The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AC Milan-PSV
#31
Ik had beter een dvdtje kunnen kijken :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#32
Het is maar weer eens duidelijk geworden dat Robert ook niet de spits is waarop ze hadden gehoopt. Mag Kone na de winterstop wel meedoen in de CL?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
Lamme Lennie Wrote:Het is maar weer eens duidelijk geworden dat Robert ook niet de spits is waarop ze hadden gehoopt. Mag Kone na de winterstop wel meedoen in de CL?

Ja Kone mag mee doen in de CL.

Verder vind ik dat je Robert weinig kan verwijten. Hij kreeg constant lange ballen. Robert is geen Vennegoor of Sibon, die een lange bal aannemen en vasthouden. Robert moet over de grond aangespeeld worden. Hij heeft zich rot gerent, en zo een bijdrage geleverd aan de prestatie van gisteren.
Reply
#34
Lamme Lennie Wrote:Het is maar weer eens duidelijk geworden dat Robert ook niet de spits is waarop ze hadden gehoopt. Mag Kone na de winterstop wel meedoen in de CL?


Als hij nog geen CL heeft gespeeld wel!! dus kunnen ze hem na de winterstop inschrijven
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#35
Zo kan je wel voor iedere speler die kut gespeeld heeft een goed verhaaltje verzinnen zeg
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
Bumme Wrote:Gomes en Ooijer waren tegen dit Milan erg sterk maar tegen de spitsen van Ajax komen ze zondag niet zo makkelijk met een punt weg..

Naar hun kunnen gespeeld en puur voor het punt gegaan. Knap werk om dat dan ook te halen. Gaat een spannende poule worden.


André Ooijer verbijt pijn gebroken pink

20/10/2005 8 :18

André Ooijer haalde het einde van het duel met AC Milan niet ongeschonden. De verdediger van PSV brak in de Champions League-wedstrijd zijn pink.
Ooijer moest zich de tweede helft twee keer melden aan de zijlijn, waar hij werd behandeld aan zijn pink. De vinger was tijdens de wedstrijd gebroken. Terug in Nederland wacht Ooijer een bezoek aan het ziekenhuis, waar hem een manchet wordt aangemeten.

Zoals Ooijer het duel in San Siro 'gewoon' uitspeelde, zo ziet hij ook geen problemen voor de aanstaande topper. Zondag komt Ajax naar Eindhoven. 'Ik speel met mijn voeten, niet met mijn handen. Ik heb de tweede helft gewoon uitgespeeld en kan zondag dus ook gewoon spelen. Maar het doet wel erg veel pijn.'
Reply
#37
klasse prestatie, ooijer/alex verdedigden puik (hoewel eigenlijk sprake was van 3 verdedigers in het centrum, want veel verder is die simons niet gekomen), appelvlaai/aissati was mooi, maar...

ik vond gomes dus niet zo best keepen. die hoge afstandschoten moet iedere keeper hebben, evenals die lage ballen. erger was dat hij die continue niet klem had. dat maakte die schoten 2x zo gevaarlijk. hij is imposant, hij heeft grote handen, maar technisch vind ik hem matig.
Reply
#38
Beaam. Gomes lijkt goed maar kan gevaarlijke ballen loslaten. Dat VI dan weer schrijft dat alleen hij goed was en de rest er niet aan kwam is natuurlijk ajakkespraat. Ook Alex en met name Ooijer hebben verdienstelijk staan verdedigen met die twee prutsbacks om zich heen, en een verdwaalde belg voor zich. Robert heeft volgens JC héél hard gelopen, maar dan zeker buiten beeld want ik heb het niet gezien. Bovendien staat ie er om ballen vast te houden wat ook niet lukte. Affelaai en Assatti konden elkaar meteen goed vinden. Leuk. Laat die 2 zondag ook maar starten.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#39
Mooi prestatie, diep saaie wedstrijd om te zien...
Maar 0-0 in San Siro is wel een =D> waard!
Reply
#40
Trouwens is die Fereirera ofzo, niet beter dan Lamey? ik hield gister telkens mijn hart vast als hij aan de bal kwam
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#41
Balthazar Wrote:Trouwens is die Fereirera ofzo, niet beter dan Lamey? ik hield gister telkens mijn hart vast als hij aan de bal kwam

Je was niet de enige...

Eerst hadden we Bouma die elke wedstrijd weer een slippertje had.
Daarna hadden we even Addo (denk aan Schalke thuis), nu lijkt Lamey de man te zijn geworden die iedereen een hartverzwakking moet bezorgen.
Reply
#42
Ik vond Lamey gister wel redelijk. Niet slechter dan die Ball op linksback imo.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
aissati speelde wel leuk he..en affelay ook toen aissati erin kwam...ik hoop dat ze beide ooit voor oranje uit komen en niet voor marokko
Economists do it with models...
Reply
#44
Samen met Khalid natuurlijk Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#45
uiteraard :wink:
Economists do it with models...
Reply


Forum Jump: