The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL-Voorronde
Fabian Wrote:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Wat laat je je toch weer kennen Fabian. ALs het meezit kan je leuk discussieren en als het tegen zit, ga je maar weer generaliseren en onzin uitkramen.

Nee hoor, ik reageer alleen maar op die kansloze mensen hier die voornamelijk onzin uitkramen....
En dat zijn dan bij voorbaat al zielige kutboeren ?

Nee, want ik heb gister ook al een ado-supporter mn deur uitgetrapt nadat hij in ene 'FC den haag' in ging zetten na de uitschakeling... :wink:
Het was toch niet Ricochan ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Wat laat je je toch weer kennen Fabian. ALs het meezit kan je leuk discussieren en als het tegen zit, ga je maar weer generaliseren en onzin uitkramen.

Nee hoor, ik reageer alleen maar op die kansloze mensen hier die voornamelijk onzin uitkramen....
En dat zijn dan bij voorbaat al zielige kutboeren ?

Nee, want ik heb gister ook al een ado-supporter mn deur uitgetrapt nadat hij in ene 'FC den haag' in ging zetten na de uitschakeling... :wink:
Het was toch niet Ricochan ?


Hahaha dan moet er wel een beer komen en geen potlood. Undecided
Bangkok resident.
Reply
niet alleen ten napel was dramatisch (hoe vaak heeft hij eigenlijk gezegd dat die 1ste goal van slavia geen buitenspel was?), maar youri mulder vond ik ook wel lachwekkend. die noemde slavia een goeie ploeg. nou, mijn hoela! ze konden die bal doorgaans geen 3x achter elkaar naar elkaar overspelen. waar youri wel gelijk in had was dat ze in de 1ste helft (iig gister) gelijkwaardig waren aan ajakkes.

ajakkes heeft gewoon uitermate beroerd gespeeld en had gewoon duidelijk te weinig klassespelers in het veld staan. huntelaars kreeg in het begin 3x geen vrije trap mee (tsja, geen scheidsrechtrer van de knjb he) en raakte daarom een beetje gerfrustreerd denk ik. maar zijn passje op suarez was van bijzondere schoonheid. let wel, dat was toch echt de 1ste keer dat hij normaal werd aangespeeld door een ploeggenoot.

volgens youri mulder kon je ten cate dit niet verwijten. absoluut gelul. zijn grote mond voor de wedstrijd (tuurlijk winnen we dit) wordt genadeloos afgestraft, zijn ploeg stond slecht geprepareerd (want niet met het mes tussen de tanden) op het veld en hij is er toch echt verantwoordelijk voor de je achterin speelt met colin en dat delorge speelde. wat hij op het veld deed is me volstrekt onduidelijk (terwijl ik hem vorig jaar best goed vond).

wel mooie shirts trouwens, van slavia. :razz:
Reply
Doorgaans kan ik me redelijk vinden in jouw analyses Waf, maar nu echt niet.
Ook ik vond Salvia zeker geen slechte ploeg met 3 bijzonder interessante spelers.
Delorge vond ik net als zondag niet slecht, echter was hij wat minder gelukkig in zijn passing.
Ik vind niet dat Ajax beroerd gespeeld heeft gisteren. De eerste helft was matig, maar in de tweede helft vond ik dat er goed gevoetbald werd. Als die doelman niet zijn beste dag van zijn leven had gehad, had Ajax met 1-4 gewonnen.
Wat betreft Colin ben ik het wel met je eens, hoewel hij verdedigend wel wat kan, maar opbouwend echt niets.
De wissels waren wel erg slecht. Rommedahl voor Kennedy????
Daar gaat de enige die eenprima corner kan nemen.
En het breekijzer, die ik nog nooit iets heb zien breken voor Gabri.
Gabri was dan misschine moe, maar het breekijzer presteert echt niets.
Overigens kun je je afvragen of Huntelaar een strafschop verdiende. Ik weet t niet, maar het had zomaar gekund.
Al met al vind ik dat Ajax echt een stuk beter was met name gisteren, maar ook in de thuiswedstrijd, maar ja daar koop je bitter weinig voor.
The great old Ludwig von...
Reply
Huntelaar had die strafschop moeten krijgen, maar aangezien die Vlacic er door was en onterecht werd teruggefloten voor buitenspel heft dat elkaar aardig op.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Wat laat je je toch weer kennen Fabian. ALs het meezit kan je leuk discussieren en als het tegen zit, ga je maar weer generaliseren en onzin uitkramen.

Nee hoor, ik reageer alleen maar op die kansloze mensen hier die voornamelijk onzin uitkramen....
En dat zijn dan bij voorbaat al zielige kutboeren ?

Nee, want ik heb gister ook al een ado-supporter mn deur uitgetrapt nadat hij in ene 'FC den haag' in ging zetten na de uitschakeling... :wink:
Het was toch niet Ricochan ?


Hahaha dan moet er wel een beer komen en geen potlood. Undecided

Rico had ik er niet uitgetrapt, maar door midden....

@ Gitter : 100% pingel.
Reply
Waarom heeft iedereen het over colin en rommedahl? ik heb vreselijk zitten balen van emanuelson.
Van Colin weet je dat hij alleen kan verdedigen. al is hij niet best.
Rommedahl kan er ook niks aan doen dat hij voor kennedy het veld in moet...en hij gaf ook die goede corner op hoofd van stam..en een keer met snelheid buitenom maar niemand voor de goal.
Maar dan emanuelson....Eerste tien minuten lange ballen op keeper van slavia gegeven. Dan werd die gele kaart hem door evert vergeven maar ook daar ging hij mede de fout in. En vooraf in dat vraagesprek een beetje lachen dat het wel goed komt maar in de wedstrijd zelf niet laten zien ten koste van alles te willen
winnen. Lekker verkopen nog voor morgen.
Reply
Rommedahl erlangs en niemand voor de goal? Hij gaf die bal zo beroerd dat Huntelaar die op de penalty stip stond er niets mee kon.
En een corner ergens neerleggen kan elke lul, het knappe aan zijn corner was dat hij de corner eerst achter liet gaan cry en dat op CL niveau.
Colin heeft geen goede bal afgegeven, misschien een of twee goede slindings gemaakt, en natuurlijk die lompe verdedigingsactie (omhalen op je eigen helftcry)
waaruit de 2-1 viel.
En dat Emanuelson een drama is, staat al een tijdje als een paal boven water, die jongen heeft niets op de linksback positie te zoeken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Op CL niveau? Je bedoelt UC niveau? :eten:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Op CL niveau? Je bedoelt UC niveau? :eten:

Deze wedstrijd was op CL niveau al leek het of we in de voorbereiding voor de dames divisie zaten.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
nou ja als je 1-1 staat kwartier voor tijd is he wel lekker als niet alleen huntelaar in de 16 meter staat.
nee Rommedahl wil ik niet helemaal met de grond gelijk maken.
Colin heb je helemaal gelijk in..maar is toch niet zijn fout...een jaar bij norwich ballen..en dan ineens een wedstrijd van 12 (eigenlijk nog veel meer) miljoen euro spelen.
Reply
kooltje Wrote:nou ja als je 1-1 staat kwartier voor tijd is he wel lekker als niet alleen huntelaar in de 16 meter staat.
nee Rommedahl wil ik niet helemaal met de grond gelijk maken.
Colin heb je helemaal gelijk in..maar is toch niet zijn fout...een jaar bij norwich ballen..en dan ineens een wedstrijd van 12 (eigenlijk nog veel meer) miljoen euro spelen.

Natuurlijk is dat zijn fout, gewoon aangeven dat je niets te zoeken hebt op die positie op dit niveau. En HtC moet naar de opticien als hij niet dezelfde conclusie heeft.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
als jij bij ajax gevraagd wordt zeg je toch ook geen...nee sorry ik ben niet goed genoeg.
Reply
kooltje Wrote:als jij bij ajax gevraagd wordt zeg je toch ook geen...nee sorry ik ben niet goed genoeg.

Nee lijkt me logisch, maar ik ben niet gevraagd (al was ik in mijn dagen een redelijke voetballer) en ze hebben dat stuk verdriet aangetrokken...
Kan er niet over uit, ik ben die jongen liever kwijt dan rijk.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
kooltje Wrote:Waarom heeft iedereen het over colin en rommedahl? ik heb vreselijk zitten balen van emanuelson.
Van Colin weet je dat hij alleen kan verdedigen. al is hij niet best.
Rommedahl kan er ook niks aan doen dat hij voor kennedy het veld in moet...en hij gaf ook die goede corner op hoofd van stam..en een keer met snelheid buitenom maar niemand voor de goal.
Maar dan emanuelson....Eerste tien minuten lange ballen op keeper van slavia gegeven. Dan werd die gele kaart hem door evert vergeven maar ook daar ging hij mede de fout in. En vooraf in dat vraagesprek een beetje lachen dat het wel goed komt maar in de wedstrijd zelf niet laten zien ten koste van alles te willen
winnen. Lekker verkopen nog voor morgen.

We hebben het hier over een Nederlands Elftal speler dat is pas erg. Ik vrees dat van Basten pas ontslagen wordt als we het EK niet halen. Je zou bijna Bulgarije aan gaan moedigen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Quote:PROTEST: Supporterssite Ajax op zwart
door onze Telesportredactie



AMSTERDAM - De supporters van Ajax zijn boos. Uit protest tegen de uitschakeling van de Amsterdammers in de Champions League is de fansite <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.afca.nl">http://www.afca.nl</a><!-- w --> op zwart gegaan. De website zal maar liefst 24 uur niet bereikbaar zijn. De betreffende supporters eisen zelfs het vertrek van trainer Henk ten Cate en het bestuur.

prihi
Reply
waf Wrote:
Quote:PROTEST: Supporterssite Ajax op zwart
door onze Telesportredactie



AMSTERDAM - De supporters van Ajax zijn boos. Uit protest tegen de uitschakeling van de Amsterdammers in de Champions League is de fansite <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.afca.nl">http://www.afca.nl</a><!-- w --> op zwart gegaan. De website zal maar liefst 24 uur niet bereikbaar zijn. De betreffende supporters eisen zelfs het vertrek van trainer Henk ten Cate en het bestuur.

prihi


Alsof DAAR iemand wakker van ligt... sneue prutsers :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Alsof DAAR iemand wakker van ligt... sneue prutsers :lol:

pcies, echt indrukwekkend. :roll:

ach ja, misschien helpt dit een beetje:

http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9...ed&search=
Reply
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Op CL niveau? Je bedoelt UC niveau? :eten:

Deze wedstrijd was op CL niveau al leek het of we in de voorbereiding voor de dames divisie zaten.

cry Bedankt, ik ben de dag weer met een lach begonnen.

Verder vind ik het onterecht om Rommedahl (speelde kwartpot net zoals Kennedy driekwartpot ervoor) of Huntelaar (over Makaay hoor je toch ook niemand zeuren dat hij onzichtbaar is op enkele momenten na) als slechtste spelers aan te merken. Wat deden bijvoorbeeld Vermaelen, Urby en Delorge beter? Suarez was de beste bij Ajax, Heiting onderschepte aardig wat ballen en Colin was veruit de minste. Verder een en al grijs en grauw spelen, CL onwaardig (van Slavia net zo goed.. die gaan wrs net zoveel (doel)punten maken/halen als Kopenhagen vorig jaar).
Reply
"Slavia Praag is natuurlijk een ploeg waar je negen keer van wint als je er tien keer tegen speelt"

... aldus Evert ten Napel tijdens Slavia Praag-Ajax dd 29 augustus 2007.

:cheers:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
toch is heitinga de man bij wie het voetbal echt moet beginnen...en daar is hij gewoon niet goed genoeg voor. draait te langzaam, weet niet wanneer er iemand in zn rug zit en zn linkerbeen fungeert echt alleen als standbeen. met gabri en delorge naast hem gaat ajax echt geen mooi/goed voetbal spelen hoor
Reply
kooltje Wrote:nou ja als je 1-1 staat kwartier voor tijd is he wel lekker als niet alleen huntelaar in de 16 meter staat.
nee Rommedahl wil ik niet helemaal met de grond gelijk maken.
Colin heb je helemaal gelijk in..maar is toch niet zijn fout...een jaar bij norwich ballen..en dan ineens een wedstrijd van 12 (eigenlijk nog veel meer) miljoen euro spelen.

als je 15 minuten voor tijd al de 'stormram' inbrengt, dan weet je tenminste zeker dat er geen fatsoenlijke aanval meer opgezet wordt, terwijl we op dat moment toch redelijk wat kansen creeerden met 'normaal' veldspel. aangezien er 0,0 aansluiting is vanaf het middenveld (dat wordt nog wat als we 4-2-3-1 gaan spelen, dat zal wel een 4-2-4 worden zoals in de thuiswedstrijd) heeft het sowieso geen zin om alle ballen de 16 in te pompen.

wat betreft colin, tuurlijk is dat wel zijn fout. als hij gewoon vol het duel aangaat dan is er niks aan de hand.
wat dat betreft heb ik me ook enorm zitten ergeren aan vermaelen en emanuelsson, vooral op halve kracht elk duel aangaan dan kom je er wel.
Reply
T00L Wrote:wat betreft colin, tuurlijk is dat wel zijn fout. als hij gewoon vol het duel aangaat dan is er niks aan de hand.
wat dat betreft heb ik me ook enorm zitten ergeren aan vermaelen en emanuelsson, vooral op halve kracht elk duel aangaan dan kom je er wel.

beaam.

en colin en urzaiz zijn aankopen van ten cate dus ik zou hevig twijfelen aan zijn beoordelingsvermogen.
Reply
kooltje Wrote:toch is heitinga de man bij wie het voetbal echt moet beginnen...en daar is hij gewoon niet goed genoeg voor. draait te langzaam, weet niet wanneer er iemand in zn rug zit en zn linkerbeen fungeert echt alleen als standbeen. met gabri en delorge naast hem gaat ajax echt geen mooi/goed voetbal spelen hoor

Eerst maar eens afwachten hoe het met zijn blessure is nu de verdoving is uitgewerkt. Er was toch een reëele kans dat hij er weken/maanden uit zou liggen als het zou verergeren?
Reply
vond gabri 1 van de betere...samen met suarez, stekelenburg(al liep hij naar achter ipv naar voren bij laatste goal) en stam
Reply
T00L Wrote:
kooltje Wrote:nou ja als je 1-1 staat kwartier voor tijd is he wel lekker als niet alleen huntelaar in de 16 meter staat.
nee Rommedahl wil ik niet helemaal met de grond gelijk maken.
Colin heb je helemaal gelijk in..maar is toch niet zijn fout...een jaar bij norwich ballen..en dan ineens een wedstrijd van 12 (eigenlijk nog veel meer) miljoen euro spelen.

wat betreft colin, tuurlijk is dat wel zijn fout. als hij gewoon vol het duel aangaat dan is er niks aan de hand.
wat dat betreft heb ik me ook enorm zitten ergeren aan vermaelen en emanuelsson, vooral op halve kracht elk duel aangaan dan kom je er wel.

Bij zo'n belangrijke pot ga je zo'n duel met de intentie dat die speler NOOIT doorkomt met die counter....
Of de bal, zoniet rag je die kerel omver, kan jou die gele kaart verrotten....

Colin ? Ontslaan !
Reply
ik ben het er wel mee eens dat het colin zijn fout was maar niet zijn fout dat hij wordt opgesteld terwijl heel nederland ziet dat hij niet goed genoeg is.
Reply
Fabian Wrote:
Tripplexxx Wrote:Wat is Huntelaar toch in vorm!

Nee hij speelde slecht ? :eeeek: Gaan we dit nu elke wedstrijd herhalen, kansloze tyfusdebielen hiero...

Ben er goed ziek van, hoerenvoetbal....


Kom maar weer op met die zielige one-liners en lacherig gedrag, zielige kutboeren hier allemaal....

Loop niet zo te janken man. Dit was mede gericht op Ad Wim, n.a.v. de discussie over het wel of niet in vorm zijn van Huntelaar en dat hij te weinig scoort in de grote wedstrijden. Hij speelde gisteren overigens best aardig, de assist op Suarez was schitterend.

Ik baal ook dat ze uitgeschakeld zijn, maar de uitschakeling is behoorlijk lachwekkend. Ik snap gewoon niet waar Ajax de arrogantie vandaan haalt om Slavia Praag tot 2 x toe te onderschatten. Oke, als je de eerste wedstrijd tegen ze speelt dan mag je vooraf stellen dat het geen wonderploeg is. Maar als je na de eerste keer thuis verloren te hebben, nog steeds durft te stellen dat je het wel ff rechtzet :roll: . Waarom niet gewoon zeggen dat je een hele lastige wedstrijd gespeeld hebt tegen een stugge ploeg en dat je weer een lastige wedstrijd voor de boeg hebt? Ajax is op dit moment gewoon niet beter dan dit soort ploegen. Er zit gewoon totaal geen balans in het elftal, ondanks het feit dat er veel individuele kwaliteit is. Wat mijns inziens het grote probleem bij Ajax is, is dat de bankspelers het elftal momenteel niet sterker maken en dat er spelers in het veld staan die totaal niet Ajax-waardig zijn of vreselijk uit vorm zijn.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Zou Adje nog in bed liggen janken?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Tripplexxx Wrote:Waarom niet gewoon zeggen dat je een hele lastige wedstrijd gespeeld hebt tegen een stugge ploeg en dat je weer een lastige wedstrijd voor de boeg hebt?

Omdat het oppepquotiënt van zo'n labbekakkerige Hollandseklei instelling nou niet bepaald hoog is. Daarom.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: