The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Tennismanager 2008
#61
Heb het ook net overgemaakt.
Reply
#62
De stand na de 1e ronde:

Scholten 87
CC 73
Woerdie 71
Overdune 68
Mitch 67
Chiel 66
Omyaca 65
Kooltje 56
Haggie 51
Mindlight 50
Arco 48
Aadje 47
Cruijff 43
Stille 41
Buurs 32
Kraai 31
Ad Wim 30
Andre 30
Tim Army 29
Reply
#63
wie is tim army?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Weer 50 euro in de prijzenpot =D>
Alleen Haggie mist nu nog.
Reply
#65
centre court Wrote:wie is tim army?
Hallo,

ik ben Tim en ik ben een vriend van Stille en ik doe graag mee aan Tennismanager 2008 onder de naam Tim Army. Als het goed is heeft hij al 10 euro overgemaakt, die ik hem zelf contant zal terugbetalen, omdat mijn Postbank het niet deed. In het bestandje zit mijn team voor de Australian Open met de 5 tennissers die ik voor het toernooi heb geselecteerd. Ik hoop dat alles zo goed komt.

Groet,
Tim
Reply
#66
Het grootste gemis in mijn team vind ik eigenlijk Gasquet. Is ook de enige speler uit de top10 van eind 2008 die niet te duur is (Federer, Nadal, Davy, Ferrer) en niet in mijn team zit.
Zelfs helemaal niet gekozen dacht ik, opvallend.
Reply
#67
Tja, het was een optie, maar ik ging er vanuit dat hij zou verliezen van Murray, maar omdat die zo tegenviel... Nu haalt hij wel de kwartfinale helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ik heb Gasquet :Big Grin :8:
Reply
#69
met gasquet weet je het nooit...die kan ook zomaar verliezen als ie wat echte tegenstand krijgt.
Reply
#70
Dat klopt inderdaad, maar kan ook van bijna iedereen winnen. De weg naar minimaal kwartfinale ligt open.
Reply
#71
andre Wrote:Het grootste gemis in mijn team vind ik eigenlijk Gasquet. Is ook de enige speler uit de top10 van eind 2008 die niet te duur is (Federer, Nadal, Davy, Ferrer) en niet in mijn team zit.
Zelfs helemaal niet gekozen dacht ik, opvallend.

Bijna iedereen had daar de keuze gemaakt voor Murray, dus zo opvallend is het niet. Wel zuur natuurlijk dat Murray er zo snel uitlegt en Gasquet de een na de ander van de baan ramt.
Reply
#72
mindlight Wrote:Ik heb Gasquet :Big Grin :8:

Ik heb hem ook. Had hem én Murray, omdat ik geen keuze kon maken. :wink:
Reply
#73
Chiel-Montagne Wrote:
mindlight Wrote:Ik heb Gasquet :Big Grin :8:

Ik heb hem ook. Had hem én Murray, omdat ik geen keuze kon maken. :wink:

En ik ook Smile Maar dan alleen Gaquet, geen Murray...
Reply
#74
En ik heb Andreev, die de kleine Fransman op z'n klote gaat geven!
Reply
#75
19 man maakt €190,-
we moeten nog een verdeling maken, in mijn ogen zo snel mogelijk.
Mijn voorstel is...
€100,- voor nr.1
€45,- voor nr.2
€45,- voor medailleklassement (medailleklassement is uiteraard hetzelfde als meeste weekwinsten, meeste gouden medailles wint namelijk.)
geef aan of je het er mee eens bent of geef een suggestie
Reply
#76
Ik ben voor 100-50-40.

En dan de 40 voor het medailleklassement, maar dat mogen dan niet de nummers 1 en 2 zijn. Dat vind ik wel gek eigenlijk, maar dat kan even niet anders denk ik.
En ik ben ook voor de meeste weekwinsten, maar volgens mij werkt een medaillespiegel zo dat die ook altijd bovenaan staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Deze discussie blijft zo...maar ik ben niet van mening dat de kans boven de 50% is dat dat 1 van beide is.
100-50-40 lijkt mij prima.
Indien niemand er echt tegen is zal dit het worden.
Reply
#78
Ik vind dat de nummer 3 ook een prijs moet hebben.
90-40-20-40 of zo
Reply
#79
Het is sowieso logisch en volgens mij hebben we ook een praktijkvoorbeeld. Kijk naar Buurs vorig jaar. Ik heb het even niet meer bij de hand, maar volgens mij stond hij heel hoog in het medailleklassement als aanvoerder van de sheet.

En misschien wel 100-55-35 of misschien wel 100-60-30, dat medailleklassement is natuurlijk wel een troostprijs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ad Wim Wrote:Ik ben voor 100-50-40.

En dan de 40 voor het medailleklassement, maar dat mogen dan niet de nummers 1 en 2 zijn. Dat vind ik wel gek eigenlijk, maar dat kan even niet anders denk ik.
En ik ben ook voor de meeste weekwinsten, maar volgens mij werkt een medaillespiegel zo dat die ook altijd bovenaan staat.
Dit lijkt mij ook het beste.
Moet Haggie nog wel even betalen natuurlijk :wink:
Reply
#81
Ad Wim Wrote:Het is sowieso logisch en volgens mij hebben we ook een praktijkvoorbeeld. Kijk naar Buurs vorig jaar. Ik heb het even niet meer bij de hand, maar volgens mij stond hij heel hoog in het medailleklassement als aanvoerder van de sheet.

En misschien wel 100-55-35 of misschien wel 100-60-30, dat medailleklassement is natuurlijk wel een troostprijs...

Met Buurs was het inderdaad wel zo. maar dat was einde van het seizoen toen het ook echt super ging bij hem. In mijn ogen kiezen de klassementsleiders iets meer zekerheid en worden daardoor vaak net geen eerste in de week.
even de reactie van andere afwachten.
is een poll mogelijk waarbij je een selectie kunt maken wie er mee mogen doen?
Reply
#82
Ik zou zeggen dat de nummers één tot en met drie van het eindklassement een prijs krijgen (100-40-20). Daarnaast vind ik een prijs voor de winnaar (30, alleen de nummer één dus) van het medailleklassement op zich een leuk idee, maar stel dat de winnaar van dat klassement ook in de top drie van het eindklassement staat (wat natuurlijk niet denkbeeldig is), dan vind ik niet dat dan de nummer twee van het medailleklassement de prijs krijgt. Winnaar is winaar. Maar bij MV ging het goed geloof ik; Ad Wim, Arco en Bjorki hadden alledrie drie weekoverwinningen (overige resultaten zijn dan beslissend) en ze eindigden geen van allen in de top drie van het eindklassement.

Edit: de waarden nog even aangepast, eindklassement is toch wel het meest belangrijk.
Reply
#83
We kunnen ook een clausule instellen. Als de nummer 1 van het medailleklassement binnen de top 3 overall valt, dan wordt die prijs verdeeld over de top 3.

Top 3 vind ik trouwens ook wel een goed idee. Vind 90-40-20, wel een te hoog verschil. Eerder 80-50-30 en dan 30 voor het medailleklassement.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
als iedereen het wil vind ik dat ook goed hoor...maar €20,- voor plaats drie stelt toch niks voor?
Reply
#85
80-50-30 en 30 voor het medailleklassement vind ik ook goed. Wat bedoelde je precies met die zin over de nummer één van het medailleklassement Ad?

Edit: ah, ik zie het nu. 80-50-30--30 vind ik dus ok, maar verdelen ben ik niet voor. Zoals ik zei, winnaar is winnaar. Waarom zou iemand niet twee prijzen kunnen winnnen? Dat is alleen maar des te knapper en moet dus beloond worden.
Reply
#86
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ben voor 100-50-40.

En dan de 40 voor het medailleklassement, maar dat mogen dan niet de nummers 1 en 2 zijn. Dat vind ik wel gek eigenlijk, maar dat kan even niet anders denk ik.
En ik ben ook voor de meeste weekwinsten, maar volgens mij werkt een medaillespiegel zo dat die ook altijd bovenaan staat.
Dit lijkt mij ook het beste.
Moet Haggie nog wel even betalen natuurlijk :wink:

Zal je na het weekend ff overmaken. Heb net flinke buidel met geld moeten inleveren voor weekendje weg! Dinsdag is pay-day.. oke?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#87
Het gaat om het idee. 90-50-25 en 25?
Reply
#88
Overdune Wrote:Edit: ah, ik zie het nu. 80-50-30--30 vind ik dus ok, maar verdelen ben ik niet voor. Zoals ik zei, winnaar is winnaar. Waarom zou iemand niet twee prijzen kunnen winnnen? Dat is alleen maar des te knapper en moet dus beloond worden.
Hmm, ik dacht dat ik het met je eens was. Maar het is toch gek als de nummer 2 overall net zoveel kan verdienen als de nummer 1? En hetzelfde voor het verschil tussen 3 en 2? Het idee is volgens mij toch juist dat het een troostprijs is voor de mensen die niet meer meedoen voor het algemeen klassement?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
nou meer dat ze nog een kans hebben op een prijs. Moet niet zo zijn dat als iemand anders gewoon beter is hij geen prijs krijgt.
Reply
#90
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Edit: ah, ik zie het nu. 80-50-30--30 vind ik dus ok, maar verdelen ben ik niet voor. Zoals ik zei, winnaar is winnaar. Waarom zou iemand niet twee prijzen kunnen winnnen? Dat is alleen maar des te knapper en moet dus beloond worden.
Hmm, ik dacht dat ik het met je eens was. Maar het is toch gek als de nummer 2 overall net zoveel kan verdienen als de nummer 1? En hetzelfde voor het verschil tussen 3 en 2? Het idee is volgens mij toch juist dat het een troostprijs is voor de mensen die niet meer meedoen voor het algemeen klassement?

Daar heb je op zich wel een punt. 90-50-30 en 20 voor het medailleklassement?
Reply


Forum Jump: