The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#31
Hakkuh

Op z'n tandvlees, wat een koning!
Reply
#32
Haha. Had niet meer gedacht dat ie het hem zou flikken.

Chapeau, Stefan! =D>
Reply
#33
Als Del Potro nou ook nog wint (en dat moet lukken met 7-5 4-1), dan zijn dat alvast 2 puntjes voorsprong op Juan en Mac.
Reply
#34
Toch de partij, wat een dorl die Nieminen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
dorl?
Reply
#36
Dat ook ja!

Maar zijn Juan en Mac dan voor Starace gegaan? Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Zeker de helft is voor Starace gegaan, ik begrijp ook niet waarom.

Edit: Ok, 8 vd 22, maar toch.
Reply
#38
Dubbele break voor Andy, 6-4 *4-0 nu. Zelf nog geen bp tegen gehad. =D>
Reply
#39
Ancic ook zeer eenvoudig voorbij de qualifier Gicquel, gaat hij ook van Blake winnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ad Wim Wrote:Ancic ook zeer eenvoudig voorbij de qualifier Gicquel, gaat hij ook van Blake winnen?

Ik denk het wel, Blake heeft nog nooit ene flikker gepresteerd in Madrid en gelooft t wel even na Stockholm.
Reply
#41
Murray mist een paar mp's om Steppie te bagelen, serveert nu zelf voor de partij.
Reply
#42
murray wint erg makkelijk van steppie...vorige week met opzet verloren van tipsa? veel moeilijke keuzes deze week...erg moeilijk in te schatten wie er vorige week rustig aan gedaan heeft, echt in vorm is, of echt geblesseerd is.
Reply
#43
Overdune Wrote:Zeker de helft is voor Starace gegaan, ik begrijp ook niet waarom.

Edit: Ok, 8 vd 22, maar toch.
Misschien omdat Del Potro in zijn laatste twee partijen (afgelopen twee weken) opgaf?
Reply
#44
Mist Wrote:
Overdune Wrote:Zeker de helft is voor Starace gegaan, ik begrijp ook niet waarom.

Edit: Ok, 8 vd 22, maar toch.
Misschien omdat Del Potro in zijn laatste twee partijen (afgelopen twee weken) opgaf?

En de volgende ronde wint DelPotro van Robredo.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#45
Mist Wrote:
Overdune Wrote:Zeker de helft is voor Starace gegaan, ik begrijp ook niet waarom.

Edit: Ok, 8 vd 22, maar toch.
Misschien omdat Del Potro in zijn laatste twee partijen (afgelopen twee weken) opgaf?

Precies.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#46
Die Baghdatis kampt ook met een enorme vormcrisis zeg..
Reply
#47
derde set nu...fijn dat ik dat nog even mee krijg
Reply
#48
Zouden er nog afzeggingen komen, daar ben ik benieuwd naar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
baghdatis gaat 'm wel gewoon winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
maar drie tweede ronde partijen morgen...waaronder federer...die altijd dit voordeel krijgt..zelfs in madrid.
verder murray-chela en haas-monaco
Reply
#51
Juan Zueco Wrote:
Mist Wrote:
Overdune Wrote:Zeker de helft is voor Starace gegaan, ik begrijp ook niet waarom.

Edit: Ok, 8 vd 22, maar toch.
Misschien omdat Del Potro in zijn laatste twee partijen (afgelopen twee weken) opgaf?

Precies.

Dan nog, zelfs op halve kracht moet je van Starace op een snelle baan kunnen winnen. Die gast heeft het hele jaar welgeteld één potje op HC gewonnen.
Reply
#52
Verdasco-Montanes 6-1 *2-0! Hij heeft zich vorige week gewoon gespaard om hier te knallen! Weg met die Djoko. H2H is al goed. 2-1 voor Nando!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Vamos Nando!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
6-1 6-1 =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Leuk, maar Montanes is natuurlijk geen graadmeter. En de H2H in dit geval ook niet, aangezien zijn winstpartijen van anderhalf jaar geleden en verder komen.

Maar mijn god, wat wordt het een spannende week! Ik kan me nog een week herinneren waarin Djoko het voor mij deed, hopelijk nu weer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ad Wim Wrote:Leuk, maar Montanes is natuurlijk geen graadmeter. En de H2H in dit geval ook niet, aangezien zijn winstpartijen van anderhalf jaar geleden en verder komen.

Maar mijn god, wat wordt het een spannende week! Ik kan me nog een week herinneren waarin Djoko het voor mij deed, hopelijk nu weer!

En de week erna kan ik mij nog goed herinneren :Big Grin

Wordt idd een spannende week.
Hier doen we het allemaal voor.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Dat klopt en daar heb ik ook aan gedacht. Maar dat was een thriller in een TMS tegen Federer. Dan kun je je moeilijk opladen lijkt me. Nu gaat hij van Wenen naar een TMS, dat lijkt me beter. Maar we zullen het zien...
Het is wel meteen een onwijs belangrijke partij. Verliest Djoko die, is mijn week alweer gezien :|

En bovendien zag ik weinig alternatieven behalve dan misschien Verdasco, Gasquet, Karlo en nog een paar van die jongens. Maar ik zie Gasquet niet meer dan 25 punten halen, en dan heeft ie al een moeilijke loting tot die 25, en Karlo wint niet van Davy denk ik, als hij al speelt en van Safin wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Dat klopt en daar heb ik ook aan gedacht. Maar dat was een thriller in een TMS tegen Federer. Dan kun je je moeilijk opladen lijkt me. Nu gaat hij van Wenen naar een TMS, dat lijkt me beter. Maar we zullen het zien...
Het is wel meteen een onwijs belangrijke partij. Verliest Djoko die, is mijn week alweer gezien :|

En bovendien zag ik weinig alternatieven behalve dan misschien Verdasco, Gasquet, Karlo en nog een paar van die jongens. Maar ik zie Gasquet niet meer dan 25 punten halen, en dan heeft ie al een moeilijke loting tot die 25, en Karlo wint niet van Davy denk ik, als hij al speelt en van Safin wint.

Karlo vind ik ook geen beste keuze als ik eerlijk ben.
Ik heb hem wel, maar hield precies genoeg over om hem te kiezen en had geen ander alternatief.
Maar je weet het nooit bij hem.
Deze baan is zo snel, dat hij wanneer hij nog fit is, gevaarlijk kan zijn in dat kwart
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Djoko heeft zeker geen makkelijke loting met al die spanjaarden in zijn gedeelte, maar ik zie hem toch wel voor 60% de halve finale halen en voor 40% de finale.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Dit is juist een vrij trage HC-baan, net als Wenen. Maar je had ook Almagro ipv Karlo kunnen nemen...

Tja, maar het zijn geen toppers allemaal, die Spanjaarden. Ik zou het een major upset vinden als hij niet in de kwart zou komen. Daar kan een in-form Gasquet hem misschien nog verrassen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: