The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Gelukkig winnen Youzhny en Mathieu "gewoon".
Wawrinka eruit is ook gunstig. Fish wint wel heel makkelijk zeg, dan mag hij nu ook wel van Nieminen winnen.
Nadal ook zeer overtuigend. Begin nu wel te twijfelen aan de keuze voor Roddick, meer dan 50 punten gaat lastig worden...
Reply
Wat is die Simon trouwens toch een rare speler, je weet echt nooit wat hij gaat doen. :o
Reply
centre court Wrote:wawrinka dus niet fit. domme pech. gelukkig zit youzhny daar ook.

En Davy ook :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Nadal ook zeer overtuigend. Begin nu wel te twijfelen aan de keuze voor Roddick, meer dan 50 punten gaat lastig worden...
Vorig jaar AO en US Open ging het ook allemaal vrij makkelijk in het begin, totdat ie een topper tegen kwam en er kansloos af ging...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:wawrinka dus niet fit. domme pech. gelukkig zit youzhny daar ook.

En Davy ook :Big Grin
vind ik ook ad..laat davy maar ver komen Smile
Reply
Echt bagger dat Wawrinka onverwachts verliest en Falla niet kan winnen van Garcia-Lopez #-o Verder weer een redelijke nacht, maar vanaf overmorgen gaat het pas echt om de knikkers.
Reply
mooi kohlschreiber pakt de eerste tegen korolev en meteen de break.
Gek van dat eurosport..de hele nacht vrouwentennis...1 setje davydenko-mahut.

Prima overwinningen van phm, jarkko en davy. Helaas dat Sela niet kon verrassen tegen karlo behalve de eerste set.

straks alleen nog roddick berrer...zal niet erg spannend worden verwacht ik
Reply
korolev gaat door zijn enkel en moet opgeven...kohlschreiber door
gasquet heeft het wel heel simpel tegen lopez...knap
Reply
Was service niet een belangrijk onderdeel van het dubbelspel? :wink:
Brzezicki/Calleri - Isner/Karlovic 7-6 6-3
Reply
omyaca Wrote:Was service niet een belangrijk onderdeel van het dubbelspel? :wink:
Brzezicki/Calleri - Isner/Karlovic 7-6 6-3

:lol:

Hulde voor Brzezicki/Calleri! =D> Leuk trouwens om een keer Rochus/Rochus - Isner/Karlovic te zien. :razz:
Reply
lopez gooide racket hard weg zeg :eeeek:
gasquet opweg naar simpele winst
Reply
Hoe speelt Roddick?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ben net een paar games aan het kijken, hij speelt degelijk. Hij is echt degelijk geworden in zijn rally's, tegen Dlouhy ook al, en zijn servicegames zijn nog steeds vrij ongenaakbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vind hem aardig spelen, maar wanneer berrer een goed punt speelt wint berrer dat punt ook. Wil daarmee zeggen dat roddick niet top is maar wel een stuk constanter. Berrer hele mooie punten met rare ballen achter de baseline.
Reply
Ik denk dat hij degelijk speelt wanneer het moet. Tegen Dlouhy ook maar 11 UEs in de hele partij. Tegen iemand als Kohlschreiber zal het een stuk agressiever moeten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:vind hem aardig spelen, maar wanneer berrer een goed punt speelt wint berrer dat punt ook. Wil daarmee zeggen dat roddick niet top is maar wel een stuk constanter. Berrer hele mooie punten met rare ballen achter de baseline.

Berrer speelt een alles of niets spelletje vind ik, dus dat is logisch
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
valt wel mee op dit moment. Toch wel redelijk veel rally's ondanks goede services. roddick erg vast met slice backhand. maar Berrer doet het zeker niet onaardig
Reply
Vind het wel opvallend hoe verdedigend Roddick speelt. Ik heb hem nog nauwelijks aan het net gezien. Maar het werkt goed, dus tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja zeker als berrer zo wisselend blijft spelen. nu ook de break in de tweede
Reply
hoe kan je hem missen :eeeek:
Reply
vertel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
breakpoint roddick op 3-3...
roddick krijgt service nog net terug en bal gaat heel hoog net over het net. Berrer nog binnen twee meter van het net en slaat de smash in het net.
Roddick niet super vind ik...maar wel degelijk..en dan is het al lastig om van hem te winnen
Reply
lekker andy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
01:00 Hernandez, Oscar - Berdych, T
Totaal aantal gewonnen games
Weddenschap ongeldig als een speler opgeeft.
Berdych, T -10.0 1.85
HERNANDEZ, OSCAR 10.0 1.85


Iemand verstand van weddenschappen?heb wat geld bij unibet gewonnen... Wat bedoelen ze hiermee? als hernandez 10 of meer games haalt *1,85?
Berdych begrijp ik alleen niet...
Reply
Roddick even een mindere fase halverwege deze set, maar pakt het nu toch wel heel goed op. Al met al best een knappe overwinning en redelijk krachten gespaard. Vanaf nu wordt het echter een stuk lastiger, maar dat heeft iedereen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:01:00 Hernandez, Oscar - Berdych, T
Totaal aantal gewonnen games
Weddenschap ongeldig als een speler opgeeft.
Berdych, T -10.0 1.85
HERNANDEZ, OSCAR 10.0 1.85


Iemand verstand van weddenschappen?heb wat geld bij unibet gewonnen... Wat bedoelen ze hiermee? als hernandez 10 of meer games haalt *1,85?
Berdych begrijp ik alleen niet...

staat er ook nog ergens een gegeven aantal games?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als het aantal games dat Berdych wint min 10, groter is dan het aantal games dat Hernandez pakt, levert die bet winst. Als het verschil kleiner is dan tien games, wint de Hernandez bet. Wel zou je nog een quote voor gelijkspel verwachten.
Reply
Haase stond aardig met 6-4 3-1, daarna 8-1 voor Grosjean naar 6-4 4-6 0-3.... jammer.
Reply
0-5.... hij tankt een setje.
Reply
Ik dacht dat Federer wel iet meer moeite zou hebben met Santoro in vorm, maar mijn god =D>
VErder wel allemaal verwachte uitslagen, jammer van Delic.

Helaas gaan alle kleintjes momenteel wel goed: Cilic, Gremel en Grosjean.

Heel zonde van Robin dit, maar als hij de vierde wint, zie ik het nog wel zitten tegen de oude bok.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: