The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Dit is nou al de tweede week achter elkaar dat Tursunov een wedstrijd waarin hij prima start niet gaat winnen.

Calleri speelt wel erg goed, dat moet gezegd.
Reply
Calleri leidt 5-3* :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
centre court Wrote:wat een snelle baan zeg. hier gaan de servicekanonnen gewoon hoge ogen gooien.
Dat verklaart zeker ook dat Calleri van Tursunov wint :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hebben jullie ergens een livestream?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ad Wim Wrote:Het feit dat Nalbi en Ljubo het hier goed hebben gedaan, onderstreept dat niet per se. In mijn herinnering zijn ze behoorlijk traag voor HC, een van de traagste op de Tour, en als je op MTF kijkt, wordt dat bevestigd.

En voor mij was het ook Gonzo of Haas. Maar ik denk dat Haas een makkelijkere loting heeft in de tweede ronde en bij Gonzo weet je het nooit... Maar een van beiden moet je inderdaad hebben.

jij moet wel vertrouwde bronnen raadplegen Ad :wink:

Madrid is al jaren een van de snelste banen.
Gelukkig wordt het nu ook bevestigd.
Alleen Shanghai is sneller :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:wat een snelle baan zeg. hier gaan de servicekanonnen gewoon hoge ogen gooien.
Dat verklaart zeker ook dat Calleri van Tursunov wint :roll:

Heb jij Calleri nog nooit zien spelen???

Die man kan serveren en heeft gruwelijke groundstrokes net als Tursunov overigens.

Calleri maakt altijd veel fouten, maar als hij deze kan beperken blijft het een gevaarlijke speler.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik wilde Ad quoten maar nu heb ik hem per ongeluk in mijn ignore list gezet. Hoe kan ik dit weer uitzetten?
Reply
Double MP voor Calleri..... =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
En Calleri wint =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Calleri! =D>

Heel goed gespeeld. Zijn backhand is absoluut een wapen. En hij heeft ook nog eens een keiharde service.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Ik wilde Ad quoten maar nu heb ik hem per ongeluk in mijn ignore list gezet. Hoe kan ik dit weer uitzetten?
Geen idee. Stuur Mac of Jazz even een PM. zou ik zeggen?
Reply
Klasse van de mensen die Calleri hebben, ik had dit nooit verwacht.

En Elikian, thnx dat zal ik doen
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:wat een snelle baan zeg. hier gaan de servicekanonnen gewoon hoge ogen gooien.
Dat verklaart zeker ook dat Calleri van Tursunov wint :roll:

Heb jij Calleri nog nooit zien spelen???

Die man kan serveren en heeft gruwelijke groundstrokes net als Tursunov overigens.

Calleri maakt altijd veel fouten, maar als hij deze kan beperken blijft het een gevaarlijke speler.
Ik heb hem de afgelopen twee indoortoernooien zien spelen, 1e ronde exit tegen Kohlschrieber en Haase... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Het feit dat Nalbi en Ljubo het hier goed hebben gedaan, onderstreept dat niet per se. In mijn herinnering zijn ze behoorlijk traag voor HC, een van de traagste op de Tour, en als je op MTF kijkt, wordt dat bevestigd.

En voor mij was het ook Gonzo of Haas. Maar ik denk dat Haas een makkelijkere loting heeft in de tweede ronde en bij Gonzo weet je het nooit... Maar een van beiden moet je inderdaad hebben.

jij moet wel vertrouwde bronnen raadplegen Ad :wink:

Madrid is al jaren een van de snelste banen.
Gelukkig wordt het nu ook bevestigd.
Alleen Shanghai is sneller :wink:
Kap nou eens met die smileys!

Wat bevestigt het dan? Dat Calleri van Tursunov wint?!
Dat Nalbi van Clement wint?!
Dat gravelaars het hier altijd goed doen?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is alweer gelukt, Ad ik zie je posts weer :lol:

Maar Calleri bewees vandaag wederom dat hij uitstekend kan tennissen als hij een goede dag heeft Smile
Reply
Prima van Calleri, en Canas is natuurlijk ook te doen!
Reply
PHM-Fish nu op de baan! Straks ook Monaco-Haas op CC! Zeer gunstig als ik hoor dat CC een stuk trager is dan baan 2! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Het feit dat Nalbi en Ljubo het hier goed hebben gedaan, onderstreept dat niet per se. In mijn herinnering zijn ze behoorlijk traag voor HC, een van de traagste op de Tour, en als je op MTF kijkt, wordt dat bevestigd.

En voor mij was het ook Gonzo of Haas. Maar ik denk dat Haas een makkelijkere loting heeft in de tweede ronde en bij Gonzo weet je het nooit... Maar een van beiden moet je inderdaad hebben.

jij moet wel vertrouwde bronnen raadplegen Ad :wink:

Madrid is al jaren een van de snelste banen.
Gelukkig wordt het nu ook bevestigd.
Alleen Shanghai is sneller :wink:
En aangezien je zo koppig bent, hier even wat quotes van MTF, waar over het algemeen nog ergere tennisgekken dan wij rondlopen:

Quote:It is the slowest court of all Masters Series Event. It seems similiar to the one in Viena.

Quote:It's definitely one of the slowest hard courts on AMS, but from what I've seen it sure looks faster than the one in Vienna.

Kom jij maar eens met argumenten waarom je denk dat dit een van de snelste HC-banen is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gewoon beeld Ad, het is absoluut een snelle baan.
Reply
Baan 2 is absoluut erg snel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, nogal logisch, omdat het HC is. Maar het is een relatief trage HC-baan. Niet voor niets dat gravelaars het hier vaak goed goen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Baan 2 is absoluut erg snel.
Dat zou kunnen, al zou dat natuurlijk wel slecht zijn, als daar verschil in zit.

En het lijkt natuurlijk al gauw snel als je twee hardhitters aan het werk ziet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Baan 2 is absoluut erg snel.
Dat zou kunnen, al zou dat natuurlijk wel slecht zijn, als daar verschil in zit.

En het lijkt natuurlijk al gauw snel als je twee hardhitters aan het werk ziet...

Verschillen tussen banen zie je wel vaker. Maar we zullen de resultaten wel bekijken deze week, Fish tegen Mathieu lijkt me wel weer een aardige graadmeter.
Reply
PHM mag op de snelle baan 2 vast afrekenen met mollige mardy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Niet echt een bron natuurlijk, maar Marcella Mesker zojuist: "We hebben het al eerder geconstateerd, maar deze baan is behoorlijk snel, je ziet het ook"
Reply
Ach, misschien hebben ze hem dit jaar sneller gemaakt, dat kan natuurlijk ook.

Maar het ging mij er meer om dat Buurs met argumenten moet komen, waarom hij de hele tijd blijft zeggen dat dit zo;n snelle baan is. Die zijn er namelijk nauwelijks, zeker niet op het gebied vban eerdere resultaten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
marcelle zegt ook dat fish op deze baan van phm moet kunnen winnen. zit wel iets in natuurlijk. als fish van 'm wil winnen moet ie 't op zo'n soort baan doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Camera standpunt op baan 2 is ook veel anders dan op CC....vlakker en dichter op de baan dan lijkt het algauw een sneller baan terwijl op CC de camera erggg hoog staat, daardoor het spel ook wat trager lijkt..
Reply
Dat sowieso, en PHM is nou ook niet bepaald constant, die kan er zomaar weer in de 1e ronde afvliegen na een finaleplaats vorige week. Anders natuurlijk sowieso tegen Gasquet volgende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Mardy....... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: