The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
#91
Koubek wint de 1e set, dat is dan wel weer gunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Ad Wim Wrote:Koubek wint de 1e set, dat is dan wel weer gunstig.

Kutzooi, heb Nalbandian eruit gegooid voor Moya, die altijd goed in vorm is in Australië. Neem aan dat hij het nog wel rechtzet.
Reply
#93
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Koubek wint de 1e set, dat is dan wel weer gunstig.

Kutzooi, heb Nalbandian eruit gegooid voor Moya, die altijd goed in vorm is in Australië. Neem aan dat hij het nog wel rechtzet.

Als Moya niet tegen Koubek had geloot, had ik hem er denk ik ook wel in gezet. Aangezien Koubek en Moya zo aan elkaar gewaagd zijn (zie H2H). durfde ik het niet aan.
Reply
#94
Dat ik dus ook precies! Leuke pot wel hoor, nu op Eurosport.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
En Koubek pakt wel meteen zijn 1e bp =D>

Edit: maar levert hem weer in met een slordige game Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Pfff, en als Koubek dan voor de set serveert, gaat ie op z'n smoel en raakt ie even geen bal meer, terwijl ie daarvoor super speelde :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Scholten! Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Koubek wint de 1e set, dat is dan wel weer gunstig.

Kutzooi, heb Nalbandian eruit gegooid voor Moya, die altijd goed in vorm is in Australië. Neem aan dat hij het nog wel rechtzet.

Als Moya niet tegen Koubek had geloot, had ik hem er denk ik ook wel in gezet. Aangezien Koubek en Moya zo aan elkaar gewaagd zijn (zie H2H). durfde ik het niet aan.

Ik had de H2H niet gecheckt, maar dan nog moet hij in deze vorm van Koubek kunnen winnen en minimaal de kwart halen. Moet hij wel deze tie-break winnen, anders wordt het lastig.
Reply
#98
En hij wint hem. Zonde, want Koubek speelde niet al te best. Nu gaat Moya wel winnen vrees ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Een paar mooie staaltjes wijventennis:

Poutchek-Mauresmo 7-6 0-6 0-6

Paszek-Jankovic 6-2 2-6 10-12 met 9 breaks op rij vanaf 5-4 in set 3.

cry =D>
Reply
Ad Wim Wrote:En hij wint hem. Zonde, want Koubek speelde niet al te best. Nu gaat Moya wel winnen vrees ik...

Hakkuh

Vamos!
Reply
Overdune Wrote:Ik had de H2H niet gecheckt, maar dan nog moet hij in deze vorm van Koubek kunnen winnen en minimaal de kwart halen.
Welke vorm dan? Omdat hij het Nadal lastig maakte?

Hij is iig al een paar uur flink aan het lopen en het duurt nog wel even. En van Calleri in de volgende ronde verloor ie vorige week nog in straight...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Moya wint altijd op z'n Duits, zal wel weer in een vijfsetter winnen.
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Ik had de H2H niet gecheckt, maar dan nog moet hij in deze vorm van Koubek kunnen winnen en minimaal de kwart halen.
Welke vorm dan? Omdat hij het Nadal lastig maakte?

Hmm, valt idd wel mee met de vorm zie ik nu, zelfs verloren van Calleri in Sydney. :oops:

Toch moet hij sowieso de kwart kunnen halen!
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Koubek wint de 1e set, dat is dan wel weer gunstig.

Kutzooi, heb Nalbandian eruit gegooid voor Moya, die altijd goed in vorm is in Australië. Neem aan dat hij het nog wel rechtzet.

En ook dit klopt niet, hij heeft al jaren geen fuck gepresteerd op de AO. :roll:
Reply
Overdune, als ik jou was zou ik de volgende keer je huiswerk vóór het toernooi doen. :wink:
Reply
Voorwerk, Overdune, voorwerk Wink
Hij heeft het wel een keer gewonnen, maar toen deden we nog niet mee aan TM Big Grin

Koubek verkloot het nu wel een beetje voor zichzelf...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:oops:
Reply
Troicki komt voorlopig nog goed mee met Nadal. Koubek-Moya is echt een 'ouwe' titanenstrijd.
Reply
Wat een koning is Koubek =D>

Nu ook die laatste set, je verdient het!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk! Come on Koubek
Reply
En Troicki breakt terug op love =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
spannende potjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ai, Koubek miste een bp in de 1e game van de 4e set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom die dropshot, Troicki?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Knap van Troicki dat hij Nadal nog bij kan benen. Zegt echter ook wat over Nadal, ik hoor maar weinig over hem.
Reply
Ai, dis is zonde zeg. Nu zal die aap de TB ook wel winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stefaaaaann =D>

TOch nog wat goed nieuws aan het einde van de dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Troicka!! Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:Stefaaaaann =D>

TOch nog wat goed nieuws aan het einde van de dag.

Icon_evil
Reply
Ad Wim Wrote:Dat vond ik ook niet zo gek, toch niet een qualifier die ik zag winnen. Zou dan eerder Sirianni nemen...

Had trouwens wel iets meer verwacht van Benneteau...

1e ronde:
Sirianni-Tipsarevic

Dat jij dit zegt Ad, als groot fan van Tipsarevic. :8:
Reply


Forum Jump: