The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Fenerbahce
#91
T00L Wrote:Gomes had echt totaal niks te zoeken bij de zijlijn

dat dacht ik in eerste instantie ook, maar in de herhaling zag je dat hij daarmee 2 fener spelers bezig hield die vrij stonden en anders een vrije schietkans hadden gehad of andere leuke dingen konden doen.

het was een rare keuze van hem, die geen enkele keeper zou maken, maar het pakte wel goed uit.
Reply
#92
Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren.

Lazovic is een spits, geen linksbuiten....
Snap ook niet dat mensen gouden voorzetjes van hem verwachten, dat kan hij gewoon niet, hij moet op de juiste plaats staan om die goal te maken.
Reply
#93
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren.

Lazovic is een spits, geen linksbuiten....
Snap ook niet dat mensen gouden voorzetjes van hem verwachten, dat kan hij gewoon niet, hij moet op de juiste plaats staan om die goal te maken.

Hij heeft nog niet vaak op de juiste plek gestaan dit seizoen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#94
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren.

Lazovic is een spits, geen linksbuiten....
Snap ook niet dat mensen gouden voorzetjes van hem verwachten, dat kan hij gewoon niet, hij moet op de juiste plaats staan om die goal te maken.

Hij heeft nog niet vaak op de juiste plek gestaan dit seizoen!

Hoevaak heeft hij als diepste spits gestaan ?
Reply
#95
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren.

Lazovic is een spits, geen linksbuiten....
Snap ook niet dat mensen gouden voorzetjes van hem verwachten, dat kan hij gewoon niet, hij moet op de juiste plaats staan om die goal te maken.

Hij heeft nog niet vaak op de juiste plek gestaan dit seizoen!

Hoevaak heeft hij als diepste spits gestaan ?

Al een aantal wedstrijden hoor. Alleen 4-3-3 met Koevermans in de basis niet.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#96
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Frits Wrote:Spugen erger dan een elleboog??????????

NO WAY!!!

ik ben het met de commentator eens. ook erger dan die smerige overtreding op kromkamp.

goeie ploeg hoor fener, jammer dat perez en farfan zo slecht speelden. ik vind eigenlijk dat juist zij het verschil zouden moeten maken. maar ja, perez heb ik altijd al een aardige speler, maar overgewaardeerd gevonden, dus het verbaasd me niet erg.

simons vond ik wel goed trouwens, maar ik moet wel zeggen dat het me niet echt kon boeien en meer heb gekeken naar herrie in het hotel. :lol:

Ben het met je eens wat Perez en Farfan betreft. Juist van die twee mag je de creativiteit verwachten. Ondanks alle lofuitingen van Peter over Marcellis, kon je duidelijk zien dat deze jongen (nog) te licht is voor dit niveau. Het was erg onrustig achterin het centrum. Opbouwend was het ook erg matig. Veel lange ballen. Ik vond Gomez ook erg onrustig en rare keuzes maken.

Dan heb je toch echt een andere wedstrijd gezien als mij. Ik heb Gomes niks ongecontroleerds en dus ook niks onrustigs zien doen en Marcellis vond ik na Salcido (die uiteraard weer tot de beste PSV'ers behoorde) de beste verdediger. Die jongen is nog erg jong, onervaren en wordt neergezet op zijn minst favoriete positie achterin. Wat kan hij er als linksback aan doen dat het in het centrum onrustig is door dat geklungel van Addo? Ik was weer erg over hem te spreken. Addo is zn plek nu duidelijk kwijt. Verder deed Lazovic het nog aardig, verder aanvallend armoe troef.. het middenveld werd ook totaal overlopen. Koef kan voetballend helaas ook weinig brengen, al was hij wel weer dicht bij een goal.

Verder was het maar een belabberde one-man show van de scheids. PSV zat alleen na de rode kaart een kwartiertje lekker in de wedstrijd. Verder was Fenerbahce beter omdat ze solide speelden, al hadden ze de scheids de 1e helft erg mee. De 2e helft werd het beter, al was hij niet erg gelukkig met de kaarten. Die rode scheen nergens op te slaan en Farfan kreeg geel voor het uit frustratie over een foute beslissing van de scheids wegschieten van de bal.. vervolgens doen de Turken 10x zoiets en er gebeurd niks. Wel 'geinig' dat de verzorger van Fener 2x een 2e bal in het veld gooide om tijd te rekken. 0-0 lijkt me wel terecht en helaas staan Fener en Inter er nu fantastisch voor. Laten we hopen dat we een puntje pakken in Turkije zodat we de 3e plaats wel binnen hebben.

Ik heb gekeken naar PSV- Fenerbahce en daar zag ik een slordige en onrustige Gomez. Marcellis viel als linksback niet echt op, maar dat kwam ook omdat bijvoorbeeld Alex en Deivid veelal het centrum opzochten. Fenerbahce was niet beter omdat ze solide speelden, ze waren beter omdat ze als middenveld veel meer klasse en creativiteit lieten zien en daardoor gevaarlijker doorkwamen.

Toen Zonneveld erin kwam schoof Marcellis door naar het centrum en daar doel ik op. Je bent altijd erg positief over deze jongen, maar ik vind hem echt te licht en hij kwam erg onzeker over. Passes kwamen niet aan en het centrum oogde erg onzeker. Salcido speelde inderdaad redelijk, maar hij was dan ook de enige in de hele verdediging.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#97
PSV was gister slecht, maar hier wordt wel erg negatief gedaan.Alle reakties hier samenvattend is Fenerbahce enerzijds dus een geweldige ploeg en anderzijds kunnen Gomes, Kromkamp, Marcellis, Addo, Perez, Farfan, Lazovic, Bakkal en Mendez er niets van (op dit niveau). Waarom werd het dan geen 0-5? :-k Vind het allemaal wat overdreven. Op een mindere dag verliest PSV niet van een goed spelend Fener, dus op PSV is niet zo geweldig slecht of Fener niet zo geweldig goed.
Reply
#98
PSV is niet geweldig slecht, maar wel slecht...en Fenerbahce is net iets beter.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#99
Peter Wrote:PSV was gister slecht

Dat was genoeg geweest
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Marcellis had er na die kaart idd af gemoeten. Lazovic leek er wel een aantal maal gevaarlijk door te komen op links, maar leidde (weer) tot niets. Bakkal is duidelijk ook te licht voor dit niveau. Die heeft alle duels verloren.

Lazovic is een spits, geen linksbuiten....
Snap ook niet dat mensen gouden voorzetjes van hem verwachten, dat kan hij gewoon niet, hij moet op de juiste plaats staan om die goal te maken.

Hij heeft nog niet vaak op de juiste plek gestaan dit seizoen!

Hoevaak heeft hij als diepste spits gestaan ?


Rare discussie dit, Lazovic heeft 4 assist op zijn naam staan en voegt met zijn snelheid voorin veel toe. Farfan valt voorlopig tegen, maar krijgt voorlopig het voordeel van de twijfel. Koevermans, de spits in de beste vorm op dit moment, zou i.m.o. moeten spelen.... laat de manager in Koeman wakker worden.

Marcellis mag er niet meer uit; moet centraal naast Salcido een plekje krijgen. Koeman moet zorgen dat hij altijd 3 man op het middenveld houdt, Simons als controleur met een man voor de rechter en een voor de linkerkant. In het systeem met 4 verdedigers en de 4 aanvallers gaat dat niet en daarom is dat systeem gedoemd te mislukken.
Reply
PSV gaat mss intern maatregelen nemen tegen Addo. Wil het absoluut niet goedpraten, maar kan zijn reactie wel begrijpen................ de snor van die Turk stond in de hens!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Spugende Addo mogelijk alsnog vervolgd

Uitgegeven: 25 oktober 2007 8:45
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2007 8:48

AMSTERDAM - De UEFA gaat een onderzoek instellen naar het spuugincident in de wedstrijd PSV - Fenerbahçe, meldt De Telegraaf. In dat duel bespuugde PSV-verdediger Eric Addo de Turkse speler Semih.


Peter Limagher, hoofd van de afdeling tuchtzaken van de UEFA, had het incident op tv gezien. “Als er duidelijk bewijs is, zal Addo worden gestraft. En wat ik begrijp, is dat er. We zullen de beelden nogmaals bekijken en een onderzoek starten. Spugen is een ernstig vergrijp.”

De scheidsrechter was het incident ontgaan. Addo reageerde op een elleboogstoot van de Turkse aanvaller, die ook niet door de scheidsrechter was waargenomen.

Lastige avond
Addo kende dinsdag een lastige avond tegen de Turkse spitsen. De grenzen van de Ghanese verdediger werden door de bezoekers constant opgezocht. Ronald Koeman haalde de verdediger, die het duel zonder kaarten uitspeelde, na een uur spelen naar de kant.
Reply
Quote:24/10/2007 - Roberto Carlos: scheidsrechter liet zich beinvloeden door publiek
(Gepost door RvN)

BRON: Nieuws.nl

Net als voor PSV wordt volgens Roberto Carlos Fenerbahce-PSV ook cruciaal voor de Turkse ploeg. "Thuis moeten we winnen. We moeten het niet aan laten komen op het duel tegen Internazionale." De Braziliaan was allerminst te spreken over de scheidsrechter van gisteren. "De rode kaart was een belachelijke beslissing, een grote fout van de scheidsrechter. Ik denk dat hij zich heeft laten beïnvloeden door het publiek."

Tuurlijk.... die scheids was gewoon helemaal een drama!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
En gaan ze die elleboog van die Turkse spits dan ook onderzoeken? Geef ze beiden maar een schorsing! Zijn we van dat geklungel van Addo af en missen zij met die spits, Deivid, Alex en mogelijk Kezman de hele voorhoede. Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar.
Reply
Peter Wrote:En gaan ze die elleboog van die Turkse spits dan ook onderzoeken? Geef ze beiden maar een schorsing! Zijn we van dat geklungel van Addo af en missen zij met die spits, Deivid, Alex en mogelijk Kezman de hele voorhoede. Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar.


Lijkt mij dat beide spelers 3 wedstrijden aan hun broek gaan krijgen.
Reply
Addo krijgt 40 uur werkstraf in een lama-fokkerij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar.
Heb je nog weinig aan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:PSV neemt genoegen met excuses Addo
25/10/2007 11:23

Tijdens een gesprek met trainer Ronald Koeman en directeur Jan Reker heeft Eric Addo zijn excuses aangeboden vanwege het spuugincident in het duel met Fenerbahçe.

In de eerste helft kon de PSV-verdediger zich niet beheersen tegen de volop provocerende Semih Sentürk. Na een door de Turk uitgedeelde elleboogstoot, spuugde de Ghanees Semih van dichtbij in het gelaat.

'Dit had niet mogen gebeuren', zegt PSV's algemeen directeur op de site van de landskampioen. 'PSV kan dat soort gedrag in het veld niet accepteren, het is heel ernstig. We waren dan ook verbaasd dat juist Addo zijn zelfbeheersing verloor.'

'Hij is een voorbeeldjongen voor heel veel spelers en heeft in al die jaren bij PSV nog nooit laakbaar gedrag vertoond. Eric heeft ons bekend dat hij zich liet meeslepen en bood zijn excuses aan. We hebben het nu intern opgelost.'

Ongelooflijk dit, ik had op z'n minst een boete verwacht..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Tja, niet anders verwacht van ons gezellige, provinciale clubje :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:PSV neemt genoegen met excuses Addo

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, niet anders verwacht van ons gezellige, provinciale clubje :|

Ik kan me nog een gevalletje 'kankerneger' en 'tyfushond' herinneren :| . Achterlijke gek die je er bent :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, niet anders verwacht van ons gezellige, provinciale clubje :|

was jij niet voor die club die zo streng is voor z'n koorknaapjes.

ik word doodziek van die dubbele moraal van jou (en fabiankerd). neem ik ook eens zo''n standpunt in als het je eigen club betreft man.

edit: ekslem was me voor... :lol:
Reply
Niks dubbele moraal, ik heb die gevallen toen ook afgekeurd. Ik hekel alleen dat boerenverstand, die carnavalsfeer, bij PSV dat ervoor zorgt dat alles maar met de mantel der liefde afgedekt wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Niks dubbele moraal, ik heb die gevallen toen ook afgekeurd. Ik hekel alleen dat boerenverstand, die carnavalsfeer, bij PSV dat ervoor zorgt dat alles maar met de mantel der liefde afgedekt wordt.

psvee keurt het ook af. en sneller en opener dan ajakkes in die andere gevlalen deed, dus ik weet niet over welke mantel je het hebt.
Reply
Ad, dit is een serieuze vraag... Ben jij nou echt zo dom?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zijn jullie nou zo dom?! PSV keurt het zogenaamd af in de media:

Quote:'PSV kan dat soort gedrag in het veld niet accepteren, het is heel ernstig.'


Maar doet er vervolgens helemaal niks mee, niet eens een boete of een disciplinaire schorsing... "Intern oplossen", dat bedoel ik dus met de mantel der liefde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Niks dubbele moraal, ik heb die gevallen toen ook afgekeurd. Ik hekel alleen dat boerenverstand, die carnavalsfeer, bij PSV dat ervoor zorgt dat alles maar met de mantel der liefde afgedekt wordt.

Wat KLETS je nou man??? Begrijp je uberhaupt wat Waf en Ekslem zeggen of blijft dat allemaal hangen in dat ajax-filter van je?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ad Wim Wrote:Zijn jullie nou zo dom?! PSV keurt het zogenaamd af in de media:

Quote:'PSV kan dat soort gedrag in het veld niet accepteren, het is heel ernstig.'


Maar doet er vervolgens helemaal niks mee, niet eens een boete of een disciplinaire schorsing... "Intern oplossen", dat bedoel ik dus met de mantel der liefde.
Ben jij nou zo dom?! PSV keurt het af in de media:

Quote:'PSV kan dat soort gedrag in het veld niet accepteren, het is heel ernstig.'

En geeft vervolgens aan dat ze ook maatregelen genomen hebben... "Intern oplossen", daarmee bedoelen ze dus ongetwijfeld een boete of iets in die richting
Reply
Adje! =D> :lol:

Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar.
Heb je nog weinig aan...

Wil je deze ook nog even verklaren? Volgens mij is PSV zo goed als zeker van minimaal plek 3 en dus europees voetbal na de winter bij een gelijkspel. Vind je dat je daar weinig aan hebt? Inter en Fener hebben gewoon een betere spelersgroep en Moskou vond ik in Eindhoven niet minder dan Fener, dus na 4 duels al vrij zeker zijn van een 3e plek en UEFA-Cup voetbal zou nog best mooi zijn dunkt mij. Voor hetzelfde geld vlieg je in deze poule helemaal Europa uit.
Reply
Peter Wrote:Adje! =D> :lol:

Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar.
Heb je nog weinig aan...

Wil je deze ook nog even verklaren? Volgens mij is PSV zo goed als zeker van minimaal plek 3 en dus europees voetbal na de winter bij een gelijkspel. Vind je dat je daar weinig aan hebt? Inter en Fener hebben gewoon een betere spelersgroep en Moskou vond ik in Eindhoven niet minder dan Fener, dus na 4 duels al vrij zeker zijn van een 3e plek en UEFA-Cup voetbal zou nog best mooi zijn dunkt mij. Voor hetzelfde geld vlieg je in deze poule helemaal Europa uit.

beaam, vol gaan voor uefacupvoetbal nu. is helemaal niets mis mee, en is trouwens voor nederland ene betere kans op punten. en de wonderen zijn de werled nog niet uit, misschien pak je die 2de plek nog.
Reply


Forum Jump: