The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
bal langs de lijn van Djoko na wederom goede opslag. 40-15 Icon_twisted
Reply
Bal superknulling in het net gevolleyd door JCF. Zwaar zonde. GSM Djokovic
Reply
Tuurlijk Djoko! =D>

Gewoon over die set heenzetten, vroeg breaken en geen moment meer in de problemen komen, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat balen dat 2 slappe games van jcf zo'n pot beslissen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Djoko! =D>

Gewoon over die set heenzetten, vroeg breaken en geen moment meer in de problemen komen, klasse!

Dit is wel kort door de bocht.... hoewel hij wel beter speelde in de derde set.
Reply
centre court Wrote:wat balen dat 2 slappe games van jcf zo'n pot beslissen.

Helemaal mee eens CC, ik had die punten liever bij Ferrero bijgeschreven.
Maar niettemin heeft de spanjaard het Djoko niet makkelijk gemaakt.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
centre court Wrote:wat balen dat 2 slappe games van jcf zo'n pot beslissen.

Absoluut, Djokovic was te kloppen vandaag.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Djoko! =D>

Gewoon over die set heenzetten, vroeg breaken en geen moment meer in de problemen komen, klasse!

Dit is wel kort door de bocht.... hoewel hij wel beter speelde in de derde set.
Tja, het is uiteindelijk wel zo. Veel spelers laten hun kop hangen na zo'n tweede set, Djoko niet. En hij had nog regelmatig 30-30 op de service van JCF en is zelf helemaal niet meer in de problemen gekomen.

Dat het aan twee slappe games van JCF ligt is natuurlijk ook te kort door de bocht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:wat balen dat 2 slappe games van jcf zo'n pot beslissen.

Absoluut, Djokovic was te kloppen vandaag.

gisteren helemaal. maar misschien is 't zijn kracht. italiaanse voetbalploegen lijken altijd te kloppen maar ze verliezen zelden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:wat balen dat 2 slappe games van jcf zo'n pot beslissen.

Absoluut, Djokovic was te kloppen vandaag.
Nogmaals tja...

Dat is nou juist de kracht van toppers als Federer, Nadal en Djoko. Als ze een mindere dag hebben, lijken ze te kloppen maar ze winnen wel 9 van de 10 keer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Djoko! =D>

Gewoon over die set heenzetten, vroeg breaken en geen moment meer in de problemen komen, klasse!

Dit is wel kort door de bocht.... hoewel hij wel beter speelde in de derde set.
Tja, het is uiteindelijk wel zo. Veel spelers laten hun kop hangen na zo'n tweede set, Djoko niet. En hij had nog regelmatig 30-30 op de service van JCF en is zelf helemaal niet meer in de problemen gekomen.

Dat het aan twee slappe games van JCF ligt is natuurlijk ook te kort door de bocht...

Nee hoor, het is alleen wat makkelijker conclusies over een wedstrijd te trekken als je die wedstrijd ook daadwerkelijk gezien hebt. Het scorebord vertelt nooit het hele verhaal. En het lag absoluut wel aan 2 slappe games van JCF. Net als de 2e set aan fouten van Djoko lag.

Overigens is het ook 2x 30-30 op de service van Djoko geweest in de derde set.
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:wat balen dat 2 slappe games van jcf zo'n pot beslissen.

Absoluut, Djokovic was te kloppen vandaag.

gisteren helemaal. maar misschien is 't zijn kracht. italiaanse voetbalploegen lijken altijd te kloppen maar ze verliezen zelden.

Ja, het lijkt er inderdaad op. Toch heb ik liever een 6-3 6-3, daar raak je wat minder gefrustreerd van.
Reply
lekker ancic =D>
kom op Roger!
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Djoko! =D>

Gewoon over die set heenzetten, vroeg breaken en geen moment meer in de problemen komen, klasse!

Dit is wel kort door de bocht.... hoewel hij wel beter speelde in de derde set.
Tja, het is uiteindelijk wel zo. Veel spelers laten hun kop hangen na zo'n tweede set, Djoko niet. En hij had nog regelmatig 30-30 op de service van JCF en is zelf helemaal niet meer in de problemen gekomen.

Dat het aan twee slappe games van JCF ligt is natuurlijk ook te kort door de bocht...

Nee hoor, het is alleen wat makkelijker conclusies over een wedstrijd te trekken als je die wedstrijd ook daadwerkelijk gezien hebt. Het scorebord vertelt nooit het hele verhaal. En het lag absoluut wel aan 2 slappe games van JCF. Net als de 2e set aan fouten van Djoko lag.

Overigens is het ook 2x 30-30 op de service van Djoko geweest in de derde set.
Maar het is dus te makkelijk om het alleen maar te wijten aan twee slappe games van JCF. Ten eerste moet je die return points wel maken en ten tweede heeft Djoko die slappe games niet en daarom is hij beter en wint hij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja ad
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Djoko! =D>

Gewoon over die set heenzetten, vroeg breaken en geen moment meer in de problemen komen, klasse!

Dit is wel kort door de bocht.... hoewel hij wel beter speelde in de derde set.
Tja, het is uiteindelijk wel zo. Veel spelers laten hun kop hangen na zo'n tweede set, Djoko niet. En hij had nog regelmatig 30-30 op de service van JCF en is zelf helemaal niet meer in de problemen gekomen.

Dat het aan twee slappe games van JCF ligt is natuurlijk ook te kort door de bocht...

Nee hoor, het is alleen wat makkelijker conclusies over een wedstrijd te trekken als je die wedstrijd ook daadwerkelijk gezien hebt. Het scorebord vertelt nooit het hele verhaal. En het lag absoluut wel aan 2 slappe games van JCF. Net als de 2e set aan fouten van Djoko lag.

Overigens is het ook 2x 30-30 op de service van Djoko geweest in de derde set.
Maar het is dus te makkelijk om het alleen maar te wijten aan twee slappe games van JCF. Ten eerste moet je die return points wel maken en ten tweede heeft Djoko die slappe games niet en daarom is hij beter en wint hij.

Beiden hadden 2 slappe games deze wedstrijd, en het is idd knap van Djoko dat hij het tot 1 set beperkt waarin ze beide zitten. Verder kwalitatief erg weinig verschil gezien.
Reply
kooltje Wrote:lekker ancic =D>
kom op Roger!

waarom roger kool? laat canas maar lekker winnen hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Idd CC, maar voorlopig begint Federer weergaloos.
Reply
mindlight Wrote:Beiden hadden 2 slappe games deze wedstrijd, en het is idd knap van Djoko dat hij het tot 1 set beperkt waarin ze beide zitten. Verder kwalitatief erg weinig verschil gezien.
Dat is niet zo gek aangezien Ferrero ook gewoon top 25 staat en thuis speelt. Dan komen er andere factoren aan bod en juist daarin blinken de toppers uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roger moet het toernooi winnen...des te minder punten er overblijven voor alle spelers die ik niet heb.
prima begin tegen angstgegner canas...2-0!
Reply
Lijkt mij ook Canas ja. Ik zag nl ergens iemand in de top 25 met Federer, Djoko en Karlo...
En Federer eruit zou mooi zijn voor Djoko. Niet zo mooi voor Gonzalez-Karlo, maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Beiden hadden 2 slappe games deze wedstrijd, en het is idd knap van Djoko dat hij het tot 1 set beperkt waarin ze beide zitten. Verder kwalitatief erg weinig verschil gezien.
Dat is niet zo gek aangezien Ferrero ook gewoon top 25 staat en thuis speelt. Dan komen er andere factoren aan bod en juist daarin blinken de toppers uit.

Ik hou erover op. Noem jij Djoko op basis van deze wedstrijd maar een topper. Ik vind 40 UE erg veel.....
Reply
mindlight..kun je aub even zeggen dat ad gelijk heeft...das echt de enige manier hem te doen stoppen.
djokovic kon niet anders dan dit winnen..jcf geen echte top meer.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Beiden hadden 2 slappe games deze wedstrijd, en het is idd knap van Djoko dat hij het tot 1 set beperkt waarin ze beide zitten. Verder kwalitatief erg weinig verschil gezien.
Dat is niet zo gek aangezien Ferrero ook gewoon top 25 staat en thuis speelt. Dan komen er andere factoren aan bod en juist daarin blinken de toppers uit.

Ik hou erover op. Noem jij Djoko op basis van deze wedstrijd maar een topper. Ik vind 40 UE erg veel.....
Ik hou er ook over op. Ondanks 40 UE toch nog winnen vind ik juist knap. Je dag niet hebben, maar toch zo'n derde set binnenslepen, dat is eigen aan toppers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:mindlight..kun je aub even zeggen dat ad gelijk heeft...das echt de enige manier hem te doen stoppen.
djokovic kon niet anders dan dit winnen..jcf geen echte top meer.
:lol:

Nog steeds gefrustreerd? Of wordt de frustratie alleen maar groter?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:mindlight..kun je aub even zeggen dat ad gelijk heeft...das echt de enige manier hem te doen stoppen.
djokovic kon niet anders dan dit winnen..jcf geen echte top meer.

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Lijkt mij ook Canas ja. Ik zag nl ergens iemand in de top 25 met Federer, Djoko en Karlo...
En Federer eruit zou mooi zijn voor Djoko. Niet zo mooi voor Gonzalez-Karlo, maar ja...
klopt nr 19.
maximaal 215 punten te halen...dat zie ik niet eens gebeuren...dus hup roger!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:mindlight..kun je aub even zeggen dat ad gelijk heeft...das echt de enige manier hem te doen stoppen.
djokovic kon niet anders dan dit winnen..jcf geen echte top meer.
:lol:

Nog steeds gefrustreerd? Of wordt de frustratie alleen maar groter?
nee hoor niet gefrustreerd...maar als we 10x hetzelfde gaan zeggen over djokovic-JCF...dan had ik zelfs in een super week me er aan gestoord.
en frustratie die groter zou worden omdat djokovic wint van jcf? dat zou niet best zijn
Reply
Federer staat goed te spelen zeg, kom op Canas!
Reply
hoppa...4-0...mooie halve finale hoor tegen kiefer Wink
Reply


Forum Jump: