The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
buurs Wrote:ik had hem al afgeschreven
:roll:
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Het was te verwachten dat deze opmerking zou komen van de mensen die hem niet hebben. Het is natuurlijk onwijs verrassend, maar als je het van iemand kan verwachten, is het wel van Nalbandian... Hij kan op een goede dag iedereen verslaan, hij had dit toernooi twee van die dagen.

Wat een slap gelul man. Wees toch eens objectief man ontzettende management-adhd'er. De tijd dat Nalbandian piekte op de grote toernooien is allang voorbij. Hij presteert eigenlijk het hele jaar al ruk en is veel te dik.
Vervolgens wint hij van de nummer 1,2 en 3 van de wereld en jij doet alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.
het is gewoon een onverklaarbare uitschieter zoals hier al gezegd werd.
Hahaha, heb je hem weer!
Waar zeg ik dat het de gewoonste zaak van de wereld is? Gewoon lezen drol, ik zeg toch dat het onwijs verrassend is #-o

Nee dat zeg je niet flapdrol. je spreekt jezelf zelfs lichtelijk tegen. Enerzijds zeggen dat het onwijs verrassend is, anderszijds zeggen dat je het juist van hem kan verwachten.

Je verdedigt hem vanuit je eigen management-oogpunt. Had jij hem niet gehad dan had je hetzelfde gezegd.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik spreek mezelf niet tegen; dat iets verrassend is, wil niet zeggen dat het onmogelijk is :roll:

En Nalbi heeft bewezen dat hij iedereen kan verslaan. Het is gek dat het dit toernooi gebeurt gezien zijn vorm, maar de kwaliteiten heeft hij er wel voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik spreek mezelf niet tegen; dat iets verrassend is, wil niet zeggen dat het onmogelijk is :roll:

En Nalbi heeft bewezen dat hij iedereen kan verslaan. Het is gek dat het dit toernooi gebeurt gezien zijn vorm, maar de kwaliteiten heeft hij er wel voor.

Ik zeg 'lichtelijk' tegen en daar blijf ik bij.....

Hij is niet in vorm, is te dik en zonder doping win je niet van de top 3 van de wereld. Deze prestatie is onmogelijk. ik geloof er gewoon geen flikker van.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
En ik zou er nog een belangrijk feit aan toe willen voegen: Hij is Argentijn.
Reply
Uiteraard is dit verrassend, maar het is geen sensatie.
Nalbandian is een man die in een goede week iedereen kan verslaan. Als hij tegen Verdasco speelt wint Verdasco 6 van de 10 keer, maar Verdasco kan nooit zo'n toernooi (met alle toppers) winnen.
Echte klasse verloochent zich niet. Het wachten is op een uitschieter van Safin.
Reply
Davy, Hewitt, Roddick, Safin. Stuk voor stuk (oud) toppers die dit nooit hadden kunnen doen. terwijl ze ook alle vier nog beter in vorm waren dan nalbi. dit is hoogst opmerkelijk. eigenlijk was elke zege dit toernooi een verrassing, met als uitschieters natuurlijk de 6-1 6-2 tegen nadal en de winst in de finale op federer.
weken lang nam niemand 'm, ook al had ie een makkelijke loting en was ie maar 1200 euro waard. hij zou er toch wel afgaan in de 1e of 2e ronde, en dat gebeurde ook altijd. hoogst merkwaardig vind ik dit. tegen 't verdachte aan.

overigens vind ik nalbi nog steeds een slechte keuze deze week. vooraf gezien dan natuurlijk. hij moest van én clement én berdych winnen om 15 punten te halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar Roddick, Davy en Hewitt staan er niet om bekend dat ze op een goede dag íedereen kunnen verslaan, Safin en Nalbi wel en dat proberen Andre en ik duidelijk te maken.

En Nalbi een slechte keuze deze week? :lol:
Op voorhand was het een gewaagde keuze, maar 3-0 voor in H2H tegen Clement die ook niet in vorm was, dus dat was vrij zeker 7 punten. En je ziet hoe vaak de geplaatste spelers problemen hebben na een bye. En Berdych is nou ook niet heel erg constant en Nalbi stond tegen hem ook voor in H2H. Bovendien was dat kwart zwak en moest je daar mensen hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uhh Ad, dat kwart zwak met Nadal, Murray, Baghdatis, Berdych, Robredo? :eeeek:

Ik begrijp de rest van je verhaal wel trouwens, ik heb ook lang getwijfeld tussen Nalbandian (die me de week daarvoor in Wenen wederom hopeloos teleurgesteld had), en Berdych. Uiteindelijk de verkeerde keuze gemaakt, so be it.

In het dopingverhaal geloof ik niet zo, ik denk nadat hij de (duidelijk aan de cijfers te zien) moeilijke wedstrijden tegen Clement en Berdych gewonnen had, weer vertrouwen kreeg en op basis daarvan steeds beter ging spelen.

En over de rest van z'n jaar. Je vader verliezen heeft op iedereen een behoorlijke impact lijkt me zo...... En dat familie zeer belangrijk voor hem is bleek wel uit zijn speech + wat hij op de camera schreef.
Reply


Forum Jump: