The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Thun - AFC Ajax
#91
Dat was idd een onvervalste echte ouderwetse elleboog, ook wel Berryboog genoemd! :Big Grin

En als er dan toch iemand dat zwiterse bot op zijn kanis moet krijgen, dan heb ik er geen enkel probleem mee dat het de arrogante Sneijder betreft... =D>
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#92
EJR Wrote:Dat was idd een onvervalste echte ouderwetse elleboog, ook wel Berryboog genoemd! :Big Grin

En als er dan toch iemand dat zwiterse bot op zijn kanis moet krijgen, dan heb ik er geen enkel probleem mee dat het de arrogante Sneijder betreft... =D>

Ik sluit me hier volledig bij aan. Schandalige overtreding die niet op een voetbalveld thuishoort en die bestraft moet worden met een wedstrijdje of 5! Van de andere kant is het goed voor Sneijder zijn ontwikkeling, wordt ie hard van :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#93
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:"Hoe ver ga je in de CL wel niet komen als je zelfs hier gaat winnen?" #-o Wat een commentator zeg. Confused

Je moet goed luisteren wat hij zegt! Hij zei er nog bij 'als ze goed voetbal gaan spelen'... Daarmee bedoelt hij dus, als je hier met slecht spelen toch nog wint, wat kun je dan wel niet bereiken als je een x goed gaat spelen! Snap je het, Petertje?

Kheb alleen de 2de helft gezien, daarin gebeurde volgens mij het meeste... Thun had in mijn ogen 2x rood moeten hebben (elleboog en een doorgebroken Babel), maar dat is geen garantie voor een overwinning... Spel was slecht, gelukkig werd er het een en ander gecreerd... Daarentegen stond dat er ook aardig wat weggegeven werd, dat was niet best...
Ik blijf erbij dat Blind eens mensen op hun eigen positie neer moet gaan zetten... Babel staat daar helemaal verkeerd, die verprutst 7 van de 10 ballen... Pienaar moet naar het middenveld, als rechtsbuiten gaat ie zijn man 0x voorbij... Ook Maduro staat daar niet goed achterin, die moet gewoon naar het middenveld. Escudé terug in het centrum naast Grygera! Nigel de Jong op rechtsback, Pienaar rechtshalf, Rosales rechtsbuiten. Is Rosales niet fit, ga dan een keer met 2 spitsen spelen, want je hebt GEEN buitenspelers! Die 2 spitsen moeten in mijn ogen dan Babel en Rosenberg zijn, die vullen elkaar het beste aan denk ik....

Naja, toch 3 punten, en een belangrijke stap richting de 2de ronde... Gaat goed met het Nederlandse voetbal zo, 2 clubs zeer waarschijnlijk in de volgende ronde, zo halen we de Portugezen binnenkort in en kan Feyenoord ook weer een keer CL spelen :razz:


's Kijken:

Babel staat verkeerd. Staat niet bij waar ie dan heen moet. gemakshalve neem ik aan op '9'? Pienaar moet naar middenveld. Daar staan al Sneijder, Galasek en De Jong. Gaan we 4-4-2 spelen dan? Ok, De Jong naar rechtsback dan. Trabelsi op de bank dan maar? Escude terug naast Grygera. Maduro dus naar middenveld! Maar daar staan Sneijder, Galasek en Pienaar al! Spelen we wéér 4-4-2! Rosales rechtsbuiten? Maar Babel staat al op '9' toch? spelen we dan 4-4-2 zonder linksbuiten? Nee! Want Rosenberg moet spelen met Babel! Eigenlijk moeten we dus 4-4-3 spelen met Trabelsi op de bank!

Dit is wat ik noem Ajax-logica.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#94
Quote:Eigenlijk moeten we dus 4-4-3 spelen met Trabelsi op de bank!

en dit dan? Dit gaat er zelfs bij een Amsterdammer niet in !
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#95
Ajax nu al zeker van UEFA-cup en zelfs zonder zelf nog een punt te halen is er een grote kans dat we naar de tweede ronde gaan:

Bijvoorbeeld:
Ajax - Sparta 0-1
Thun - Arsenal 0-3
Arsenal - Ajax 2-0
Sparta - Thun 1-1

Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er over drie weken minimaal een punt gehaald gaat worden tegen Spart Praag.

Over de wedstrijd van gisteren heb ik het verder niet, ik heb het erg gezellig gehad .........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#96
Ga je eigenlijk nog naar Londen, Bum ?
Reply
#97
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:"Hoe ver ga je in de CL wel niet komen als je zelfs hier gaat winnen?" #-o Wat een commentator zeg. Confused

Je moet goed luisteren wat hij zegt! Hij zei er nog bij 'als ze goed voetbal gaan spelen'... Daarmee bedoelt hij dus, als je hier met slecht spelen toch nog wint, wat kun je dan wel niet bereiken als je een x goed gaat spelen! Snap je het, Petertje?

Zo ver was ik ook al wel. :roll:

Maarja.. van amateurs winnen met slecht spel is toch normaal? In de laastste minuut pas winnen is best slecht. Met andere woorden, als je dus goed gaat spelen, heb je nog geen kans in de kwartfinale tegen een poulewinnaar, terwijl die commentator Ajax de CL alweer zag winnen.
Reply
#98
Fabian Wrote:Ga je eigenlijk nog naar Londen, Bum ?

Nope, ben door een verkeerde omwisseltruc vorig seizoen mijn EU-kaart kwijtgeraakt en kan nu (meestal) geen kaarten meer kopen voor Europese uitwedstrijden. Hoop dat ze voor de tweede ronde een club loten met een groot stadion dat goed te bereiken is. Dan wil ik zeker gaan.

Ik hoop op Barca, Real (kan dat eigenlijk nog) of Chelsea.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#99
Bumme, volgens mij is het nog niet eens uitverkocht.... Of misschien nu net dan alweer wel... !?

Maar voor Thun waren er 'maar' 800 kaarten verkocht, bovenin was nog geheel leeg...

Ik hoop ook op een grote club, lekker veel volk mee!
Net zoals de 3500 vorig seizoen bij Bayern.... :lol:
Reply
EJR Wrote:'s Kijken:

(1) Babel staat verkeerd. Staat niet bij waar ie dan heen moet. gemakshalve neem ik aan op '9'? Pienaar moet naar middenveld. Daar staan al Sneijder, Galasek en De Jong(2). Gaan we 4-4-2 spelen dan? Ok, De Jong naar rechtsback dan. (3)Trabelsi op de bank dan maar? Escude terug naast Grygera. Maduro dus naar middenveld! Maar daar staan Sneijder, Galasek en Pienaar al! Spelen we wéér 4-4-2! Rosales rechtsbuiten(4)? Maar Babel staat al op '9' toch? spelen we dan 4-4-2 zonder linksbuiten? Nee! Want Rosenberg moet spelen met Babel! Eigenlijk moeten we dus 4-4-3 spelen met Trabelsi op de bank!

Dit is wat ik noem Ajax-logica.

(1) Babel moet idd gewoon als spits gaan spelen...
(2) Op het middenveld staan Sneijder, Maduro en Pienaar bij een 4-3-3 systeem, bij 4-4-2 Lindenberg erbij... Galasek heeft het niet meer, die brengt het niet meer....
(3) Idd, Trabelsi op de bank...
(4) Zoals ik al schreef, maar dat heb je waarschijnlijk overheen gelezen, zou ik Rosales erin zetten op rechtsbuiten. IS ROSALES NIET FIT, wat regelmatig voorkomt, zou ik 4-4-2 gaan spelen!
Reply
WTF :eeeek:

Trabelsi op de bank???

Beste rechtsback van de Nederlandse velden! =D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Die volg ik ook eventjes niet......
Reply
Ik vind Nigel de Jong een betere rechtsback... Maar dat is mijn mening...
Reply
#-o

Stel zondag Nigel maar op dan, met alle plezier zelfs! Hoeft Leiwa iig niet tegen 2 rechtsbuitens te voetballen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Ik vind Nigel de Jong een betere rechtsback... Maar dat is mijn mening...

Die mening mag je hebben maar het is dan in mijn ogen een van de domste meningen die ik in lange tijd gehoord/gelezen heb.

Trabelsi is echt De beste rechtsback van Nederland. Er zit bij geen andere club een speler die (met name verdedigend) zo goed en snel is als hij. Enig nadeel van Hatem is dat hij een erg zwak schot heeft en zeer blessuregevoelig is .
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Ik vind Nigel de Jong een betere rechtsback... Maar dat is mijn mening...

Die mening mag je hebben maar het is dan in mijn ogen een van de domste meningen die ik in lange tijd gehoord/gelezen heb.

Trabelsi is echt De beste rechtsback van Nederland. Er zit bij geen andere club een speler die (met name verdedigend) zo goed en snel is als hij. Enig nadeel van Hatem is dat hij een erg zwak schot heeft en zeer blessuregevoelig is .

Je vergeet dat hij ook nog een goede voorzet heeft.
Reply
Verdedigend is Trabelsi wel beter, maar ik vind de Jong completer... Aanvallend is ie goed, kan zowel een goede voorzet afleveren als zelf voorzetten afwerken, zowel kopsterk als een goed schot in de benen...
Blind zal toch wel voor Trabelsi kiezen, zolang de Jong opt middenveld speelt is dat ook prima, maar voor aanstaande zondag, zolang Trabelsi geblesseerd is, zou ik de Jong op rechtsback zetten zodat Pienaar gewoon op zijn eigen positie kan spelen, als rechsthalf....
Reply
Pienaar wil op '10' , niet rechtsbuiten en ook geen rechtshalf....

De Jong is verdedigend gewoonweg te zwak voor rechtsachter en wil daar ook uberhaupt niet voetballen..

Sjon staat er goed, zolang Trabelsi geblesseerd is.
Of misschien Boakye eens proberen, wie weet.... In ieder geval zou ik wel Juanfran linksachter zetten en Furby linkshalf....
Reply
EJR Wrote:'s Kijken:

Babel staat verkeerd. Staat niet bij waar ie dan heen moet. gemakshalve neem ik aan op '9'? Pienaar moet naar middenveld. Daar staan al Sneijder, Galasek en De Jong. Gaan we 4-4-2 spelen dan? Ok, De Jong naar rechtsback dan. Trabelsi op de bank dan maar? Escude terug naast Grygera. Maduro dus naar middenveld! Maar daar staan Sneijder, Galasek en Pienaar al! Spelen we wéér 4-4-2! Rosales rechtsbuiten? Maar Babel staat al op '9' toch? spelen we dan 4-4-2 zonder linksbuiten? Nee! Want Rosenberg moet spelen met Babel! Eigenlijk moeten we dus 4-4-3 spelen met Trabelsi op de bank!

Dit is wat ik noem Ajax-logica.

:lol: Ik denk niet dat welke bond dan ook dit zal toestaan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
als trabelsi weer fit is mag pienaar van mij de bank warm houden... heitinga ook trouwens, want die was op 1 actie na ook weer alles behalve goed bezig..
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Blind zal toch wel voor Trabelsi kiezen, zolang de Jong opt middenveld speelt is dat ook prima, maar voor aanstaande zondag, zolang Trabelsi geblesseerd is, zou ik de Jong op rechtsback zetten zodat Pienaar gewoon op zijn eigen positie kan spelen, als rechsthalf....

Puik ideetje

Regelementaire 3-0 overwinning dus voor ons!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Heb geen tijd (en zin) voor een uitgebreide analyse, daarom houd ik het hierop:
Ongelofelijk dat Rosales er niet in stond (/werd gebracht).
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Ricochan Wrote:
Hoef Wrote:Ben je nou echt zo blind dat je de ironie hier niet ziet?


Ik vergat er bij te zeggen ik neem aan dat je het ironisch bedoeld, maar normaal plaatst iemand dan smileys...voor het zelfde geld meent hij het, en heeft hij een roze bril op, ik kan niet in zijn hoofd kijken.

Wees gerust Rico, zo roze is mijn bril niet (als ik die had).
Het was bar en boos, vooral achterin. Waar blijft Lindenbergh?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lindenbergh is een kansloze aankoop geweest, onzinning en niet benodigd. Die brengt niet meer dan hetgeen erin staat....

Rosales op rechts tegen NEC, hopen dat ie z'n draai weer vind...
Reply
Lindenbergh heeft de ervaring en de inzicht om het achterin goed neer te zetten, dat hebben Grygera en Maduro niet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
LL, kijk eens hoeveel en waar Lindenbergh die wedstrijden allemaal gespeeld heeft....

Juist ja, De Graafschap.... :roll:
Bij AZ stond ie er ook naast, totdat Mathijsen zich blesseerde... :eeeek:
Reply
Meest Nederlands Ajax in CL in ruim 8,5 jaar

3/11/2005 17:47

Ajax boekte niet alleen een wat gelukkige maar zeer welkome 4-2 overwinning uit tegen FC Thun, maar het won voor het eerst in drie jaar een uitduel én had voor het eerst in ruim 8,5 jaar zoveel Nederlanders in het basiselftal staan.
Danny Blind stelde in Bern een startformatie samen met zeven Nederlanders. Alleen Zdenek Grygera, Yannis Anastasiou, Tomás Galásek en Steven Pienaar hebben niet de Nederlandse nationaliteit. Opvallend is dat de zeven Nederlandse Ajacieden allen afkomstig zijn uit de eigen opleiding.

De basiself met zeven Nederlanders is bij lange na geen record. Ajax speelde drie keer in de Champions League met slechts één buitenlandse speler in de basis. De laatste keer was op 12 april 1996, toen het een zwaarbevochten 1-0 zege behaalde uit tegen Grasshoppers. Tijani Babangida was enige vreemdeling die voor de Amsterdammers aan de aftrap verscheen.

PSV's meest Nederlandsrijke optreden op het hoogste Europese podium was bijna twee jaar geleden. De Eindhovenaren wonnen thuis met 2-0 van AEK Athene met acht Nederlanders in basis. Mateja Kezman, Young-Pyo Lee en Ji-Sung Park waren de buitenlanders.

Ook SC Heerenveen en Willem II hielden aan hun meest Nederlandsrijke wedstrijd in hun ene seizoen CL een behoorlijk resultaat over. De Friezen speelden met 1-1 gelijk bij Valencia, terwijl de Brabanders eveneens op 1-1 eindigden in Tsjechië tegen Sparta Praag.

Feyenoord kan niet op een gelukkige score bogen. In de elf keer dat de Rotterdammers met zeven Nederlanders begonnen in de Champions League, wonnen ze maar twee keer. De laatste keer dat Feyenoord zo Nederlands was (25 september 2001), verloor het met 4-0 bij Sparta Praag.

Meest recente 'Nederlandersrijke' basisteams in Champions League




Datum NL
04/12/1996 Grasshoppers - Ajax 0-1 10
05/11/2003 PSV - AEK Athene 2-0 8
07/11/2000 Valencia - SC Heerenveen 1-1 8
25/09/2001 Sparta Praag - Feyenoord 4-0 7
26/10/1999 Spartak Moskou - Willem II 1-1 7



Ajax heeft ook de twijfelachtige eer om met maar slechts één Nederlander te beginnen in de Champions League. Vier keer gebeurde dat en vier keer was Rafael van der Vaart de enige Nederlanders tussen tien buitenlandse collega's.

Van de Nederlandse clubs is Heerenveen het meest Nederlands. Zelfs bij de meest Nederlandersarme wedstrijd was minder dan de helft van de starters buitenlands (5).

Meest recente 'Nederlandersarme' basisteams in Champions League




Datum NL
01/10/2003 Ajax - Club Brugge 2-0 1
07/12/2004 Panathinaikos - PSV 4-1 3
31/10/2001 Feyenoord - Spartak Moskou 2-1 4
21/09/1999 Girondins Bordeaux - Willem II 3-2 4
17/10/2000 SC Heerenveen - Olympiakos Piraeus 1-0 6
Reply
Fabian Wrote:De basiself met zeven Nederlanders is bij lange na geen record. Ajax speelde drie keer in de Champions League met slechts één buitenlandse speler in de basis.

Kijk, zo hoort het! Wat mij betreft mogen we weer terug naar de ' 3 buitenlanders ' regel
Reply
Lamme Lennie Wrote:Lindenbergh heeft de ervaring en de inzicht om het achterin goed neer te zetten, dat hebben Grygera en Maduro niet.

laat em die ervaring maar overbrengen op de verdedigers van jong ajax dan, in ajax 1 hoort ie niet.
Reply
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Lindenbergh heeft de ervaring en de inzicht om het achterin goed neer te zetten, dat hebben Grygera en Maduro niet.

laat em die ervaring maar overbrengen op de verdedigers van jong ajax dan, in ajax 1 hoort ie niet.

Idd mag in het rijtje miskopen.
Wat een wanbeleid voeren ze toch in Amsterdam :wink:

Goh geef die jongen toch eens een kans. Bij AZ heeft hij het uitstekend gedaan (en AZ is zeker niet minder dan Ajax). Hij heeft alleen zijn leeftijd niet mee. Verder is het een voetballer die er altijd staat als je hem nodig hebt.
Reply


Forum Jump: