The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Fenerbahce
#61
Es kijken, heb ik alles? Turks petje, Turks vlaggetje, gastoeter, nepsnor? Check! Laat de dolma's maar doorkomen! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#62
Simons zal idd Alex schaduwen. Verder zal hij ook niet komen schat ik.....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#63
Jansoe Wrote:Simons zal idd Alex schaduwen. Verder zal hij ook niet komen schat ik.....

Nouuuu, misschien als ie em heel lief aankijkt [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#64
Zonneveld op de bank. Kromkamp rechts, en Marcellis centraal.

Geen Appiah, maar wel Deniz op het middenveld.... You know it is so!
Reply
#65
:lol: :lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#66
Treesong Wrote:Es kijken, heb ik alles? Turks petje, Turks vlaggetje, gastoeter, nepsnor? Check! Laat de dolma's maar doorkomen! =D>

Je zakje zonnebloempitten vergeet je!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#67
Ongelofelijk dat ie weer begint met Lazovic en Koevermans op de bank houdt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ad Wim Wrote:Ongelofelijk dat ie weer begint met Lazovic en Koevermans op de bank houdt...

...ach, Bank blijft bank....

[Image: 4515_origineel.jpg]

... en wie weet valt Lazovic wel uit met zijn bloedneus

[Image: jayreatard-cvr-1106.jpg]
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#69
Spugen erger dan een elleboog??????????

NO WAY!!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#70
spugen is wel heel smerig
Wie dit leest is gek
Reply
#71
Alex uitgevallen, daar mogen ze blij mee zijn. PSV is sowieso flink aan het uitdelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Heerlijke wedstrijd. Strijd, bij vlagen goed spel en fanatiek publiek! =D>
Hup lampies!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#73
Hup scheidsrechter :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#74
Die rode kaart.... :eeeek:
Reply
#75
En Marcellis had er nu ook af gekund...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Zeer matige 2e helft van PSV. Nagenoeg geen kans kunnen creëren, op het kopballetje van Koevermans na. Ze hebben geluk dat de scheidsrechter meezat, want die rode kaart was natuurlijk onzin. Tevens hadden ze zomaar een pingel tegen kunnen krijgen en Marcellis zou rood moeten hebben (dan had hij 2 uit 2). Het is toch een makke van PSV dat ze tegen 10 man hoge ballen moeten geven op Koevermans, als je begenadigde spelers hebt als Farfan en Lazovic die nu de voorzetten moesten geven (Farfan trouwens amper gezien). Jammer, maar nu moeten ze eigenlijk in Turkije winnen (iets wat ik niet zie gebeuren)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#77
0-0, dit is dus kut, maar Fener toch wel echt een goede ploeg. Ben bang voor een duidelijke nederlaag over twee weken :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Absoluut, als je het thuis tegen 10 man niet af kan maken, is het in die hel een onbegonnen werk.
Reply
#79
Toet Toet!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
Frits Wrote:Spugen erger dan een elleboog??????????

NO WAY!!!

ik ben het met de commentator eens. ook erger dan die smerige overtreding op kromkamp.

goeie ploeg hoor fener, jammer dat perez en farfan zo slecht speelden. ik vind eigenlijk dat juist zij het verschil zouden moeten maken. maar ja, perez heb ik altijd al een aardige speler, maar overgewaardeerd gevonden, dus het verbaasd me niet erg.

simons vond ik wel goed trouwens, maar ik moet wel zeggen dat het me niet echt kon boeien en meer heb gekeken naar herrie in het hotel. :lol:
Reply
#81
Guus heeft hier op het forum gekeken :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Jack weet toch weer de meeste tijd vol te lullen over Ajax... =D>
Reply
#83
waf Wrote:
Frits Wrote:Spugen erger dan een elleboog??????????

NO WAY!!!

ik ben het met de commentator eens. ook erger dan die smerige overtreding op kromkamp.

goeie ploeg hoor fener, jammer dat perez en farfan zo slecht speelden. ik vind eigenlijk dat juist zij het verschil zouden moeten maken. maar ja, perez heb ik altijd al een aardige speler, maar overgewaardeerd gevonden, dus het verbaasd me niet erg.

simons vond ik wel goed trouwens, maar ik moet wel zeggen dat het me niet echt kon boeien en meer heb gekeken naar herrie in het hotel. :lol:

Ben het met je eens wat Perez en Farfan betreft. Juist van die twee mag je de creativiteit verwachten. Ondanks alle lofuitingen van Peter over Marcellis, kon je duidelijk zien dat deze jongen (nog) te licht is voor dit niveau. Het was erg onrustig achterin het centrum. Opbouwend was het ook erg matig. Veel lange ballen. Ik vond Gomez ook erg onrustig en rare keuzes maken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#84
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Frits Wrote:Spugen erger dan een elleboog??????????

NO WAY!!!

ik ben het met de commentator eens. ook erger dan die smerige overtreding op kromkamp.

goeie ploeg hoor fener, jammer dat perez en farfan zo slecht speelden. ik vind eigenlijk dat juist zij het verschil zouden moeten maken. maar ja, perez heb ik altijd al een aardige speler, maar overgewaardeerd gevonden, dus het verbaasd me niet erg.

simons vond ik wel goed trouwens, maar ik moet wel zeggen dat het me niet echt kon boeien en meer heb gekeken naar herrie in het hotel. :lol:

Ben het met je eens wat Perez en Farfan betreft. Juist van die twee mag je de creativiteit verwachten. Ondanks alle lofuitingen van Peter over Marcellis, kon je duidelijk zien dat deze jongen (nog) te licht is voor dit niveau. Het was erg onrustig achterin het centrum. Opbouwend was het ook erg matig. Veel lange ballen. Ik vond Gomez ook erg onrustig en rare keuzes maken.

Dan heb je toch echt een andere wedstrijd gezien als mij. Ik heb Gomes niks ongecontroleerds en dus ook niks onrustigs zien doen en Marcellis vond ik na Salcido (die uiteraard weer tot de beste PSV'ers behoorde) de beste verdediger. Die jongen is nog erg jong, onervaren en wordt neergezet op zijn minst favoriete positie achterin. Wat kan hij er als linksback aan doen dat het in het centrum onrustig is door dat geklungel van Addo? Ik was weer erg over hem te spreken. Addo is zn plek nu duidelijk kwijt. Verder deed Lazovic het nog aardig, verder aanvallend armoe troef.. het middenveld werd ook totaal overlopen. Koef kan voetballend helaas ook weinig brengen, al was hij wel weer dicht bij een goal.

Verder was het maar een belabberde one-man show van de scheids. PSV zat alleen na de rode kaart een kwartiertje lekker in de wedstrijd. Verder was Fenerbahce beter omdat ze solide speelden, al hadden ze de scheids de 1e helft erg mee. De 2e helft werd het beter, al was hij niet erg gelukkig met de kaarten. Die rode scheen nergens op te slaan en Farfan kreeg geel voor het uit frustratie over een foute beslissing van de scheids wegschieten van de bal.. vervolgens doen de Turken 10x zoiets en er gebeurd niks. Wel 'geinig' dat de verzorger van Fener 2x een 2e bal in het veld gooide om tijd te rekken. 0-0 lijkt me wel terecht en helaas staan Fener en Inter er nu fantastisch voor. Laten we hopen dat we een puntje pakken in Turkije zodat we de 3e plaats wel binnen hebben.
Reply
#85
Addo zorgde er anders wel met 2 geweldige reddingen (na onzeker geklungel van Gomes) voor dat die Turken niet met 0-2 wonnen! Addo staat volgende keer gewoon weer in de basis: you know it is so!

Klazovic was matig, Perez was matig, Gomes was matig, Farfan was slecht (had tot de rust niet eens gezien dat hij speelde) en Salcido speelde degelijk. Die Dirk is inderdaad nog jong, maar durft wel erin te kleunen en dat is nooit weg.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#86
We hebben godverdomme geen kans gehad.

Hopen op een puntje in Istanbul (zie ik persoonlijk niet gebeuren met een aanvallend Fen tegen deze PSV verdediging). Winnen in Moskou (hell of a job) en dan thuis afmaken tegen Inter. Ik hoop iig dat we de laatste wedstrijd nog kans hebben op de 2e ronde. PSV kan zulke wedstrijden goed spelen met het pbliek erachter en dan acht ik ons niet kansloos.

PS. Farfan heeft nog nooit iets laten zien in de CL! Marcellis heeft wel toekomst, maar je ziet idd nog dat ie onervaren is. Gomes was ook een aantal maal sloridg.

Vanmorgen op journaal zag ik het nog ff snel voorbij komen. Die overtreding van die Turk op Kromkamp. Schandalig. Elleboog en spugen bij Addo :eeeek: . Rode kaart sloeg nergens op had ik het idee. Scheids was een drama. Engelsen moeten in Europa anders fluiten (pietlutten) en dat kunnen ze duidelijk niet. Jammer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#87
Die marcelis had weer rood moeten krijgen, dus dan ben je toch nog iets te licht voor dit werk, koeman had hem ook eruit moeten halen toen hij geel had.

verder was het een leuke pot om te zien maar psv mist echt stootkracht voorin, alleen de koef bracht wat gevaar maar farfan laat idd nooit iets zien in de CL en dat is toch wel zorgelijk.
Bangkok resident.
Reply
#88
Gerben Zonderland Wrote:Klazovic was matig

maar hij ging er wel voor. dat het niet zo'n goeie voetballer is wist ik, maar dit viel me niet tegen.
Reply
#89
Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#90
Peter Wrote:Dan heb je toch echt een andere wedstrijd gezien als mij. Ik heb Gomes niks ongecontroleerds en dus ook niks onrustigs zien doen en Marcellis vond ik na Salcido (die uiteraard weer tot de beste PSV'ers behoorde) de beste verdediger.

Was de samenvatting die vanmorgen te zien was dan van een andere wedstrijd ofzo? Gomes had echt totaal niks te zoeken bij de zijlijn en een (in mijn ogen) makkelijk schot had ie nou ook niet echt onder controle (=klemvast)
Reply


Forum Jump: