The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Thun - AFC Ajax
#61
Misschien kan Fnooit nu weer eens meedoen als 3e club van NL (of misschien AZ)... Er zullen weer veel punten bijkomen en de Portugezen (lees Porto en Benfica) liggen er al bijna uit!
Reply
#62
Porto gaat t vast nog wel redden hoor!
Reply
#63
huh, 2 doelpunten n de laatste minuut, hoe kan dat nou?

erg mooi die laatste, dat hakje van piekhaar. thun had er meer kunnen scoren, maar ajakkes ook. aan beide kanten was het geitenkaas. als je er dan meer scoort verdien je het.

bij dat juichen staan er een paar zwitsers op de tribune te lachen. :roll: dat gaat er bij mij echt niet in....
Reply
#64
Wat een pokkenpot. Ajax lijkt een overwicht te krijgen, vervoglens worden er een paar knullige fouten gemaakt en is het paniek in de tent. Volgende ronde halen is in principe te doen maar voor het zelfde geld gaan ze dur thuis tegen Praha aan en wordt het afwachten of Arsenal nog wel zin heeft. Maar 4 doelpunten is wel een enorme luxe dit seizoen! Weliswaar 1 eigen doepunt en 2 in blessuretijd maar die tellen gelukkig ook.
Reply
#65
heerlijk....

[Image: KleineJan-elleboog.jpg]
Wie dit leest is gek
Reply
#66
De 3e goal was inderdaad een eigen goal. Anastasiou schoot hem via de verdediger binnen (was in de herhaling te zien).
Reply
#67
Kleine Jan Wrote:heerlijk....

[Image: KleineJan-elleboog.jpg]

Trieste zak
Reply
#68
Matador! Wrote:YANNIS!!!!!

Was de slechtste man vh veld. Samen met Grygera (2-1 voor, waarom in godsnaam mee naar voren gaan). Galasek speelde vrij bang na zn gele kaart en Maduro is gewoon geen verdediger. Elk team dat een beetje opportunistisch speelt krijgt kansen tegen deze verdediging.

Tekenend voor het verschil tussen beide flanken is dat alle goals eigenlijk via links kwamen. Bij Pienaar lukte niet veel en Heitinga....tja....Heitinga. Blind zag er lekker chagrijnig uit vandaag, maar ondanks dat het zo slecht gaat wisselt eigenlijk. En zo'n kleine selectie heeft Ajax toch niet.

Al met al een kutwedstrijd waar je met veel geluk 3 punten aan overhoudt. Winnen van Sparta Praag of iig niet verliezen en dan is Ajax door in waarschijnlijk de zwakste poule van allemaal.

P.S. Leuk Huntelaartje van die Lustrinelli bij de 2-2...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#69
Zeg maar gerust de zwakste poule ooit in de CL. Confused Praag en Thun zouden in de Nederlandse competitie beide de play-offs niet een halen.
Reply
#70
Ekslem Wrote:Drama wedstrijd, maar who the fuck cares? (ja oke Blind wrs). Zo goed als zeker door naar de 2e ronde. Feli Joduh!

Kijk, toch nog iemand die weet hoe het hoort
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#71
Peter Wrote:"Hoe ver ga je in de CL wel niet komen als je zelfs hier gaat winnen?" #-o Wat een commentator zeg. Confused

Je moet goed luisteren wat hij zegt! Hij zei er nog bij 'als ze goed voetbal gaan spelen'... Daarmee bedoelt hij dus, als je hier met slecht spelen toch nog wint, wat kun je dan wel niet bereiken als je een x goed gaat spelen! Snap je het, Petertje?

Kheb alleen de 2de helft gezien, daarin gebeurde volgens mij het meeste... Thun had in mijn ogen 2x rood moeten hebben (elleboog en een doorgebroken Babel), maar dat is geen garantie voor een overwinning... Spel was slecht, gelukkig werd er het een en ander gecreerd... Daarentegen stond dat er ook aardig wat weggegeven werd, dat was niet best...
Ik blijf erbij dat Blind eens mensen op hun eigen positie neer moet gaan zetten... Babel staat daar helemaal verkeerd, die verprutst 7 van de 10 ballen... Pienaar moet naar het middenveld, als rechtsbuiten gaat ie zijn man 0x voorbij... Ook Maduro staat daar niet goed achterin, die moet gewoon naar het middenveld. Escudé terug in het centrum naast Grygera! Nigel de Jong op rechtsback, Pienaar rechtshalf, Rosales rechtsbuiten. Is Rosales niet fit, ga dan een keer met 2 spitsen spelen, want je hebt GEEN buitenspelers! Die 2 spitsen moeten in mijn ogen dan Babel en Rosenberg zijn, die vullen elkaar het beste aan denk ik....

Naja, toch 3 punten, en een belangrijke stap richting de 2de ronde... Gaat goed met het Nederlandse voetbal zo, 2 clubs zeer waarschijnlijk in de volgende ronde, zo halen we de Portugezen binnenkort in en kan Feyenoord ook weer een keer CL spelen :razz:
Reply
#72
BIERTEAM.NET Wrote:Gaat goed met het Nederlandse voetbal zo, 2 clubs zeer waarschijnlijk in de volgende ronde, zo halen we de Portugezen binnenkort in en kan Feyenoord ook weer een keer CL spelen :razz:

En AZ ten koste van Ajax...
Reply
#73
Genomico Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Gaat goed met het Nederlandse voetbal zo, 2 clubs zeer waarschijnlijk in de volgende ronde, zo halen we de Portugezen binnenkort in en kan Feyenoord ook weer een keer CL spelen :razz:

En AZ ten koste van Ajax...

Zeker vergeten dat er play-offs zijn dit jaar? \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#74
ondanks het trieste spel en veel geluk toch gefeliciteerd ajaxaanhang :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#75
Prima wedstrijd, iedereen een ruime voldoende tot goed! Natuurlijk gewoon verdiend gewonnen en op naar de 2e ronde (die we met dit voetbal ook makkelijk overleven). Nu Galasek de komende wedstrijd is geschorst kan Lindenbergh laten zien dat hij veel beter in de verdediging is dan Maduro, en kan Maduro weer op zijn oude plekkie spelen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#76
Gefeliciteerd ajaks, dit is weer het ajaks zoals we het kennen, lucky ajaks =D>

Maar het is goed voor het NL voetbal (lees AZ) dus ik vind het best..
Bangkok resident.
Reply
#77
Lamme Lennie Wrote:Prima wedstrijd, iedereen een ruime voldoende tot goed! Natuurlijk gewoon verdiend gewonnen en op naar de 2e ronde (die we met dit voetbal ook makkelijk overleven). Nu Galasek de komende wedstrijd is geschorst kan Lindenbergh laten zien dat hij veel beter in de verdediging is dan Maduro, en kan Maduro weer op zijn oude plekkie spelen.


Prima wedstrijd ?

Verdiend gewonnen?

met dit voetbal overleven?

Gelukkig zag Danny Blind het wel goed..
Bangkok resident.
Reply
#78
Ben je nou echt zo blind dat je de ironie hier niet ziet?
Reply
#79
Hoef Wrote:Ben je nou echt zo blind dat je de ironie hier niet ziet?


Ik vergat er bij te zeggen ik neem aan dat je het ironisch bedoeld, maar normaal plaatst iemand dan smileys...voor het zelfde geld meent hij het, en heeft hij een roze bril op, ik kan niet in zijn hoofd kijken.
Bangkok resident.
Reply
#80
Beide teams heel slecht, daardoor zo nu en dan best leuk om te kijken.
Gefeliciteerd met het behalen van de 2e ronde (dat mag toch niet meer mis gaan :!Smile
Reply
#81
Heerlijk !
2e ronde binnen handbereik! Straks 2 Nederlandse club in de 2e ronde... :eeeek: !!!!

Hoop nu al op een mooie loting en een leuk tripje!! :lol:

Over de wedstrijd hebben we het maar ff niet..... :wink:
Reply
#82
Ajaks-Milan zou misschien een leuke zijn? Die zijn nu bang geworden voor nederlandse clubs...
Bangkok resident.
Reply
#83
Ricochan Wrote:Ajaks-Milan zou misschien een leuke zijn? Die zijn nu bang geworden voor nederlandse clubs...

Ik zat meer aan Barcelona te denken..
Mark wil vast nog wel een keer schitteren in de Arena :wink:
Reply
#84
Is de 2e ronde trouwens weer in poules of is dat afgeschaft en is het meteen knock out?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
Fabian Wrote:Heerlijk !
2e ronde binnen handbereik! Straks 2 Nederlandse club in de 2e ronde... :eeeek: !!!!

Dat zou voor het eerst zijn..
Tot voor kort had ook iedereen het voor onmogelijk gehouden!
Reply
#86
Ekslem Wrote:Is de 2e ronde trouwens weer in poules of is dat afgeschaft en is het meteen knock out?

Dat is afgeschaft
Reply
#87
Knock out Ekslem!

Milan liever niet, weinig trek in Milaan... Barca weer wel, Barcelona vind ik een leukere stad! Graag zelfs...

Of Liverpool... :8:
Reply
#88
Die 2e ronde zie ik helemaal nog niet als een bijna zekerheidje hoor..... Als er zo gevoetbald blijft worden, dan mag je blij zijn met 1 punt uit de resterende potjes...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#89
Saartje Wrote:Die 2e ronde zie ik helemaal nog niet als een bijna zekerheidje hoor..... Als er zo gevoetbald blijft worden, dan mag je blij zijn met 1 punt uit de resterende potjes...

Dat is genoeg voor Ajax!

Mochten zowel PSV als Ajax de 2e ronde van de Champions League bereiken dan worden beide clubs bij de loting voor de 1/8 finale hoe dan ook uit elkaar gehouden. Clubs uit hetzelfde land en clubs die bij elkaar in de poule zaten, worden bij de loting op 16 december in Nyon uit elkaar gehouden. Het feit dat Liverpool en Chelsea momenteel bij elkaar in één poule zitten, heeft te maken met het feit dat de titelhouder met een speciale dispensatie deelneemt aan de Champions League en daardoor als enige geen landenbescherming heeft gekregen.
PSV Netwerk

Ondanks protesten van Manchester United zijn alle acht groepswinnaars bij de loting voor de 1/8 finale beschermd en loten zij altijd een runner-up uit een andere poule. Bovendien wordt de heenwedstrijd bij de runner-up gespeeld en de terugwedstrijd bij de groepswinnaar. Voor de kwartfinale en de halve finale van de Champions League zijn er geen geplaatste clubs en zal er een volledig open loting zijn.
Reply
#90
Maar ik zie ze dat laatste puntje niet 123 halen....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply


Forum Jump: