The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
nalbandian breakt in de 3e set =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nalbi breakt :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
berdych Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En 3-1 na 0-30 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:berdych Sad

Nogal Sad

Feli met gisteren trouwens Smile
Reply
Hoe is de wedstrijd eigenlijk? Verwacht top of tegenvallend?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:berdych Sad

Nogal Sad

Feli met gisteren trouwens Smile

Dankje. vond jullie erg sterk spelen. gaven eigenlijk niets weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Hoe is de wedstrijd eigenlijk? Verwacht top of tegenvallend?

nalbi sterker dan verwacht, ondanks zijn sterke week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nóg sterker dan verwacht?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nog 1 game
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
5-3 :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mp!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
EN hij wint, ongelofelijk Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Buurs Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Ad :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Super dit Smile
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:berdych Sad

Nogal Sad

Feli met gisteren trouwens Smile

Dankje. vond jullie erg sterk spelen. gaven eigenlijk niets weg.

Hmm nee verdedigend ging het vrij aardig. Jammer van die paar kansjes in de eerste helft maar ach, dit geeft wel vertrouwen in ieder geval.
Reply
Ongelijk dit, die Nalbandian toch :o
Gewoon van Roger en Djokovic in vorm op HC, indoor, winnen, dan moet je wel heel goed zijn.
Hopelijk houdt hij dit niveau een tijdje vast en komt hij weer terug de top 10 in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Doping?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Kan geen andere redelijke verklaring bedenken helaas...
Reply
hoe kan dit nou?
meest onverklaarbare overwinning van het jaar...
en hij komt nog eens heel slecht uit ook...wat een tyfus week
Reply
Vergeet Steve Darcis niet!
Maar Nalbandian is een goede tweede.
Reply
Dit is meer de comeback van het jaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit is toch geen comeback, hij heeft geen blessure of iets dergelijks gehad, dit is gewoon een onverklaarbare uitschieter.
Reply
omyaca Wrote:Vergeet Steve Darcis niet!
Maar Nalbandian is een goede tweede.

darcis won een ruk toernooi en was daarvoor ook al goed in challengers. nalbi speelde hier pas zijn 2e toernooi sinds begin augustus! En ook daarvoor was ie zeker niet top.

Vienna, Austria
International Series Gold, 7-Oct-07, I, Hard , Draw: 32


R32 Galvani, Stefano (ITA) 168 6-3 7-6(3) Stats
R16 Wawrinka, Stanislas (SUI) 41 7-5 3-6 1-6 Stats



US Open, NY, U.S.A.
Grand Slam, 27-Aug-07, O, Hard , Draw: 128


R128 Navarro, Ivan (ESP) 103 7-5 7-6(4) 7-6(6) Stats
R64 Malisse, Xavier (BEL) 67 6-4 6-4 6-2 Stats
R32 Ferrer, David (ESP) 15 3-6 6-3 6-4 6-7(5) 5-7 Stats



ATP Masters Series Cincinnati, OH, U.S.A.
ATP Masters Series, 13-Aug-07, O, Hard , Draw: 56


R64 Moya, Carlos (ESP) 19 6-7(4) 6-7(2) Stats


ATP Masters Series Canada, Montreal, Canada
ATP Masters Series, 5-Aug-07, O, Hard , Draw: 56


R64 Falla, Alejandro (COL) 122 6-4 6-3 Stats
R32 Ferrer, David (ESP) 16 7-6(4) 6-1 Stats
R16 Djokovic, Novak (SRB) 4 2-6 3-6 Stats



Los Angeles, CA, U.S.A.
International Series, 16-Jul-07, O, Hard , Draw: 32


R32 Kunitsyn, Igor (RUS) 99 6-7(5) 5-7 Stats



Wimbledon, Great Britain
Grand Slam, 25-Jun-07, O, Grass , Draw: 128


R128 Zverev, Mischa (GER) 134 6-3 6-4 6-2 Stats
R64 Dancevic, Frank (CAN) 113 6-2 6-3 5-7 6-3 Stats
R32 Baghdatis, Marcos (CYP) 16 2-6 5-7 0-6 Stats



Halle, Germany
International Series, 11-Jun-07, O, Grass , Draw: 32


R32 Gicquel, Marc (FRA) 42 7-5 2-6 4-6 Stats
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik had hem al afgeschreven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het was te verwachten dat deze opmerking zou komen van de mensen die hem niet hebben. Het is natuurlijk onwijs verrassend, maar als je het van iemand kan verwachten, is het wel van Nalbandian... Hij kan op een goede dag iedereen verslaan, hij had dit toernooi twee van die dagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op de US Open waren er al tekenen dat hij weer een beetje terug begon te komen...
Maar nogmaals, dit had niemand verwacht. Halve finale had ik nog wel verwacht en ghoopt gezien zijn loting, maar dit zeker niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het was te verwachten dat deze opmerking zou komen van de mensen die hem niet hebben. Het is natuurlijk onwijs verrassend, maar als je het van iemand kan verwachten, is het wel van Nalbandian... Hij kan op een goede dag iedereen verslaan, hij had dit toernooi twee van die dagen.

Wat een slap gelul man. Wees toch eens objectief man ontzettende management-adhd'er. De tijd dat Nalbandian piekte op de grote toernooien is allang voorbij. Hij presteert eigenlijk het hele jaar al ruk en is veel te dik.
Vervolgens wint hij van de nummer 1,2 en 3 van de wereld en jij doet alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.
het is gewoon een onverklaarbare uitschieter zoals hier al gezegd werd.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Het was te verwachten dat deze opmerking zou komen van de mensen die hem niet hebben. Het is natuurlijk onwijs verrassend, maar als je het van iemand kan verwachten, is het wel van Nalbandian... Hij kan op een goede dag iedereen verslaan, hij had dit toernooi twee van die dagen.

Wat een slap gelul man. Wees toch eens objectief man ontzettende management-adhd'er. De tijd dat Nalbandian piekte op de grote toernooien is allang voorbij. Hij presteert eigenlijk het hele jaar al ruk en is veel te dik.
Vervolgens wint hij van de nummer 1,2 en 3 van de wereld en jij doet alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.
het is gewoon een onverklaarbare uitschieter zoals hier al gezegd werd.
Hahaha, heb je hem weer!
Waar zeg ik dat het de gewoonste zaak van de wereld is? Gewoon lezen drol, ik zeg toch dat het onwijs verrassend is #-o
Maar de kwaliteiten die Nalbi heeft, raak je niet zomaar kwijt en hij is ook geen 30 of zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: