The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:die backhand van federer is echt slecht...
Undecided

De basis van de break net en zag je die backhand passeerbal net niet? :roll:

Kun je zien dat je er echt geen verstand van hebt Undecided

die backhand is te slecht voor woorden.
nog geen top 100 waardig.

Federer zet zich hierzelf totaal voor schut.
hij kan beter van de baan lopen.
Lul toch niet zo slap man, ontzettende drol. Ik postte dit toch op 5-4 man, nu is het inderdaad niet goed meer en dat zeg ik toch ook. Jezus, zeg dan niks... #-o

het is de hele tijd als zo.
in het begin deed djoko er nog niks mee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:geweldig punt van Djoko voor de break =D>
genieten dit.

federer is dramatisch Undecided :lol: \Big Grin/

Je hebt met FTM zelf Federer, dit is alleen maar slecht voor jou.... :dodgy:

het interesseert me geen bal.
hij speelt zo ongelovelijk slecht, dat ik niet voor hem kan zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:geweldig punt van Djoko voor de break =D>
genieten dit.

federer is dramatisch Undecided :lol: \Big Grin/

Je hebt met FTM zelf Federer, dit is alleen maar slecht voor jou.... :dodgy:

het interesseert me geen bal.
hij speelt zo ongelovelijk slecht, dat ik niet voor hem kan zijn.

hmmm :-k

Ik vind alles prima. Ook op jou kom ik 300punten ruim voor :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djokovic - Federer 7-5 4-1..

Looks lovely doesn't it.. :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hoppa, weer 2 bp \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en 5-1 Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maak jezelf niet zo belachelijk Buurs, alsjeblieft.

Ik moet zo gaan Haggeman, mag ik je vast feliciteren?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hawk Eye, we love you.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Maak jezelf niet zo belachelijk Buurs, alsjeblieft.

Ik moet zo gaan Haggeman, mag ik je vast feliciteren?

Met Fedex weet je het nooit, maar het ziet er niet goed voor je uit idd!
Veel plezier in R'dam, misschien kom je thuis met een blije verrassing..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je weet het niet, vorige keer bij Tipsa ging het ook goed :wink: :Big Grin

Succes iig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het ging ff moeizaam maar toch 7-5 6-3! :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geweldig dit Big Grin =D>
Reply
7-5 6-3 2-0 Djoko Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Icon_question
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Foutje idd. Was ff douchen. Keek te snel. 2-0 was de setstanden. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en daar verliezen wij van Wink.
federer niet goed in vorm momenteel en djoko wel. heel simpel dan wint djoko.
Reply
Ziet er naar uit dat we richting een TB gaan in de 3e set. Beide heren geen kans op de service van elkaar. Als Federer deze wint kan hij weleens op stoom komen. Come On Nole.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Federer de 3e set wint gaat hij de partij ook nog winnen denk ik.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
fedex mist 2 sps op 6-5. nu TB... come on nole. do it in straight sets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
GAME SET MATCH!!!!!!!!!!!!!!! :-" Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaa...........Djokooooooooooooooooo \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Reply
Kraai Wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaa...........Djokooooooooooooooooo \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Jij hebt ook een lekkere week Kraai. Helaas zul je net een medaille mislopen. Als Djokovic wint op 1 puntje #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja maar dat is niet zo erg...belangrijker dat ik niet teveel op achterstand kom zoals Buurs en Adje :wink:
Reply
Yesss!! Wat een vernedering voor fedex. in straight eraf op de AO! De hegemonie is doorbroken! Hup Tsonga in de finale!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Even gloryhunten :8:

mindlight Wrote:Ik ga ook voor Djoko in 3.
Reply
Knap gespeeld van Djoko. Federer was echter heel ver af van het niveau dat hij kan halen.
had helaas maar €5 euro op een 3-0 staan...hou er toch €60 aan over.
Reply
Federer is 't hele toernooi heel ver gebleven van 't niveau dat hij kan halen. alleen zagen sommige personen dat niet in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Even gloryhunten :8:

mindlight Wrote:Ik ga ook voor Djoko in 3.

Tjonge, wat een tegenvallende wedstrijd. Maar dat kan ook aan de hooggespannen verwachtingen hebben gelegen. Als we dan toch even aan het gloryhunten zijn. Ik bedenk me net:

Ma Jan 14, 2008 00:00 Winnaar Australian Open (heren) Djokovic, N 50 8.00 Pending 0

Maar goed, nu zal ik wel te vroeg gloryhunten en Tsonga gewoon winnen :Big Grin Heerlijke finale iig!
Reply
Wat voor finale gaan we eigenlijk krijgen? Ik durf dit niet te zeggen. tsonga is fenomenaal dit toernooi maar djoko is mss wel nog beter. federer in 3 pakken is geweldig en hij had al zo'n goed toernooi. djoko in 4?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik weet het niet hoor. Als Tsonga zijn niveau kan handhaven zal hij ook Djoko gaan "over-poweren".. Ik zou niet weten hoe je Tsonga moet aanpakken. Hele sterke service, fantastische voorhand en zijn backhand blijft ook niet ver achter!

Misschien gaan we zenuwen parten spelen, al had hij daar tegen Nadal geen last van en zal hij ook in de finale vrijuit gaan/kunnen spelen.

Tsonga in 4 zeg ik.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: