The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gladiator?
Xanadinges valt mij ook dagelijks aan, meestal wint hij, maar soms, als ik weer een duidelijke versterking heb bemachtigd, zijn er periodes dat ik meer win. Ik geloof dat hij harder groeit dan ik, dus hij zal wel blijven winnen. Erg veel roven doet hij overigens niet.
May The Schwartz Be With You
Reply
Hij valt mij af en toe ook nog aan. Echter wint hij slechtse enkele wedstrijden en val ik hem hierna gelijk weer aan. Qua stats ben ik al veel beter dan hem.
Insane life.
Reply
Ik ben op zoek naar alles van level 25. Heeft er iemand nog iets liggen dat hij voor een prikkie kwijt wilt/kan?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Ik snap niet helemaal hoe ze de waarde berekenen en hoe het kan dat er zoveel verschil tussen bepaalde uitrustingsstukken is.
Als ik naar andere helmen kijk van level 25 en of 24, dan zie ik dat die maar iets van 200 (max) bescherming hebben. Nou ja, ik heb in ieder geval de 2e aangeschaft....

Amoviels koperen helm
Bescherming +110
kracht +2
waarde 900
level 21

Poirins Ijzeren helm
Bescherming +411
Leven +60
Kracht +4% (+1)
Snelheid +5
(als toevoeging bescherming +20)
Waarde 970
Level 24
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
heel goed Lib.
Vanaf 30 krijg je wat aanbiedingen die veel schade aanrichten (rayol en zo). En schade is toch wel belangrijk.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lib Wrote:Ik ben op zoek naar alles van level 25. Heeft er iemand nog iets liggen dat hij voor een prikkie kwijt wilt/kan?

Koperen bandages van de macht, level 25. Bescherming + 160, kracht + 10, kracht + 5%

100 goud!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Graag! Al heb ik nu sandalen
bescherming +202
vaardigheid +2
snelheid +3
lvl 19

Dus mijn bescherming gaat omlaag, maar die extra kracht is toch wel aantrekkelijk!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Tue, 29.01.2008 - 09:26:54 Je hebt de kampioen van de arena verslagen en wint de jackpot.: 1.485 Hakkuh
Insane life.
Reply
Ik zal vanmiddageens voor je kijkne LIb of ik nog ergens wat heb liggen :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Top, ik hoor het wel!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Zo ongeslagen kampioen level 20-29 Tongue (Heb na de stal werken level 30 gekregen )
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Zo ongeslagen kampioen level 20-29 Tongue (Heb na de stal werken level 30 gekregen )

Ik sta nu 6e in 20-29. Hopelijk kan ik je binnen de kortste keren op volgen :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Dre Wrote:Zo ongeslagen kampioen level 20-29 Tongue (Heb na de stal werken level 30 gekregen )

Ik sta nu 6e in 20-29. Hopelijk kan ik je binnen de kortste keren op volgen :wink:

Top, succes. Zal wel mooi zijn.
Insane life.
Reply
Kan iemand die Xanapopo eens een beetje aanpakken? ik word helemaal gek van die gast. 9 lvls hoger of zo en hij valt me nog dagelijks aan... :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dood: 3 x Bodyguard

Waar vind ik die?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
oude tempel
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Dre Wrote:
Jansoe Wrote:
Dre Wrote:Zo ongeslagen kampioen level 20-29 Tongue (Heb na de stal werken level 30 gekregen )

Ik sta nu 6e in 20-29. Hopelijk kan ik je binnen de kortste keren op volgen :wink:

Top, succes. Zal wel mooi zijn.

Tue, 05.02.2008 - 17:27:37 Je hebt de kampioen van de arena verslagen en wint de jackpot.: 193 \Big Grin/ \Big Grin/
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Top man ! =D>
Insane life.
Reply
En dan word je lvl 30 en sta je ineens weer op plaats 380 of zo :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ehh, kon het op het gladiatusforum even niet zo snel vinden...

De voortvluchtige? Waar zit die?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Ehh, kon het op het gladiatusforum even niet zo snel vinden...

De voortvluchtige? Waar zit die?

meestal in het bandietenkamp.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Icon_evil Kom alleen maar medusa's en andere vreemde figuren tegen.

Ow en trouwens.....DBA daar heb ik al een tijdje last van!
Maar had al verwacht dat er een soort van "gangwar" was. Helemaal toen iemand van 15 levels hoger mij ineens kwam bezoeken....
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
ik ben het ooit begonnen.... :oops: Icon_twisted
Ik heb freggel een tijdje gefarmed en nu toen kwamen die grote jongens langs. ff geouwehoert met 1 van die kleintjes paar dagen geleden dat we zouden stoppen, maar die grote gaan dus gewoon door.
Prima, dan wij ook....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Voor het geval jullie het niet gezien hebben, ik ben er mee gestopt. Toen ik voor de zoveelste keer een scherm kreeg waar ik mijn gegevens moest invullen en opslaan, vond ik het welletjes. Ik vond het ook saai geworden, er gebeurde niets nieuws meer. Ik kon niet vinden hoe ik uit de alliantie moest stappen, dus heb ik mijn account gestopt en dat is vandaag ge-effectueerd. Succes verder voor degenen die wel doorpspelen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Voor het geval jullie het niet gezien hebben, ik ben er mee gestopt. Toen ik voor de zoveelste keer een scherm kreeg waar ik mijn gegevens moest invullen en opslaan, vond ik het welletjes. Ik vond het ook saai geworden, er gebeurde niets nieuws meer. Ik kon niet vinden hoe ik uit de alliantie moest stappen, dus heb ik mijn account gestopt en dat is vandaag ge-effectueerd. Succes verder voor degenen die wel doorpspelen.

jammer, maar begrijp het wel. Het is niet zo spannend als travian.
Heb je al gekeken of footstar wat voor je is?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik ben er nog niet aan toe gekomen, en ik heb er eerlijk gezegd op dit moment ook niet zo'n trek om me weer in een nieuw spel te verdiepen. Maar als ik met weinig moeite iets kan doen om jullie te helpen en dan de rest aan jullie overlaten ben ik wel bereid om mee te doen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik ga er ook mee stoppen. Vind het ook een beetje eentonig. Mocht iemand nog leuke attributen willen overnemen voor bijna niks. Laat het me even weten. Zaterdag haal ik de plug eruit. heb ook nog een helm level 29..schade +7,bescherm 294,kracht +6, vaar +2. +5% +extra +4 charisma. Iemand kan ook eventuel mijn karakter overnemen.
Insane life.
Reply
Ook ik stop ermee.. Zoals de andere gestopten ook al aangeven, het begint een beetje saai en eentonig te worden. Mijn account staat op verwijderen, kan ik alle tijd in Footstar steken :wink:

Succes voor de degenen die doorspelen!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Mee eens. Ook ik vind het saai worden. Ik stop er nog niet mee, maar als mijn plusaccount afgelopen is dan vind ik het ook wel mooi geweest.
Amicis Inimicis Promptus

Voor vriend en vijand paraat
Reply
Ik speel ook nog maar half. Maar stop er nog niet mee. Het is jammer dat het spel hetzelfde blijft en dat er geen diepte in zit...maar ik klik nog wel een beetje door!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: