The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




DC- Nederland-Portugal
#1
Sluiter opent tegen Gil (135 van de wereld, vorige week winst Sevilla)
Haase tegen Elias (794 van de wereld, 17 jaar, in mei laatset toernooi)
dan zullen op zaterdag Wessels en Galung het dubbel vormen.

Zal van Gil afhangen. als hij echt in vorm is zal het lastig worden. maar gil zijn favoriete ondergrond is gravel dus eigenlijk mag het geen probleem zijn
Reply
#2
Zal eerder van de Nederlanders, en dan vooral Haase afhangen, denk ik. Tegen Elias moeten gewoon 2 punten gehaald worden en Haase moet eigenlijk gewoon op HC van Gil winnen. Dat is 3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Sluiter kan in deze vorm van een hoop mensen verliezen, dus zeker ook van Gil, maar het is wel DC en we spelen thuis, doorgaans speelt Sluitje dan een niveautje hoger. Haase is sowieso geen probleem. Ik verwacht 5-0.
Reply
#4
haase na zege op berdych weinig goeds gedaan.
weggespeeld door djoko en verliezen van een redelijke mexicaan...
geen zekerheidje
Reply
#5
Lekker Sluitje =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
goed begin van sluit...4-1
andreev vernedert haas in de halve finale
Reply
#7
Joachim Johansson lijkt ook weer te gaan spelen in de davis cup
al blijft het afwachten, aangezien hij in de warming up weer geblesseerd kan raken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
sluiter erg goed gespeeld..drie simpele setjes. =D>
Reply
#9
ook haase hefet een makkie...prima dit
Reply
#10
En zo zit Haase opeens in de 5e set :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Maar hij wint hem gewoon, klasse =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Vreemde ontwikkelingen elders: Davy verliest thuis van Kohlschreiber en Blake verliest van Tojo :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Overdune Wrote:Ik verwacht 5-0.

=D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Erg gewaagd was die voorspelling natuurlijk niet. :wink:
Reply
#15
Nederland speelt in het weekend van 12 & 13 april 2008 tegen de winnaar van Macedonië-Letland. De winnaar daar weer van speelt in september 2008 een promotie/degradatiewedstrijd voor de wereldgroep.

Ik gok dat Letland dit gaat winnen, met Gulbis hebben ze volgens mij by far de beste speler. Dat wordt dan een kwestie van een keertje van Gulbis winnen, dan ben je er sowieso.
Reply
#16
mooie loting...thuis zou erg lekker zijn
Reply
#17
Uit helaas. Letland steunt op Gulbis idd. Weet niet hoe de 2e speler is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Letland uit is geen gemakkelijke loting. Gulbis in principe beter dan welke Nederlander dus waarschijnlijk al 2 tegenpunten. Dan moeten beide potten tegen tweede man Juska (top 300) gewonnen worden. Dat moet te doen zijn, maar je weet het nooit. Dan zal er dus veel van het dubbel afhangen, waar Nederland nou toch ook niet echt in uitblinkt. Voordeel is wel dat de beide letten geen uitgesproken gravelaars zijn dus dat ze misschien wel voor hardcourt gaan kiezen. En bovendien, het had veel erger gekund met bijvoorbeeld Italie.
Reply


Forum Jump: