The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL-Voorronde
#91
Ad Wim Wrote:En het probleem ligt mi meer bij de backs dan op het middenveld, dat was gisteren ook wel duidelijk te zien. Colin en Urby (verdedigend dan) zijn echt niet Ajax-waardig. Urby naar het middenveld, Ogararu of Vandewiel op rechts en iemand nieuw voor linksback halen.

Ja, Ogararu en v/d Wiel (op dit moment, zeker potentie) zijn lekker Ajax-waardig! :roll:
Reply
#92
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Bocaloca Wrote:ADje.
Misschien haalt ajax de CL wel.maar met de huidige selectie eindig je daar gwoon kansloos 4e in de poule. Als je babel en Sneijder verkoopt en je haalt zulke middelmatige spelers terug is het vragen om moeilijkheden.

Vervanger voor Babel is Suarez, vervanger voor Sneijder moet nog gehaald worden. Henkie heeft de 2e lijn versterkt + Kennedy gehaald voor de Mul, dat vervolgens Davids zijn poot breekt is gewoon kut, die had je echt kunnen gebruiken in deze wedstrijd.
In deze wedstrijd zag je pas echt hoe hard we Sneijder (nu al) missen, de opbouw van achteruit (Colin en Emmanuelson hebben misschien 3 goede ballen in de hele wedstrijd gegeven) was echt om te huilen.
Snap ook echt niet waarom we aan dat LOMPE 4-3-3 blijven hangen met zo een selectie speel dan liever 4-4-2 met Suarez en Huntelaar voorin en dan met Kennedy op 10 oid.
Ook dat ze met Urby linksback blijven spelen vind ik waanzin, die jongen laat seizoen op seizoen zien dat hij niet kan verdedigen maar wel leuk op het middenveld kan voetballen, laat hem dan daar spelen en koop een normale linksback (eentje die wel springt als ie probeert te koppen, of nog beter die probeert te koppen)
Zoals het er nu uitziet gaan we geen CL spelen, Slavia gaat de thuiswedstrijd helemaal voor de pot hangen en we hebben niets wat die muur kan slechten (Misschien een actie van Suarez aangezien hij de enige is die wat creativiteit brengt)
Ik vond Kennedy de enige echt goede gisteren, Suarez een leuke tweede. Sneijder werd duidelijk gemist, maar toch kwamen er nog 4 a 5 duidelijke kansen. Vooral de bank is bedroevend, kijk wat er in kwam: Urzaiz (jezus, wat een trage oude machine is dat zeg!) en Sarpong...

Kennedy de beste? Wat heeft hij gepresteerd behalve wat corners en vrije trappen erin pompen? Hij is er welgeteld 1x langsgekomen met een actie en verder niets...Stam en Suarez waren in mijn ogen de beste, Stam die heel wat tegengehouden heeft achterin en Suarez die de enigste was waar dreiging en gevaar van uitging...de rest belachelijke middelmaat of slechter.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#93
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:En het probleem ligt mi meer bij de backs dan op het middenveld, dat was gisteren ook wel duidelijk te zien. Colin en Urby (verdedigend dan) zijn echt niet Ajax-waardig. Urby naar het middenveld, Ogararu of Vandewiel op rechts en iemand nieuw voor linksback halen.

Ja, Ogararu en v/d Wiel (op dit moment, zeker potentie) zijn lekker Ajax-waardig! :roll:

De Ajax backs zijn niet Ajax waardig, niet een van hen.....
vd Wiel is een centrale verdediger die er aan zit te komen maar nog moet doorbreken.
Op zich was het team (met Suarez EN Sneijder) zeker een van de beste teams in Nederland, maar Sneijder weg, Huntelaar die geen bal krijgt van het drama wat we op de vleugels hebben lopen...
Vanochten was Derksen bij 538 en die zei wel wat moois, "Ajax heeft een miljoenen scouting, kijkt over de hele wereld naar een linksbuiten en vinden steeds niets, spelen ze tegen Slavia Praag word de hele verdediging er afgelopen door die linksbuiten (Janda)"
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#94
Depor Wrote:Kennedy de beste? Wat heeft hij gepresteerd behalve wat corners en vrije trappen erin pompen? Hij is er welgeteld 1x langsgekomen met een actie en verder niets...Stam en Suarez waren in mijn ogen de beste, Stam die heel wat tegengehouden heeft achterin en Suarez die de enigste was waar dreiging en gevaar van uitging...de rest belachelijke middelmaat of slechter.
Ja, ik vond Kennedy de beste. Was vrijwel altijd aanspeelbaar, werd dan ook vaak ingespeeld, omdat hij er vrijwel altijd wat mee deed (lees: heel weinig balverlies leed). De enige voorzetten die er kwamen van de zijkant, kwamen van zijn voet en bijna elke corner en/of vrije trap was nu al gevaarlijker dan vorig seizoen. Ook nog een paar keer op goal geschoten.
Stam was inderdaad goed, maar zat mis bij de goal en Suarez had er gewoon twee moeten maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Peter Wrote:
kooltje Wrote:laat urzaiz nou maar even fit worden...dan legt hij in maart zn 20ste in het netje voor ajax

Hmm als de 3e spits achter Huntelaar en Suarez er al 20 maakt komt het idd wel goed met Ajax. Kampioenen!!!


waarom zijn ajaks fans allemaal dromers?
Bangkok resident.
Reply
#96
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
kooltje Wrote:laat urzaiz nou maar even fit worden...dan legt hij in maart zn 20ste in het netje voor ajax

Hmm als de 3e spits achter Huntelaar en Suarez er al 20 maakt komt het idd wel goed met Ajax. Kampioenen!!!


waarom zijn ajaks fans allemaal dromers?

Niet allemaal....en wij hebben nog wat te dromen, kan je van ASO De Plaag niet zeggen....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#97
kooltje Wrote:laat urzaiz nou maar even fit worden...dan legt hij in maart zn 20ste in het netje voor ajax

Undecided

Die gast viel me een partijtje slecht in zeg! Lompe beer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
centre court Wrote:
kooltje Wrote:laat urzaiz nou maar even fit worden...dan legt hij in maart zn 20ste in het netje voor ajax

Undecided

Die gast viel me een partijtje slecht in zeg! Lompe beer.

Ach net hersteld van een blinde darm operatie...snap niet dat Henkie hem bracht voor Suarez, die duidelijk het gevaarlijkst was...ook al was ie moe, pleur em dan in de spits.
Wat is er eigenlijk met Anita gebeurd die kon toch ook op 10 spelen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#99
Of Donald, maar die viel weer dramatisch in tegen PSV.

Urzaiz was drama, zeker omdat je nou niet de lange bal wil spelen tegen die gasten. Dan liever een beweeglijk iemand. Maar ik denk dat Suarez niet meer kon gezien zijn recente blessure...

Het zou toch vreselijk zijn als we weer geen CL halen door weer zoveel kansen te missen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Bocaloca Wrote:PSVérs zullenw el weer gaan blaten en stoer gaan lopen kletsen.het was niet best wat Ajax neerzette, maar voor het Nederlands voetbal mag een ieder toch hopen dat ze het nog halen

zoals ajacieden de rest van het jaar doen laten we maar zeggen. wat een dikke afgang dit zeg. wat hebben ze toch een hoop middelmaat zeg. doet me iets denken aan 't Feyenoord van vorig jaar.

urzaiz :roll:
urby :roll:
colin :roll:
rommedahl :roll:

zó weinig creativiteit. zit je dan met een zak geld en wéér geen CL. dan praat je vanaf de playoffs al over deze wedstrijd, doet emo-henkie weer aan zware onderschatting in de pers na de loting en dan verlies je gewoon thuis van fucking slavia praag. hilarisch.
en hoeveel zware inzinkingen mag huntelaar nog hebben? deze hele voorbereiding is zijn zoveelste enorme vormdip.
Weer geen CL?! Komt ie weer met zijn voorbarige opmerkingen. Wacht nou maar eerst even de uitwedstrijd af. En Huntelaar speelde prima, snap wel dat jij dat niet inziet met je Feyenoordbril, het is alleen slecht dat hij die penalty mist.

cry

Gast heeft geen pepernoot geraakt, geen kans gehad en uberhaupt de hele voorbereiding nog niet gescoord tegen serieuze tegenstanders geloof ik. Wees gewoon eens reeel jongen. alleen al door dit soort geblaat hoop ik dat slavia gewoon doorgaat. die arrogantie moet er toch ooit uit... aangezien dit soort uitschakelingen 't meest pijn doen moet 't maar zo.

Edit: voor echte ajacieden is 't natuurlijk verschrikkelijk dit. maar die zijn in de regel ook wel iets minder arrogant.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je bent voor Feyenoord, dat zegt al genoeg over je (voetbal)intelligentie. Hij speelde gewoon prima, was sterk aan de bal en had zelden balverlies. En wat hij ermee deed was prima. Hij fungeerde goed als bliksemafleider en aanspeelbare man met Suarez als beweeglijke spits eromheen. Die penalty moest erin, dat was natuurlijk slecht, maar voor de rest prima wedstrijd. Gewoon voortaan beter kijken, kakkerlakje. En jij zal toch nooit een positief woord voor Ajax over hebben, dus hoe serieus ben jij te nemen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Of Donald, maar die viel weer dramatisch in tegen PSV.

Urzaiz was drama, zeker omdat je nou niet de lange bal wil spelen tegen die gasten. Dan liever een beweeglijk iemand. Maar ik denk dat Suarez niet meer kon gezien zijn recente blessure...

Het zou toch vreselijk zijn als we weer geen CL halen door weer zoveel kansen te missen :|

Dan ben je dus als club niet goed genoeg en hoor je er niet bij. Japie Stam zei dat gisteren heel duidelijk. In de CL moet je 2x scoren uit 6 kansen, anders ben je er niet bij en moet je ook niet zeuren dat 't vreselijk is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Je bent voor Feyenoord, dat zegt al genoeg over je (voetbal)intelligentie. Hij speelde gewoon prima, was sterk aan de bal en had zelden balverlies. En wat hij ermee deed was prima. Hij fungeerde goed als bliksemafleider en aanspeelbare man met Suarez als beweeglijke spits eromheen. Die penalty moest erin, dat was natuurlijk slecht, maar voor de rest prima wedstrijd. Gewoon voortaan beter kijken, kakkerlakje. En jij zal toch nooit een positief woord voor Ajax over hebben, dus hoe serieus ben jij te nemen :lol:

:lol: :eten:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik bepaal zelf wel of ik het vreselijk vind. Stam praat namens de spelers, niet voor de fans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik bepaal zelf wel of ik het vreselijk vind. Stam praat namens de spelers, niet voor de fans.

maakt mij niet uit of jij 't vreselijk vindt. zeg alleen dat je niet moet zeuren. moet henkie de fans maar niet wijs maken dat slavia een makkie is, want dat is slavia voor dit ajax gewoon niet. daarnaast maak je ze alleen maar sterker door dit soort geblaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom zou ik niet mogen zeuren als Ajax zo'n slappe pot op de mat legt en gewoon 2x moet scoren en dat nalaat?!
Ik mag niet zeuren als ze weggespeeld worden en blij zijn met maar 1 goal tegen.

En ik mag zeuren wat ik wil, wij verwachten in de Arena iets van de ploeg, en niet alleen maar inzet en werklust zoals in de Kuip.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik bepaal zelf wel of ik het vreselijk vind. Stam praat namens de spelers, niet voor de fans.

maakt mij niet uit of jij 't vreselijk vindt. zeg alleen dat je niet moet zeuren. moet henkie de fans maar niet wijs maken dat slavia een makkie is, want dat is slavia voor dit ajax gewoon niet. daarnaast maak je ze alleen maar sterker door dit soort geblaat.

Mwah met Sneijder was het een ander verhaal, maar ik denk dat je op CL niveau zowiezo niet over "makkie's"kan praten...
En Stam had natuurlijk gelijk, zoveel kansen en alles missen betekend gewoon dat je het niet verdiend.
Huntelaar vond ik wel redelijk, goede vrije trap... Huntelaar is geen spits met een aktie maar staat (normaliter) op de plaats waar hij moet staan om kansen te krijgen/ te maken,maar zoals zo vaak met 4-3-3 (kijk maar naar Oranje) komt er geen donder van de zijkant dus moet hij een bal gaan halen op het middenveld en dat is nou net niet zijn sterke punt. Weer een 4-3-3 systeem dat een spits kapot maakt.....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Maar ik denk juist wel dat hij dat kan. Hij is heel sterk fysiek en aan de bal en heeft een goede pass. Met een beweeglijke spits als Suarez er omheen, is het prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik denk juist wel dat hij dat kan. Hij is heel sterk fysiek en aan de bal en heeft een goede pass. Met een beweeglijke spits als Suarez er omheen, is het prima.

Dan zou je 4-2-4 spelen? En ook daarvoor heb je vleugels die een bal afgeven nodig....


-----------------Suarez - Huntelaar
Emmanuelson - Davids - Gabri - Kennedy
Nieuwe aankoop - Vermaelen - Stam - Ogararu

Denk dat dit het maar moet worden zolang er geen nieuwe aankopen gedaan worden...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Zoiets ja, maar nu heb je Heitinga er niet in. Zet die dan rechtsback. Of zet Johnny op het middenveld en Davids linksback Idea
En ik vond Kennedy dus wel erg goed, die moet sowieso altijd spelen. En dan wisselend Urby en Rommedahl op links. Misschien nog 4-3-3 met Suarez op links en een middenveld met Urby, Heitinga en Gabri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
-----------------Suarez - Huntelaar
Kennedy/Aankoop
Davids - - Kennedy
Sjonnie
Emanuelson - Vermaelen - Stam - Ogararu

Denk dat kennedy wel een aardige tien kan zijn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Urby linksback #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zoiets ja, maar nu heb je Heitinga er niet in. Zet die dan rechtsback. Of zet Johnny op het middenveld en Davids linksback Idea
En ik vond Kennedy dus wel erg goed, die moet sowieso altijd spelen. En dan wisselend Urby en Rommedahl op links. Misschien nog 4-3-3 met Suarez op links en een middenveld met Urby, Heitinga en Gabri.

4-3-3 met Kennedy op rechts die geen bal heeft voorgegeven...
En Davids linksback? :roll:
En Heitinga er niet in is erg? Die heeft me zo lopen irriteren gisteren met zijn paardebek. Onnodig geel pakken, geen pass aangekomen, doorgaan op de keeper waar hij en zijn 2e geel voor kon krijgen en de aanval die erna kwam totaal om zeep heeft geholpen. 2 minuten voor tijd 2 spitsen voor hem met wat ruimte, denkt ie dat ie Sneijder is gaat ie met links uithalen om vervolgens iemand in de 2e ring knock-out te schieten...weg een minuut speeltijd en weg een mogelijkheid tot een kans...
Al met al zonder een redelijke spelverdeler gaat dit Ajax helemaal niets doen dit jaar. En mogen we blij zijn met play-offs en een 2e ronde UEFA Cup...weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt, maar dit was echt een drama en ik ben blij dat ik geen seizoenskaart heb gekocht dit jaar.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Kennedy geen bal voorgegeven?! Die heeft wel 20 ballen voorgegeven, incl corners en vrije trappen. Niet allemaal even goed, maar allemaal beter dan die van Rommedahl en De Mul vorig seizoen. Hij heeft gewoon echt een goede trap en voorzet, dat zie je meteen. Om jouw cliche maar te gebruiken, ik weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt...

En Heitinga was gisteren inderdaad niet goed, maar was vorige jaar in de tweede helft een van de besten en hoort er gewoon in, vind ik, liefst op het middenveld.

En Davids heeft in het Nederlands elftal volgens mij een tijdje linksback gestaan. Hij is sowieso beter in verdedigen dan Urby, dus liever die twee omgewisseld. Volgens mij deden ze dat vorig jaar ook een paar keer.

En ga jij maar op een wedstrijd concluderen dat Ajax helemaal niks gaat doen dit jaar, ik hou niet van dat pessimisme.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ongelooflijk om dit te lezen.

Huntelaar speelde een slechte wedstrijd. Hij wordt niet beoordeeld op zijn aanspeelbaarheid en afleggen van de bal, hij moet doelpunten maken in dit soort wedstrijden en niet als een halve middenvelder gaan acteren. Maarja, als er geen creatieve aanvoer komt dan ga je zelf wel die bal halen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ad Wim Wrote:Kennedy geen bal voorgegeven?! Die heeft wel 20 ballen voorgegeven. Niet allemaal even goed, maar allemaal beter dan die van Rommedahl en De Mul vorig seizoen. Om jouw cliche maar te gebruiken, ik weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt...

En Heitinga was gisteren inderdaad niet goed, maar was vorige jaar in de tweede helft een van de besten en hoort er gewoon in, vind ik, liefst op het middenveld.

En Davids heeft in het Nederlands elftal volgens mij een tijdje linksback gestaan. Hij is sowieso beter in verdedigen dan Urby, dus liever die twee omgewisseld. Volgens mij deden ze dat vorig jaar ook een paar keer.

En ga jij maar op een wedstrijd concluderen dat Ajax helemaal niks gaat doen dit jaar, ik hou niet van dat pessimisme.

Is realisme Ad, niets met pessimisme te maken, zoals ze tegen PSV en Slavia speelden gaan ze het nog moeilijk krijgen tegen Roda etc.
Kennedy heeft 20 ballen voor gegeven? In totaal, misschien 3 uit een actie vanaf de achterlijn, de Mul had nog snelheid maar Kennedy deed echt amper wat (leuk dat ie aanspeelbaar is maar rendement was niet echt hoog)
Davids als linksback zou echt een misser zijn, dat hebben ze geprobeerd en het is niet zonder reden dat hij na 2 wedstrijden weer op het middenveld stond. En Heitinga was inderdaad de laatste 7 wedstrijden van het seizoen erg goed, maar zoals hij de afgelopen wedstrijden speelde heeft ie geen recht op een basisplaats, je bent prof dan moet je dat soort dingen toch weten of niet?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Tripplexxx Wrote:Ongelooflijk om dit te lezen.

Huntelaar speelde een slechte wedstrijd. Hij wordt niet beoordeeld op zijn aanspeelbaarheid en afleggen van de bal, hij moet doelpunten maken in dit soort wedstrijden en niet als een halve middenvelder gaan acteren. Maarja, als er geen creatieve aanvoer komt dan ga je zelf wel die bal halen.
Wel gek dan dat je dit zei in het JC-schaal-topic:

Tripplexxx Wrote:Huntelaar vond ik aardig spelen, goed aanspeelbaar en sterk maar inderdaad weinig kansen. Maar dat had meer te maken met de belabberde aanvoer van de rest van zijn team.

Deze wedstrijd dus precies hetzelfde, maar je zult het nu wel "ongelofelijk vinden om te lezen" omdat ik het zeg :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Depor Wrote:Is realisme Ad, niets met pessimisme te maken, zoals ze tegen PSV en Slavia speelden gaan ze het nog moeilijk krijgen tegen Roda etc.
Kennedy heeft 20 ballen voor gegeven? In totaal, misschien 3 uit een actie vanaf de achterlijn, de Mul had nog snelheid maar Kennedy deed echt amper wat (leuk dat ie aanspeelbaar is maar rendement was niet echt hoog)
Davids als linksback zou echt een misser zijn, dat hebben ze geprobeerd en het is niet zonder reden dat hij na 2 wedstrijden weer op het middenveld stond. En Heitinga was inderdaad de laatste 7 wedstrijden van het seizoen erg goed, maar zoals hij de afgelopen wedstrijden speelde heeft ie geen recht op een basisplaats, je bent prof dan moet je dat soort dingen toch weten of niet?
Ik vind het altijd zo jammer dat dat realisme bij de Ajax-aanhang altijd zo dichtbij pessimisme ligt. Gisteren hoorde ik ook meerdere gasten schreeuwen dat het zo vreselijk was dat het bestuur Sneijder had laten gaan etc. Zulk soort commentaar schiet gewoon niet op, ga liever straks schelden als ze geen goede vervanger regelen. En zonder Sneijder hadden we deze wedstrijd ook prima kunnen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
blijft natuurlijk wel belachelijk dat je de hele zomer de tijd hebt voor transfers en hem dan vlak voor de wedstrijd verkoopt.
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ongelooflijk om dit te lezen.

Huntelaar speelde een slechte wedstrijd. Hij wordt niet beoordeeld op zijn aanspeelbaarheid en afleggen van de bal, hij moet doelpunten maken in dit soort wedstrijden en niet als een halve middenvelder gaan acteren. Maarja, als er geen creatieve aanvoer komt dan ga je zelf wel die bal halen.
Wel gek dan dat je dit zei in het JC-schaal-topic:

Tripplexxx Wrote:Huntelaar vond ik aardig spelen, goed aanspeelbaar en sterk maar inderdaad weinig kansen. Maar dat had meer te maken met de belabberde aanvoer van de rest van zijn team.

Deze wedstrijd dus precies hetzelfde, maar je zult het nu wel "ongelofelijk vinden om te lezen" omdat ik het zeg :roll:

Je haalt er van alles bij, maar me pakken op m'n woorden zal je in dit geval niet lukken. Dat je beschikt over inzicht blijkt niet uit je post.

Huntelaar speelde tegen PSV dieper en veel meer als spits. Was in die wedstrijd sterk, hield steeds 1 of 2 man bezig, waardoor er ruimte ontstond voor anderen. Er kwamen in die wedstrijd nauwelijks voorzetten vanaf de flanken of opgezette 1/2 tjes met een aanvallende middenvelder.

Tegen Slavia voetbalde Huntelaar uit z'n positie. Misschien had Henk hem die opdracht meegegeven, maar ik vind juist dat hij tegen dit soort tegenstanders diep moet gaan staan. In plaats daarvan ging hij zich terugtrekken naar de nummer 10 en soms wel verder. Daardoor was er geen balans. Dan kan hij dus niet doen waar hij goed in is en dat is scoren.
En dat was mijn punt. In dit soort wedstrijden gaat het niet om goed spelen ( zoals in de JC-Schaal, wat een veredelde oefenwedstrijd is en waar zaken getest worden), nee dan gaat het om effectiviteit en daar wordt je op beoordeeld.

Vind overigens wel dat Huntelaar een bijzonder mooie vrije trap in huis heeft. Dat zag je bij AGOVV en Heerenveen al, maar bij Ajax was Sneijder natuurlijk de man hiervoor.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: