The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




New Haven
#91
rare wedstrijden weer...spadea pakt eerste et simpel en dan meteen de break achter in de tweede.
almagro komt er beter in tegen benneteau..kom op julien!!
hrbaty kansloos in de eerste
Reply
#92
Jammer dat Benneteau dus terug gebroken is, maar Spadea wint iig de eerste set.

En Acasuso ook goed, jammer van Ginepri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Verdasco-Spadea staat al een tijdje stil...

Ginepri en Acasuso breaken :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ginepri en Benne pakken de set =D>
Almagro mag nu wel gaan opgeven.

Spadea mist wel een 15-40 om terug te breaken #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Spadea meteen weer teruggebroken na tig gamepoints gehad te hebben en Benneteau mist een 15-40 voor waarsch de beslissing Icon_evil

Ginepri breakt gelukkig wel =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Hoppa!!!!

Almagro breakt... =D> nu vasthouden Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
Ginepri en Benneteau beiden gebroken #-o

Acasuso wint wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Spadea lijkt eraf te gaan, wat een drol. Ginepri-Calleri is spannend en Almagro gaat de 3e set in. Benne had het ook af kunnen maken begin tweede. Dan maar in de derde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Ginepri verkloot een 15-40 om te breaken voor de wedstrijd te serveren :letitallout:

En ja hoor, hij verliest hem in de volgende game, Calleri ook gewoon best vaak gekozen :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Nu moet Benneteau wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benneteau verliest ook, pfff #-o

Gelukkig breakt Wawrinka Monfils terug want die laatste mag er ook wel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stanislas toch naar 6-5* na een bp tegen gehad te hebben. Nu breaken die stinkfransoos!
Reply
Wawrinka 5-2 in de TB, 2x aan service, maar verliest ze allebei #-o

Hup Russell, zorg voor die stunt!

En hup Horna, die breakt meteen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 sp's :razz:
Reply
Nog 1 over, eigen service nu. Doe het!
Reply
En ja hoor, lekker Stanislas! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Woooh wat een dag tot nu toe! :lol:

Almagro pakt Benneteau Hakkuh
Calleri pakt Ginepri Hakkuh
Verdasco pakt Spadea Hakkuh
Acasuso pakt Hrbaty Hakkuh
Tojo wint de 1e set in de TB van Starace. =D>
Wawrinka mijn absolute troef wint de TB van Monfils Hakkuh

Laat dit zo doorgaan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hakkuh

Horna meteen een break voor tegen Mathieu. :roll:
Reply
Ach, PHM of Horna maakt me niet zoveel uit. Er gaat sowieso een veelgekozen speler uit en in de volgende ronde ook als het Almagro-PHM wordt. Als een van die twee eraf gaat tegen Davy of Del Potro, ben ik al tevreden.

Dan hoeft of Ferrer of Robredo aan de onderkant maar de finale te halen en ik zit goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb Horna, PHM en Almagro alle 3! :Big Grin

Laat Horna maar winnen, toch iets minder gekozen dan PHM, én hij is misschien een iets makkelijkere tegenstander voor Almagro!

Hup Tojo, Karlovic en Wawje!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stanislas breakt meteen in de tweede set! Hakkuh
Reply
Wawrinka breakt Monfils meteen! :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat ligt ToJo- Starace lang stil dan
Reply
Scholten! Wrote:Wat ligt ToJo- Starace lang stil dan

raar idd... je zou zeggen dat ToJo de minst fitte is maar hij pakt toch vrij snel de TB.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
tojo met een paar aces naar 1-0. geef maar op potito.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mathieu weer bp tegen, wat is die gast toch wisselvallig. Heb zijn partij tegen Nadal live op tv zitten kijken, wat stond hij fantastisch te spelen zeg, en de weken erna weer prut.
Reply
centre court Wrote:Heb Horna, PHM en Almagro alle 3! :Big Grin

Laat Horna maar winnen, toch iets minder gekozen dan PHM, én hij is misschien een iets makkelijkere tegenstander voor Almagro!

Hup Tojo, Karlovic en Wawje!
Dat is, als een van drieen van Davy of Del P verliest, waar ik wel vanuit ga, 2450 euro voor 17 punten. Dan is een halve finale voor Robredo of Blake voldoende en die kostten allebei minder :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Mathieu weer bp tegen, wat is die gast toch wisselvallig. Heb zijn partij tegen Nadal live op tv zitten kijken, wat stond hij fantastisch te spelen zeg, en de weken erna weer prut.

ik precies hetzelfde. hij heeft de kwaliteiten om nadal zwaar te domineren 1,5 set lang, maar kan ook zo van een ruk speler verliezen. rare kerel. ik neem hem toch vaak maar. hij heeft weken dat ie je veel punten kan opleveren. vond hem deze week een zekerheidje, met zo weinig keus. liever hem dan een hrbaty, bennteau, ginepri of spadea(die ik overigens ook heb).
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Heb Horna, PHM en Almagro alle 3! :Big Grin

Laat Horna maar winnen, toch iets minder gekozen dan PHM, én hij is misschien een iets makkelijkere tegenstander voor Almagro!

Hup Tojo, Karlovic en Wawje!
Dat is, als een van drieen van Davy of Del P verliest, waar ik wel vanuit ga, 2450 euro voor 17 punten. Dan is een halve finale voor Robredo of Blake voldoende en die kostten allebei minder :lol:

Robredo :roll:

Zou me heel erg verbazen als hij van Wawrinka wint morgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Overdune Wrote:Mathieu weer bp tegen, wat is die gast toch wisselvallig. Heb zijn partij tegen Nadal live op tv zitten kijken, wat stond hij fantastisch te spelen zeg, en de weken erna weer prut.

ik precies hetzelfde. hij heeft de kwaliteiten om nadal zwaar te domineren 1,5 set lang, maar kan ook zo van een ruk speler verliezen. rare kerel. ik neem hem toch vaak maar. hij heeft weken dat ie je veel punten kan opleveren. vond hem deze week een zekerheidje, met zo weinig keus. liever hem dan een hrbaty, bennteau, ginepri of spadea(die ik overigens ook heb).
Hij is dan ook stukken duurder dan al die vier. In deze vorm zal hij Almagro niet verslaan en dan is hij toch wel erg duur voor die 5 puntjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tojo wint 11 punten op rij op z'n service. die ouwe is goed bezig, al is 't maar starace.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: