The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Als je die kop van Nadal ziet zou je zeggen dat hij zo kan gaan huilen Big Grin
Reply
Ongelooflijk dat Murray niet van Nadal wint
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:zal me sterk verbazen als nalbi hier meer dan 6 a 7 games pakt.
Ben je al verbaasd? Dat zijn al 4 games :o

ongelofelijk. is zijn 2e kwartfinale dit jaar. gaat ie zo nog 45 punten pakken ook.

[Niet aan denken]Berdych-Nalbi 6-4 *4-0 Sad [Niet aan denken]
Het is natuurlijk ook absurd dat hij hier staat inderdaad. Maar op voorhand vond ik het geen gekke keuze. Hij heeft hier al drie keer de halve finale gehaald en staat er gewoon vaak op de grote toernooien.
En Nadal ook niet bepaald in vorm...

Het was hij of Berdych. Nalbi was goedkoper, maar moest 2 partijen winnen om aan 15 punten te komen. Berdych slechts 1. Daarnaast was de vorm van nalbi drama. blijkbaar is 't echt zo dat ie er alleen op grote toernooien staat. zie mezelf nog zitten achter de laptop toen ie er afging tegen fucking kunitsyn paar maandjes geleden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb je die wedstrijd gezien? Daar was niks ongelofelijks aan. Nalbandian is van andere planeet vandaag.
Reply
mindlight Wrote:Heb je die wedstrijd gezien? Daar was niks ongelofelijks aan. Nalbandian is van andere planeet vandaag.

is ie binnen een dag 15 kilo kwijt ofzo dan? ik vond 'm er gisteren tegen potro nog sloom, ongeinteresseerd en ongetraind uitzien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waarom heb ik steeds 't gevoel dat nadal dit alsnog wint?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij ziet er nog steeds ongetraind uit, maar verder is hij zeer gemotiveerd en scherp. Nadal haalt zijn normale niveau niet, en dat verklaart wel wat.
Reply
centre court Wrote:waarom heb ik steeds 't gevoel dat nadal dit alsnog wint?

Ik niet, vrees 6-0 of 6-1
Reply
Ik dus ook. Je ziet mij ook nog niet juichen, al zou ik wel erg graag beelden willen zien hoe Nadal er tot nu toe af wordt geslagen voor eigen publiek :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik dus ook. Je ziet mij ook nog niet juichen, al zou ik wel erg graag beelden willen zien hoe Nadal er tot nu toe af wordt geslagen voor eigen publiek :lol:

Ik kan je vertellen, het is geweldig Big Grin. Filmpjes komen tzt vast wel op youtube.
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:waarom heb ik steeds 't gevoel dat nadal dit alsnog wint?

Ik niet, vrees 6-0 of 6-1
:-$

Het is wel Nalbandian waar we over praten he, die ook nog eens tegen ene Nadal speelt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:waarom heb ik steeds 't gevoel dat nadal dit alsnog wint?

Ik niet, vrees 6-0 of 6-1
:-$

Het is wel Nalbandian waar we over praten he, die ook nog eens tegen ene Nadal speelt...

Klopt, jammer van deze game want ook hier had een break gekund.
Reply
Gewoon goed blijven serveren, dan zou hij binnen moeten zijn. Hij wint gewoon 13 uit 13 op 1e service :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nalbi zal gebroken worden als ie op 6-1 5-3 voor de wedstrijd serveert. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
EN dan breakt ie daarna meteen terug voor de wedstrijd :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb alweer geld gezet op een break voor Nalbi hoor, bij unibet blijft die quotering maar hoog....
Reply
mindlight Wrote:Ik heb alweer geld gezet op een break voor Nalbi hoor, bij unibet blijft die quotering maar hoog....

wat krijg je voor winst van nadal nu dan? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
7 euro
Reply
Hoeveel is de quotering en hoeveel heb je erop gezet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal wint dit nog wel hoor.
Reply
goed gespeelde game van Nadal
Reply
Normaal wordt Nalbi 30x in een partij gebroken en nu heeft hij nog 0 bp tegen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Hoeveel is de quotering en hoeveel heb je erop gezet?

Was 3,20, en ik doe het voor de lol dus maar 1,5 euro. Helaas kwijt maar heb al genoeg gepakt dankzij David tot nu toe Smile
Reply
1e makkelijke servicegame voor nadeel waarin ie niet 2 of meer punten tegen krijgt. Hopelijk put ie daar geen moed uit.

Hup Nalbi, 1e services!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met een df naar 15-30, daar gaan we...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15-30!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En super opgelost door Nalbi, 5-2, ik vermoed een break en einde match.
Reply
Maar toch de game =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
niks voor nalbi dit. wat een week zeg. zag er zo goed uit, maar dit betekent waarschijnlijk 't einde voor mijn top20 aspiraties.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En 0-15, wat speelt hij perfect, in deze vorm haalt hij de finale.
Reply


Forum Jump: