The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal Masters
3e bp [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vamos!!!!

4*-2 Rafa
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:eeeek: Icon_evil :roll:

En dan breakt nadal door een DF van Mathieu! Van hoever zie je dit scenario gewoon aan komen! Kutzooi!! Dit wordt dus gewoon nadal in 3 op deze manier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik hoopte op een mooie wedstrijd tussen mijn toppers, maar dit is fenomenaal...

Rafa mag aan het langste eind trekken. Mathieu zie ik binnen een half jaartje de top 12 nog wel halen.
Reply
centre court Wrote::eeeek: Icon_evil :roll:

En dan breakt nadal door een DF van Mathieu! Van hoever zie je dit scenario gewoon aan komen! Kutzooi!! Dit wordt dus gewoon nadal in 3 op deze manier.

was toch een return winner Icon_question :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Genomico Wrote:Ik hoopte op een mooie wedstrijd tussen mijn toppers, maar dit is fenomenaal...

Rafa mag aan het langste eind trekken. Mathieu zie ik binnen een half jaartje de top 12 nog wel halen.

met tafeltennis :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en dan laat die kneus van een hewitt zich ook nog terugbreaken door fucking hrbaty. wordt tijd om te gaan douchen....
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mathieu wordt moedeloos van de vastheid van nadal :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
super forehand nadal =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
5-2 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
daar gaan we. 0-30 op de service van PHM in de openingsgame. :roll:

't is gebeurd. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
hewitt serveert op 5-3 voor de set maar wordt ook weer gebroken. trek toch eens door joh.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
bp mathieu. laatste kans.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
eindelijk breakt ie weer eens, maar ik ben er pas blij mee als ie nu ook zijn eigen service houdt. nadal is veel fitter in deze fase.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
hewitt wint de 2e TB. hij zal de 3e set wel met 6-2 of 6-3 winnen gok ik.

mathieu heeft geweldig gespeeld maar kwam op de belangrijke momenten tekort en is nu kapot gespeeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hakkuh Rafa Hakkuh
Pffffff komt die goed weg zeg....speelde 1.5 set lang echt ver onder zijn niveau
Reply
Kraai Wrote:Hakkuh Rafa Hakkuh
Pffffff komt die goed weg zeg....speelde 1.5 set lang echt ver onder zijn niveau
As usual op hardcourt. Hij mag van geluk spreken dat hij nog geen echte tegenstand heeft gehad. Canas of Gasquet had gepakt.
Nu is hij straks waarsch warm als hij tegen Djoko of Roddick moet en zal hij wel winnen.

Lekker van Eiwit trouwens, klasse vechtwedstrijd weer =D>
Het ging om maar 10 puntjes, maar toch, heel wat in een dergelijk toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een drama-week...nu verliest haas van stepanek. Hewitt wint met de grootste moeite van hrbaty...blake had zeker de kwart gehaald :letitallout:
Djoko verslaat nalbi wel erg makkelijk. hopen op andy maar zal wel niet deze week.
Mathieu jammer tegen nadal...fognini kansloos zeg...echt onder de indruk want als je van murray kan winnen moet je minstens 8 games tegen roger kunnen pakken
Reply
kom op dancevic...je bent zo belangrijk...
Reply
kooltje Wrote:kom op dancevic...je bent zo belangrijk...

Sorry Kooltje, maar ik ben toch voor Verdasco......(zodat mijn schade nog een beetje beperkt blijft).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ondertussen op het andere veld speelt Krajicek een wereldpartij tegen Sharapova.
In de eerste set serveerde ze bij 6-5 voor de set, maar uiteindelijk verloor ze de tie-break. In de tweede set serveerde ze bij 5-3 voor de set, maar Sharapova breekt zojuist terug naar 5-4*.
Reply
Ad Wim Wrote:
Kraai Wrote:Hakkuh Rafa Hakkuh
Pffffff komt die goed weg zeg....speelde 1.5 set lang echt ver onder zijn niveau
As usual op hardcourt. Hij mag van geluk spreken dat hij nog geen echte tegenstand heeft gehad. Canas of Gasquet had gepakt.
Nu is hij straks waarsch warm als hij tegen Djoko of Roddick moet en zal hij wel winnen.

Lekker van Eiwit trouwens, klasse vechtwedstrijd weer =D>
Het ging om maar 10 puntjes, maar toch, heel wat in een dergelijk toernooi.

Geen tegenstand als je Mathieu nu al treft :roll:
Reply
THE MAILMAN Wrote:
kooltje Wrote:kom op dancevic...je bent zo belangrijk...

Sorry Kooltje, maar ik ben toch voor Verdasco......(zodat mijn schade nog een beetje beperkt blijft).
Helaaas mailman...en ook CC...maar DAncevic doet het prima in eigen land.Kan hij stunten tegen Nadal?!!
Reply
Flikker op met die schijt Dancevic! Zo lang getwijfeld tussen hem en Russell, kost me verdomme 15 punten! Slaat toch ook nergens op dat een eendagsvlieg als Dancevic hier nu opeens de kwart gaat halen :x

Daar gaat mijn bovengemiddelde week. Alle druk komt nu te liggen op Roddick-Djoko, die pot wordt nu wel heel belangrijk! Hup Djoko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Kraai Wrote:Hakkuh Rafa Hakkuh
Pffffff komt die goed weg zeg....speelde 1.5 set lang echt ver onder zijn niveau
As usual op hardcourt. Hij mag van geluk spreken dat hij nog geen echte tegenstand heeft gehad. Canas of Gasquet had gepakt.
Nu is hij straks waarsch warm als hij tegen Djoko of Roddick moet en zal hij wel winnen.

Lekker van Eiwit trouwens, klasse vechtwedstrijd weer =D>
Het ging om maar 10 puntjes, maar toch, heel wat in een dergelijk toernooi.

Geen tegenstand als je Mathieu nu al treft :roll:
Nou nou, wat een topper is Mathieu op HC. Toch al een kwartfinale in een 7tje en een 4e ronde in Miami gehaald cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
eendagsvlieg? meen mij te herinneren dat hij het het vorige toernooi ook erg goed deed...en dannu in eigen land hemniet nemen?? maar voor de matige russell gaan.
Maar ben het met je eens..de partij is roddick-djoko...hup ANDY!! moet kunnen als je marcos zou easy verslaat
Reply
Eendagsvlieg omdat hij maar 1 toernooi goed gepresteerd heeft. Je ziet zo vaak dat matige spelers als hij 1 goed moment kennen in het jaar. En Polansky en Niemeyer speelden ook thuis, allebei weggerost.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Eendagsvlieg omdat hij maar 1 toernooi goed gepresteerd heeft. Je ziet zo vaak dat matige spelers als hij 1 goed moment kennen in het jaar. En Polansky en Niemeyer speelden ook thuis, allebei weggerost.
tja..ik ben blij dat ik hem genomen heb. en het is toch wel duidelijk dat hij kansen had anders hadden niet zoveel mensen hem genomen.
Reply
Natuurlijk had hij kansen, daarom heb ik ook zo over hem getwijfeld. Maar ik vond Del Potro 1e ronde al lastig en Russell was al zo goed als door. En ik had geen tijd meer om Nieminen of Kohl eruit te knikkeren en dat wilde ik eigenlijk ook niet. Maar dat hij van Gasquet/Verdasco zou winnen, had ik niet gedacht. Ach, die 15 punten kom ik ook wel overheen, maar het is wel zuur. Het ging vrij goed tot gisteren en dan Haas eruit en Dancevic door, en weg is je goede week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja Haas inderdaad tegenvallend..en baghdatis bood ook erg weinig tegenstand.

Opvallend dat Roddick en Djoko beide 8 keer gekozen zijn...waarvan 1x samen.
Er zijn dus ook mensen die beide niet hebben...die hebben geen eens kans op een aardige week.
Vanavond rond een uur of 9 nederlandse tijd beginnen ze
Reply


Forum Jump: