The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gladiator?
Lib Wrote::yeah: Ik heb eindelijk 3 deserteurs te pakken!!!!

En hoe lang heb je daarover gedaan? :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
inmiddels alweer ruim boven de 60k :razz:

Quote:Gevechtsrapport 26.11.2007 16:25:35
Naam Levenspunten Levenspunten
Devlin_sd 128 224
ian15 4 149
Winnaar: Devlin_sd

Devlin_sd heeft geroofd: 1.310 Gold

Devlin_sd ontvangt 1 ervaringspunten.

Quote:Gevechtsrapport 26.11.2007 16:06:21
Naam Levenspunten Levenspunten
Devlin_sd 79 257
TerroR.HonD 14 108
Winnaar: Devlin_sd

Devlin_sd heeft geroofd: 665 Gold

Devlin_sd ontvangt 2 ervaringspunten.
Reply
:eeeek:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zoek jij die gasten nog ergens op uit Devlin ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Zoek jij die gasten nog ergens op uit Devlin ?

probeer tegenstanders te zoeken met een zo hoog mogelijke rang die je wel met enige zekerheid kan verslaan, je hebt dus een lijstje met 5 tegenstanders waaruit je kunt kiezen (gratis), maar je kan dus ook elke willekeurige tegenstander kiezen voor 10 goud

je steelt ongeveer 10% van wat de tegenstander aan goud op voorraad hebt, het kan dus best lonen om meerdere keren per dag langs te komen, maximaal is 5 keer per dag...meer = bashen en dat is niet toegestaan

natuurlijk kan je niet zien hoeveel goud iemand heeft, maar heb je een mooie buit schrijf zijn naam dan gewoon op bij je notities, mochten er dan geen interessante kandidaten bij die 5 staan kan je er een daaruit kiezen
Reply
En de eerste keer is dus gewoon een toevalstreffer ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:En de eerste keer is dus gewoon een toevalstreffer ?

ja, over het algemeen wel idd...maar je kan dus wel enigzins een selectie maken...probeer zo sterk mogelijke tegenstanders te kiezen die je wel kunt hebben, zij hebben eerder een grote goudvoorraad dan een speler met level 1 tot 5.

op het moment dat je zelf level 10 bent is het iets makkelijker, dan heb je bij dat rijtje van 5 alleen nog maar spelers met level 10-19 staan...actieve spelers dus

je hebt overigens nog wel wat te doen met je schade 7-12 en bescherming van 320, want als je hiermee level 10 wordt dan zal het lastig worden om van mensen te winnen...
Reply
Iemand nog een planken schild nodig? Bescherming +90!!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Jansoe Wrote:
Lib Wrote::yeah: Ik heb eindelijk 3 deserteurs te pakken!!!!

En hoe lang heb je daarover gedaan? :lol:

Een dag of 5/6.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Hoe meld ik me in 's hemelsnaam aan voor het gilde?? :oops:
Ik was een weekendje weg dus ik zie de uitnodiging nu pas..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Hoe meld ik me in 's hemelsnaam aan voor het gilde?? :oops:
Ik was een weekendje weg dus ik zie de uitnodiging nu pas..

er is op dit moment geen ruimte, en we hebben nog niet de centjes om uit te breiden, zal echter niet heel lang meer duren verwacht ik, we zijn bijna op de helft van de 26k
Reply
Quote:probeer tegenstanders te zoeken met een zo hoog mogelijke rang die je wel met enige zekerheid kan verslaan, je hebt dus een lijstje met 5 tegenstanders waaruit je kunt kiezen (gratis), maar je kan dus ook elke willekeurige tegenstander kiezen voor 10 goud

Hoe kun je nu weten of je een bepaalde tegenstander kan verslaan?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Quote:probeer tegenstanders te zoeken met een zo hoog mogelijke rang die je wel met enige zekerheid kan verslaan, je hebt dus een lijstje met 5 tegenstanders waaruit je kunt kiezen (gratis), maar je kan dus ook elke willekeurige tegenstander kiezen voor 10 goud

Hoe kun je nu weten of je een bepaalde tegenstander kan verslaan?

je kan toch zien hoe sterk ze zijn aan de schade en bescherming...de stats (kracht, vaardigheid, enz.) spelen uiteraard ook een rol...als je je tegenstander vergelijkt met jezelf kan je prima zien wie er op papier sterker is en dus waarschijnlijk gaat winnen...
Reply
Devlin Wrote:
Box Brother Wrote:En de eerste keer is dus gewoon een toevalstreffer ?

ja, over het algemeen wel idd...maar je kan dus wel enigzins een selectie maken...probeer zo sterk mogelijke tegenstanders te kiezen die je wel kunt hebben, zij hebben eerder een grote goudvoorraad dan een speler met level 1 tot 5.

op het moment dat je zelf level 10 bent is het iets makkelijker, dan heb je bij dat rijtje van 5 alleen nog maar spelers met level 10-19 staan...actieve spelers dus

je hebt overigens nog wel wat te doen met je schade 7-12 en bescherming van 320, want als je hiermee level 10 wordt dan zal het lastig worden om van mensen te winnen...

heb geen goud, en kan dus nooit iets kopen bij die koopman/wapensmid etc. etc. ... en iets nuttigs winnen doe ik ook nooit...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:heb geen goud, en kan dus nooit iets kopen bij die koopman/wapensmid etc. etc. ... en iets nuttigs winnen doe ik ook nooit...

ik koop overigens altijd alles via de markt...veel betere prijzen en meestal nog kwalitatief betere producten ook

via quests in de herberg icm expedities kan je toch wel een paar duizend per dag binnenhalen?


Misschien een tip voor iedereen (vooral beginnende spelers)...koop bij de Alchemist van die flesjes en poeders die goedkoper zijn dan 50. Deze kan je makkelijk verkopen op de markt voor 90-99 goud.
Reply
Devlin Wrote:
Voyou Wrote:Hoe meld ik me in 's hemelsnaam aan voor het gilde?? :oops:
Ik was een weekendje weg dus ik zie de uitnodiging nu pas..

er is op dit moment geen ruimte, en we hebben nog niet de centjes om uit te breiden, zal echter niet heel lang meer duren verwacht ik, we zijn bijna op de helft van de 26k

Dat was de vorige level.....
Nu kost het 116k. Ik heb bolle er al in gelaten, want ik dacht dat Voyou gestopt was. Maar we zijn aan het sparen voor je Voyou.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik probeer zoveel mogelijk te storten elke dag. Maar het vechten in de arena kan idd best veel goud opleveren. Maar die quest zijn ook soms best nuttig voor goud.
Reply
Quote:Wil je wat bloedgeld verdienen? Zoals je wenst...
Dood: 2 x Wachter

Wachters? Waar vind ik die?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Tempel
Reply
:oops: Da's best logisch..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Heb me nu dan eindelijk ook aangemeld onder de nick Aramix. Zal zien dat ik zo snel mogelijk omhoog kom.
Reply
Lvl 7. Eindelijk ben ik gepromoveerd van Poepschepper tot Strontkruier :8: Hakkuh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dat houd in dat ik nog een schijtlijster ben?
Reply
Zoiets :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kon het niet laten. :oops:
Ik heb sinds gisterochtend premium voor 6 maanden gekocht. Visio had het al en we zijn aardig hakkend en zwaaiend aan het stijgen. Op de arena ranglijst blijf ik bewust nog laag staan, maar ik roof me weer ouderwets gek bij de kleintjes. :wink:
krijg weer af en toe van die huilreacties, maar nog niet hele mooie. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik heb het niet voor 6 maand, maar wilde het eerst eens proberen en dus voor 20 dagen.. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Wat levert dat premium eigenlijk op ?

Ben flink aan het trainen en op zoek naar een koperen helm, maar die heb ik nog niet kunnen rover. Begin het een beetje door te krijgen.
Reply
Aragorn Wrote:Wat levert dat premium eigenlijk op ?

Ben flink aan het trainen en op zoek naar een koperen helm, maar die heb ik nog niet kunnen rover. Begin het een beetje door te krijgen.

een bak goud kado, ipv 15 minuten maar 5 minuten tussen arena gevechten. Halvering kosten expeditie punten en tijd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Aragorn Wrote:Wat levert dat premium eigenlijk op ?

Ben flink aan het trainen en op zoek naar een koperen helm, maar die heb ik nog niet kunnen rover. Begin het een beetje door te krijgen.

een bak goud kado, ipv 15 minuten maar 5 minuten tussen arena gevechten. Halvering kosten expeditie punten en tijd.

Ik dacht al, hoe kom ik ineens aan al dat goud :lol:

Twas ook zo weer op met een paar keer klikken voor de training, maar toch :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
hmm, best geinig dus.
Reply


Forum Jump: