The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#61
Ad Wim Wrote:Dit is juist een vrij trage HC-baan, net als Wenen. Maar je had ook Almagro ipv Karlo kunnen nemen...

Tja, maar het zijn geen toppers allemaal, die Spanjaarden. Ik zou het een major upset vinden als hij niet in de kwart zou komen. Daar kan een in-form Gasquet hem misschien nog verrassen.

Ik heb Gonzo al, dus daarom geen Almagro.
Eerste keer dit jaar dat ik Gonzo neem. Maar omdat ik denk dat de baan snel is, zal hij makkelijk scoren met zijn service en forehand.

Volgens mij is deze baan juist heel snel, gezien de uitslagen uit het verleden.
Karlovic doet het hier goed, net als Ljubicic en Nalbandian.

Maar we zullen zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#62
Het feit dat Nalbi en Ljubo het hier goed hebben gedaan, onderstreept dat niet per se. In mijn herinnering zijn ze behoorlijk traag voor HC, een van de traagste op de Tour, en als je op MTF kijkt, wordt dat bevestigd.

En voor mij was het ook Gonzo of Haas. Maar ik denk dat Haas een makkelijkere loting heeft in de tweede ronde en bij Gonzo weet je het nooit... Maar een van beiden moet je inderdaad hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Ad Wim Wrote:Het feit dat Nalbi en Ljubo het hier goed hebben gedaan, onderstreept dat niet per se. In mijn herinnering zijn ze behoorlijk traag voor HC, een van de traagste op de Tour, en als je op MTF kijkt, wordt dat bevestigd.

En voor mij was het ook Gonzo of Haas. Maar ik denk dat Haas een makkelijkere loting heeft in de tweede ronde en bij Gonzo weet je het nooit... Maar een van beiden moet je inderdaad hebben.

We zullen zien.
Het wordt iig een zeer spannend weekje.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
Wat ik mij kan herinneren van voorgaande jaren is dat de baan zo snel was, dat de spanjaarden geen kans hadden.
Daarom hebben ze hem trager gemaakt.
Maar hij is nog steeds aardig snel volgens mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
En ik denk dat Haas ook wel gewoon in vorm is, van Ivo verliezen kan altijd.

Maar we zullen zien. Straks beginnen we meteen al met een redelijk belangrijke pot: Wawrinka-Kiefer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Ad Wim Wrote:En ik denk dat Haas ook wel gewoon in vorm is, van Ivo verliezen kan altijd.

Maar we zullen zien. Straks beginnen we meteen al met een redelijk belangrijke pot: Wawrinka-Kiefer.

De wedstrijd Haas - Gonzo zal heel belangrijk zijn mbt masters cup.
aangezien gonzo een zeer belabberd jaar heeft gehad na januari heeft hij denk ik meer energie en scherpte.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
Het lijkt al meteen mis te gaan met Wawrinka. Het was ook een gok want Kiefer is gewoon goed en hij is moe, maar met Youzhny in de volgende ronde moest ik hem eigenlijk wel hebben, vond ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Almagro begint lekker te spelen nu, break voorsprong in de eerste set.

Goed voor de tennispoll.
Reply
#69
Inderdaad Mindlight, zeker voor jou belangrijk! Je enige kans nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Precies, en daarna ben ik afhankelijk van de daadwerkelijke snelheid van de baan Wink Heb hoog ingezet met de aces dus we moeten het af gaan wachten. Over een paar uur is er meer bekend.

Jij bent bij winst Almagro zeker door toch?
Reply
#71
Wawrinka komt prima terug maar mist een 15-40 op 5-5, waaronder een tweede service Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
mindlight Wrote:Precies, en daarna ben ik afhankelijk van de daadwerkelijke snelheid van de baan Wink Heb hoog ingezet met de aces dus we moeten het af gaan wachten. Over een paar uur is er meer bekend.

Jij bent bij winst Almagro zeker door toch?
Ik ben al zeker door, aangezien jij ook Almagro hebt. Maar bij winst van Almagro ben ik sowieso 1e in de poule.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
En weer een bp gemist, weer op 2e service :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
En 6-5 Kiefer :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Totaal 3 bp gemist, waarvan 2 op tweede service, nu toch de game voor Kiefer Icon_evil
Reply
#76
3 sp's Kiefer!
Reply
#77
En dan zelf natuurlijk gebroken worden voor de set, sjonge jonge wat een drol. Nu zal het wel over zijn, gezien zijn vermoeidheid.

Pff, begint lekker zo, wat een gezeik :|

Wat kan ik hier kwaad om worden, wanneer gaat het nou een keer meezitten :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Pff Safin heeft er geen zin in vandaag.
Reply
#79
mindlight Wrote:Pff Safin heeft er geen zin in vandaag.

te snelle baan :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
Heeft Safin er de afgelopen maanden wel een zin in gehad dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Hup Nalbi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ad Wim Wrote:Heeft Safin er de afgelopen maanden wel een zin in gehad dan...

Mwa als je ziet dat het deze zomer nog 7-6 7-6 werd en je wat moeheid bij Karlovic kan verwachten vind ik het tegenvallend dat Safin in zijn eerste servicegame direct gebroken wordt.
Reply
#83
Hup Clement!
Reply
#84
Het is inderdaad altijd slecht als je door Karlo gebroken wordt. Twee TBs verliezen kan nog, maar je moet gewoon je service houden anders ben je de set kwijt.

Maar Safin is helaas niet veel meer, had wel verwacht dat Karlo deze zou winnen. Volgende ronde staat echter Davy...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Ad Wim Wrote:Het is inderdaad altijd slecht als je door Karlo gebroken wordt. Twee TBs verliezen kan nog, maar je moet gewoon je service houden anders ben je de set kwijt.

Maar Safin is helaas niet veel meer, had wel verwacht dat Karlo deze zou winnen. Volgende ronde staat echter Davy...

Die minimaal een keer per set zijn service inlevert... Als Karlovic top is wint hij.
Reply
#86
Maar niet tegen Karlo, want die kan gewoon niet goed van achteruit spelen. Davy is daarentegen erg goed in de return. Het zal close worden, maar dat zal Davy wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ad Wim Wrote:Maar niet tegen Karlo, want die kan gewoon niet goed van achteruit spelen. Davy is daarentegen erg goed in de return. Het zal close worden, maar dat zal Davy wel winnen.

Hmm we zullen het zien, maar een gelopen koers is het niet wmb.
Reply
#88
10 aces na de eerste set, het enige dat me nog kan redden is setwinst van Safin nu :Big Grin
Reply
#89
Nalbi breakt meteen, maar die zal wel weer meteen terug gebroken worden, hem kennende.

Safin weer gebroken in de eerste game, het is toch ongelofelijk. Het is niks meer met die gast... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Karlo zal binnen het uur winnen.
Dat lijkt me toch echt een snelle baan :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: