The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - AC Milan
#91
Fabian Wrote:God Harry, 1 fout... Mensen maken fouten, zo ook jij!
Zijn de mensen om je heen die ook nog steeds niet vergeten ? En ook zo vergevingsgezind ?
:roll:

Heb je ook wel gelijk in maar je kan niet ontkennen dat "de grote bek" van Seedorf, ook op andere momenten, een behoorlijk steentje heeft bijgedragen aan hoe mensen over hem denken. De bewuste penalty's die ie heeft gemist, het persoontje Seedorf en zijn slechte spel bij het NL elftal heeft van hem een pispaaltje gemaakt voor het Nederlandspubliek.

Overigens ben ik altijd een voorstander en een redelijke fan geweest van Seedorf en zijn spel. Hij speelt wekelijks super bij AC en ook bij eerdere clubs speelde ie super op het middenveld en achter de spitsen. Hij lijkt alleen op 1 of andere manier gewoon niet te kunnen slagen in (het systeem van) Oranje.

Verder zou ik, STEL (!!!) hij zou tegen NEC spelen, ook uitfluiten ondanks dat ik een redelijk fan van hem ben. Bij hem weet je gewoon dat ie dan slecht speelt en je doet toch alles (tenminste ik wel) om je club zoveel mogelijk te helpen (lees: Dus ook tegenstanders uit de wedstrijd zingen,fluiten, schreeuwen).

Zelfde geldt voor dikke theo, raakt nooooooooit een bal in de goffert. Hij ergert zich groen en geel, maakt overtredingen, maakt gebaartjes naar het publiek, deelt ellebogen uit etc etc. Heerlijk is dat, zo krijg je als supporter een extra gevoel dat je toch een beetje mee geholpen hebt. Er komt waarschijnlijk wel een keer een dag waarop ie zijn gram haalt en scoort in de goffert. Ben zo benieuwd wat er dan gebeurt met hem... en ons :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#92
Peter Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:Als je dus niet wekelijks uit zou gaan, had je je CL-PP kunnen betalen....

Zo is het precies, echte supporters laten meer en meer dan genoeg andere dingen lopen voor hun cluppie.

En ik heb helemaal m'n twijfels bij dat je dan juist de CL wedstrijden laat lopen :eeeek:

Juist de CL omdat die kaarten vele malen duurder zijn en die wedstrijden op TV komen zodat ik toch alles kan zien. Je hebt de harde kern die alles volgen, ook uit enzo, de gewone supporters (seizoenkaarthouders) en de teletekstsupporters die nooit komen, of mss 1x per jaar.

Waar val jij onder dan? Ik neem aan dat je een scc hebt? Nou dan heb je ergens in Juni/Juli als het goed is je scc betaalt. Vanaf Mei weet je al dat jullie CL, gaan spelen. 20 euro sparen per maand vanaf mei...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#93
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.uefa.com/competitions/UCL/news/Kind=1/newsId=362104.html">http://www.uefa.com/competitions/UCL/ne ... 62104.html</a><!-- m -->

PSV get new colt heroes
Wednesday, 2 November 2005
by Derek Brookman
from Eindhoven

e-mailPrint

AC Milan were handed their second UEFA Champions League defeat at PSV Eindhoven in the space of a year as the Dutch side's revamped midfield held sway.

Unlucky break
Six months ago, PSV were widely regarded as unlucky to have missed out on a place in the UEFA Champions League final after beating Milan in the second leg of their semi-final at the Philips stadium, but despite losing a raft of top-class players since then, they still managed to beat Milan 1-0 on Tuesday.

Wing wonders
Following Matchday 3's goalless Group E draw between the two sides at the San Siro, PSV's wide attackers DaMarcus Beasley (23) and Jefferson Farfán (21) tormented the Milan defence, with their direct and energetic play wreaking havoc in what is regarded as one of the game's most steadfast rearguards.

Torrid night
Jaap Stam, playing at right back, had a torrid time trying to contain Beasley, and was ultimately sent off after tugging the American forward's shirt and receiving his second yellow card. Farfán, meanwhile, took the plaudits as he scored the game's only goal.

Midfield prodigies
But the key to the Dutch champions' victory - and the biggest story of the evening - lay in the middle of the park. Ibrahim Afellay is still only 19 but almost seemed like a veteran compared to Ismaïl Aisatti, the 17-year-old making his full first-team debut.

Mature performances
Coming up against the likes of Clarence Seedorf, Andrea Pirlo and Kaká did not faze either of the young Dutch midfielders, who used the ball intelligently and kept possession well all evening. Their precociousness was surely not lost on Seedorf, who won the UEFA Champions League as a 19-year-old with AFC Ajax.

Old heads
But the success of the PSV midfield was not just down to the exuberance of youth. Summer signing and Belgian international Timmy Simons protected the defence, while 35-year old Phillip Cocu once again turned in a marvellous all-round performance, coming close to scoring on several occasions.

Natural composure
"We were well organised at the back, and we were able to play more football than in Milan," said Simons. As for his role in helping Aisatti, he said: "We told him to relax and be himself on the pitch and that's what he did. It was like he had been playing at this level for years. He showed great courage and flair."

Aisatti pleased
"Playing with fantastic team-mates like Philip [Cocu] and André [Ooijer] helps and I just tried to play my own game," said Aisatti, demonstrating his composure in front of the press. "I have a lot of respect for players such as Pirlo and Stam, but only off the pitch. On the pitch I want to beat them."

No end of surprises
At the end of the 2003/04 season, PSV lost their entire front line of Arjen Robben, Mateja Kežman and Dennis Rommedahl. Their response was to progress beyond the UEFA Champions League group stage for the first time, continuing all the way to the semi-finals playing attacking football.

Miraculous recovery
This summer, several key midfielders departed, namely Mark van Bommel, Johann Vogel and Ji-Sung Park. Yet last night, the new look midfield won the battle with Milan. It seems there is no end to the surprises coach Guus Hiddink and his players can spring.

©uefa.com 1998-2005. All rights reserved.
Bangkok resident.
Reply
#94
Ricochan Wrote:Punt bij Schalke kan volstaan voor PSV

Na vier van de zes wedstrijden staat PSV met één been in de volgende ronde van de Champions League. In het gunstigste geval is een gelijkspel bij Schalke 04 al voldoende. Voorwaarde is wel dat AC Milan wint bij Fenerbahçe........

en 4 punten in de laatste 2 poule wedstrijden (het maakt niet uit of ze eerst winnen of gelijk spelen) zijn genoeg om 1e in de poule te eindigen!!
Reply
#95
In een woord geweldig =D>

Ik ben zaterdag om 900u bij de sigarenboer. Hopen dat ik aan kaarten voor Schalke uit geraak. Milan wint, 1-1 in Gelschenkirchen en we zij door :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#96
Ekslem Wrote:In een woord geweldig =D>

Ik ben zaterdag om 900u bij de sigarenboer. Hopen dat ik aan kaarten voor Schalke uit geraak. Milan wint, 1-1 in Gelschenkirchen en we zij door :razz:

Ik sta er denk ik toch een half uur eerder
Straks staat er een idioot voor je die toevallig 2 kaartjes voor een andere club moet hebben. :eeeek:
Reply
#97
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:In een woord geweldig =D>

Ik ben zaterdag om 900u bij de sigarenboer. Hopen dat ik aan kaarten voor Schalke uit geraak. Milan wint, 1-1 in Gelschenkirchen en we zij door :razz:

Ik sta er denk ik toch een half uur eerder
Straks staat er een idioot voor je die toevallig 2 kaartjes voor een andere club moet hebben. :eeeek:

Mijn kaarten liggen er natuurlijk vrijdag al, maar dat snap jij ook!

EDIT: weet iemand trouwens hoeveel kaarten er nog voor EV zijn? PSV had het aantal toegewezen kaarten aangevochten, maar ik kan nergens terugvinden wat daar uit is gekomen. Iemand meer info?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#98
Ekslem Wrote:
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:In een woord geweldig =D>

Ik ben zaterdag om 900u bij de sigarenboer. Hopen dat ik aan kaarten voor Schalke uit geraak. Milan wint, 1-1 in Gelschenkirchen en we zij door :razz:

Ik sta er denk ik toch een half uur eerder
Straks staat er een idioot voor je die toevallig 2 kaartjes voor een andere club moet hebben. :eeeek:

Mijn kaarten liggen er natuurlijk vrijdag al, maar dat snap jij ook


Ja snap ik..maar ik ben er liever bij als hij ze er doorheen haalt. En dat moet hij voor 9 uur doen. Code invoeren en proberen..enz :lol:

Ekslem Wrote:EDIT: weet iemand trouwens hoeveel kaarten er nog voor EV zijn? PSV had het aantal toegewezen kaarten aangevochten, maar ik kan nergens terugvinden wat daar uit is gekomen. Iemand meer info?

600 zijn er nog.
PSV kan een hoop aanvechten, ze zijn zo stom geweest om genoegen te nemen met 1700. Schalke heeft de rest verkocht aan haar eigen supporters (en terecht). Nu wil PSV ineens meer kaarten, tja dat kan niet meer he :roll:

De overige 1100 zijn al verkocht met een busreisje Icon_evil
Reply
#99
Quote:Milan-aanvoerder Maldini: 'We waren 180 minuten beter dan PSV'

EINDHOVEN, 2 november 2005 15:49 - Voor Milan-aanvoerder Paolo Maldini waren de druiven zuur na de nederlaag bij PSV. ''Milan verdiende meer dan een punt uit de dubbele ontmoeting met PSV'', aldus de routinier. ''Het is vreemd als je 180 minuten lang domineert maar niet scoort en slechts één punt incasseert. We waren niet moe. Natuurlijk heeft de gewonnen wedstrijd tegen Juventus van het weekend misschien mentaal invloed gehad en hebben we in die zin de tol betaald, maar ik zie ons niet als een vermoeid team. We blijven rustig en ons doel is nu zes punten uit de laatste twee duels te halen.''



Waar herkennen we dat toch van :roll:
Reply
Kaarten voor bussen waren idd al een maand geleden in de verkoop. Is niet echt een optie geweest, want ik heb een schijt hekel aan die busreizen! 600 is wel fuckin weinig, dat wordt heel veel geluk hebben denk ik.

EDIT: Ook bekend voor welk vak er nog kaarten zijn?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Kaarten voor bussen waren idd al een maand geleden in de verkoop. Is niet echt een optie geweest, want ik heb een schijt hekel aan die busreizen! 600 is wel fuckin weinig, dat wordt heel veel geluk hebben denk ik.

EDIT: Ook bekend voor welk vak er nog kaarten zijn?

Ja alleen voor het duurdere segment...de goedkopere kaarten gingen uiteraard tegelijk met de busreizen weg. Ze zijn geloof ik 38 Euro..Dus het is niet zo duur als een kaartje in Londen.
Reply
Jongens, wat maakt dit allemaal uit? Schalke wint gewoon thuis van PSV...
Reply
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:Als je dus niet wekelijks uit zou gaan, had je je CL-PP kunnen betalen....

Zo is het precies, echte supporters laten meer en meer dan genoeg andere dingen lopen voor hun cluppie.

En ik heb helemaal m'n twijfels bij dat je dan juist de CL wedstrijden laat lopen :eeeek:

Juist de CL omdat die kaarten vele malen duurder zijn en die wedstrijden op TV komen zodat ik toch alles kan zien. Je hebt de harde kern die alles volgen, ook uit enzo, de gewone supporters (seizoenkaarthouders) en de teletekstsupporters die nooit komen, of mss 1x per jaar.

Waar val jij onder dan? Ik neem aan dat je een scc hebt? Nou dan heb je ergens in Juni/Juli als het goed is je scc betaalt. Vanaf Mei weet je al dat jullie CL, gaan spelen. 20 euro sparen per maand vanaf mei...

De spijker op z'n kop...
Reply
Matador! Wrote:Jongens, wat maakt dit allemaal uit? Schalke wint gewoon thuis van PSV...

Maar dat betekent nog niet dat ik niet naar der Arena auf Schalke wil!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Matador! Wrote:Jongens, wat maakt dit allemaal uit? Schalke wint gewoon thuis van PSV...

Met als dat Milan PSV 2x zou vernederen! :roll:
Reply
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Kaarten voor bussen waren idd al een maand geleden in de verkoop. Is niet echt een optie geweest, want ik heb een schijt hekel aan die busreizen! 600 is wel fuckin weinig, dat wordt heel veel geluk hebben denk ik.

EDIT: Ook bekend voor welk vak er nog kaarten zijn?

Ja alleen voor het duurdere segment...de goedkopere kaarten gingen uiteraard tegelijk met de busreizen weg. Ze zijn geloof ik 38 Euro..Dus het is niet zo duur als een kaartje in Londen.

Heb net gebeld met PSV kaartverkoop. Er zijn nog ongeveer 500 kaarten beschikbaar verdeeld over alle drie de vakken! Ze zijn in S04 in onderhandeling om extra kaarten te regelen, maar voorlopig blijft het bij dit aantal Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
Matador! Wrote:Jongens, wat maakt dit allemaal uit? Schalke wint gewoon thuis van PSV...

Met als dat Milan PSV 2x zou vernederen! :roll:

Volgens mij wordt er een paar replies hierboven om je antwoord gevraagd en niet op deze.... :roll:
Reply
Matador! Wrote:
Peter Wrote:
Matador! Wrote:Jongens, wat maakt dit allemaal uit? Schalke wint gewoon thuis van PSV...

Met als dat Milan PSV 2x zou vernederen! :roll:

Volgens mij wordt er een paar replies hierboven om je antwoord gevraagd en niet op deze.... :roll:

Maar hij heeft wel gelijk!
Je hebt eerst 2 dagen moeten bekomen van de schrik om weer in dit topic te posten?
Reply
Ben net langs de sigarenboer geweest in dit gat. Hij nam geen kaarten aan. Hij had vandaag hier alleen al 40 man met kaarten gehad en wie morgen het eerst komt, maalt het eerst (hij had nog nooit zoveel vraag gehad). Hij verwachtte dat morgen alleen de eerste kaarten zou hebben.

Nu zit ik in dubio, heb nl. weinig zin om om half 8 voor de deur te gaan liggen op een zaterdagmorgen en dan nog de kans hebben om geen kaarten te bemachtigen.

Maw kut PSV :letitallout:


EDIT: Heb het uitbesteed :8: . Nu maar duimen, maar verwacht er niet veel van eerlijk gezegd Icon_evil

EDIT2: Maat van me stond er om kart voor 7 :eeeek: en nog was ie tweede #-o . De eerste clubkaart die er om psies 9 uur (centrale tijd ticketbox) doorging, kreeg al geen kaarten. Er lijkt me dat er dus iets aan de hand geweest moet zijn. PSV kaarten terug genomen ofzo of toch ergens al eerder verkocht (lijkt me niet kunnen eigenlijk). iemand wel aan kaarten kunnen komen??????????

EDIT3: Schalke - PSV al snel uitverkocht
Marco - Datum: 05-11-2005 - Bron: PSVZone.nl

Duizenden supporters stonden bij de diverse ticketboxen in Nederland in de rij met de hoop op een kaartje voor de UEFA Champions League wedstrijd Schalke '04 - PSV. Binnen 9 seconden was alles echter al volledig uitverkocht, zodat een hoop supporters lang in de kou voor niets gewacht hebben. :crazy:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ben net langs de sigarenboer geweest in dit gat. Hij nam geen kaarten aan. Hij had vandaag hier alleen al 40 man met kaarten gehad en wie morgen het eerst komt, maalt het eerst (hij had nog nooit zoveel vraag gehad). Hij verwachtte dat morgen alleen de eerste kaarten zou hebben.

Nu zit ik in dubio, heb nl. weinig zin om om half 8 voor de deur te gaan liggen op een zaterdagmorgen en dan nog de kans hebben om geen kaarten te bemachtigen.

Maw kut PSV :letitallout:


EDIT: Heb het uitbesteed :8: . Nu maar duimen, maar verwacht er niet veel van eerlijk gezegd Icon_evil

EDIT2: Maat van me stond er om kart voor 7 :eeeek: en nog was ie tweede #-o . De eerste clubkaart die er om psies 9 uur (centrale tijd ticketbox) doorging, kreeg al geen kaarten. Er lijkt me dat er dus iets aan de hand geweest moet zijn. PSV kaarten terug genomen ofzo of toch ergens al eerder verkocht (lijkt me niet kunnen eigenlijk). iemand wel aan kaarten kunnen komen??????????

EDIT3: Schalke - PSV al snel uitverkocht
Marco - Datum: 05-11-2005 - Bron: PSVZone.nl

Duizenden supporters stonden bij de diverse ticketboxen in Nederland in de rij met de hoop op een kaartje voor de UEFA Champions League wedstrijd Schalke '04 - PSV. Binnen 9 seconden was alles echter al volledig uitverkocht, zodat een hoop supporters lang in de kou voor niets gewacht hebben. :crazy:


Lucky me..... :Big Grin

Ik heb wel kaarten...4 stuks.
Vriend van me stond om 8.45 uur bij de ticketbox.
Stonden 2 supporters voor hem, 2 maal lange zijde. Niet denken gelijk mee gaan. Om 9 uur kwam er dus netjes 6 x een kaartje lange zijde uitrollen. De volgende had idd pech. Die wilde in de hoek zitten. Maar toen was het idd al uitverkocht.
Reply
Tof, ik kan ze gewoon voor 40 eurie overnemen neem ik aan?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Eerste kaarten staan alweer op marktplaats Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Eerste kaarten staan alweer op marktplaats Icon_evil


Zulke gasten zouden ze moeten oppakken.
Reply
Ekslem Wrote:Tof, ik kan ze gewoon voor 40 eurie overnemen neem ik aan?

Nee sorry..
We gaan met z'n vieren..
Meer kaarten halen dan je nodig hebt en doorverkopen is not done..
Reply
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Eerste kaarten staan alweer op marktplaats Icon_evil


Zulke gasten zouden ze moeten oppakken.

Want?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Geen extra kaarten
De toegangsbewijzen in combinatie met een busreis waren reeds enige tijd uitverkocht. Er zullen geen extra kaarten beschikbaar komen voor PSV supporters. De cruciale wedstrijd tegen FC Schalke 04 wordt gespeeld op woensdag 23 november, aanvang 20.45 uur.

Lekker hoor Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
bij succes willen ze (famous for not traveling) opeens wel allemaal naar een uitwedstrijd. op zich begrijpelijk, had ik ook gewild als het fainoid zou zijn, maar ik zou niet huilen als het niet zou lukken. er zijn er velen die het meer verdienen.
Reply
Bumme Wrote:
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Eerste kaarten staan alweer op marktplaats Icon_evil


Zulke gasten zouden ze moeten oppakken.

Want?

Dat is gewoon ziek..als je zelf niet kan hoef je ook geen kaartje te halen.
En die kaarten die op markplaats staan gaan echt niet weg voor de kostprijs maar vaak voor het 3 of 4 voudige.

Bij PSV hebben sommige van dit soort figuren al een stadionverbod gekregen.. =D>
Reply
waf Wrote:bij succes willen ze (famous for not traveling) opeens wel allemaal naar een uitwedstrijd.


:lol: :lol:
Reply
waf Wrote:bij succes willen ze (famous for not traveling) opeens wel allemaal naar een uitwedstrijd. op zich begrijpelijk, had ik ook gewild als het fainoid zou zijn, maar ik zou niet huilen als het niet zou lukken. er zijn er velen die het meer verdienen.

Ik probeer ieder jaar wel een europees uitwedstrijdje mee te pikken. Arena auf Schalke had me zwaar relaxed geleken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: