The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gladiator?
Voyou Wrote:
Bocaloca Wrote:nouuuuu zo ver is mijn mannetje nog helemaal niet :razz:

Nou ik doe mijn best hoor! :8:

Ik heb wat quests en training gedaan, helaas zijn je exp punten nu vrijwel op..

Lieeeeeve voyouuuu
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Box Brother Wrote:wel helm of laarzen voor je .. handschoenen zijn bagger. Heb nu een die 200 bescherming bied (kost wel 20 leven).... is een blijvertje voorlopig denk ik...

Zojuist ook even aangetrokken:

Leren gevechtshandschoenen van de veiligheid
Bescherming +184
Leven +50

Daar kunnen we dan ook een mooi tijdje mee vooruit :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Voor de geintresseerde heb ik naast de schoenen ook nog een lvl 18 handschoenen... lijkt wel alsof ik niks kan verkopen op de markt....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
De eerste quest die tegenzit.

Krijger ik heb je hulp nodig!
Dood: 4 x Deserteur

De eerste 10 keer kom ik alleen bandieten, barbaren en harpy's tegen. Ik ga het nog even aanzien anders geeft ik deze quest maar op.
Insane life.
Reply
Ik moet 4 gestolen kistjes vinden. Heb ik er 3, zijn $&#(_$)#Q(_$ mijn expeditie punten op...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik heb leren gevechtslaarzen van het elan over.

Bescherming +84
Vaardigheid +5
Charisma +10%

Wie wil ze hebben?
Reply
ze vallen ook mij aan, welgeteld 10 levels lager. Wat een helden zijn het
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kan iemand Hittepetit even aanpakken, de held valt mij aan terwijl hij level 26 is. De lul.
Reply
Ik word door Prince Charming aangevallen lvl 19
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Prince Charming is mij te zwaar.

Deze niet.

Gevechtsrapport 12.12.2007 00:40:09
Naam Levenspunten Levenspunten
Aramix 57 357
Doppeljoe 4 249

Winnaar: Aramix
Aramix heeft geroofd: 192

Aramix ontvangt 2 ervaringspunten.
Reply
Aragorn Wrote:Kan iemand Hittepetit even aanpakken, de held valt mij aan terwijl hij level 26 is. De lul.

Mij ook( nog) te zwaar.
Zet hem wel op het "ooit"lijstje wat ik heb gemaakt.

Net weer van Euph verloren, terwijl alle stats van mij beter waren( levenspunten 100%).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
:letitallout: :letitallout: :letitallout:

Morgen sta ik om 6 uur op. Dan kan ik in ieder geval ook een beetje hakken op die lui van TE
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Deze gezien in de omshrijving van Princecharming, hoe charmant:

Sadistische sadderballen:

Saddertje
Devlin
Visio

Wie wind zaait, zal storm oogsten!
Amicis Inimicis Promptus

Voor vriend en vijand paraat
Reply
Jansoe Wrote::letitallout: :letitallout: :letitallout:

Morgen sta ik om 6 uur op. Dan kan ik in ieder geval ook een beetje hakken op die lui van TE

Dan heb je een aardige kans dat je de 1e bent....
Top 3 van TE heeft al een bezoekje gehad van me.
Over een uurtje maar weer ff langs gaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Zie nu trouwens dat ik vannacht tijdens mijn werk als knecht in de stal ben overvallen door PrinceCharming en Euphie. Prince kreeg direct op zijn falie en won nipt (78-68). Euphie stampte mij de grond in (330-31)... Daarna rustig doorgewerkt en vanochtend niet eens gemerkt dat ik aangevallen was totdat ik mijn berichten doorlas. Ze hebben 20 goud in totaal gejat Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Door Adder als Scrooge bestempeld...10k overgemaakt...

Heb die PrinceCharming gewaarschuwd dat ik 2 weken vakantie heb en dat als ie wil dat de kleintjes uit zijn gilde nog speeltijd krijgen hij moet oprotten anders bestaan mijn 2 weken vakantie uit het systematisch slopen van alles wat ik tegenkom
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:Gevechtsrapport 12.12.2007 10:31:33
Naam Levenspunten Levenspunten
Devlin_sd 290 694
Euphorbia 0 377
Winnaar: Devlin_sd

Devlin_sd heeft geroofd: 71 Gold

hij raakt me niet eens meer... :lol:
Reply
LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ben nu nog te zwak voor een paar, maar doe mijn best.

Vreemd genoeg een questvoorwerp kwijtgeraakt tijden een arenagevecht. Gelukkig had ik mijn oude schild nog.
Reply
hmm.. beste wapen wat ik op de markt kon kopen is van PrinceCharming... die nu dus 3.750 goud heeft gekregen van mij... moet toch ergens beter van worden ...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:hmm.. beste wapen wat ik op de markt kon kopen is van PrinceCharming... die nu dus 3.750 goud heeft gekregen van mij... moet toch ergens beter van worden ...

En hem dan meteen uitdagen in de Arena en wat goud weer terugpakken :lol: (Als je hem aankan tenminste :winkSmile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Box Brother Wrote:hmm.. beste wapen wat ik op de markt kon kopen is van PrinceCharming... die nu dus 3.750 goud heeft gekregen van mij... moet toch ergens beter van worden ...

En hem dan meteen uitdagen in de Arena en wat goud weer terugpakken :lol: (Als je hem aankan tenminste :winkSmile

Hij is net iets te sterk... ik doe mijn best om beter te worden, maar heb gisteren 20.000 aan goud gestort voor een mooi dakkappelletje....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Met dat eten valt trouwens een leuke woekerwinst te pakken.. koop net een feestmaal voor 1.000 goud en verkoop het voor 2.000 goud... wat zijn de winsten die hier op te pakken zijn ? Iemand enig idee ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
in dit geval? 1.000 goud ! :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:in dit geval? 1.000 goud ! :wink:

Grapjas Wink Heb ook al 2 broodjes (gekocht voor 370) verkocht voor 750... die kruideniershop van mij gaat lekker Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Depor Wrote:Door Adder als Scrooge bestempeld...10k overgemaakt...

Heb die PrinceCharming gewaarschuwd dat ik 2 weken vakantie heb en dat als ie wil dat de kleintjes uit zijn gilde nog speeltijd krijgen hij moet oprotten anders bestaan mijn 2 weken vakantie uit het systematisch slopen van alles wat ik tegenkom

Standaard toch?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Box Brother Wrote:Met dat eten valt trouwens een leuke woekerwinst te pakken.. koop net een feestmaal voor 1.000 goud en verkoop het voor 2.000 goud... wat zijn de winsten die hier op te pakken zijn ? Iemand enig idee ?

Visio en Traxis zijn al vanaf dag 1 flinke winst aan het maken. Ik een week of wat daarna, want ik zag alleen brood in hakken.....
Alleen de laaste dagen kom ik niet meer van mijn troep af. Vanavond eens kijken wie de markt verkloot en daar maar eens langs gaan.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:Met dat eten valt trouwens een leuke woekerwinst te pakken.. koop net een feestmaal voor 1.000 goud en verkoop het voor 2.000 goud... wat zijn de winsten die hier op te pakken zijn ? Iemand enig idee ?

Visio en Traxis zijn al vanaf dag 1 flinke winst aan het maken. Ik een week of wat daarna, want ik zag alleen brood in hakken.....
Alleen de laaste dagen kom ik niet meer van mijn troep af. Vanavond eens kijken wie de markt verkloot en daar maar eens langs gaan.....

Dat laatste probleem heb ik dus ook, heb allemaal lvl 18-20 shit die ik niet kwijt kan.... mochten er nog 36+/SD/CT leden zijn die daar iets van nodig hebben en ik kan het niet verkopen (het staat nu allemaal voor laag op de markt) laat het me weten. Krijg je voor een symbolisch bedrag.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Prijzen voor voedsel op de markt zijn als volgt:

prijs = 4 x aantal levenspunten
Dus de prijs van een brood van 100 levenspunten is (ongeveer) 400 goud. Voor die prijs blijf je ook wel verkopen, hoewel het minder snel gaat als in de begintijd. Mensen beginnen door te hebben dat het een interessante handel is.

Even een leuke mededeling: sinds vandaag kan ik Euphorbia aan. =D> =D> =D> Nu is helemaal niemand van TE meer veilig voor me. :8: Pak hem vanaf nu ook minstens 3x per dag.

Gevechtsrapport 12.12.2007 19:29:49
Naam Levenspunten Levenspunten
Visio 231 506
Euphorbia 97 111

Winnaar: Visio
Visio heeft geroofd: 493

Visio ontvangt 3 ervaringspunten.
Amicis Inimicis Promptus

Voor vriend en vijand paraat
Reply
Visio Wrote:Prijzen voor voedsel op de markt zijn als volgt:

prijs = 4 x aantal levenspunten
Dus de prijs van een brood van 100 levenspunten is (ongeveer) 400 goud. Voor die prijs blijf je ook wel verkopen, hoewel het minder snel gaat als in de begintijd. Mensen beginnen door te hebben dat het een interessante handel is.

Even een leuke mededeling: sinds vandaag kan ik Euphorbia aan. =D> =D> =D> Nu is helemaal niemand van TE meer veilig voor me. :8: Pak hem vanaf nu ook minstens 3x per dag.

Gevechtsrapport 12.12.2007 19:29:49
Naam Levenspunten Levenspunten
Visio 231 506
Euphorbia 97 111

Winnaar: Visio
Visio heeft geroofd: 493

Visio ontvangt 3 ervaringspunten.

ben vandaag 2x gepakt door PrinceCharming... idioot heeft echt geen leven, heeft in 1,5 - 2 dagen tijd 3 levels erbij en 25-30 schade....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: