The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal Masters
CC heeft beiden niet, en die staat er best goed voor. Maar hem zit het ook mee met iemand als Verdasco en hij mist verder niemand van het rijtje Eiwit, Stepanek, Dancevic. Die 3 moet je sowieso hebben voor een goede week.

Roddick-Djoko wordt fantastisch denk ik, beiden zo onwijs in vorm!
Djoko heeft meer kwaliteit en is misschien nog iets beter in vorm, maar Roddick heeft de ervaring en doet het hier vaak goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko nog niet echt getest...ben benieuwd..al ging nalbi er wel erg makkelijk af.
Ik heb Hewitt niet...das jammer..maar hij moet gelukkig tegen federer..en waar ik blake een beetje kans gaf geef ik hewitt geen kans tegen roger.
Reply
Djoko toch lastige loting met Kiefer en Nalbi, die goed bezig was.
Clement is een drol. Baghdatis is vrij goed, maar had zijn dag niet blijkbaar.
Djoko heeft natuurlijk wel echt een topjaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko gaat Andy pakken. Ik vind Djoko een goeie gast. Daarnaast is ie beter. Voor mij is de wedstrijd amper van belang. Ik pak sowieso winst op de helft van de manager(diegene met de verliezer van vanavond). Als Nadal(of dancevic :roll: ) maar van de winnaar wint. dan heb ik een goede week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davy-Stepa begonnen. Hup Davy, knal die lelijke, irritante kut-Stepanek van de baan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stepanek wint de 1e set met 6-4
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Stepanek wint de 1e set met 6-4

En bij 2-2 is Steppie op weg naar de break.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
En 3*-2 Steppie =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Dé partij is begonnen!

Djoko begint vrij slordig, maakt veel fouten. Bijna in elke game van hem wel 30-30...

Roddick wel erg degelijk, ook van achteruit, hij maakt bijna geen fout. Als er nu nog mensen zijn die zeggen dat Roddick niet kan tennissen, die moeten eens naar deze pot kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb Djoko niet, maar hij kan al niet meer stuk. Op Roland Garros en Wimbledon (toen had vrijwel niemand hem) heeft hij mij een hoop punten opgeleverd.
Reply
En dan mist hij op een haar een passeerslag op bp :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Ik heb Djoko niet, maar hij kan al niet meer stuk. Op Roland Garros en Wimbledon (toen had vrijwel niemand hem) heeft hij mij een hoop punten opgeleverd.
Djoko zou heel goed wel eens een van mijn favoriete tennissers kunnen worden. Die gozer is heerlijk om naar te kijken, echt een verademing, een complete tennisser. En pas 20! Hij moet met zijn talent Federer kunnen pakken. Hij heeft veel meer in zich dan Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
DJoko mist gewoon een smash op 30-30 als hij voor de set serveert en nu bp :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij wordt teruggebroken met een df #-o


TB nu, wel een prachtige pot! Roddick is eigenlijk beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar hij pakt toch de TB Hakkuh

Prachtige set, vooral van Roddick. Ik heb het gevoel dat ROddick op zijn top speelde en Djoko beter kan. Hij slaat ook 19 UEs, niet best.
Djoko is gewoon beter als het erom gaat, en dat op je 20e! :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko duidelijk beter nu. Roddick redde zich in zijn vorige servicegame nog met een fantastische volley, maar Djoko domineert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andy kom op nou man..pak die puber Wink!
Je moet me tm redden!!
Reply
Wat een ontzettend opportunistisch gezwets Ad. #-o

Eerst is Djokovic slecht, dan is hij ineens duidelijk de betere, dan Roddick weer en uiteindelijk is Djokovic weer duidelijk de betere. Tussendoor maak je ook nog een vergelijking tussen Djokovic en Nadal, die totaal helemaal nergens op slaat.

Deze partij is gewoon heel close. Ze ontlopen elkaar de hele partij weinig. Enige verschil is dat Djokovic een betere tiebreak speelde....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Djoko vergeet het in deze game af te maken. Slordig na 0-30 :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lange punten? klopt dat?
Reply
Jazeker, heel veel lange en mooie rally's. Roddick haalt helaas niet meer het niveau van de 1e set, hij maakt de fouten nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30 en dan weer een makkelijke misser #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar nu een eenvoudige volley van Roddick in het net :eeeek:

15-40
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan weer een makkelijke misser, terwijl hij goed in de rally zit, dat mag gewoon niet!

Servicewinner van Andy en het is weer deuce...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, tweede service achterkant lijn op bp tegen
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
opvallend ook dat djoko betere service-stats heb...kom op andy maak er 4-4 van!
Reply
Game Roddick, wat een kansen! #-o

Wel mooi voor de wedstrijd, ik wil nog wel even kijken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op andy! derde set ga je pakken..maar nou de tweede nog even Wink!!!
4-4 prima!!! geen rally's meer..korte punten andy korte punten!!!
Reply
0-15 het gaat gebeuren!!
Reply
Makkelijk naar 5-4, nu moet het gebeuren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: