The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




JC-Schaal (Ajax-PSV)
#31
Zolang je een hele goede voorhoede hebt maakt dat toch niet zoveel uit, kijk maar naar chelsea, die kregen toch ook mooi 2 doelpunten tegen dit weekend( zonder de tank), maar de aanvallers maakten dat weer goed...
Bangkok resident.
Reply
#32
Tripplexxx Wrote:Addo en Huntelaar onzichtbaar? :lol:

Addo speelde een draak van een wedstrijd. Verdedigend zwak, ik weet niet of je het doelpunt hebt gezien? Toen was hij inderdaad onzichtbaar.
Opbouwend ging het meestal tikkie breed( traag) en als hij naar voren speelde dan betekende het meteen balverlies.

Hoeveel kansen heeft Huntelaar dan gehad? :eeeek: Doelpunt was slordig uitverdedigen van Salcido, Gabri is niet de man van Addo dus waarom had hij die goal moeten voorkomen? Addo deed niks geks, dus gewoon een 6je, net al veruit de meeste van de 22 basisspelers.

Tripplexxx Wrote:Zonneveld vond ik helemaal niet goed spelen. Hij speelde misschien goed op Rommedahl, maar opbouwend bracht hij veel te weinig.

Nou krijgen we de wereld op zn kop.. Zonneveld komt juist in de problemen tegen echte buitenspelers, maar is opbouwend goed waardoor hij in de NL-competitie gewoon niet vaak in de problemen zal komen. CL wordt een ander verhaal ben ik bang.

Tripplexxx Wrote:Kromkamp zijn we helemaal over uitgepraat en zoals ik al zei; Salcido bleef goed overeind.
Weet overigens niet of die gekke Braziliaan Alcides een verbetering is t.o.v.kromkamp. Ik heb hem nog geen goede wedstrijd zien spelen voor PSV.

Alcides heeft ook alleen nog maar als linksback gespeeld in officiele duels terwijl hij gewoon een rechtsback is. Kromkamp zet je net zo goed niet neer als linksback, dus Alcides verdient nog een eerlijke kans op rechts.

Tripplexxx Wrote:Vind het overigens wel grappig dat iedereen het maar heeft over de afwezige 4 spitsen bij PSV. Hartstikke leuk allemaal, maar daar liggen de problemen natuurlijk niet. PSV mag van geluk spreken dat ze een goede keeper hebben, want ze hebben natuurlijk de minste verdediging van alle vier topclubs.

Ook niet echt waar, als je voorin 3 wereldspelers (niet dat PSV die heeft hoor) hebt en achterin niks dan wordt je fluiten kampioen in Nederland (elke wedstrijd met 6-3 winen is ook 3 punten). Gomes hoefde overigens ook weinig reddingen te verrichten.. ja op die vrije tap een mooie, maar dat zegt niks over de kwaliteit van de defensie. Het is de meest zorgelijke linie van PSV, maar de rest van het elftal heeft zeker genoeg kwaliteit om veel te compenseren en niet op voorhand perse 4e te worden.
Reply
#33
Volgens mij heb je de kans van Huntelaar én de redding van Gomes gemist...

En de andere linies van PSV zijn niet zo veel beter dan die van de andere clubs dat ze de zwakke verdediging maar even kunnen compenseren. Ze gaan lang niet meer de helft van de wedstrijden de 0 houden, zoals afgelopen jaren en ze zijn er scorend ook niet geweldig op vooruit gegaan (en daarin stonden ze al 3e vorig seizoen).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Volgens mij heb je de kans van Huntelaar én de redding van Gomes gemist...

En de andere linies van PSV zijn niet zo veel beter dan die van de andere clubs dat ze de zwakke verdediging maar even kunnen compenseren. Ze gaan lang niet meer de helft van de wedstrijden de 0 houden, zoals afgelopen jaren en ze zijn er scorend ook niet geweldig op vooruit gegaan (en daarin stonden ze al 3e vorig seizoen), dus we zullen zien.

Van Kluivert-Tardelli naar Lazovic-Perez is geen grote vooruitgang? :lol:
En de PSV voorhoede niet veel beter dan die van Feyenoord (Makaay-Slory) en Ajax (Huntelaar-Rommeldahl-Kennedy)? AZ heeft missschien een gelijkwaardige, maar eerst maar eens zien of die talenten het zonder leider kunnen.
Reply
#35
Je doet alsof het de de verdienste van Addo is dat Huntelaar zo weinig kansen kreeg :roll:. ( hij kreeg overigens twee goede kansen en schoot een vrije trap richting kruising). Huntelaar vond ik aardig spelen, goed aanspeelbaar en sterk maar inderdaad weinig kansen. Maar dat had meer te maken met de belabberde aanvoer van de rest van zijn team.

Wereld op z'n kop m.b.t. Zonneveld? Ik zeg niet dat Zonneveld opbouwend zwak is. Ik zei dat hij opbouwend te weinig bracht tegen Ajax.
Daarnaast speelde hij best aardig in de dekking op Rommedahl en werd hij zeker niet op snelheid geklopt. Ik vind Zonneveld geen speler die PSV beter maakt als linksback.

Van mij mag Alcides een eerlijke kans krijgen, maar deze clown heeft de laatste jaren helemaal niks laten zien en is gewoon weer een miskoop van Koeman.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#36
Peter Wrote:Van Kluivert-Tardelli naar Lazovic-Perez is geen grote vooruitgang? :lol:
Een grote vooruitgang in problemen ja :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Heb je Alcides bij Benfica ooit zien spelen dan of baseer je dit op die 5 potjes als linksback bij PSV? :eeeek: Verder is hij niet gekocht, maar gehuurd.

Zonneveld maakt PSV niet beter, maar ook zeker niet zwakker. In het topjaar '04-'05 was Lamey de linksback. Die is zeker minder dan Zonneveld en linksback blijft gewoon in de NL-competitie de meest onbelangrijke positie. Ik maak me meer zorgen om Kromkamp en Addo dan om Zonneveld. We zullen het allemaal wel zien.
Reply
#38
Peter Wrote:linksback blijft gewoon in de NL-competitie de meest onbelangrijke positie.

Echt niet, wij zetten er niet voor niks Heubach neer ne hebben destijds Sjakie verkocht.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#39
Peter Wrote:Heb je Alcides bij Benfica ooit zien spelen dan of baseer je dit op die 5 potjes als linksback bij PSV? :eeeek: Verder is hij niet gekocht, maar gehuurd.

Zonneveld maakt PSV niet beter, maar ook zeker niet zwakker. In het topjaar '04-'05 was Lamey de linksback. Die is zeker minder dan Zonneveld en linksback blijft gewoon in de NL-competitie de meest onbelangrijke positie. Ik maak me meer zorgen om Kromkamp en Addo dan om Zonneveld. We zullen het allemaal wel zien.

Nee natuurlijk heb ik die clown niet zien spelen. Maar als je in 3 seizoenen Benfica tot 21 duels komt, waarvan ook nog een aantal als invaller, dan komt dat op mij niet heel sterk over. In zijn laatste seizoen speelde hij trouwens 2 duels.

Miskoop of mishuur, wat is het verschil? Dit is gewoon een speler die op voorspraak van Koeman gekomen is en die totaal niet voldoet.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#40
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Heb je Alcides bij Benfica ooit zien spelen dan of baseer je dit op die 5 potjes als linksback bij PSV? :eeeek: Verder is hij niet gekocht, maar gehuurd.

Zonneveld maakt PSV niet beter, maar ook zeker niet zwakker. In het topjaar '04-'05 was Lamey de linksback. Die is zeker minder dan Zonneveld en linksback blijft gewoon in de NL-competitie de meest onbelangrijke positie. Ik maak me meer zorgen om Kromkamp en Addo dan om Zonneveld. We zullen het allemaal wel zien.

Nee natuurlijk heb ik die clown niet zien spelen. Maar als je in 3 seizoenen Benfica tot 21 duels komt, waarvan ook nog een aantal als invaller, dan komt dat op mij niet heel sterk over. In zijn laatste seizoen speelde hij trouwens 2 duels.

Miskoop of mishuur, wat is het verschil? Dit is gewoon een speler die op voorspraak van Koeman gekomen is en die totaal niet voldoet.

Gek he, als je ontvoerd en met de dood bent bedreigd in eigen land dat je dan ff weinig voetbalt omdat je wel wat anders aan je kop hebt. Bovendien is hij bij mijn weten een tijdje blessé geweest. En dat laatste seizoen mss maar 2 duels omdat hij daarna naar PSV ging?? :roll:

Verder is er nogal een verschil tussen een miskoop (kost je geld) en een mishuur (jammer, viel te proberen, geen verdere schade).
Reply
#41
Peter Wrote:En dat laatste seizoen mss maar 2 duels omdat hij daarna naar PSV ging?? :roll:

Ja klopt. Wil er alleen maar mee zeggen dat hij zo slecht was, dat hij na twee duels al kon vertrekken....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#42
Ook bij Benfica was hij maar op huurbasis en ook daar hadden ze hem liever gehouden, maar Chelsea wilde wat anders.
Reply


Forum Jump: