The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




New Haven
#61
Nieminen verliest de eerste set van Lopez, dat moet dus niet Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Djees, keuze voor Ancic bij 2-0 voorsprong in de tb. :letitallout:

Jammer. Nu die Fin eruit en ik noem het een gelijk spel. Wink

Hup homo!
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#63
Gelukkig breakt Jarkko in de tweede, hij lijkt vat te krijgen op de service, pak die Lopez Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
En hij pakt netjes de set met de dubbele break, maar mist meteen een 15-40 voor waarsch de beslissing, hup Jarkko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Nieminen mocht voor de wedstrijd serveren, maar hij wordt gebroken :letitallout:

Stond 5-2 voor, nu 5-5 :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
0-30 op 6-5, maar natuurlijk geen mps, nu TB :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Dit begint echt ongelofelijk te worden, 3-0 voor in de TB, 2x aan service, allebei te verloren :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
mp Lopez
Reply
#69
JEZUS CHRISTUS JARKKO :letitallout: :letitallout: :letitallout: #-o

5-2 voor in de set, *3-0 voor in de TB, ongelofelijk :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
mp Nieminen
Reply
#71
Rustig Ad, hij wint nog soepeltjes met 8-6 in de tie-break. :8:
Reply
#72
Hij wint hem toch nog, pfff, wat was dat zweten zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Overdune Wrote:Rustig Ad, hij wint nog soepeltjes met 8-6 in de tie-break. :8:
Ja sorry, maar ik kon er even niet tegen. Lopez mocht ook voor de wedstrijd serveren op *5-4.

Lekker Jarkko =D> Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
hoelaat begint het vandaag?
Reply
#75
kooltje Wrote:hoelaat begint het vandaag?

Als het ophoudt met regenen..... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#76
THE MAILMAN Wrote:
kooltje Wrote:hoelaat begint het vandaag?

Als het ophoudt met regenen..... :razz:
wat zijn de vooruitzichten
?
hebben ze geen enkele overdekte baan?
Reply
#77
Je doet alsof dat raar heeft. Dat heeft bijna geen enkel toernooi
(outdoor toernooi dan :p)
Reply
#78
ik doe niet alsof dat raar heeft hoor...ze hebben alleen zoveel banen...dacht misschien wel een overdekte ook.
Reply
#79
Prima James...solide overwinning.
raar dat hij de enige is die zijn partij heeft weten af te maken.
vandaag niet meteen de derde ronde...welke dag komt dubbele ronde?
of gaan ze op zondag de finale spelen...dan is het niet heel aantrekkelijk in de finale te komen als je op us open wil presteren.
Reply
#80
kooltje Wrote:Prima James...solide overwinning.
raar dat hij de enige is die zijn partij heeft weten af te maken.
vandaag niet meteen de derde ronde...welke dag komt dubbele ronde?
of gaan ze op zondag de finale spelen...dan is het niet heel aantrekkelijk in de finale te komen als je op us open wil presteren.

Idd, oplossing is dan natuurlijk een Nadalletje op laat we zeggen vrijdagmiddag, 4-4 eerste set. Je hebt een paar potjes gespeeld en dan veins je gewoon een of andere vage blessure.
Reply
#81
Er zijn er ook zat die weten dat ze op de US Open niks gaan winnen, dus het beter hier kunnen doen Smile
Reply
#82
Lekker James =D>

En ach, New Haven en New York liggen naast elkaar en James speelt nu eindelijk weer eens een keer lekker. En twee jaar geleden won hij hier ook en kwam vervolgens tot de kwart.
Als hij zo zou denken, zou hij wel helemaal niet komen zodat hij zich niet hoeft te verlagen tot een Nadalletje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Acasuso en Hrbaty zijn begonnen, evenals Calleri-Ginepri en Verdasco-Spadea. Hup Hrbaty! Misschien mooie quizvraag: wanneer heeft Hrbaty voor het laatst een wedstrijd gewonnen, ik kan het me niet meer heugen...
Reply
#84
Scholten! Wrote:Acasuso en Hrbaty zijn begonnen, evenals Calleri-Ginepri en Verdasco-Spadea. Hup Hrbaty! Misschien mooie quizvraag: wanneer heeft Hrbaty voor het laatst een wedstrijd gewonnen, ik kan het me niet meer heugen...
:eeeek:

Dan heb je even niet opgelet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Hup Ginepri, Benneteau en Spadea!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Acasuso en Hrbaty zijn begonnen, evenals Calleri-Ginepri en Verdasco-Spadea. Hup Hrbaty! Misschien mooie quizvraag: wanneer heeft Hrbaty voor het laatst een wedstrijd gewonnen, ik kan het me niet meer heugen...
:eeeek:

Dan heb je even niet opgelet...

4 weken vakantie hé ad :wink: Maar ik bedoelde het meer bij wijze van spreken. Die Hrbaty heeft dit jaar bar weinig gepresteerd.
Reply
#87
montreal nog aardig gespeeld hoor scholten. calleri prima begin =D>
Reply
#88
Belangrijke potjes meteen zeg, sjonge. Vooral Benneteau en Spadea zijn heel belangrijk!

Ginepri en Acasuso zouden mooi meegenomen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
ben het met je eens ad...1 van onze weinige verschillen...calleri-ginepri.
kom op julien, vince en hrbaty!!
Reply
#90
prima...de break voor benneteau
Reply


Forum Jump: