The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Als Tsonga het niveau haalt wat hijtegen Nadal speelde dan wint hij maar toen lukte ook echt alles dus dat betwijfel ik....speelt tsonga wat minder dan wint Djoko :8:
Reply
Heb de wedstrijd helaas moeten missen, maar wel heel mooi voor het tennis dat Djoko heeft gewonnen, al vind ik het wel een vervelende speler, het was wel broodnodig dat die Federer een keer verslagen werd hier. Maar nu moet Tsonga hem zeker gaan winnen!
Reply
Overigens erg knap van Arantxa Rus, loopt er toch nog wat talent rond in Nederland =D>
De finale moet nu ook lukken als je ziet wie ze al verslagen heeft.
Reply
Vreselijk dit natuurlijk voor mijn TM-team, maar het is wel mooi voor Djoko. Die gaat de tweede plek pakken als hij zo door blijft gaan. Wel leuk voor het tennis ook dat de top 3 dichter bij elkaar komt. Ik weet nog niet of de hegemonie van Federer op HC echt over is, want hij was gewoon slecht vandaag, iig hetgeen ik heb gezien. Hij had gewoon de eerste set kunnen en moeten pakken, toen was hij nog beter en was het waarsch ook een andere wedstrijd geworden.
En ik zal ook even gloryhunten a la Triplexxx: ik zei van tevoren dat Djoko een topdag moest hebben en Federer een mindere dag en dat is precies wat er gebeurd is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Onze nieuwe grandslamwinnares kan nog wel een mediatraining gebruiken Smile

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.itftennis.com/shared/medialibrary/audio/mp3/IO_30749_mp3.MP3">http://www.itftennis.com/shared/mediali ... 49_mp3.MP3</a><!-- m -->
Reply
Was een mooie speech hoor van Sjarapova Big Grin.
Reply
Het is nu al een fantastische wedstrijd... :Big Grin :Big Grin :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tsonga toch wel de favoriet, gezien hoe hij nu speelt. :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
6-4 TSONGA Notworthy .. Heerlijk setpoint! :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wat een punt om de set te beslissen :eeeek: =D>

6-4 tsonga
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo Jan 27, 2008 00:00 AO: Tsonga - Djokovic (Set Betting) Tsonga 3-0 50 12.50 Pending 0
Zo Jan 27, 2008 00:00 AO: Tsonga - Djokovic Tsonga wint 50 3.00 Pending 0

Zou wat zijn, dan wn ik die Bookies wel deze maand :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wel een beetje erg voorbarig he?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dat zeg ik

Dat worden 2 vlotte setjes nu voor Djoko 6-2 6-3
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik zeg alleen dat het mogelijk is. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tsonga valt nu idd wel terug qua niveau. Lijkt erop dat Djoko nu door gaat knallen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Net wat de commentator zegt, Tsonga durft niet meer
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kwam binnen op 4-4 eerste set, toen even twee leuke games. 2e en 3e set tegenvallend niveau. Tsonga gaat dit niet meer winnen, hij lijkt er ook in te berusten, er niet meer in te geloven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi voor Djoko, echt verdiend ook. Sterke 4e set en vooral in de TB dan opeens geen fout meer maken, zo sterk. Hij is mentaal echt een van de sterksten en hij lijkt inderdaad Federer voorbij te zijn op HC. Nu op gravel nog wat beter worden en hij gaat sowieso Nadal voorbij en kan zich dan gaan richten op Federer en de nummer 1 positie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga had natuurlijk de 4e set moeten pakken met 7-5.

Op 5-5 en bp kreeg hij een niet te missen bal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi voor Djoko, echt verdiend ook. Sterke 4e set en vooral in de TB dan opeens geen fout meer maken, zo sterk. Hij is mentaal echt een van de sterksten en hij lijkt inderdaad Federer voorbij te zijn op HC. Nu op gravel nog wat beter worden en hij gaat sowieso Nadal voorbij en kan zich dan gaan richten op Federer en de nummer 1 positie.

zo goed was zn 4e set niet hoor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: