The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Fenerbahce
waf Wrote:
Peter Wrote:Adje! =D> :lol:

Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar.
Heb je nog weinig aan...

Wil je deze ook nog even verklaren? Volgens mij is PSV zo goed als zeker van minimaal plek 3 en dus europees voetbal na de winter bij een gelijkspel. Vind je dat je daar weinig aan hebt? Inter en Fener hebben gewoon een betere spelersgroep en Moskou vond ik in Eindhoven niet minder dan Fener, dus na 4 duels al vrij zeker zijn van een 3e plek en UEFA-Cup voetbal zou nog best mooi zijn dunkt mij. Voor hetzelfde geld vlieg je in deze poule helemaal Europa uit.

beaam, vol gaan voor uefacupvoetbal nu. is helemaal niets mis mee, en is trouwens voor nederland ene betere kans op punten. en de wonderen zijn de werled nog niet uit, misschien pak je die 2de plek nog.

Alles op alles voor 2e ronde CL! Dan maar 4e eventueel. Alhoewel UEFA wel goed is voor de punten en mss loten we daar wel een mooie uitwedstrijd :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:en is trouwens voor nederland ene betere kans op punten.

Tieft toch eens op met die punten, man Dead

Wat maakt het nou in godvredesnaam uit of we 1 team meer of minder in Europa hebben. Geen enkel NL team heeft momenteel ene fuk te zoeken op de Europese velden, alleen maar schaamte, schande en gesloeber en met die achterlijke play-offs wordt het er niet beter op :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hoezo dat nou weer? PSV stond 2 jaar terug op de rand van de CL-finale, AZ op de rand van de UEFA-Cup finale en Feyenoord won dat toernooi 5 jaar geleden nog. Dat Ajax niks heeft laten zien kan ik ook niet helpen. :roll:
Reply
Peter Wrote:Hoezo dat nou weer? PSV stond 2 jaar terug op de rand van de CL-finale, AZ op de rand van de UEFA-Cup finale en Feyenoord won dat toernooi 5 jaar geleden nog. Dat Ajax niks heeft laten zien kan ik ook niet helpen. :roll:

Ik heb het allereerst over het hier en nu. En genoemde clubs halen toch wel Europees voetbal.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Wat maakt het nou in godvredesnaam uit of we 1 team meer of minder in Europa hebben. Geen enkel NL team heeft momenteel ene fuk te zoeken op de Europese velden, alleen maar schaamte, schande en gesloeber en met die achterlijke play-offs wordt het er niet beter op :cry:

1. 1 team meer of minder gaat nog wel, 2 teams meer of minder is al een stuk minder leuk.
2. voor het overige is het uiteraard johanderksen-achtig opportunistisch geleuter. voor hetzelfde geld komen nederlandse teams volgend jaar weer wel ver, net zoals psvee en az zeer recent. na 1 jaartje minder zulke grote conclusies trekken slaat helemaal nergens op.
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Wat maakt het nou in godvredesnaam uit of we 1 team meer of minder in Europa hebben. Geen enkel NL team heeft momenteel ene fuk te zoeken op de Europese velden, alleen maar schaamte, schande en gesloeber en met die achterlijke play-offs wordt het er niet beter op :cry:

1. 1 team meer of minder gaat nog wel, 2 teams meer of minder is al een stuk minder leuk.
2. voor het overige is het uiteraard johanderksen-achtig opportunistisch geleuter. voor hetzelfde geld komen nederlandse teams volgend jaar weer wel ver, net zoals psvee en az zeer recent. na 1 jaartje minder zulke grote conclusies trekken slaat helemaal nergens op.

Wat nou als er maar 3 teams uit NL Europa ingaan? De top 3 alleen? Landskampioen CL, de andere 2 UEFA. Met alle respect voor de middenmoot teams en net niet top 3 teams, maar dan had je maar beter je best moeten doen tijdens de competitie :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Wat maakt het nou in godvredesnaam uit of we 1 team meer of minder in Europa hebben. Geen enkel NL team heeft momenteel ene fuk te zoeken op de Europese velden, alleen maar schaamte, schande en gesloeber en met die achterlijke play-offs wordt het er niet beter op :cry:

1. 1 team meer of minder gaat nog wel, 2 teams meer of minder is al een stuk minder leuk.
2. voor het overige is het uiteraard johanderksen-achtig opportunistisch geleuter. voor hetzelfde geld komen nederlandse teams volgend jaar weer wel ver, net zoals psvee en az zeer recent. na 1 jaartje minder zulke grote conclusies trekken slaat helemaal nergens op.

Wat nou als er maar 3 teams uit NL Europa ingaan? De top 3 alleen? Landskampioen CL, de andere 2 UEFA. Met alle respect voor de middenmoot teams en net niet top 3 teams, maar dan had je maar beter je best moeten doen tijdens de competitie :|

dan valt az er dus buiten. lijkt me niet best, het is voor nederland toch goed geweest dat door az veel talenten europees zijn gehard. ook twente en groningen hebben het goed gedaan en die ervaring is goed. en het is ook goed dat ze ergens voor kunnen spelen in de competitie, als het uefacup voetbal wegvalt (en hopelijk die irritante kut play offs ook) speel je na 25 wedstirjden al nergens meer om. daar word je sowieso niet beter van.

en je best doen tijdens de competitie? je doet net of begrotingen er helemaal niet toe doen. de verschillen zullen alleen maar groter worden en dat moet een steek geven in je tomatenhart.
Reply
Ja zeg het lijkt verdulleme wel alsof die punten een doel op zich zijn geworden! Nu we geen clubs (meer) hebben die een cup kunnen pakken is het aantal deelnemers aan de EC de " prijs" ? Kom op jongens nog meer punten, dan kunnen we straks Heracles en NEC ook een modderfiguur zien slaan op het Europeesche toneel.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Ja zeg het lijkt verdulleme wel alsof die punten een doel op zich zijn geworden! Nu we geen clubs (meer) hebben die een cup kunnen pakken is het aantal deelnemers aan de EC de " prijs" ? Kom op jongens nog meer punten, dan kunnen we straks Heracles en NEC ook een modderfiguur zien slaan op het Europeesche toneel.

niet doordraven. clubs als heerenveen, twente en groningen kunnen normaal gesproken uitstekend mee in een poule met de uefacup. en het is voor hun supporters ook leuk.

1 jaar een slechte loting, een beetje pech en we kunnen er niets meer van? dan laat je je echt een complex aanpraten door de media.
Reply
waf Wrote:dan valt az er dus buiten.

Gut, feyenoord doet het ook weer eens goed...

waf Wrote:lijkt me niet best, het is voor nederland toch goed geweest dat door az veel talenten europees zijn gehard. ook twente en groningen hebben het goed gedaan en die ervaring is goed. en het is ook goed dat ze ergens voor kunnen spelen in de competitie, als het uefacup voetbal wegvalt (en hopelijk die irritante kut play offs ook) speel je na 25 wedstirjden al nergens meer om. daar word je sowieso niet beter van.

Ladida, alsof je als middenmootspeler na twee Europese potjes opeens een zee aan ervaring hebt. Laat me niet lachen. En wat dat laatste betreft... jammerdebammer.
waf Wrote:niet doordraven. clubs als heerenveen, twente en groningen kunnen normaal gesproken uitstekend mee in een poule met de uefacup.

Nounounou, uitstekend? Het eindigt normaal gesproken altijd in een vroeg stadium. En -oh ja - je vergeet Feyenoord in dat rijtje te noemen :waf:


waf Wrote:en het is voor hun supporters ook leuk.

Stop it, I'm getting all misty-eyed cry Het is leuk voor driekus de tukker/grunninger/heerenveener die over 30 jaar aan de stamtafel van café den Schpuyt kan vertellen hoe hij daar vroegerrrrrr eens zijn club de kwartfinale zag halen misschien Xtragaap4de

waf Wrote:1 jaar een slechte loting, een beetje pech en we kunnen er niets meer van? dan laat je je echt een complex aanpraten door de media.

Ik kijk geen voetbalgerelateerde media. Je maakt het hier echt mooier dan het is
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
4 wedstrijden schorsing voor Addo :eeeek:

best veel vind ik.
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:4 wedstrijden schorsing voor Addo :eeeek:

best veel vind ik.

Voor spugen? hadden er ook 10 mogen zijn van mijn part...das zo ongelovelijk goor.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Amor Fati Wrote:4 wedstrijden schorsing voor Addo :eeeek:

best veel vind ik.

Voor spugen? hadden er ook 10 mogen zijn van mijn part...das zo ongelovelijk goor.

in vergelijking met de elleboog die zijn tegenstander gaf, vind ik 4 duels veel. Ik heb namelijk niet gehoord dat die Turk vervolgd wordt...
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:4 wedstrijden schorsing voor Addo :eeeek:

best veel vind ik.

Dan is die klaar in Europa voor dit seizoen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Depor Wrote:
Amor Fati Wrote:4 wedstrijden schorsing voor Addo :eeeek:

best veel vind ik.

Voor spugen? hadden er ook 10 mogen zijn van mijn part...das zo ongelovelijk goor.

eens.. echt misselijkmakend zo'n actie. k snap niet eens hoe iemand t in z'n hoofd haalt om zoiets te doen..
Reply
Peter Wrote:Adje! =D> :lol:

Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Misschien dat er dan toch nog een smerige 0-0 inzit daar.
Heb je nog weinig aan...

Wil je deze ook nog even verklaren? Volgens mij is PSV zo goed als zeker van minimaal plek 3 en dus europees voetbal na de winter bij een gelijkspel. Vind je dat je daar weinig aan hebt? Inter en Fener hebben gewoon een betere spelersgroep en Moskou vond ik in Eindhoven niet minder dan Fener, dus na 4 duels al vrij zeker zijn van een 3e plek en UEFA-Cup voetbal zou nog best mooi zijn dunkt mij. Voor hetzelfde geld vlieg je in deze poule helemaal Europa uit.
Hou toch eens op met dat indekken man. PSV moet in deze poule gewoon door en daar hebben ze nog best kans op. Je gaat toch niet nu al, met nog 3 wedstrijden te gaan consolideren voor die 3e plek? CSKA moet je gewoon in een onderling duel pakken. Eerst richten op Fenerbahce en daar gewoon winnen, geen gelul.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4 wedstrijden :eeeek: Die is er dus pas weer in de kwartfinale bij :8:

Is die Turk echt niet vervolgd? Onbegrijplijk. Ze hebben immers ook die beelden gezien.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het is mss naaierij, maar hij heeft natuurlijk volkomen gelijk. Ook begrijplijk dat Koeman dit zegt met het oog op de uitwedstrijd daar. Gaat een heet potje worden!

Quote:Ronald Koeman wil ook straffen voor Turken
26 oktober 2007


PSV-trainer Ronald Koeman verwacht dat de UEFA naast Eric Addo ook twee spelers van Fenerbahce gaat bestraffen. De aanklager van de UEFA wil de Ghanese verdediger voor vier duels schorsen omdat hij tegenstander Semih Sentürk in het gezicht spuugde. Volgens Koeman zijn de Turken in de Champions League-wedstrijd ook over de schreef gegaan.


"Dan heb ik het over de elleboogstoot van Semih Sentürk, waar Addo op reageerde", tekent De Telegraaf op uit de mond van Koeman. "En de overtreding van Deniz Baris die - nota bene met geel op zak - op het bovenbeen van Jan Kromkamp ging staan. Het zijn twee schandalige acties, die de UEFA móét aanpakken."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
vind ik geen matenaaierij. een speler moet dat niet zo snel doen, maar een coach mag dat gewoon zeggen vind ik.
Reply
Die Semih is natuurlijk ook een ontzettende slimme gluiperd... die zat Addo al vanaf de eerste minuut op te fokken.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Die Semih is natuurlijk ook een ontzettende slimme gluiperd... die zat Addo al vanaf de eerste minuut op te fokken.

prachtig toch? dat hoort erbij vind ik, net zolang zuigen tot hij de fout in gaat.
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Die Semih is natuurlijk ook een ontzettende slimme gluiperd... die zat Addo al vanaf de eerste minuut op te fokken.

prachtig toch? dat hoort erbij vind ik, net zolang zuigen tot hij de fout in gaat.

Een v Bommeltje :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:4 wedstrijden :eeeek: Die is er dus pas weer in de kwartfinale bij :8:

Is die Turk echt niet vervolgd? Onbegrijplijk. Ze hebben immers ook die beelden gezien.

Goed rekenen Ekslem. 2e wedstrijd achtste finale :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Ekslem Wrote:4 wedstrijden :eeeek: Die is er dus pas weer in de kwartfinale bij :8:

Is die Turk echt niet vervolgd? Onbegrijplijk. Ze hebben immers ook die beelden gezien.

Goed rekenen Ekslem. 2e wedstrijd achtste finale :razz:

Ja was ik inmiddels ook al achter :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Die Semih is natuurlijk ook een ontzettende slimme gluiperd... die zat Addo al vanaf de eerste minuut op te fokken.

prachtig toch? dat hoort erbij vind ik, net zolang zuigen tot hij de fout in gaat.

Semih had waarschijnlijk dat krantenartikel met de uitspraken van James Watson gelezen :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
T is gewoon een turk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:T is gewoon een turk

racist
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Sorry dit was stemmetje C 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Sorry dit was stemmetje C 8-[

Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:T is gewoon een turk

racist

Wat is daar racistisch aan dan, wat boca zegt? Het is toch ook een Turk?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: