The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gladiator?
Visio Wrote:
Adder Wrote:zijn ook nieuwe nu. Medusa en verrader gezien.

Wie zijn Medusa en verrader?

net als barbaar, bandiet enz.
Zijn ook nieuwe tekeningen.
Ik moet 2 medusa kapot maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Hoest met het intreden, mijn vingers jeuken.


Wel grappig tijdens mijn afwezigheid 2* aangevallen door Killbil. 2 keer winst en nou vraagt ie of ik bij hem in de ally kom. Haha.
Reply
en de volgende jankerd:

roots:

als je zoveel problemen hebt met eupho waarom pak je die dan niet?
jullie zeggen wel dat je het de TE-stijl is, maar jullie hebben nooit vanaf het begin in TE gezeten wat duidelijk blijkt. Dit is de FP-stijl niet de TE-stijl. klientjes pakken is de FP-stijl. dus bravo om haar stijl over te nemen. Je mag trots op jezelf zijn.




antwoord mijnerzijds:

Ik heb niets gezegd over TE stijl.
Ik heb mijn eigen stijl en die is iedereen van jullie gilde de grond in trappen, tenzij:
1 . Euph uit je gilde wordt gezet of
2. Euph biedt zijn excuses aan Visio voor het aanvallen.
Heb ik ook al tegen Sunchild gezegd.

roots:

dan moet je maar eens aan visio gaan vragen wat zijn stijl is. het was duidelijk in TE deden we niet anders. JA idd in de TE van FP.
En als dat je eigen stijl is lijkt ze er verdacht veel op wat FP altijd deed. Vandaar dat de doortrekking van die lijn niet echt moeilijk was.
En dan tweede heb je dat ultimatum ook al vertreld tegen euph zelf?




ik:

Hij weet hoe ik erover denk.
Hij bleef visio aanvallen, prima.
Alleen nu is visio ook sterker en heeft hij een probleem.
Visio en ik zaten naast elkaar met travian, waren elkaars sitter dus ik weet wel welke stijl hij voerde.
Dat is geen TE stijl, maar SD stijl.
Jij pakt ons, wij dreunen 24/7 met z'n allen terug.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Aragorn Wrote:Hoest met het intreden, mijn vingers jeuken.


Wel grappig tijdens mijn afwezigheid 2* aangevallen door Killbil. 2 keer winst en nou vraagt ie of ik bij hem in de ally kom. Haha.

95.994
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik ben structureel die gasten van TE aan het pakken ... dat is toch nog steeds de koers die we voeren ? Heb nog geen jankberichtjes gekregen... toch jammer :cry:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik pak ze in elk geval ook structureel en krijg wel de nodige jankberichten elke dag. Vandaag Euph weer eens geprobeerd en die kreeg ik er niet onder Sad Het is een beetje 50/50, de ene keer wel de andere keer lukt het niet.
Amicis Inimicis Promptus

Voor vriend en vijand paraat
Reply
Nieuw doel, blijf lvl 8 en word 1e van de arena...dan door naar 9
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dat kan ook met lvl 9.... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Opgepast dat je niet iemand vaker dan 5 keer per dag aanvalt. Je kan daar een ban voor krijgen. Princecharming van TE liet weten onmiddelijk voor een ban te zorgen als dit gebeurde :!:
Amicis Inimicis Promptus

Voor vriend en vijand paraat
Reply
Visio Wrote:Opgepast dat je niet iemand vaker dan 5 keer per dag aanvalt. Je kan daar een ban voor krijgen. Princecharming van TE liet weten onmiddelijk voor een ban te zorgen als dit gebeurde :!:

pfff... moeten de makers maar aanpassen dat dit niet kan... nu moet ik nog gaan nadenken voordat ik aanval...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Wat is dat voor onzin dan? :|
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
1e keer klop gehad van Euph. 98 om 100 Icon_evil
Ik had een berg bescherming en verdediging opgebouwd, maar is toch niet mijn ding.....
Ga toch maar wat agressiever spul kopen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
lvl 11 inmiddels hup door naar 12.
Reply
Doppeljoe en nog 1 van T.E. gepakt, nu weer 8 uurtjes poepscheppen, exp punten weer op etc etc...
Heb ook wel weer wat stortingen gedaan, morgenochtend m'n loon linea recta in de pot gooien, voor de toegang van Ara ! =D>
Reply
Adder Wrote:1e keer klop gehad van Euph. 98 om 100 Icon_evil
Ik had een berg bescherming en verdediging opgebouwd, maar is toch niet mijn ding.....
Ga toch maar wat agressiever spul kopen.

Wat ook meespeelt is dat ze snel groeien. Ik heb het eens in de gaten gehouden en het lijkt wel of ze sneller groeien dan ons :eeeek: Begrijp niet hoe ze dat klaar spelen.
Amicis Inimicis Promptus

Voor vriend en vijand paraat
Reply
Visio Wrote:
Adder Wrote:1e keer klop gehad van Euph. 98 om 100 Icon_evil
Ik had een berg bescherming en verdediging opgebouwd, maar is toch niet mijn ding.....
Ga toch maar wat agressiever spul kopen.

Wat ook meespeelt is dat ze snel groeien. Ik heb het eens in de gaten gehouden en het lijkt wel of ze sneller groeien dan ons :eeeek: Begrijp niet hoe ze dat klaar spelen.

orde enigzins herstelt:

Saddertje 213 701
Euphorbia 41 474


Saddertje 299 440
Euphorbia 108 237
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
jongens jullie weten wel dat dit dezelfde TE is als die van travian he? echt geen amateurs dus Wink
Reply
Mac Wrote:jongens jullie weten wel dat dit dezelfde TE is als die van travian he? echt geen amateurs dus Wink
Zijn wij dat wel dan.
Reply
dat zeg ik niet...ik zeg alleen dat je misschien beter ruzie kunt hebben met anderen. Dit is voor beide partijen niet echt voordelig namelijk. Maar goed ik speel dit spel niet eens Wink
Reply
Zit misschien wel iets in. Aangezien zij ook snel groeien, kunnen we ze beter gebruiken om straks lee-dynasty [leebully] de grond in te stampen!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Level 12 inmiddels bereikt, still going strong.
Reply
Het gaat hard met je :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
kan iemand Rietje een paar pakken rammel geven?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:kan iemand Rietje een paar pakken rammel geven?

voor !
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:
Lib Wrote:kan iemand Rietje een paar pakken rammel geven?

voor !

Gladiatus Wrote:Gevechtsrapport 10.12.2007 18:27:18
Naam Levenspunten Levenspunten
BoxCT 99 212
Rietje 0 59
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
en dat is 1..... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Ik vind het nog steeds vreemd, want zou het op zich zelf wel moeten redden als je naar de stats kijkt...Maar goed, dit is veel leuker :wink:

thnx box!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Waar kan ik zoeken op gildes?

Lama, heb het al...

Edit: Hoe heet die gilde van oud TE´ers?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ook al 3x van sunchild verloren, alleen door de vaardigheid, op alle andere punten win ik.... #-o
Reply
Fabian Wrote:Ook al 3x van sunchild verloren, alleen door de vaardigheid, op alle andere punten win ik.... #-o

Ik kan ze allemaal aan behalve de grootste 2, die zijn voor Adder en Devlin Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: