The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Terug van werk, fijne uitslagen voor mij!

Tsjonga gekozen als de verrassing van het toernooi.. en zie daar... :-" !!!
Nieminen, Lopez en Karlovic ook uitstekend gedaan!

Verder was ik gisteravond te zat om helder te denken dus heb ik in het onderste gedeelte verder niets zitten.. 8-[ ..
Djokovic gaat Fedex pakken en daarmee zal hij doorstomen richting de titel.

Verrassingen vh toernooi: Tsjonga, Cilic..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Behalve het verlies van Murray is de dag wel oke gebleken. Helaas winnen wel heel veel kleintjes hun eerste ronde, eigenlijk alleen Odesnik niet. Ik had wel wat 1tjes verwacht vandaag, maar helaas. Morgen is wat belangrijker met Stepanek, Cilic en Safin die allemaal vrij lastige lotingen hebben en we zullen zien hoe het met Nalbi is. Hopelijk komen er dan nog wel een of meerdere 1tjes bij, dan kun je nl pas echt scoren met Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Belangrijk nachtje vannacht. Niet alleen op FTM-gebied maar ook voor de Nederlanders. Haase en Krajicek beginnen allebei om een uur onze tijd.
Verder zou het mooi zijn als een (of meerdere) van Safin, Stepa, Cilic en Nalbi eruit gaat.
En Guccione is ook wel belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die knakkers van jou liggen er al uit Ad (Lacko en Guccione)
Nu hopen dat Safin zijn vorm pakt.

Haase heeft gezorgd voor een verrassing, maar niet zo groot als jullie zullen denken.
Ik zei het van te voren al, dat hij een redelijke kans zou maken.
Die Ljubicic wordt zwaar overschat en Haase gaat dit jaar doorbreken Smile
Nu moet hij tegen Grosjean.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse van Haase. Hoe dan ook knap om van Ljubo te winnen op een GS =D>

Onwijs klote inderdaad van Guccione en Lacko, vooral van Guccione echt niet verwacht. Hij roste iedereen eraf twee weken geleden. Maar ja, Buurs heeft hem niet hè :|
En Safin gaat wel echt lekker helaas...

Ook wel zuur dat bijna alle kleintjes weer winnen vandaag, zoals Grosjean, Gremel en Cilic, en dat Lacko en Guccione verliezen. En met Nalbi is ook helemaal niks mis. Begint best kut zo...
Gelukkig lijkt Djoko ze allemal op te gaan rollen in dat kwart.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, Gulbis mist zelf bp's en wordt vervolgens zelf gebroken Sad
Hij speelt ook slecht, Safin ook niet eens zo goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heel mooi Haase =D>
Jammer dat de kleintjes van mij het niet zo goed doen. :x
Ferrer wel goed, maar Nalbandian en Djokovic ook, dus nog weinig over te zeggen.
Reply
Aardige nacht gehad zie ik: JCF, Jones, Cilic, Delic en waarschijnlijk Steppie door. Echt mooi voor Haase, ik denk dat het nu helemaal gebeurd is met Ljubo. Safin speelt inderdaad niet eens echt heel bijzonder, Gulbis maakt er ook een potje van.
Reply
Gulbis van 1-3 naar 4-3 :o

Iig nog wat zweten voor Marat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom wordt er bij Steppie-Spadea niet gespeeld??
Reply
Echt een matige pot Safin-Gulbis, zoveel fouten over en weer. Als Gulbis wat degelijker gaat spelen, pakt hij iig deze set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
UE's 39 om 24, zegt al genoeg over het niveau van beide heren
Reply
Scholten! Wrote:Waarom wordt er bij Steppie-Spadea niet gespeeld??
Ik weet het niet, maar Spadea is redelijk aan het terugkomen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een afzwaaiers allemaal, zeg. Safin zal de TB wel gaan pakken, maar vind hem nog verre van overtuigend.
Reply
GUlbis verkloot hier even de TB met 3 afzwaaiers #-o
Twee daarvan waren twijfelgevalletjes trouwens, maar hier is geen Hawkeye Sad

Ik had die GUlbis wel iets beter verwacht, maar hij is niet veel meer, vergeleken met US Open...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Spadea breakt Steppie Icon_evil Ik voelde het al aankomen. Dit gaat nog een lastige klus worden
Reply
Het is gebeurd met Steppie. Wedstrijd lag al hele tijd stil dacht ik.. Denk blessurebehandeling voor Steppie. Nu wordt 'ie op love gebroken.
Reply
Kutzooi, Steppie verliest, zo eindigt de dag nog in mineur.
Reply
Scholten! Wrote:Kutzooi, Steppie verliest, zo eindigt de dag nog in mineur.

Haggie - Scholten 1-1

Spadea maakt gelijk na een geweldige comeback. Kiefer kon helaas niet brengen wat ik van hem verwachtte.
Teleurgesteld ben ik over Ljubicic, maar erg mooi voor Haase.
Cilic goed zoals verwacht.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Cilic is onze man. Die gaat het helemaal maken.
Reply
Lekker Wigger! Steppie doet het weer, volgens mj 2 jaar geleden ook 2-0 in sets voor tegen Baghdatis. Lekker voor hem, de eikel!

Cilic had ik ook gehad inderdaad, maar gelukkig is Gonzo weer redelijk op niveau en Melzer is natuurlijk ook niet 1-2-3 verslagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een koning is die Federer toch. Jij wilt challengen? Dan sla ik toch gewoon een ace op m'n tweede =D>

En wat nou wedstrijdritme gemist door die buikgriep? Gewoon binnen het uur op 2-0 in sets =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Klasse van Haase. Hoe dan ook knap om van Ljubo te winnen op een GS =D>

Onwijs klote inderdaad van Guccione en Lacko, vooral van Guccione echt niet verwacht. Hij roste iedereen eraf twee weken geleden. Maar ja, Buurs heeft hem niet hè :|
En Safin gaat wel echt lekker helaas...

Ook wel zuur dat bijna alle kleintjes weer winnen vandaag, zoals Grosjean, Gremel en Cilic, en dat Lacko en Guccione verliezen. En met Nalbi is ook helemaal niks mis. Begint best kut zo...
Gelukkig lijkt Djoko ze allemal op te gaan rollen in dat kwart.

#-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vorig jaar haalde Guccione ook een finale voorafgaand aan AO en toen lag hij er ook snel uit.
Guccione is een zeeeeeeer matige speler, Ad, waardoor hij niet echt constant is.

En houdt nou eens een keer op met dat, die had ik anders ook in mijn team gehad en die ook......

Je bent verdorie 50 uur bezig met je team, dan heb je er genoeg over nagedacht en zijn je keuze's weloverwogen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Een zeeeeeeer matige speler die twee weken wel Berdych, Hewitt en Stepanek versloeg :roll:
Wat een makkelijk achteraf gelul zeg nu hij verloren heeft.

En ik heb een duidelijk keuze voor Federer gemaakt, en daar sta ik nog steeds achter. Maar ik let natuurlijk nauwlettend op de gasten die ipv Federer had. Is dat zo gek dan? :roll:

Ik zal mijn team wat ik ipv Federer had wel plaatsen, anders blijf je zeiken

Nalbandian
Murray
Roddick
Youzhny
J. Sirianni
C. Guccione
Safin
Lacko
D. Gremelmayr
A. Delic
M. Cilic
S. Grosjean
M. Fish
R. Schuettler
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sleche dag voor mijn goedkopere spelers. JCF en Baghdatis winnen wel hun niet gemakkelijke eerste ronde zoals ik had verwacht. Niet gunstig voor TM maar toch erg blij met de winst van Haase...tegen grosjean zeker niet kansloos maar verwacht dat hij het in 5 sets verliest.
Alle favorieten doen het goed en overleven hun eerste ronde...alleen murray eruit maar die had ook duidelijk de zwaarste loting.
Krajicek is jammer..niet erg slim om overal te kennen te geven dat je geen backhand kunt slaan, al heeft een beetje tegenstander dat al snel door natuurlijk. Achteraf beter niet van start kunnen gaan maar waardeer haar inzet.
vandaag belangrijk dat davydenko en kohlschreiber "gewoon" winnen.
Nieminen en PHM mogen niet eens een set verliezen...
en dan moet Sela Karlo er maar uit slaan...zeker een goede kans tegen de kroaat.
Reply
heb 't gevoel dat 't tot nu toe vrij matig gaat. met murray en steppie 2 leuke spelers eruit en ook de kleintjes behalen niet allemaal 7 of 10 punten. de harde klappen zullen echter pas in het weekend of later vallen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:Sleche dag voor mijn goedkopere spelers.

Same here, ik ben er al 8 kwijt :x (inclusief wat grote).

kooltje Wrote:Krajicek is jammer..niet erg slim om overal te kennen te geven dat je geen backhand kunt slaan, al heeft een beetje tegenstander dat al snel door natuurlijk.

Het was gewoon lachwekkend om te zien, ze kon die bal niet eens laag houden. Een beetje scherpe bal sloeg ze halfhoog en half-court terug en dan stond die Japanse al aan het net om het af te maken.

kooltje Wrote:Niet gunstig voor TM maar toch erg blij met de winst van Haase...tegen grosjean zeker niet kansloos maar verwacht dat hij het in 5 sets verliest.

Ik ben er ook bang voor. Ik hoop van harte dat hij dat stuk stokbrood van de baan rost, maar die geslepen ouwe vos versla je niet zomaar.
Reply
Geen hele ongunsitge nacht. Wawrinka exit is mooi en ook Youzhny heeft het zwaar en Karlo is door.
En Schuettler er ook keihard af.

Helaas wel Fish makkelijk door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wawrinka dus niet fit. domme pech. gelukkig zit youzhny daar ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: