The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - AC Milan
#61
Nee, Tree, ik deed er meer dan 3 minuten over om dat bericht te typen, verveel.... :wink:
Reply
#62
Ik hoor niemand spreken over Lamey. Aissati (voor zijn leeftijd), Ooijer en Farfan (vnl z'n goal) waren super, maar Lamey hoorde ook zeker tot de betere...
Reply
#63
Mooie en zeer boeiende wedstrijd met een terechte winnaar!
Lamey was erg sterk (was ik al van plan om te schrijven Genomico) en aan Ooijer is nog altijd te zien waar hij zijn opleiding heeft gehad..... :wink:
Mooie goal van Farfan al had ik eigenlijk gedacht dat hij zou gaan liggen toen hij de 16 binnen kwam. Hij werd namelijk net zo hard aangepakt als tegen Ajax.

Minder:
- Vragen om geel voor Stam van Beasley (die verder ook een dikke voldoende scoorde)
- Het "Seedorf je moeder is een hoer". Diep triest van een aanhang die jarenlang heeft lopen zeuren dat hun spits deze leus altijd toegeroepen kreeg. Uitfluiten vind ik zelf al onnodig (is in de Arena tot mijn spijt nog erger) maar dit slaat echt nergens op. Ik denk echter dat de verstandige PSV-ers dit ook niet komen goedpraten.

PSV-ers van harte met dit resultaat! 4 punten van Milan is een topprestatie.
Straks winnen in Gelsenkirchen en jullie zijn een ronde verder........ maar tot die tijd mogen jullie van mij alles weer verliezen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#64
LEKKKEEERRRR !!!!!! PSV OLE OLE OLE!!!!!! :8: :razz: :razz:
Waarom zitten al die ajaxaanhangsels hier zo negatief te zeiken???? :roll:
Voor diegenen die toch ook felicitaties gaven: bedankt. =D>

Geen MotM aan te wijzen; eigenlijk iedereen; Vooral de hele achterhoede + geweldenaar Cocu!!!! =D> =D> =D>

Maar we zijn er nog niet. Schalke uit is geen makkie. En thuis tegen de Turken zitten er heel wat "uitsupporters" op de tribune. #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#65
Bredanaar Wrote:Maar we zijn er nog niet. Schalke uit is geen makkie. En thuis tegen de Turken zitten er heel wat "uitsupporters" op de tribune. #-o

Exact, as always verprutsen jullie de boel weer... maareuh nogmaals: puike prestatie hoor :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#66
Zo, net terug uit Eindhoven! Geweldige sfeer en geweldig resultaat, geweldige avond dus. =D> =D>

Even wat dingen die opvielen:
- Aissati speelde idd een geweldige partij
- Het 'Seedorf je moeder is een hoer' is idd niet goed te praten, maar waarom hoor ik niemand over het ludieke 'we zijn niet bang want Seedorf is erbij'?
- 'Japie bedankt' na de rode kaart: :lol: :lol:
- Gelukkig dat Serginho in de 2de helft een keer volledig over de bal maaide en een paar keer weggleed.
- Waarom hoor ik niemand over de eventuele pingel voor Milan? De overtreding van Addo op Serginho gebeurde voor mijn neus en er zijn scheidsrechters die wel degelijk een pingel geven voor zoiets.

Maar goed, een uitstekende uitgangspositie om de 2de ronde te bereiken!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#67
Dat 2e nummer over Seedorf was niet te verstaan voor ons ABN-ers... Die zin is te lang om te volgen.... :wink:

Het was, in mijn ogen, gewoon een pingel.
Reply
#68
Moker Wrote:Dan moeten ze Cocu ook uitfluiten want hij miste ook een paar keer voor Oranje op belangrijke momenten....

Cocu miste inderdaad ook op belangrijke momenten, alleen dan wel in een penaltyserie.
Respect voor de mensen die een pingel nemen in de serie, genoeg die het niet durven.

Seedorfs pingel tegen Frankrijk vergeef ik hem dan ook maar als je pingels gaat opeisen met je grote bek die niet van jou zijn en hem dan ook nog een mist, dan kan het zijn dat mensen je niet zo meer mogen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#69
God Harry, 1 fout... Mensen maken fouten, zo ook jij!
Zijn de mensen om je heen die ook nog steeds niet vergeten ? En ook zo vergevingsgezind ?

:roll:
Reply
#70
Voyou Wrote:- Waarom hoor ik niemand over de eventuele pingel voor Milan? De overtreding van Addo op Serginho gebeurde voor mijn neus en er zijn scheidsrechters die wel degelijk een pingel geven voor zoiets.
Nog niet genoemd hier? Zo nee:
wat een lul is die Addo ook. Vorige keer dat ie erin stond deed ie het nog aardig, had, met veel kunst en vliegwerk, toch z'n man.
Nu komt ie erin en veroorzaakt ie bijna een penalty.
Meestal is het zo dat (als PSV CL speelt) ik behoorlijk onzeker wordt als Addo (of Lamey, die gisteren idd goed speelde) erin staat/een duel aangaat.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#71
Fabian Wrote:God Harry, 1 fout... Mensen maken fouten, zo ook jij!
Zijn de mensen om je heen die ook nog steeds niet vergeten ? En ook zo vergevingsgezind ?

:roll:
Hij zegt toch ook duidelijk dat fouten maken niet erg is, maar:
harry_bierdop Wrote:als je pingels gaat opeisen met je grote bek die niet van jou zijn en hem dan ook nog een mist, dan kan het zijn dat mensen je niet zo meer mogen!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#72
Het hele opeisen is toch ook de fout, dus wat bedoel je ? #-o
Reply
#73
Geweldige avond..Prachtig resultaat..TOP!
Reply
#74
Matador! Wrote:Vanavond zal Ismail vaak omkijken en denken: "ai, zat-ie alweer?" Undecided

:lol: :lol: :lol: :razz:

Lance Wrote:Jaja, de creativiteit komt weer los op de Eindhovense tribunes!!

"Seedorf, Seedorf, je moeder is een hoer."

=D> =D> =D> :roll: :roll:

"Seedorf is een Jood een k*nkerjood" vond je beter?

Matador! Wrote:Triest: het publiek. Nog triester: de commentator die het publiek de hemel inprijst. ' Seedorf je moeder is een hoer', tja en dan zeuren de lampies als er een Nederlander wordt uitgefloten in de ArenA of ergens anders.

Seedorf komt toch bij Ajax vandaan? Stam werd toch ook niet uitgefloten.
Seedorf komt bij Ajax vandaan dus in Amsterdam zou hij toegejuicht moeten worden!

Matador! Wrote:Sterke wedstrijd tot nu toe, Aissati doet het erg goed en zal morgen wel weer de hemel ingeprezen worden met als consequentie (ik hoop voor de lampjes van niet) dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.

Maar een sterke teamprestatie. Erg knap als ze dit weten vol te houden.

Aissati en Afellay gaan niet naast hun schoenen lopen..

Fabian Wrote:Mooie prestatie, saaie wedstrijd....
Ben maar Liverpool - Anderlecht gaan kijken...

:roll: :lol: :lol:
Reply
#75
eerste helft radio, tweede helft gezien.

geweldige prestatie. milan kwam niet echt scherp over, maar wie zegt waar dat aan ligt? cocu was grote klasse. ik vond addo brengen ongelooflijk stom van hiddink (echt een beginnersfout waar marwijk -ferry de haan in de uefacup finale- en koeman -milan uit bergdolmo dacht ik-) zich ook schuldig aan maakten. en ja hoor, weer ging het bijna mis. want een strafschop was het in mijn ogen toch echt.

het kan aan mij liggen, maar ook die dida is mijn keeper niet. deze bal van farfan moest hij hebben, maar hij laat werkelijk alles los. dat heeft gomes ook een beetje. tuurlijk hebben ze ook hun sterke punten, maar ik heb het niet zo op deze technisch gebrekkige keepers.

uiteraard mag seedorf uitgefloten en vernederd worden in eindhoven. bij ajakkes is dat anders, want daar heeft hij zijn ziel en zaligheid voor gegeven.

maar: 'japie bedankt' als stam er uit gestuurd wordt vind ik daarentegen totaal niet passen. domme naieve brabantse carnaval humor. in de kuip zou men gaan staan, zou een beperkt edoch aarzelend hoongelach klinken, maar zou een held van weleer een warm applaus krijgen. zo hoort dat. respect.
Reply
#76
Fabian Wrote:Ajaxcied bestaat sowieso niet.... :roll:

Mooi gezegd weer kleuter! Maar ook tijdens diverse andere thuiswedstrijden zie ik je hier rondhoppen.....

Met je grote bekkie en al je mooie tekstjes, maar je eigen cluppie aanmoedigen, ho maar.... :roll:

:lol:

Welke thuiswedstrijden dan behalve deze? Wat was de laastste?
Reply
#77
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Ajaxcied bestaat sowieso niet.... :roll:

Mooi gezegd weer kleuter! Maar ook tijdens diverse andere thuiswedstrijden zie ik je hier rondhoppen.....

Met je grote bekkie en al je mooie tekstjes, maar je eigen cluppie aanmoedigen, ho maar.... :roll:

:lol:

Welke thuiswedstrijden dan behalve deze? Wat was de laastste?

Goh laat die prutser toch.
Reply
#78
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Ajaxcied bestaat sowieso niet.... :roll:

Mooi gezegd weer kleuter! Maar ook tijdens diverse andere thuiswedstrijden zie ik je hier rondhoppen.....

Met je grote bekkie en al je mooie tekstjes, maar je eigen cluppie aanmoedigen, ho maar.... :roll:

:lol:

Welke thuiswedstrijden dan behalve deze? Wat was de laastste?

Goh laat die prutser toch.

T blijft leuk te reageren op iemand die volkomend ten onrechte nogal vol is van zichzelf en zijn club!
Reply
#79
Quote:Balende Seedorf: 'PSV zal zich wel schamen'

2/11/2005 9 :38

Zuur, dat is de beste beschrijving voor de reacties van AC Milan na de 1-0 nederlaag tegen PSV in Eindhoven. 'Zij zullen zich wel schamen.'
Clarence Seedorf klonk het meest verbitterd. 'Het is ons niet gelukt te scoren, net als in de eerste wedstrijd. Behalve dat kan ik niets verzinnen waarin we minder waren dan PSV. (...) Vorig seizoen schaamde ik me bijna dat we naar de finale gingen. Maar dit jaar zullen zij zich waarschijnlijk beschaamd voelen dat ze hebben gewonnen. Maar ja, het geluk is niet altijd met je. Hoe dan ook, als we de komende twee duels met dezelfde inzet spelen, zullen we zeker winnen.'

'De wedstrijd was moeilijk omdat PSV goed verdedigde en iedereen achter de bal hield', verklaarde Jaap Stam. 'We konden geen ruimte vinden. In de tweede helft kregen we nog wel enkele goede kansen, maar hun keeper had enkele goede reddingen. Jammer.'

De voormalig PSV'er haalde het einde van het duel niet vanwege twee gele kaarten. 'De eerste was geen overtreding die een gele kaart waard is. Bij de tweede gleed ik uit, het was een reflex. Maar volgens mij werd er ook een overtreding gemaakt op Serginho. Maar ja, als dingen eenmaal niet goed gaan…', verwees de verdediger naar de slotfase waarin Eric Addo Serginho in de Eindhovense zestien onderuit leek te lopen, maar niet werd bestraft door scheidsrechter Graham Poll.

Coach Carlo Ancelotti betreurde de nederlaag, maar was toch tevreden. 'We hebben slechts één punt overgehouden aan de duels, maar volgens mij hebben we meer verdiend. De ploeg heeft goed gespeeld. Het zal nog moeilijk worden om deze groepsfase te overleven, maar we blijven kalm. Met vier punten gaan we door, maar ik wil er nog zes pakken.'


Die Seedorf toch #-o :lol: :lol:
Reply
#80
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Ajaxcied bestaat sowieso niet.... :roll:

Mooi gezegd weer kleuter! Maar ook tijdens diverse andere thuiswedstrijden zie ik je hier rondhoppen.....

Met je grote bekkie en al je mooie tekstjes, maar je eigen cluppie aanmoedigen, ho maar.... :roll:

:lol:

Welke thuiswedstrijden dan behalve deze? Wat was de laastste?

Goh laat die prutser toch.

T blijft leuk te reageren op iemand die volkomend ten onrechte nogal vol is van zichzelf en zijn club!

Inderdaad, ik betrap me er ook op dat ik altijd blijf reageren op die onzinnige berichten van jou en Kletsmania.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#81
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Ajaxcied bestaat sowieso niet.... :roll:

Mooi gezegd weer kleuter! Maar ook tijdens diverse andere thuiswedstrijden zie ik je hier rondhoppen.....

Met je grote bekkie en al je mooie tekstjes, maar je eigen cluppie aanmoedigen, ho maar.... :roll:

:lol:

Welke thuiswedstrijden dan behalve deze? Wat was de laastste?

Meermalen hier zien posten tijdens thuiswedstrijden, maar op mijn vragen toen reageerde je niet....

Maar ja, bij een nepclub horen nepsupporters... :lol:
Reply
#82
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Ajaxcied bestaat sowieso niet.... :roll:

Mooi gezegd weer kleuter! Maar ook tijdens diverse andere thuiswedstrijden zie ik je hier rondhoppen.....

Met je grote bekkie en al je mooie tekstjes, maar je eigen cluppie aanmoedigen, ho maar.... :roll:

:lol:

Welke thuiswedstrijden dan behalve deze? Wat was de laastste?

Goh laat die prutser toch.

T blijft leuk te reageren op iemand die volkomend ten onrechte nogal vol is van zichzelf en zijn club!

Inderdaad, ik betrap me er ook op dat ik altijd blijf reageren op die onzinnige berichten van jou en Kletsmania.

Ach ik durf tenminste ook andere clubs/mensen een compliment te geven. Fabian is daarvoor te vol van zichzelf en Ajax en zal nooi kunnen onderkennen dat ook andere clubs t wel een aardig doen, met goede sfeer ed.

Waarom ben jij trouwens niet naar Thun Fabian? Ben jij dan ook teletekstsupporter?
Reply
#83
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Ajaxcied bestaat sowieso niet.... :roll:

Mooi gezegd weer kleuter! Maar ook tijdens diverse andere thuiswedstrijden zie ik je hier rondhoppen.....

Met je grote bekkie en al je mooie tekstjes, maar je eigen cluppie aanmoedigen, ho maar.... :roll:

:lol:

Welke thuiswedstrijden dan behalve deze? Wat was de laastste?

Meermalen hier zien posten tijdens thuiswedstrijden, maar op mijn vragen toen reageerde je niet....

Maar ja, bij een nepclub horen nepsupporters... :lol:

Welke thuiswedstrijden dan behalve deze? Wat was de laatste?
Reply
#84
Peter Wrote:Ach ik durf tenminste ook andere clubs/mensen een compliment te geven. Fabian is daarvoor te vol van zichzelf en Ajax en zal nooi kunnen onderkennen dat ook andere clubs t wel een aardig doen, met goede sfeer ed.

Ik heb psv een compliment gegeven met de winst. En ook de supporters, maar dan wel degene die er waren!
Ik ben niet vol van mezelf (in deze zin van het woord dan... :wink: ), maar wel vol van Ajax, iets mis mee ?
Gezien jou onderschrift ben jij ook aardig vol van 'je' cluppie.... :roll:

Peter Wrote:Waarom ben jij trouwens niet naar Thun Fabian? Ben jij dan ook teletekstsupporter?

Zie het andere topic, ga jij overigens ooit wel eens uit ? :wink:
Reply
#85
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Ach ik durf tenminste ook andere clubs/mensen een compliment te geven. Fabian is daarvoor te vol van zichzelf en Ajax en zal nooi kunnen onderkennen dat ook andere clubs t wel een aardig doen, met goede sfeer ed.

Ik heb psv een compliment gegeven met de winst. En ook de supporters, maar dan wel degene die er waren!
Ik ben niet vol van mezelf (in deze zin van het woord dan... :wink: ), maar wel vol van Ajax, iets mis mee ?
Gezien jou onderschrift ben jij ook aardig vol van 'je' cluppie.... :roll:

Peter Wrote:Waarom ben jij trouwens niet naar Thun Fabian? Ben jij dan ook teletekstsupporter?

Zie het andere topic, ga jij overigens ooit wel eens uit ? :wink:

Uit ga ik wekelijks meestal zelfs meerdere keren, naar PSV uit ga ik echter nooit, om dezelfde reden dat ik niet bij Milan was.
Reply
#86
Dacht ik wel....
Er zijn ook mensen die speciaal andere dingen laten om hun club te volgen en te steunen.

Als je dus niet wekelijks uit zou gaan, had je je CL-PP kunnen betalen....
Pannekoek.
Reply
#87
Kom kinderen, lief spelen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#88
Punt bij Schalke kan volstaan voor PSV

2/11/2005 12:15

Na vier van de zes wedstrijden staat PSV met één been in de volgende ronde van de Champions League. In het gunstigste geval is een gelijkspel bij Schalke 04 al voldoende.
Voorwaarde is wel dat AC Milan wint bij Fenerbahçe. In dat geval zijn de Turken uitgeschakeld. De Italianen komen dan op acht punten. Met het punt in Gelsenkirchen komt PSV ook op acht punten en blijven de Duitsers steken op zes.

Met die stand is PSV in ieder geval verzekerd van de tweede plaats in Groep E. Op de laatste speeldag spelen AC Milan en Schalke 04 tegen elkaar in Italië en loopt een van beide ploegen sowieso tegen puntverlies aan.

Bij een overwinning van AC Milan, zijn de rossoneri met elf punten groepswinnaar en eindigt PSV, ongeacht het resultaat in de thuiswedstrijd tegen Fenerbahçe, twee punten boven Schalke.

Ook bij een gelijkspel in Milaan blijft PSV Schalke voor. Milan heeft dan negen punten, PSV acht en Schalke zeven.

Bij een overwinning van Schalke in de laatste speelronde is Milan de pineut. De Duitsers worden in dat geval groepswinnaar met negen punten en PSV en Milan eindigen op acht. Aangezien het onderlinge resultaat in het voordeel is van de Eindhovenaren, plaatsen zij zich voor de volgende ronde.

De rekensommen kunnen de prullenbak in als PSV minimaal twee punten behaalt uit de twee resterende wedstrijden.
Bangkok resident.
Reply
#89
Fabian Wrote:Als je dus niet wekelijks uit zou gaan, had je je CL-PP kunnen betalen....

Zo is het precies, echte supporters laten meer en meer dan genoeg andere dingen lopen voor hun cluppie.

En ik heb helemaal m'n twijfels bij dat je dan juist de CL wedstrijden laat lopen :eeeek:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#90
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:Als je dus niet wekelijks uit zou gaan, had je je CL-PP kunnen betalen....

Zo is het precies, echte supporters laten meer en meer dan genoeg andere dingen lopen voor hun cluppie.

En ik heb helemaal m'n twijfels bij dat je dan juist de CL wedstrijden laat lopen :eeeek:

Juist de CL omdat die kaarten vele malen duurder zijn en die wedstrijden op TV komen zodat ik toch alles kan zien. Je hebt de harde kern die alles volgen, ook uit enzo, de gewone supporters (seizoenkaarthouders) en de teletekstsupporters die nooit komen, of mss 1x per jaar.
Reply


Forum Jump: