The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
hoppa!!

2 bp

en met geluk 1 weggewerkt

en deuce....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wow!!!!!!

wereldpunt nadal en 3e bp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hehe, buurs is los.. Helaas nu weer voordeel
Reply
en nadal geeft de game weg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en via de netrand passeert aap nadal.....
niet te geloven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en een dramatische game van nadal....
nu snel terugbreaken [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsonga geeft Nadal tennisles Buurs. Hij redt het niet met alleen verdedigen...hij moet aanvallen wil hij nog wat bereiken.
Reply
en weer een geluksbal
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
het is over [-( :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
dubbele break voor Tsonga. Nadal geeft ze lekker voor met die top-spin ballen
Reply
geweldige overwinning van Tsonga...erg knap...geen zenuwen geen chokes...helemaal niets. op deze baan vele klasses beter dan Nadal
Reply
6-2 6-3 6-2?????????? :eeeek: Undecided

Haggie/Tsonga. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb er niet veel van gezien, maar 'geluk' zoals jij het noemt Buurs is echt niet wat deze wedstrijd besliste hoor. Tsonga was gewoon 2 klasses beter.
Reply
JO "WILLIE" TSONGA

I am that star up in the sky
I am that mountain peak up high
Hey i made it,mmm
I am the worlds greatest
And I'm that little bit of hope
When my backs against the ropes
I can feel it mmm
I'm the worlds greatest


:-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Elikian Wrote:Ik heb er niet veel van gezien, maar 'geluk' zoals jij het noemt Buurs is echt niet wat deze wedstrijd besliste hoor. Tsonga was gewoon 2 klasses beter.

je hebt er niet veel van gezien, maar je vond tsonga 2 klassen beter Icon_question

hij heeft meer dan verdiend gewonnen, maar alles zat mee.
over 2 weken verliest hij gewoon weer van Sluiter :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En Haggie, dat strookt niet echt met je signature.

En niemand -behalve Vasilis Mazarakis- verliest nog van Sluiter Wink
Reply
Ik had de wekker gezet op half 10 om te gaan leren voor me tentamen :waf:!

Zo nu maar eens beginnen :8: ! Wat een slachting :!:
Beetje jammer dat Fed-Djo pas morgen is.. vanavond bier drinken na m'n laatste tentamen dus betwijfel of ik dan wakker ben...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry bierdop :eeeek:
Reply
Elikian Wrote:En Haggie, dat strookt niet echt met je signature.

En niemand -behalve Vasilis Mazarakis- verliest nog van Sluiter Wink

ik bedoelde ook van Berlocq :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:harry bierdop :eeeek:

Haaarrryy :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
harry mijdt het voetbalforum de laatste tijd. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
HAHAHAHA! Gelukkig stond de TV aan bij de fysio, ik heb alles gezien van die heerlijke afstraffing.
Nadal weer niet in een GS-finale op HC, en weer totaal kansloos eraf, en weer niet tegen een topper Undecided \Big Grin/ :lol: :razz: Hakkuh :Big Grin :oops:

En Buurs die het over geluk heeft is alleen nog maar mooier. Nadal juichte ongeveer bij elke fout die Tsonga maakte, want daar moest ie het van hebben. Zijn laffe, verdedigende spel werd weer eens blootgelegd en keihard afgestraft Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:HAHAHAHA! Gelukkig stond de TV aan bij de fysio, ik heb alles gezien van die heerlijke afstraffing.
Nadal weer niet in een GS-finale op HC, en weer totaal kansloos eraf, en weer niet tegen een topper Undecided \Big Grin/ :lol: :razz: Hakkuh :Big Grin :oops:

En Buurs die het over geluk heeft is alleen nog maar mooier. Nadal juichte ongeveer bij elke fout die Tsonga maakte, want daar moest ie het van hebben. Zijn laffe, verdedigende spel werd weer eens blootgelegd en keihard afgestraft Hakkuh

Ik had de tv bij de kapper aangezet. Heerlijk, stond precies naast mijn spiegel :wink: !
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:harry bierdop :eeeek:

Ben idd een tijdje niet geweest ( doe nergens, qua tennisgames, meer aan mee en wordt veel te moe van al dat vrouwentennis op TV ) maar deze wedstrijd (of eigelijk Tsjonga) vond ik toch wel de moeite waard om hier weer eens te buurten :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
En iemand als Tsonga hebben we natuurlijk vaker gezien in de finale op de AO: Baghdatis, Gonzalez, Schuettler, Clement. Maar aan de andere kant stond dan altijd de topfavoriet. Vroeger Agassi, de laatste jaren Federer :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En iemand als Tsonga hebben we natuurlijk vaker gezien in de finale op de AO: Baghdatis, Gonzalez, Schuettler, Clement. Maar aan de andere kant stond dan altijd de topfavoriet. Vroeger Agassi, de laatste jaren Federer :Big Grin

Staat vaak een verrassing in de finale ja. Laat dit dan het jaar zijn dat de nummer 1 er niet staat.. [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:En iemand als Tsonga hebben we natuurlijk vaker gezien in de finale op de AO: Baghdatis, Gonzalez, Schuettler, Clement. Maar aan de andere kant stond dan altijd de topfavoriet. Vroeger Agassi, de laatste jaren Federer :Big Grin

Tsonga kun je misschien met Baghdatis vergelijken, maar voor de rest vind ik het niet eens zo'n verrassing na overwinningen op Murray, Gasquet en Youzhny.
Bovendien is Tsonga gewoon een enorm talent. Als hij niet zo veel blessures had gehad, dan was het allang een stabiele top 20 speler geweest. Je ziet de stijgende lijn gewoon bij hem en bij mij stond hij in het lijstje van outsiders. Hele complete getalenteerde speler. Kan het Djokovic nog behoorlijk lastig maken in de finale.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
is tsonga geen 2e monfils? ook een supertalent en jarenlang lijstaanvoerder bij de jeugd. begon ook goed op de atp tour maar valt nu ver terug.
Verder zijn 't beide Fransen en hebben ze beide een donkere huidskleur, in zoverre gaat de vergelijking dus zeker op. Tsonga lijkt alleen fysiek veel sterker, wat een beer zeg. als hij zo speelt als tegen nadal dan wint ie ook van djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
verslaggever vertelde vanmorgen dat Monfils en Tsonga vroeger uren lang samen hebben staan trainen op de service van Roddick. Ze hebben beide een goede service inmiddels...nog geen Roddick maar dat hoeft ook niet als je ook andere wapens hebt.
Mooi dat iedereen zinspeelt op een finale met Djoko. Ik geef hem ook een goede kans maar denk dat Federer ligt onderschat wordt hier. Federer lijkt mij gewoon de favoriet en Djoko de underdog. Djokovic heeft goed gepresteerd dit toernooi...maar niemand bracht hem ook echt in de problemen. Ik voorspel dat hij last gaat krijgen van zijn ademhaling tegen Federer.
Reply
Hij is inderdaad nog niet getest, Federer wel en dat kan een voordeel zijn.
Federer is sowieso fysiek beter en Djoko heeft inderdaad nog wel eens last van zijn gezondheid...

De bookies zijn iig duidelijk over de kansen van Djokovic: :Big Grin


Federer-Djokovic

Unibet: 1.37-3.10
Interwetten: 1.30-3.00
Betfair: 1.37-3.65
Bet and Win: 1.37-2.62

Dus ik zou maar flink gaan wedden als ik CC of Triplexxx was :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: