelde prima, snap wel dat jij dat niet inziet met je Feyenoordbril, het is alleen slecht dat hij die penalty mist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
ADje.
Misschien haalt ajax de CL wel.maar met de huidige selectie eindig je daar gwoon kansloos 4e in de poule. Als je babel en Sneijder verkoopt en je haalt zulke middelmatige spelers terug is het vragen om moeilijkheden.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#70
Ach, vorig jaar was het met Sneijder en Babel ook treurnis in de voorronde, maar was het fantastisch in het begin van de competitie. Het is niet zo gek dat ze nog op elkaar in moeten spelen, er stonden gisteren wel 4 andere basisspelers in. Dat het zo slecht zou zijn, had ik niet verwacht, maar ik zie het nog wel goed komen. En als je zo kijkt, heeft PSV ook vrij weinig te zoeken in de CL zonder Alex en Cocu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Ach, vorig jaar was het met Sneijder en Babel ook treurnis in de voorronde, maar was het fantastisch in het begin van de competitie. Het is niet zo gek dat ze nog op elkaar in moeten spelen, er stonden gisteren wel 4 andere basisspelers in. Dat het zo slecht zou zijn, had ik niet verwacht, maar ik zie het nog wel goed komen. En als je zo kijkt, heeft PSV ook vrij weinig te zoeken in de CL zonder Alex en Cocu.

Daar heb je dan wel weer gelijk in, psv is wrs ook kansloos, maar misschien zijn appelvlaai en aissatti dit seizoen wel de dragende spelers die ze nodig hebben.
Bangkok resident.
Reply
#72
Dragende spelers? Op die leeftijd?
En Ajax heeft toch ook gewoon Stam, Huntelaar, Gabri, Davids (straks) en Heitinga als 'dragende' spelers?

En het spel was natuurlijk niet best, maar als 1 van die 4 a 5 open kansen erin was gegaan, was er niks aan de hand geweest, want je zag maar weer dat Slavia erg moeilijk tot scoren kwam.
Als je uit binnen een half uur op voorsprong komt, zie ik het nog wel goed komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Ad Wim Wrote:Ach, vorig jaar was het met Sneijder en Babel ook treurnis in de voorronde, maar was het fantastisch in het begin van de competitie. Het is niet zo gek dat ze nog op elkaar in moeten spelen, er stonden gisteren wel 4 andere basisspelers in. Dat het zo slecht zou zijn, had ik niet verwacht, maar ik zie het nog wel goed komen. En als je zo kijkt, heeft PSV ook vrij weinig te zoeken in de CL zonder Alex en Cocu.

Dus als PSV de poulefase niet overleeft neem jij er genoegen mee als dat Ajax ook niet lukt? Rare maatstaf om al dan niet tevreden te zijn met de prestaties van je club. Ajax moet eens naar zichzelf kijken, inzien dat ze zelf echt niet geweldig zijn, de tegenstander dus niet meer onderschatten en zich afvragen waarom spelers als Defour en Riera niet eens naar Ajax willen komen.
Reply
#74
Peter Wrote:Dus als PSV de poulefase niet overleeft neem jij er genoegen mee als dat Ajax ook niet lukt? Rare maatstaf om al dan niet tevreden te zijn met de prestaties van je club. Ajax moet eens naar zichzelf kijken, inzien dat ze zelf geweldig zijn, de tegenstander dus niet meer onderschatten en zich afvragen waarom spelers als Defour en Riera niet eens naar Ajax willen komen.
=D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Peter Wrote:Dus als PSV de poulefase niet overleeft neem jij er genoegen mee als dat Ajax ook niet lukt?
En ja hoor, daar hebben we weer een Petertje cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Kon dat niet in 1 reactie? :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#77
Nee, ik vind de lachwekkende opmerkingen van Peter zeker wel een aparte post waard. Stel je voor dat iemand er overheen zou lezen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Ad Wim Wrote:Nee, ik vind de lachwekkende opmerkingen van Peter zeker wel een aparte post waard. Stel je voor dat iemand er overheen zou lezen!

Je zou blij met me moeten zijn, zo kun je tenminste nog een keer lachen als t over voetbal gaat!
Reply
#79
Ad Wim Wrote:Nee, ik vind de lachwekkende opmerkingen van Peter zeker wel een aparte post waard. Stel je voor dat iemand er overheen zou lezen!

Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat jullie de Peppi en Kokki/Quick en Flupke/Suske en Wiske/ van het forum zijn. :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#80
Quote:Wat een ongelofelijke schijtzooi! Wat hebben ze toch met die voorronde dat ze elke keer die kansen missen
Kom op Ad, bij een overwinning hebben we gewonnen, dus bij een nederlaag hebben we ook verloren
The great old Ludwig von...
Reply
#81
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, ik vind de lachwekkende opmerkingen van Peter zeker wel een aparte post waard. Stel je voor dat iemand er overheen zou lezen!

Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat jullie de Peppi en Kokki/Quick en Flupke/Suske en Wiske/ van het forum zijn. :roll:
Nogmaals, ik vind een dergelijke vergelijking stuitend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
gittermaster Wrote:
Quote:Wat een ongelofelijke schijtzooi! Wat hebben ze toch met die voorronde dat ze elke keer die kansen missen
Kom op Ad, bij een overwinning hebben we gewonnen, dus bij een nederlaag hebben we ook verloren
Natuurlijk. Ik gebruik 'we' en 'ze' gewoon door elkaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, ik vind de lachwekkende opmerkingen van Peter zeker wel een aparte post waard. Stel je voor dat iemand er overheen zou lezen!

Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat jullie de Peppi en Kokki/Quick en Flupke/Suske en Wiske/ van het forum zijn. :roll:

Ik denk dat iedereen het hiermee eens is, ik zou hooguit nog willen toevoegen; Q en Q en Janssens en Janssens.
Bangkok resident.
Reply
#84
Bocaloca Wrote:ADje.
Misschien haalt ajax de CL wel.maar met de huidige selectie eindig je daar gwoon kansloos 4e in de poule. Als je babel en Sneijder verkoopt en je haalt zulke middelmatige spelers terug is het vragen om moeilijkheden.

Vervanger voor Babel is Suarez, vervanger voor Sneijder moet nog gehaald worden. Henkie heeft de 2e lijn versterkt + Kennedy gehaald voor de Mul, dat vervolgens Davids zijn poot breekt is gewoon kut, die had je echt kunnen gebruiken in deze wedstrijd.
In deze wedstrijd zag je pas echt hoe hard we Sneijder (nu al) missen, de opbouw van achteruit (Colin en Emmanuelson hebben misschien 3 goede ballen in de hele wedstrijd gegeven) was echt om te huilen.
Snap ook echt niet waarom we aan dat LOMPE 4-3-3 blijven hangen met zo een selectie speel dan liever 4-4-2 met Suarez en Huntelaar voorin en dan met Kennedy op 10 oid.
Ook dat ze met Urby linksback blijven spelen vind ik waanzin, die jongen laat seizoen op seizoen zien dat hij niet kan verdedigen maar wel leuk op het middenveld kan voetballen, laat hem dan daar spelen en koop een normale linksback (eentje die wel springt als ie probeert te koppen, of nog beter die probeert te koppen)
Zoals het er nu uitziet gaan we geen CL spelen, Slavia gaat de thuiswedstrijd helemaal voor de pot hangen en we hebben niets wat die muur kan slechten (Misschien een actie van Suarez aangezien hij de enige is die wat creativiteit brengt)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#85
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, ik vind de lachwekkende opmerkingen van Peter zeker wel een aparte post waard. Stel je voor dat iemand er overheen zou lezen!

Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat jullie de Peppi en Kokki/Quick en Flupke/Suske en Wiske/ van het forum zijn. :roll:

Ik denk dat iedereen het hiermee eens is, ik zou hooguit nog willen toevoegen; Q en Q en Janssens en Janssens.
Ach, hou maar vast aan oude waarden en denk wat je wil denken. Ik maak me hier allang niet meer druk om.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Depor Wrote:
Bocaloca Wrote:ADje.
Misschien haalt ajax de CL wel.maar met de huidige selectie eindig je daar gwoon kansloos 4e in de poule. Als je babel en Sneijder verkoopt en je haalt zulke middelmatige spelers terug is het vragen om moeilijkheden.

Vervanger voor Babel is Suarez, vervanger voor Sneijder moet nog gehaald worden. Henkie heeft de 2e lijn versterkt + Kennedy gehaald voor de Mul, dat vervolgens Davids zijn poot breekt is gewoon kut, die had je echt kunnen gebruiken in deze wedstrijd.
In deze wedstrijd zag je pas echt hoe hard we Sneijder (nu al) missen, de opbouw van achteruit (Colin en Emmanuelson hebben misschien 3 goede ballen in de hele wedstrijd gegeven) was echt om te huilen.
Snap ook echt niet waarom we aan dat LOMPE 4-3-3 blijven hangen met zo een selectie speel dan liever 4-4-2 met Suarez en Huntelaar voorin en dan met Kennedy op 10 oid.
Ook dat ze met Urby linksback blijven spelen vind ik waanzin, die jongen laat seizoen op seizoen zien dat hij niet kan verdedigen maar wel leuk op het middenveld kan voetballen, laat hem dan daar spelen en koop een normale linksback (eentje die wel springt als ie probeert te koppen, of nog beter die probeert te koppen)
Zoals het er nu uitziet gaan we geen CL spelen, Slavia gaat de thuiswedstrijd helemaal voor de pot hangen en we hebben niets wat die muur kan slechten (Misschien een actie van Suarez aangezien hij de enige is die wat creativiteit brengt)
Ik vond Kennedy de enige echt goede gisteren, Suarez een leuke tweede. Sneijder werd duidelijk gemist, maar toch kwamen er nog 4 a 5 duidelijke kansen. Vooral de bank is bedroevend, kijk wat er in kwam: Urzaiz (jezus, wat een trage oude machine is dat zeg!) en Sarpong...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Een vervanger voor Sneijder is ook niet zomaar voor handen. Zeker niet nu je dreigt de CL mis te lopen en als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#88
laat urzaiz nou maar even fit worden...dan legt hij in maart zn 20ste in het netje voor ajax
Reply
#89
En het probleem ligt mi meer bij de backs dan op het middenveld, dat was gisteren ook wel duidelijk te zien. Colin en Urby (verdedigend dan) zijn echt niet Ajax-waardig. Urby naar het middenveld, Ogararu of Vandewiel op rechts en iemand nieuw voor linksback halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
kooltje Wrote:laat urzaiz nou maar even fit worden...dan legt hij in maart zn 20ste in het netje voor ajax

Hmm als de 3e spits achter Huntelaar en Suarez er al 20 maakt komt het idd wel goed met Ajax. Kampioenen!!!
Reply


Forum Jump: