The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Laser...
#31
kooltje Wrote:
Ekslem Wrote:Iemand op de hoogte van de boetes in Frankrijk en Belgie? :oops:

In Frankrijk geflitst op een 110 km stuk terwijl ik mijn cruise control nog op 130 had staan #-o . In Belgie geflitst met 130 terwijl ik 120 mocht. Moest nog ff wennen aan de nieuwe max. snelheid. Hoop dat het meevalt, maar heb nog redelijk geluk gehad aangezien ik in Frankrijk flinke stukken 150 heb geknard.
frankrijk stuurt ze niet door...tenzij boven de ik dacht 40 te hard.

Ik dacht dat ze daar voortaan iets strenger in zijn geworden, maar dat is dus niet zo?

Is het ook niet zo dat boetes in Belgie ook een stuk hoger zijn dan in NL?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Kleine Jan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Quote:overschrijding met 8 km/h € 30,00
overschrijding met 9 km/h € 34,00
overschrijding met 10 km/h € 39,00
overschrijding met 11 km/h € 43,00
overschrijding met 12 km/h € 48,00
overschrijding met 13 km/h € 53,00
overschrijding met 14 km/h € 58,00
overschrijding met 15 km/h € 63,00

Sinds mijn nieuwe auto 3 weken terug heb ik bovenstaande al op de deur gekregen... al meer bekeuringen dan ik in heel mijn leven heb... Icon_evil

Maar Tripplexxx maakt wel heel bont!
Hoe krijg je dat voor mekaar op je driewielertje, KJ ? :wink:

Omdat mijn driewielertje een zwart scheurmonster is :lol:

[Image: dreiape-t.jpg]

Die aan de rechterkant voldoet aan de criteria.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#33
Depor Wrote:Ad heeft zijn rijbewijs nog niet (heb je dat wel Ad inleveren die handel!), anders had je wel geweten dat de bebouwde kom wat anders dan een woonwijk is.
Genoeg 80km wegen binnen de bebouwde kom...
Ga je nou tegen míj zeggen dat ík m'n rijbewijs moet inleveren?! :eeeek: #-o

De helft van de toegestane snelheid over de limiet, wat die ook is, is gewoon achterlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Heb al meer dan genoeg boete's binnen gehad... 'Mooiste was wel "voor het rijden in de tegenovergestelde rijrichting dan te doen gebruikelijk op de aangegeven weg"....

Zusje had een mooie, € 400 foepies! 50 te hard bij werkzaamheden....
Reply
#35
Fabian Wrote:50 te hard bij werkzaamheden....

Da's toch rijbewijs inleveren?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Ik heb eens een bekeuring gehad van een mischien iet wat verwarde agent... zonder gordel rijden.... op een scooter :eeeek: ! Vormfouten doen ze niet aan.. gewoon betalen voor zonder helm rijden hehehehe!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#37
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:50 te hard bij werkzaamheden....

Da's toch rijbewijs inleveren?

Alleen als je word aangehouden niet als je word geflitst.
En 400 eu valt nog mee, telt dubbel bij werkzaamheden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#38
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Ad heeft zijn rijbewijs nog niet (heb je dat wel Ad inleveren die handel!), anders had je wel geweten dat de bebouwde kom wat anders dan een woonwijk is.
Genoeg 80km wegen binnen de bebouwde kom...
Ga je nou tegen míj zeggen dat ík m'n rijbewijs moet inleveren?! :eeeek: #-o

De helft van de toegestane snelheid over de limiet, wat die ook is, is gewoon achterlijk.

Nee hoor, alsof jij altijd 30km rijd in een 30km zone? 45km in een 30km zone is makkelijk haalbaar (niet eens zo heel erg veel gevaarlijker) en het is de helft over de limiet.
Je moet niet zo lullen over of het achterlijk is, er zijn genoeg wegen binnen de bebouwde kom waar je makkelijk dubbel de snelheid kan rijden. Dat die niet in jouw Amsterdam liggen betekend niet dat het in de rest van Nederland ook zo is.
Voorbeeld, in Lelystad hebben we een mooie ring weg met stukken 70 en stukken 50, er is geen hond die op die 50km wegen 50 rijd, aangezien er nieuw asfalt ligt en ze 2 baans zijn. Ik rij daar regelmatig 80...50km rijden is daar gevaarlijker dan 80 rijden kan ik je vertellen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#39
Ik ben een keer in Zwitserland geflitst op de snelweg, 45 km te hard. Toen ik de foto opgestuurd kreeg met de vraag of ik degene was die achter het stuur zat heb ik een of ander verhaal opgehangen over dat ik er overduidelijk NAAST zat maar dat de bestuurder voor mij te moeilijk zichtbaar was. Inmiddels is dat een paar jaar terug en ik heb er niks meer over gehoord. Gelukkig maar, want dat zou op 800-1000 euro komen. Voor de zekerheid toch maar even om Zwitserland heen gereden daarna...
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#40
Gerben Zonderland Wrote:
Kleine Jan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Quote:overschrijding met 8 km/h € 30,00
overschrijding met 9 km/h € 34,00
overschrijding met 10 km/h € 39,00
overschrijding met 11 km/h € 43,00
overschrijding met 12 km/h € 48,00
overschrijding met 13 km/h € 53,00
overschrijding met 14 km/h € 58,00
overschrijding met 15 km/h € 63,00

Sinds mijn nieuwe auto 3 weken terug heb ik bovenstaande al op de deur gekregen... al meer bekeuringen dan ik in heel mijn leven heb... Icon_evil

Maar Tripplexxx maakt wel heel bont!
Hoe krijg je dat voor mekaar op je driewielertje, KJ ? :wink:

Omdat mijn driewielertje een zwart scheurmonster is :lol:

[Image: dreiape-t.jpg]

Die aan de rechterkant voldoet aan de criteria.

Haha.. hij lijkt er wel op ja :8:
Wie dit leest is gek
Reply
#41
Depor Wrote:Nee hoor, alsof jij altijd 30km rijd in een 30km zone? 45km in een 30km zone is makkelijk haalbaar (niet eens zo heel erg veel gevaarlijker) en het is de helft over de limiet.
Je moet niet zo lullen over of het achterlijk is, er zijn genoeg wegen binnen de bebouwde kom waar je makkelijk dubbel de snelheid kan rijden. Dat die niet in jouw Amsterdam liggen betekend niet dat het in de rest van Nederland ook zo is.
Voorbeeld, in Lelystad hebben we een mooie ring weg met stukken 70 en stukken 50, er is geen hond die op die 50km wegen 50 rijd, aangezien er nieuw asfalt ligt en ze 2 baans zijn. Ik rij daar regelmatig 80...50km rijden is daar gevaarlijker dan 80 rijden kan ik je vertellen.
Ga het ook nog even recht lullen #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Nee hoor, alsof jij altijd 30km rijd in een 30km zone? 45km in een 30km zone is makkelijk haalbaar (niet eens zo heel erg veel gevaarlijker) en het is de helft over de limiet.
Je moet niet zo lullen over of het achterlijk is, er zijn genoeg wegen binnen de bebouwde kom waar je makkelijk dubbel de snelheid kan rijden. Dat die niet in jouw Amsterdam liggen betekend niet dat het in de rest van Nederland ook zo is.
Voorbeeld, in Lelystad hebben we een mooie ring weg met stukken 70 en stukken 50, er is geen hond die op die 50km wegen 50 rijd, aangezien er nieuw asfalt ligt en ze 2 baans zijn. Ik rij daar regelmatig 80...50km rijden is daar gevaarlijker dan 80 rijden kan ik je vertellen.
Ga het ook nog even recht lullen #-o

Wat rechtlullen? Dat ik het niet met je eens ben dat in sommige gevallen de helft van de limiet erboven op rijden best kan?
Dat jij nou zo een heilig boontje op de weg bent, veel succes in Amsterdam met je wagentje.
Voordat je iemand zomaar veroordeeld vraag eerst maar eens waar het gebeurde en beslis dan of het achterlijk was of niet.
Maar ga jij overal maar fijn precies de snelheid rijden, rijd de rest van Nederland wel door.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#43
Lul niet zo slap man. Hij rijdt 120 waar je 80 mag in de bebouwde kom, dus waar bebouwing staat en mensen wonen, vind ik gewoon heel slecht. Zeker als je eerder dit jaar al een flink ongeluk gehad hebt. Dat jij hem vervolgens nog gaat verdedigen (zal wel zijn omdat Ad het weer is), dat vind ik dus ook achterlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Zal wel zijn omdat Ad het weer is......... :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Ad Wim Wrote:Lul niet zo slap man. Hij rijdt 120 waar je 80 mag in de bebouwde kom, dus waar bebouwing staat en mensen wonen, vind ik gewoon heel slecht. Zeker als je eerder dit jaar al een flink ongeluk gehad hebt. Dat jij hem vervolgens nog gaat verdedigen (zal wel zijn omdat Ad het weer is), dat vind ik dus ook achterlijk.

Jezus Adje. Wat een suggestieve post van je :roll:

Binnen de bebouwde kom mag je altijd maar 50, tenzij anders staat aangegeven. Bij ons in de stad heb je bepaalde stukken waar je 70 mag. Dat soort wegen hebben ze in Lelystad ook, Depor kan dat beamen. In Lelystad zijn al die wegen nu ook 50 geworden.

Ik reed dus binnen de bebouwde kom in de buurt van een industrieterrein, evenwijdig aan een 100 km weg, 90 waar je 50 mag. Hier wonen verder geen mensen, zijn geen zijwegen en daar kun je dus gemakkelijk wat te hard rijden. Het is niet goed wat ik doe hoor, maar ik ben geen notoire hardrijder.

En dat ongeluk had al helemaal niks te maken met hardrijden. Ik reed toen keurig 80 waar ik 80 mocht, maar knalde om onverklaarbare redenen op een stilstaand busje en vloog toen door de voorruit :|
Tot op de dag van vandaag mis ik nog steeds een dag uit m'n leven. Komt waarschijnlijk ook niet meer terug.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#46
Ad Wim Wrote:Lul niet zo slap man. Hij rijdt 120 waar je 80 mag in de bebouwde kom, dus waar bebouwing staat en mensen wonen, vind ik gewoon heel slecht. Zeker als je eerder dit jaar al een flink ongeluk gehad hebt. Dat jij hem vervolgens nog gaat verdedigen (zal wel zijn omdat Ad het weer is), dat vind ik dus ook achterlijk.

Wat een onzin,
a. heeft hij nergens gezegd dat hij 120 reed waar je 80 mag, dat heb ik neergetypt als voorbeeld.
b. Boerderijen vallen ook binnen de bebouwde kom en daar kan je makkelijk 40km te hard zonder gevaarlijke capriolen uit te hoeven halen
c. Hoe druk was het op de weg en welk tijdstip was het?
d. Had dat eerdere ongeluk te maken met te hard rijden?

Na deze dingen kan je imo pas bepalen of het achterlijk was of niet.
40km te hard in de spits is op sommige plaatsen idioot op sommige weer niet. (Lelystad-Emmeloord)
Ook binnen de bebouwde kom kan je prima te hard rijden, dat de moraal ridder Wimpie dat nou weer niet doet (waarschijnlijk rij je niet meer dan 20km per week) betekend niet dat het achterlijk is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#47
Tripplexxx Wrote:Binnen de bebouwde kom

En tuurlijk verschilt het per weg, maar 120 waar je 80 mag binnen de bebouwde kom vind ik achterlijk. Kijk 90 kan nog, maar 120 niet vind ik. Die limiet is niet voor niets vastgesteld. Ook uit erven van boederijen kunnen kinderen komen en ook op die weggetjes kunnen mensen fietsen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Binnen de bebouwde kom

En tuurlijk verschilt het per weg, maar 120 waar je 80 mag binnen de bebouwde kom vind ik achterlijk. Kijk 90 kan nog, maar 120 niet vind ik. Die limiet is niet voor niets vastgesteld. Ook uit erven van boederijen kunnen kinderen komen en ook op die weggetjes kunnen mensen fietsen.

Yupz, daarom zeg ik het ligt aan de situatie waar je jezelf in bevind. In Lelystad kan je makkelijk 110 op onze ring rijden, 2 baans geen huizen die vast zitten aan de weg etc.
Dus schreeuwen dat het zo slecht is heel makkelijk, maar ik ben ook wel eens gepakt met 80km te hard op de snelweg(België)...normaliter gezien achterlijk dat je zo hard rijd, maar om 4:30 met geen hond op de weg vond en vind ik het wel kunnen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#49
Ekslem Wrote:Iemand op de hoogte van de boetes in Frankrijk en Belgie? :oops:

In Frankrijk geflitst op een 110 km stuk terwijl ik mijn cruise control nog op 130 had staan #-o . In Belgie geflitst met 130 terwijl ik 120 mocht. Moest nog ff wennen aan de nieuwe max. snelheid. Hoop dat het meevalt, maar heb nog redelijk geluk gehad aangezien ik in Frankrijk flinke stukken 150 heb geknard.

Ik ben in Frankrijk gelaserd op een 110-stuk terwijl ik 140 reed. Volgens mij krijg je die boete niet tenzij je onmiddellijk wordt aangehouden. En bovendien is tot en met 39 km te hard maar €95 dacht ik dus dat valt wel mee. Harder is wel dikke problemen, auto inleveren en zo. Gewoon die cruisecontrol op 169 vastzetten en toeren maar!
Reply
#50
Hoef Wrote:
Ekslem Wrote:Iemand op de hoogte van de boetes in Frankrijk en Belgie? :oops:

In Frankrijk geflitst op een 110 km stuk terwijl ik mijn cruise control nog op 130 had staan #-o . In Belgie geflitst met 130 terwijl ik 120 mocht. Moest nog ff wennen aan de nieuwe max. snelheid. Hoop dat het meevalt, maar heb nog redelijk geluk gehad aangezien ik in Frankrijk flinke stukken 150 heb geknard.

Ik ben in Frankrijk gelaserd op een 110-stuk terwijl ik 140 reed. Volgens mij krijg je die boete niet tenzij je onmiddellijk wordt aangehouden. En bovendien is tot en met 39 km te hard maar €95 dacht ik dus dat valt wel mee. Harder is wel dikke problemen, auto inleveren en zo. Gewoon die cruisecontrol op 169 vastzetten en toeren maar!

Klinkt hoopgevend :razz: . Het was alleen geen laser bij mij, maar een flitskast.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#51
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Binnen de bebouwde kom

En tuurlijk verschilt het per weg, maar 120 waar je 80 mag binnen de bebouwde kom vind ik achterlijk. Kijk 90 kan nog, maar 120 niet vind ik. Die limiet is niet voor niets vastgesteld. Ook uit erven van boederijen kunnen kinderen komen en ook op die weggetjes kunnen mensen fietsen.

Kun je lezen??
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#52
Je hebt vast wel weer iets kunnen vinden, maar de vraag is of jij je voortaan aan de correcte snelheid kunt houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Triple in Lelystad gepakt?

En Ad, dat kan ie niet, en dat doet ie ook niet....zo zal ik dat ook nooit doen.
En wanneer jij meer rondrijd dan alleen op je fiets naar de VU en terug maar ook echt regelmatig grotere afstanden over de weg rijd dan kom je er vanzelf achter dat jij je ook niet aan de snelheid gaat houden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#54
Depor Wrote:En Ad, dat kan ie niet, en dat doet ie ook niet....zo zal ik dat ook nooit doen.
En wanneer jij meer rondrijd dan alleen op je fiets naar de VU en terug maar ook echt regelmatig grotere afstanden over de weg rijd dan kom je er vanzelf achter dat jij je ook niet aan de snelheid gaat houden
Zeg dat maar in de rechtzaal de volgende keer :roll:

En ik zeg helemaal niet dat ik me altijd aan de snelheid hou, maar 120 waar je 80 mag en ook nog eens het feit dat je eerder dat jaar al een ongeluk hebt gehad en het dan ook nog eens doodleuk hier op het forum posten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Pfft wie rijdt er tegenwoordig niet standaard 20 km per uur te hard ( behalve Adje)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#56
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:En Ad, dat kan ie niet, en dat doet ie ook niet....zo zal ik dat ook nooit doen.
En wanneer jij meer rondrijd dan alleen op je fiets naar de VU en terug maar ook echt regelmatig grotere afstanden over de weg rijd dan kom je er vanzelf achter dat jij je ook niet aan de snelheid gaat houden
Zeg dat maar in de rechtzaal de volgende keer :roll:

En ik zeg helemaal niet dat ik me altijd aan de snelheid hou, maar 120 waar je 80 mag en ook nog eens het feit dat je eerder dat jaar al een ongeluk hebt gehad en het dan ook nog eens doodleuk hier op het forum posten...

Dus als je een ongeluk hebt gehad mag je niet meer te hard rijden?
En 120 waar je 80 mag kan prima als ik denk dat ik weet waar hij gepakt is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#57
Bocaloca Wrote:Pfft wie rijdt er tegenwoordig niet standaard 20 km per uur te hard ( behalve Adje)

Ik! Soms, maar echt niet standaard.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#58
Bocaloca Wrote:Pfft wie rijdt er tegenwoordig niet standaard 20 km per uur te hard ( behalve Adje)

Ik Smile ik rij standaard 30 te hard.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#59
Depor Wrote:Dus als je een ongeluk hebt gehad mag je niet meer te hard rijden?
En 120 waar je 80 mag kan prima als ik denk dat ik weet waar hij gepakt is.
Je mag doen wat je wil, maar dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur. En dan moet je niet raar opkijken van boetes, kwijtraken van rijbewijs of ongelukken.
Het aantal verkeersdoden per jaar is nog steeds aanzienlijk, maar blijkbaar houdt dit lang niet iedereen tegen om te hard te rijden.

En Bokkie, 140 op de snelweg is natuurlijk heel wat anders dan 120 binnen de bebouwde kom.

Maar ik hou er wel over op, blijkbaar is het toch aan dovemansoren besteed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ik heb m'n ogen laten laseren... eindelijk van m'n nachtblindheid af!

[Image: demon-eye.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: