The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Individuele Orders (ME2)
#31
gittermaster Wrote:maara uuh, 2e paal als ik AMC sta? Is dat wel verstandig?

Jelle is snel dus hopelijk wordt de bal weggerost richting Jelle, die gaat lekker wandelen en Beetje moe staat voorin om het af te maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#32
Lucas staat dus nu bij een corner 1e paal( aanvallend en verdedigend)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#33
oke, geen probleem verder hoor, maar dacht zelf dat het misschien handig is als de 3 voorsten het verste van de goal staan bij corners.
Het zijn verder maar details hoor, maar goed, ik sta bij 2e paal Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#34
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:Heb de aanpassingen doorgevoerd; behalve harde tackles. Dat lijkt me afhankelijk van de positie of niet?

iedereen harde tackles. We schoppen die klanten gewoon de wedstrijd uit.

Geen kaarten de volgende ME?
The great old Ludwig von...
Reply
#35
gittermaster Wrote:
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:Heb de aanpassingen doorgevoerd; behalve harde tackles. Dat lijkt me afhankelijk van de positie of niet?

iedereen harde tackles. We schoppen die klanten gewoon de wedstrijd uit.

Geen kaarten de volgende ME?

We hebben een brede selectie.......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#36
Adder Wrote:Tool, foutje van mij idd met Lips.

Mac, prima dan ga ik wel voor snelheid en voorin ballen wachten.
Ga jij of Depor 1 dagje koppen?

ik doe wel ik sta al op 5 met koppen en depor nog niet volgens mij toch?
Reply
#37
balwachten zou ik Joep laten doen, met z'n 20 finishing...
Reply
#38
T00L Wrote:balwachten zou ik Joep laten doen, met z'n 20 finishing...

Ben er nog niet uit of we met 2 of 3 spitsen gaan spelen na Woensdag.
En Joep komt wel dichterbij aan Onno, maar is er nog niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#39
Aangezien we nu maar 3 spitsen hebben neem ik aan dat we 'gewoon' met maximaal 2 spitsen gaan spelen, in ieder geval tot de voorraad spitsen aangevuld is.

Daarnaast is Joep (in mijn ogen) dankzij z'n finishing en techniek toch wel gelijkwaardig aan zowel Onno als Lucas. Dat lijken nu toch echt de skills te worden waar het om draait bij de spitsen
Reply
#40
Devlin Wrote:
El Parasito Wrote:Individuele orders van IJperen:

Quote:Voorkeurszijde (passing): Zijkanten (voorkeur)
Manier van voorzetten: Normaal
Beweging: Normaal
Speel de bal de ruimte in: Normaal
Probeer weg te komen van je mandekker: Normaal
Hardheid van tackles: Normaal

Is het goed zo?

Deze heb ik anders:

Voorkeurszijde (passing): normaal (aangezien wij zelf al op de vleugel staan zullen we waarschijnlijk zelfs vaker naar het centrum moeten passen.
Manier van voorzetten: Lager (omdat de spitsen niet kunnen koppen)
Beweging: Voorwaarts in het veld (het is de bedoeling dat we rushes maken langs de lijn)
Speel de bal de ruimte in: Vaak (proberen of dat werkt)
Probeer weg te komen van je mandekker: Ja (scheelt weer kans op een tackle neem ik aan?)
Hardheid van tackles: Hard (De hardheid van een tackle bepaalt of je een tackle wint of verliest. Daarnaast zal voor een harde tackle sneller gefloten worden (vrije trap, kaart en in de toekomst ook blessures).

Ok, heb het aangepast..
Reply
#41
T00L Wrote:Aangezien we nu maar 3 spitsen hebben neem ik aan dat we 'gewoon' met maximaal 2 spitsen gaan spelen, in ieder geval tot de voorraad spitsen aangevuld is.

Daarnaast is Joep (in mijn ogen) dankzij z'n finishing en techniek toch wel gelijkwaardig aan zowel Onno als Lucas. Dat lijken nu toch echt de skills te worden waar het om draait bij de spitsen


Ben het grotendeels met je eens, maar eerst die sim zien. Bij de vorige was tackle en dribbel zo enorm belangrijk, dus ik ben benieuwd of ze die kunnen indammen. Zo niet, dan is Onno weer een stuk belangrijker.
Al met al, morgen weten we meer.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#42
El Parasito Wrote:
Devlin Wrote:
El Parasito Wrote:Individuele orders van IJperen:

Quote:Voorkeurszijde (passing): Zijkanten (voorkeur)
Manier van voorzetten: Normaal
Beweging: Normaal
Speel de bal de ruimte in: Normaal
Probeer weg te komen van je mandekker: Normaal
Hardheid van tackles: Normaal

Is het goed zo?

Deze heb ik anders:

Voorkeurszijde (passing): normaal (aangezien wij zelf al op de vleugel staan zullen we waarschijnlijk zelfs vaker naar het centrum moeten passen.
Manier van voorzetten: Lager (omdat de spitsen niet kunnen koppen)
Beweging: Voorwaarts in het veld (het is de bedoeling dat we rushes maken langs de lijn)
Speel de bal de ruimte in: Vaak (proberen of dat werkt)
Probeer weg te komen van je mandekker: Ja (scheelt weer kans op een tackle neem ik aan?)
Hardheid van tackles: Hard (De hardheid van een tackle bepaalt of je een tackle wint of verliest. Daarnaast zal voor een harde tackle sneller gefloten worden (vrije trap, kaart en in de toekomst ook blessures).

Ok, heb het aangepast..

dat zou ik juist niet doen, aangezien je normaalgesproken al 1 van de voorste spelers zult zijn. willen jullie dan een pass in de ruimte geven, om er dan zelf achteraan te gaan? volgens mij is dit juist een order voor de middenvelders; spelen we de spitsen/wingers in de voet aan, of in de ruimte zodat ze de verdediger eruit kunnen sprinten
Reply
#43
Dit is wat ik er voorlopig van gemaakt heb. Als de coach iets op een andere manier wilt dan hoor ik het graag.

Quote:Schiet van afstand: Nee
Schiet in plaats van de bal voor te zetten: Nee
Houd de bal vast: Nooit
Dribbelen/Trukendoos: Voorkom
Vermijd vermoeidheid: Nee
Verdedigende positie bij hoekschoppen: Zone
Positie bij aanvallende hoekschoppen: Buiten
Vrije trappen actie: Pass (voorkeur)
Penaltie voorkeur: Willekeurig
Hoge pressing: Sterk
Voorkeurszijde (passing): Normaal
Voorzetten vanaf: Gemengd
Manier van voorzetten: Normaal
Beweging: Normaal
Speel de bal de ruimte in: Zelden
Probeer weg te komen van je mandekker: Normaal
Ren naar het midden bij een voorzet: Normaal
Manier waarop een goal gevierd wordt: Dans
Probeer effectballen: Nee
Hardheid van tackles: Hard
Speel de bal naar voren: Normaal
Weg met die bal!!: Normaal
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#44
Anti , prima alleen 1 ding,positie aanvallend mag je orgineel invullen
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#45
Eindelijk leven op het forum!

Euhm, wie doet wat met koppen?
Mijn idee met Joep was, techniek naar 20 en ik pik game vision op zondag mee (altijd handig) En dan evt snelheid verder uitbouwen of een andere skill (ligt aan de andere spitsen)
Verder blijf ik van mening, dat als techniek zo belangrijk word in de ME, dat 6 dagen techniek geen overbodige luxe is, vooral omdat je als team dan over een hele linie sterker word. Zelfde geld voor koppen en snelheid. Maar dat is aan de coach.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#46
Adder Wrote:Anti , prima alleen 1 ding,positie aanvallend mag je orgineel invullen
Daar had ik ook aan gedacht, alleen heb ik er express niet voor gekozen. Stel dat de helft een vaste positie heeft en de andere helft random. Door die random staan ze in de zone of bij de palen dan zou de kans aanwezig zijn dat de tegenstander een open veld heeft en ze lekker kunnen counteren. Daarom dacht ik om juist te kiezen voor buiten het strafschopgebied om zulke dingen te verijdelen. Met mijn ratings op tacklen en speed moet dat wel lukken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#47
Antidote Wrote:
Adder Wrote:Anti , prima alleen 1 ding,positie aanvallend mag je orgineel invullen
Daar had ik ook aan gedacht, alleen heb ik er express niet voor gekozen. Stel dat de helft een vaste positie heeft en de andere helft random. Door die random staan ze in de zone of bij de palen dan zou de kans aanwezig zijn dat de tegenstander een open veld heeft en ze lekker kunnen counteren. Daarom dacht ik om juist te kiezen voor buiten het strafschopgebied om zulke dingen te verijdelen. Met mijn ratings op tacklen en speed moet dat wel lukken.

Cas en Giel staan al voorin bij een aanvallende corner. Als jij dan ook nog uit positie staat, is het vragen om problemen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#48
Depor Wrote:Eindelijk leven op het forum!

Euhm, wie doet wat met koppen?
Mijn idee met Joep was, techniek naar 20 en ik pik game vision op zondag mee (altijd handig) En dan evt snelheid verder uitbouwen of een andere skill (ligt aan de andere spitsen)
Verder blijf ik van mening, dat als techniek zo belangrijk word in de ME, dat 6 dagen techniek geen overbodige luxe is, vooral omdat je als team dan over een hele linie sterker word. Zelfde geld voor koppen en snelheid. Maar dat is aan de coach.

koppen mag jij ook wat aan doen,als je dat wilt.
Lucas gaat 1 dagje doen, Onno gaat vol voor speed (en techniek).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#49
Adder Wrote:
Antidote Wrote:
Adder Wrote:Anti , prima alleen 1 ding,positie aanvallend mag je orgineel invullen
Daar had ik ook aan gedacht, alleen heb ik er express niet voor gekozen. Stel dat de helft een vaste positie heeft en de andere helft random. Door die random staan ze in de zone of bij de palen dan zou de kans aanwezig zijn dat de tegenstander een open veld heeft en ze lekker kunnen counteren. Daarom dacht ik om juist te kiezen voor buiten het strafschopgebied om zulke dingen te verijdelen. Met mijn ratings op tacklen en speed moet dat wel lukken.

Cas en Giel staan al voorin bij een aanvallende corner. Als jij dan ook nog uit positie staat, is het vragen om problemen.
Zal het veranderen alleen lukt het niet voor de wedstrijd van vandaag.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#50
Keepers hebben ook geen reet aan IO's ...


Passing type/Distribution (GKs): Mixed Short Long
Type of commemoration after goal: Random Call teammates Run to corner Dance :waf:
Position on crosses (GK): Normal Stay in goal line Go out more

Eens kijken of ik bij crosses/corners wat ballen uit de lucht kan plukken...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#51
Antidote Wrote:
Adder Wrote:
Antidote Wrote:
Adder Wrote:Anti , prima alleen 1 ding,positie aanvallend mag je orgineel invullen
Daar had ik ook aan gedacht, alleen heb ik er express niet voor gekozen. Stel dat de helft een vaste positie heeft en de andere helft random. Door die random staan ze in de zone of bij de palen dan zou de kans aanwezig zijn dat de tegenstander een open veld heeft en ze lekker kunnen counteren. Daarom dacht ik om juist te kiezen voor buiten het strafschopgebied om zulke dingen te verijdelen. Met mijn ratings op tacklen en speed moet dat wel lukken.

Cas en Giel staan al voorin bij een aanvallende corner. Als jij dan ook nog uit positie staat, is het vragen om problemen.
Zal het veranderen alleen lukt het niet voor de wedstrijd van vandaag.

volgens mij ging alleen giel met corners mee naar voren, waarbij niemand z'n man overnam. stel dus voor dat de verdedigers standaard op hun eigen plek blijven staan.
Reply
#52
Ik zie dat kracht vervangen is door conditie...
The great old Ludwig von...
Reply
#53
Zo heeft Cas nu de orders staan, klopt het een beetje coach?

Individuele Orders
Schiet van afstand: Nee
Schiet in plaats van de bal voor te zetten: Nee
Houd de bal vast: Nooit
Passing type/Distribution (GKs): Kort
Dribbelen/Trukendoos: Voorkom
Vermijd vermoeidheid: Nee
Verdedigende positie bij hoekschoppen: 2e Paal
Positie bij aanvallende hoekschoppen: 2e Paal
Vrije trappen actie: Pass (voorkeur)
Penaltie voorkeur: Rechts
Onder druk zetten: Sterk
Voorkeurszijde (passing): Normaal
Voorzetten vanaf: Gemengd
Manier van voorzetten: Normaal
Beweging: Normaal
Speel de bal de ruimte in: Normaal
Probeer weg te komen van je mandekker: Normaal
Ren naar het midden bij een voorzet: Normaal
Manier waarop een goal gevierd wordt: Roep je teamgenoten erbij
Probeer effectballen: Nee
Hardheid van tackles: Hard
Speel de bal naar voren: Normaal
Positie bij voorzetten (GK): Normaal
Weg met die bal!!: Normaal
What, me worry?
Reply
#54
Cas, verdedigend corner: zone of orgineel.
De rest ziet er goed uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
Ik heb er zone van gemaakt coach.
What, me worry?
Reply
#56
Gitter, welke orders heb je vandaag gebruikt?
Zodra we in balbezit zijn sta je regelmatig als 3e spits, waardoor het gat op het middenveld wel heel erg groot wordt Wink

zo te zien moet ik zelf ook nog wat schaven aan mn orders. als er ruimte is loop ik wel een stukje met de bal, maar zodra ik de middenlijn overga blijf ik eerst een tijd stilstaan. daarna wel een redelijke pass. de keren dat Klop aan de bal komt staat ie zowat laatste man, dus dat gaat geen zin hebben zo Adder.
Reply
#57
T00L Wrote:Gitter, welke orders heb je vandaag gebruikt?
Zodra we in balbezit zijn sta je regelmatig als 3e spits, waardoor het gat op het middenveld wel heel erg groot wordt Wink

zo te zien moet ik zelf ook nog wat schaven aan mn orders. als er ruimte is loop ik wel een stukje met de bal, maar zodra ik de middenlijn overga blijf ik eerst een tijd stilstaan. daarna wel een redelijke pass. de keren dat Klop aan de bal komt staat ie zowat laatste man, dus dat gaat geen zin hebben zo Adder.

Dat van Klop ben ik niet met je eens, maar ik ga hem wel MLC maken.
De AMC gaat MRC spelen, want die loopt alleen maar de spitsen in de weg.
Bal vast bij voorsprong mag uit bij iedereen. Daarom hou je waarschijnlijk die bal steeds vast Tool. Bij Klop zag ik het ook.
Passing voor iedereen kort, want er zitten een paar ballon de hospitale bij ( gepikt van van Gaal)....
beweging van MLC normaal en van MRC naar voren

probeer effect ( homo) ballen: Lucas en/of Joep hij mag aan (of staat ie al aan bij jullie?)

Het was een rommelige pot, ben niet kapot van de nieuwe ME. Veel foute passen.
Mochten Mac en/of Tool nog wat hebben gezien, vertel het maar.


En jullie mogen mij wel eens uitleggen hoe ik de beelden kan uploaden( of zoiets). Dan kan iedereen eens kijken naar de nieuwe ME.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#58
hehe je kan geen screenshot uploaden maar je gaat wel een filmpje maken Wink nee wil je t wel eens uitleggen hoor maar het kost even wat tijd...

zal morgen de wedstrijd even bekijken...effect stond iig uit bij mij
Reply
#59
viel me op dat mac steeds stil bleef staan als ie de bal had, terwijl hij echt vrije doorgang had
Reply
#60
ik kom er net ook achter dat ik avoid getting tired aan had staan :oops: vond mn fitness al zo hoog na de wedstrijd
Reply


Forum Jump: