The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
ik heb wel wat op djokovic staan inderdaad
interwetten zijn wel erg gierig
Reply
"Als" Rafa dan moet verliezen, dan vooraf het liefst van Tsonga of Djokovic, maar het blijft jammer natuurlijk. Tjonge, wat is die Jo-Wilfried goed.

Wat heeft Federer een kut-mazzel dat Jo-Wilfried niet in zijn helft zit. Wie heeft er nu een makkelijke loting? :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:Hij is inderdaad nog niet getest, Federer wel en dat kan een voordeel zijn.
Federer is sowieso fysiek beter en Djoko heeft inderdaad nog wel eens last van zijn gezondheid...

De bookies zijn iig duidelijk over de kansen van Djokovic: :Big Grin


Federer-Djokovic

Unibet: 1.37-3.10
Interwetten: 1.30-3.00
Betfair: 1.37-3.65
Bet and Win: 1.37-2.62

Dus ik zou maar flink gaan wedden als ik CC of Triplexxx was :roll:

Tennismanager en teletekstsupporter Ad laat weer even een sterk staaltje objectiviteit zien Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Objectiviteit inderdaad, ik haal 4 gerespecteerde wedbureaus aan die hun geld verdienen met die wedstrijden en het maken van quotes. Maar blijkbaar heb jij er meer verstand van :lol:

Probeer het maar eens te weerleggen ipv dit overduidelijke zwaktebod...
En dat je die bewoordingen voor mij gebruikt kan ik louter lachwekkend noemen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Objectiviteit inderdaad, ik haal 4 gerespecteerde wedbureaus aan die hun geld verdienen met die wedstrijden en het maken van quotes.

Probeer het maar eens te weerleggen ipv dit overduidelijke zwaktebod...
En dat je die bewoordingen voor mij gebruikt kan ik louter lachwekkend noemen :lol:

Ik vind het lachwekkend dat je er bookmakers bijhaalt. Het is namelijk logisch dat Federer de favoriet is op papier. Doet het altijd goed in Melbourne, won vorig jaar nog gemakkelijk van Djokovic in hetzelfde toernooi en staat in de head to head met 5-1 voor. Het zou ook een verrassing zijn als Federer hier verloor. Een bookmaker voelt zelden een grote verrassing aankomen, bovendien zijn die qoutes niet eens zo extreem.

Ik vind de ontwikkeling van Djokovic heel snel gaan en dit zou weleens het jaar kunnen worden van hem. Daarnaast ie ik Federer ook spelen en hij heeft nog niet de vorm die hij nodig heeft om dit toernooi te winnen. Dat laatste is geen argument, want dat heeft hij wel vaker laten zien. Grote kracht van hem is dat hij er altijd staat als het moet. Bij dit soort partijen staat er zeker voor Djokovic heel veel druk op, maar ik heb echt het gevoel dat hij Federer gaat pakken morgenochtend.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ad Wim Wrote:Hij is inderdaad nog niet getest, Federer wel en dat kan een voordeel zijn.
Federer is sowieso fysiek beter en Djoko heeft inderdaad nog wel eens last van zijn gezondheid...

De bookies zijn iig duidelijk over de kansen van Djokovic: :Big Grin


Federer-Djokovic

Unibet: 1.37-3.10
Interwetten: 1.30-3.00
Betfair: 1.37-3.65
Bet and Win: 1.37-2.62

Dus ik zou maar flink gaan wedden als ik CC of Triplexxx was :roll:

Federer- Hartfield 60 63 60
Federer- Santoro 61 62 60
Federer-Tipsarevic 67 76 57 61 10-8
Federer-Berdych 64 76 63
Federer- Blake 7-5 7-6 6-4

Djokovic-Becker 60 62 75
Djokovic-Bolelli 61 62 62
Djokovic-Querrey 63 61 63
Djokovic-Hewitt 75 63 63
Djokovic-Ferrer 60 63 75

Zeg 't maar dan. Welke loting was moeilijker? Ik vind persoonlijk Djokovic. Volgens jou is hij nog niet getest, maar dat betekent dan toch alleen dat hij erg goed is?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou, dan zijn we het toch compleet eens? Dit zeg ik al de hele tijd :roll:

Ik haal die bookies erbij om te laten zien dat er meer mensen zijn dan ik die gewoon in Federer de dikke favoriet zien, en dat gevoel heerst hier op het forum toch echt niet... Ik zag Federer zelf trouwens als een minder grote favoriet dan de bookies aangeven.
En waarom je dan die reactie plaatst met ook nog een misplaatste opmerking over objectiviteit, snap ik niet.

En het is je goed recht dat je dat gevoel hebt, maar je bracht het hier meer als een vanzelfsprekendheid. Federer zal niet top moeten spelen en Djoko wel, dan kan het inderdaad gebeuren.
We zullen het morgen zien, hopelijk wordt het de wedstrijd van het toernooi, maar ik ben bang voor een tegenvaller...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben het met je eens Ad. Iedereen doet alsof Djoko nu je van het is. Maar in het normale geval zal het gewoon Federer zijn die beter is. Federer is iemand die als het nodig is er nog een stapje bovenop kan doen, en ik zie dat bij Djokovic nog niet.
Reply
Haggie Wrote:Federer- Hartfield 60 63 60
Federer- Santoro 61 62 60
Federer-Tipsarevic 67 76 57 61 10-8
Federer-Berdych 64 76 63
Federer- Blake 7-5 7-6 6-4

Djokovic-Becker 60 62 75
Djokovic-Bolelli 61 62 62
Djokovic-Querrey 63 61 63
Djokovic-Hewitt 75 63 63
Djokovic-Ferrer 60 63 75

Zeg 't maar dan. Welke loting was moeilijker? Ik vind persoonlijk Djokovic. Volgens jou is hij nog niet getest, maar dat betekent dan toch alleen dat hij erg goed is?
Tja, het ontloopt elkaar niet veel qua loting. En het is inderdaad vrij overtuigend wat Djoko tot nu toe laat zien, maar hij is nog niet in de situatie gekomen waarin hij achter kwam en echt onder druk kwam te staan. Federer wel. En daarmee kunnen omgaan is een kwaliteit en ik denk dat het een voordeel kan zijn als dat eerder in het toernooi al gebeurd is en je bent eruit gekomen, zoals bij Roger. Maar op zich heeft Djoko die kwaliteit ook wel, maar hij heeft het lang niet (hoeven) laten zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Federer- Hartfield 60 63 60
Federer- Santoro 61 62 60
Federer-Tipsarevic 67 76 57 61 10-8
Federer-Berdych 64 76 63
Federer- Blake 7-5 7-6 6-4

Djokovic-Becker 60 62 75
Djokovic-Bolelli 61 62 62
Djokovic-Querrey 63 61 63
Djokovic-Hewitt 75 63 63
Djokovic-Ferrer 60 63 75

Zeg 't maar dan. Welke loting was moeilijker? Ik vind persoonlijk Djokovic. Volgens jou is hij nog niet getest, maar dat betekent dan toch alleen dat hij erg goed is?
Tja, het ontloopt elkaar niet veel qua loting. En het is inderdaad vrij overtuigend wat Djoko tot nu toe laat zien, maar hij is nog niet in de situatie gekomen waarin hij achter kwam en echt onder druk kwam te staan. Federer wel. En daarmee kunnen omgaan is een kwaliteit en ik denk dat het een voordeel kan zijn als dat eerder in het toernooi al gebeurd is en je bent eruit gekomen, zoals bij Roger. Maar op zich heeft Djoko die kwaliteit ook wel, maar hij heeft het lang niet (hoeven) laten zien.

Ben je morgenvroeg rond 9.30uur wel paraat voor de kraker dan? Of kun je er weinig van zien wat je eerder aangaf?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ga vanavond goed zuipen, maar ik ga proberen een wekker te zetten. En ik moet om 1130 uur de trein hebben naar Rotterdam, dus ik zie sowieso niet meer dan anderhalve set... Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal #-o
Ik heb Tsonga jammer genoeg nog niet zien spelen deze AO, dus moet dan maar op jullie vertrouwen dat het zo'n fantastische speler is. Dan mag hij ook Federer/Djokovic nog wel pakken, maar zal je zien dat dat dan net weer een stap te ver is :|
Reply
Ad Wim Wrote:We zullen het morgen zien, hopelijk wordt het de wedstrijd van het toernooi, maar ik ben bang voor een tegenvaller...

Ik kan juist pas na 12:00 kijken, ik hoop ook op een kraker maar ik ben bang dat het gaat tegenvallen en dat Federer toch weer verbazend goed blijkt te zijn. Federer in 3 vrees ik. Ik moet Ad dus gelijk geven.

Ik hoop op een vijfsetter, en dan het liefst met mijn favoriet Djoko als winnaar (en dan ook Tsonga pakken!).
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:We zullen het morgen zien, hopelijk wordt het de wedstrijd van het toernooi, maar ik ben bang voor een tegenvaller...

Ik kan juist pas na 12:00 kijken, ik hoop ook op een kraker maar ik ben bang dat het gaat tegenvallen en dat Federer toch weer verbazend goed blijkt te zijn. Federer in 3 vrees ik. Ik moet Ad dus gelijk geven.

Ik hoop op een vijfsetter, en dan het liefst met mijn favoriet Djoko als winnaar (en dan ook Tsonga pakken!).

Na 12uur pas ja? Dan moeten ze het rustig aan doen. Maar zeg nou zelf: Het gaat erom dat je Djokovic het beslissende punt ziet maken... :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
We gaan beginnen zo. Ik zit er, al is het niet helemaal fit :-&
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je ziet meteen al dat het belangrijk is voor beiden om goed te serveren om zo free points te krijgen en meteen het initiatief in de rally.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer begint slap
Hij werkt nu 2 bp weg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pfff, heel slecht tot 15-40 maar daarna gelukkig DJoko in de fout.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1e vier games sowieso niet al te best. Djoko geen kans op de bp's die hij kreeg. Nivo moet wel even iets beter.
Klasse Ad dat je voor de tv zit :Big Grin .. zo zien we dat graag..

Come On Djoko..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:We gaan beginnen zo. Ik zit er, al is het niet helemaal fit :-&
katertje? =D>
Reply
Pfff, praat me er niet over...

Federer begint me te slap. Normaliter begint hij in zulk soort partijen altijd wel wat scherper. Echt slecht is het ook niet, DJoko begint ook gewoon goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
COME ON! Nu je service houden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die backhand van federer is echt slecht...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi, 5-3!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:die backhand van federer is echt slecht...
Undecided

De basis van de break net en zag je die backhand passeerbal net niet? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm Fedex gaat redelijk eenvoudig naar de setwinst lijkt het. Ik vind de wedstrijd nog geen klap aan Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
4-5* .. Nu breaken Djoko.. je kunt het! Vorige game ook 2 goede punten gemaakt!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ai, 0-30, hier had het al kunnen gebeuren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Hmm Fedex gaat redelijk eenvoudig naar de setwinst lijkt het. Ik vind de wedstrijd nog geen klap aan Sad
Het is nog niet echt spannend, maar er zitten wel echt mooie punten tussen toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, dit zie je aankomen. 0-30 vorige game en typisch Djokovic om hier terug te komen.

GODVERD ROGER :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: