The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CSKA Moskou - PSV
#31
Peter Wrote:
Riekki Wrote:sinds wanneer komt Marcellis uit Venlo #-o

Sinds april '88? Horst.. Venlo.. allemaal 1 pot nat toch? :razz:

Tuurlijk...net als Eindhoven, Helmond en Best :wink:
Make tea, not war
Reply
#32
Hup Fener
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Wat een geluk dat die drie Brazilianen voorin niet meedoen... Scheelt alles.
Precies, dat CSKA is niet veel zonder die drie. Met een van die drie hadden ze er zeker een gemaakt, nu was het telkens net niet. Maar boeiuh, mooi resultaat =D>

Uit de vorige 4 CL duels hebben ze anders ook maar 1 puntje gesprokkeld, dus zeker lijkt me wat overdreven.

PSV heeft de poulefase van de UEFA Cup nu iig alvast overleeft en 29 april 2007 om 14.35 dachten ook niet zoveel mensen dat PSV kampioen zou worden, dus wie weet wat er nog in het vat zit in deze poule. Hakkuh Hopelijk spelen die Brazilianen tegen Fener trouwens gewoon weer mee.. als Fener vanavond onderuit gaat staat de druk er voor hen vol op thuis tegen Moskou aangezien ik PSV wel in staat acht een al poulewinnaar zijnd Inter te verslaan. Nederlaag van Inter vanavond zou helemaal een mooi affiche opleveren voor over 2 weken, al heb ik er dan weer weinig vertrouwen in dat PSV Inter klopt als zij ook nog vol aan de bak moeten. Gelijkspel vanavond lijkt me het minst gunstig, al weet ik niet hoe het gaat als 3 ploegen op 10 punten komen (psv klopt inter en fener speelt gelijk tegen moskou). Het rekenen is begonnen en het zal wel weer een Europese uitschakelin met 10 punten worden. :p
Reply
#34
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Wat een geluk dat die drie Brazilianen voorin niet meedoen... Scheelt alles.
Precies, dat CSKA is niet veel zonder die drie. Met een van die drie hadden ze er zeker een gemaakt, nu was het telkens net niet. Maar boeiuh, mooi resultaat =D>

Uit de vorige 4 CL duels hebben ze anders ook maar 1 puntje gesprokkeld, dus zeker lijkt me wat overdreven.

Ad Wim zegt toch ook nergens dat CSKA punten zou pakken?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#35
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Wat een geluk dat die drie Brazilianen voorin niet meedoen... Scheelt alles.
Precies, dat CSKA is niet veel zonder die drie. Met een van die drie hadden ze er zeker een gemaakt, nu was het telkens net niet. Maar boeiuh, mooi resultaat =D>

Uit de vorige 4 CL duels hebben ze anders ook maar 1 puntje gesprokkeld, dus zeker lijkt me wat overdreven.

Ad Wim zegt toch ook nergens dat CSKA punten zou pakken?

Maar ik zeg wel dat een ploeg met goede spitsen die zeker goals maken meer dan 1 punt uit 4 duels haalt.
Reply
#36
En ook dat slaat nergens op. CSKA heeft namelijk meer goals gemaakt in de CL dan PSV...

En ook meer dan Fenerbahce, ook al heeft dat team nog een wedstrijd te goed...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#37
Dus? Dan nog zijn die spitsen niet goed genoeg gebleken om de ploeg aan punten te helpen. :razz:
Reply
#38
Peter Wrote:Dus? Dan nog zijn die spitsen niet goed genoeg gebleken om de ploeg aan punten te helpen. :razz:

Maar ze maken dus WEL goals, waardoor je vorige opmerking:

Peter Wrote:Maar ik zeg wel dat een ploeg met goede spitsen die zeker goals maken meer dan 1 punt uit 4 duels haalt.

ook alweer als onzin kan worden neergezet. Het zijn namelijk WEL goede spitsen die ook zeker goals maken. Het team heeft echter niet meer dan 1 punt uit 4 duels.

Een team draait niet echter om spitsen. Dat zal iemand die voor PSV is toch wel moeten weten... :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#39
Tegen de verdediging van Inter en Fener is dat niet zo gek, dat heeft PSV zelf aan den lijven ondervonden: die scoren 0 keer tegen beide ploegen. CSKA scoort 5x tegen die twee ploegen, dus waar heb je het over?! :roll:

Inter en Fener zijn gewoon beter dus daartegen kunnen ze het verschil niet maken, dat hadden ze vandaag zeker wel kunnen doen. Gelukje voor PSV derhalve, maar nogmaals, dat kan me niks schelen, dit is een mooi resultaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ad Wim Wrote:Tegen de verdediging van Inter en Fener is dat niet zo gek, dat heeft PSV zelf aan den lijven ondervonden: die scoren 0 keer tegen beide ploegen. CSKA scoort 5x tegen die twee ploegen, dus waar heb je het over?! :roll:

Inter en Fener zijn gewoon beter dus daartegen kunnen ze het verschil niet maken, dat hadden ze vandaag zeker wel kunnen doen. Gelukje voor PSV derhalve, maar nogmaals, dat kan me niks schelen, dit is een mooi resultaat.

Het is werkelijk tenenkrommend hoe jij ieder topic weer weet om te buigen tot een discussie, waarbij je dat eigenwijze smoelwerk van je maar niet kunt houden.

Kun je niet gewoon onder die steen kruipen en wegblijven?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#41
Nou PSV weet waar het aan toe is. Inter is na vanavond de zekere poulewinnaar en komt met een beetje geluk met een B-ploeg naar Eindhoven. Als 'we' zelf 3 punten pakken (niet eenvoudig uiteraard, zelfs als stellen zij hun C-ploeg op) moet Fener winnen van CSKA om door te gaan. Als 'we' niet winnen liggen 'we' er sowieso uit.

Er is dus een kans als die Turken de druk van het moeten winnen om zeker te zijn zo erg voelen dat ze er niks van bakken, maar volgens mij heeft Moskou vandaag 2 schorsingen opgelopen, over dat gedoe rond die Brazilianen is het laatste woord vast nog niet gesproken en het feit dat ze geen wedstrijden meer spelen buiten de CL zal er geen goed aan doen voor PSV. Ik geef 'ons' net als 29 april dit jaar een procentje of 1 kans. Misschien kan Hiddink die Russen (de hele CSKA-verdediging speelt ook onder Hiddink voor Rusland) nog ff op scherp zetten voor Fener uit zodat ze het daar op 0-0 houden . :p
Reply
#42
Goed resultaat, hup naar die uefa....
Reply
#43
lampies. =D>

er moet toch iemand zijn die de punten voor ons pakt. laat az en psv maar ver komen in de uefa cup. kunnen feyenoord en ajax om de titel spelen(en de beker :razz: ). Mooi eerlijk verdeeld dit jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Tegen de verdediging van Inter en Fener is dat niet zo gek, dat heeft PSV zelf aan den lijven ondervonden: die scoren 0 keer tegen beide ploegen. CSKA scoort 5x tegen die twee ploegen, dus waar heb je het over?! :roll:

Inter en Fener zijn gewoon beter dus daartegen kunnen ze het verschil niet maken, dat hadden ze vandaag zeker wel kunnen doen. Gelukje voor PSV derhalve, maar nogmaals, dat kan me niks schelen, dit is een mooi resultaat.

Het is werkelijk tenenkrommend hoe jij ieder topic weer weet om te buigen tot een discussie, waarbij je dat eigenwijze smoelwerk van je maar niet kunt houden.

Kun je niet gewoon onder die steen kruipen en wegblijven?
Ah, ik dacht even dat hij niet kwam, maar je bijzonder nuttige, toevoegende azijnzeik-opmerking van de dag is toch nog gemaakt =D> ](*,)
En dan ook nog zeggen dat ik een discussie opwek, terwijl Peter op mij reageert en vervolgens met Jansoe in discussie gaat :lol: #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Feli PSV, keurig resultaat! =D>
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
Jammer van Inter... gelijkspel was gunstigste geweest of anders een overwinning van die Turken. Het lijkt me niet dat CSKA wint in Turkije, zal wel een Braziliaans onderonsje worden als die Brazilianen van CSKA tenminste weer mee mogen doen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Jammer... nu ja, dan moeten de Italianen het karwei maar afmaken
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#48
Maar die komen met een B Elftal toch? :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Die turken maken het zelf wel af. Ben maar niet bang hoor Tree
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
niks gezien, maar keurig resultaat!!!! =D> =D> =D>

nu winnen van inter en dan de uefacup in, dat geeft de meeste kans op nederlandse punten.
Reply
#51
Speciaal voor Peter:

Quote:De drie ontbrekende Brazilianen bij CSKA Moskou, Jô, Daniel Carvalho en Vagner Love, maakten volgens De Telegraaf het verschil in de Russische hoofdstad: 'Dat PSV warme banden onderhoudt met Brazilië, is genoegzaam bekend. Maar dat juist drie Brazilianen het pad naar de Europese overwintering zouden effenen, kwam ook in Eindhoven en omstreken als een verrassing'.

'PSV profiteert van conflict', verwijst ook de Volkskrant naar 'het openlijke conflict dat de Brazilianen van CSKA uitvochten met de clubleiding'. Vooral het ontbreken van het spitsenkoppel Vagner Love-Jô, goed voor het leeuwendeel van de doelpuntenproductie, was cruciaal. 'De ploeg van interim-coach Jan Wouters voelde zich gesterkt door de wetenschap dat de gevreesde aanvalstandem van de Russen op de tribune had plaatsgenomen'.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ekslem Wrote:gelijkspel was gunstigste geweest

:eeeek: Dan had Fener aan 1 puntje al genoeg tegen Moskou en moest PSV met 3-0 winnen van Inter om hen voorbij te gaan. Nu moet Fener winnen van CSKA als PSV Inter-B klopt dus denk dat we nu ietsje meer kans hebben dan wanneer het gisteren gelijk was geeindigd in Milaan.

Quote:Inter zal spelers sparen tegen PSV
De coach van Inter Milaan gaf dinsdagavond al aan dat hij voor het duel tegen PSV enkele spelers zal sparen. Volgens hem zal dat echter nauwelijks ten koste gaan van de kansen van Inter omdat hij over een hele brede selectie beschikt.
Zlatan Ibrahimovic zal er in ieder geval niet bij zijn. De spits pakte tegen Fenerbahce opzichtig een gele kaart en is daardoor geschorst voor het laatste pouleduel.
Reply
#53
@Peter: dan was Fener toch op 8 gekomen? Of heb ik niet de juiste stand in mijn kop?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
Ekslem Wrote:@Peter: dan was Fener toch op 8 gekomen? Of heb ik niet de juiste stand in mijn kop?

Nee, dan was Fener op 9 gekomen, nu staan ze nog op 8. PSV staat op 7 en Inter al op 12. PSV moet sowieso op 10 komen, als Fener gisteren gelijk had gespeeld hadden ze aan nog een gelijkpel genoeg om op 10 te komen een daarmee op onderling resultaat 2e te worden, nu moeten zij ook persé winnen als PSV van Inter wint.
Reply
#55
Dan zat ik idd fout
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#56
Ekslem Wrote:Jammer van Inter... gelijkspel was gunstigste geweest of anders een overwinning van die Turken. Het lijkt me niet dat CSKA wint in Turkije, zal wel een Braziliaans onderonsje worden als die Brazilianen van CSKA tenminste weer mee mogen doen.

Ze hoeven toch ook niet te winnen van Fenerbahce? Enkel niet verliezen is goed toch?

Niet dat ze dat doen, maar toch :wink:

Gunstigste was mijns inziens trouwens geweest dat Fener gisteren had gewonnen, maar dat is niet gebeurd. PSV moet gewoon winnen tegen INter en dan hopen op een stuntje van de Russen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#57
Jansoe Wrote:PSV moet gewoon winnen tegen INter en dan hopen op een stuntje van de Russen...

echt waar joh? :eeeek: dat is wel een heel gewaagde stelling!
Reply
#58
PSV winnen van Inter? 20 % kans
Fener niet winnen van CSKA? 5 % kans

Totaal heeft PSV dus 1% kans door te gaan voor de CL #-o :eeeek:

DAAR GAAN WE VOOR =D> =D> =D> :Big Grin
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#59
nieeeeeetuuuuuuuuusssssss
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
Bocaloca Wrote:nieeeeeetuuuuuuuuusssssss

heb je haar weer :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: