The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Adder Wrote:Ik heb hem gisteren al geaccepteerd/
Thanx!!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Dat is ook een reden waarom ik naar het buitenland ga. Met een dubbele nationaliteit zou ik voor de NT van in dit geval bosnie kunnen uitkomen. Land bestaat pas sinds dit seizoen. Dus ik ga naar a.c. milan. Nog teamgenoten die meegaan? Geen Huntelaar praktijken.
Adder volgens mij moet jij de bod op mijn speler accepteren, toch? Gaarne van bovwnstaande team.


Hmmm bijna rond met een club uit Japan (AS Charleroi), heef de Coach heeft een offer gekregen van Bosnie. geen idee wat de offer is aangezien ze nog geen contact met mij opgenomen hebben.

Tricky..wat zal ik gaan doen..
Reply
Dre Wrote:
Antidote Wrote:Dat is ook een reden waarom ik naar het buitenland ga. Met een dubbele nationaliteit zou ik voor de NT van in dit geval bosnie kunnen uitkomen. Land bestaat pas sinds dit seizoen. Dus ik ga naar a.c. milan. Nog teamgenoten die meegaan? Geen Huntelaar praktijken.
Adder volgens mij moet jij de bod op mijn speler accepteren, toch? Gaarne van bovwnstaande team.


Hmmm bijna rond met een club uit Japan (AS Charleroi), heef de Coach heeft een offer gekregen van Bosnie. geen idee wat de offer is aangezien ze nog geen contact met mij opgenomen hebben.

Tricky..wat zal ik gaan doen..

bod van 1000, moet je niets van aantrekken.
Ik laat je, na een bericht van jou, toch voor nop vertrekken. Clubs moeten eerst overeenstemming krijgen met jou.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Okay top. Het is AS Charleroi geworden. Zet me maar op de TL.
Insane life.
Reply
you can talk with martin cleton , emil adriaanse and ruud rijs for join my team with you , you can talk with him for the champions league , salary 4000 and after 2 season the possibility for play for japan nt and that we have next season the best center of training

Ter info.
Insane life.
Reply
ik heb ook besloten zijn bod te accepteren en ga dus ook naar AS Charleroi
Reply
Gezellig MAC. Op naar het japanse avontuur heb voor 3 jaar vastgelegd, 5 jaar was iets te gortig. Weet maar nooit of ik daarna mijn zakken wil vullen Wink
Insane life.
Reply
Ik ga waarschijnlijk naar FCDB.
Simon heeft wel wat aanbiedingen, maar weet het nog niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Simon gaat naar FCBD of goalghettas.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Volgens mij kunnen wij inderdaad nog wel een goeie verdediger gebruiken.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ruud vertrekt waarschijnlijk ook naar Japan , heb inmiddels 40 aanbiedingen liggen en ben een en ander aan het vergelijken vind van Charleroi het salris te laag en de contractduur te lang. Dus nog ff afwachten.

Change ik ga naar Bosnie eens zien wat dat word. Moet een basisplaats kunnen krijgen hier.
Reply
kijk niet teveel naar salaris he. Je hebt het geld niet meer nodig voor een pt en verder is het geld alleen nuttig voor enkele leukigheden zoals kleding enzo. Basisplaats lijkt me vele malen belangrijker gezien de ervaring die je op doet.

Als je naar het buitenland gaat zou ik naar een buitenland gaan waar je in het NT terecht kan komen (wederom ervaring)
Reply
Dat salarishoogte niet meer het belangrijkste is had ik inmiddels ook door, ik denk dat een basisplaats hier wel aan de orde is. Zit inmiddels in een hotel in Sarajevo, ze hebben gelukkig de kogelgaten weggepleistert. :Big Grin
Reply
Hmmm, ik heb al een tijdje niet meer ingelogd. Kijk nu weer eens en zie dat ik een hoop aanbiedingen heb. Maar doe er te weinig van om van te genieten. Is er iemand die interesse heeft om Martin Cleton over te nemen?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Volgend jaar weer terug in de B-divisie, kampioen geworden met m'n nieuwe team!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Volgend jaar weer terug in de B-divisie, kampioen geworden met m'n nieuwe team!

Wij ook. Daar zijn er twee van, toch? Wij zitten nu nog in C4, dus dan neem ik aan dat we in B-2 komen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Simon stopt aan het eind van het seizoen.
Andy weet ik nog niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vanwaar het besluit om ermee te kappen.
Ik had het al vernomen. Je maakt voor mij de weg vrij om in het NT te komen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Simon heeft geen motivatie meer.
Andy gaat waarschijnlijk verkocht worden aan CWH.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mijn nieuwe team houdt er mee op eind dit seizoen, ben dus weer druk op zoek naar een nieuwe club. :|

Heb al diverse berichtjes gehad van geïnteresseerde clubs. Nog clubs van oud-CT'ers behoefte aan een MR? (en dan liever niet H.B.O.K. omdat Koen van G. ons in de verlenging uit de beker knikkerde.. :letitallout: :wink: )
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Mijn nieuwe team houdt er mee op eind dit seizoen, ben dus weer druk op zoek naar een nieuwe club. :|

Heb al diverse berichtjes gehad van geïnteresseerde clubs. Nog clubs van oud-CT'ers behoefte aan een MR? (en dan liever niet H.B.O.K. omdat Koen van G. ons in de verlenging uit de beker knikkerde.. :letitallout: :wink: )

Ik dacht, ik zeg er niks over hier, maar als je er toch zelf aan refereert: :excited: \Big Grin/ :beerbros: :nanana: Hakkuh =D> Undecided Flower

Mijn eerste goal van het seizoen, in de verlenging van een bekerwedstrijd tegen een poule-genoot is wel heel erg lekker.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Voyou Wrote:Mijn nieuwe team houdt er mee op eind dit seizoen, ben dus weer druk op zoek naar een nieuwe club. :|

Heb al diverse berichtjes gehad van geïnteresseerde clubs. Nog clubs van oud-CT'ers behoefte aan een MR? (en dan liever niet H.B.O.K. omdat Koen van G. ons in de verlenging uit de beker knikkerde.. :letitallout: :wink: )

Eind van het seizoen maak ik de overstap naar PI (B-1). Het is een ambitieus team met een aantal speler die de vaste waarde voor NT NL moet vormen. De meeste spelers zijn rond onze leeftijd. Het zijn relaxed gasten. Als je wilt kan ik voor je lobbyen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Voyou Wrote:Mijn nieuwe team houdt er mee op eind dit seizoen, ben dus weer druk op zoek naar een nieuwe club. :|

Heb al diverse berichtjes gehad van geïnteresseerde clubs. Nog clubs van oud-CT'ers behoefte aan een MR? (en dan liever niet H.B.O.K. omdat Koen van G. ons in de verlenging uit de beker knikkerde.. :letitallout: :wink: )

Eind van het seizoen maak ik de overstap naar PI (B-1). Het is een ambitieus team met een aantal speler die de vaste waarde voor NT NL moet vormen. De meeste spelers zijn rond onze leeftijd. Het zijn relaxed gasten. Als je wilt kan ik voor je lobbyen?

Heb ook een aanbieding gehad, en ik stap hoogstwaarschijnlijk ook over.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ik zit bij CWH, ( Dspenkel ook ) is ook een zeer actief en ambitieus team.
Ik heb een keer vergeten mijn IO in te vullen en de wedstrijd er na stond ik er prompt naast( en terecht).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ronnie D. Wrote:
Antidote Wrote:
Voyou Wrote:Mijn nieuwe team houdt er mee op eind dit seizoen, ben dus weer druk op zoek naar een nieuwe club. :|

Heb al diverse berichtjes gehad van geïnteresseerde clubs. Nog clubs van oud-CT'ers behoefte aan een MR? (en dan liever niet H.B.O.K. omdat Koen van G. ons in de verlenging uit de beker knikkerde.. :letitallout: :wink: )

Eind van het seizoen maak ik de overstap naar PI (B-1). Het is een ambitieus team met een aantal speler die de vaste waarde voor NT NL moet vormen. De meeste spelers zijn rond onze leeftijd. Het zijn relaxed gasten. Als je wilt kan ik voor je lobbyen?

Heb ook een aanbieding gehad, en ik stap hoogstwaarschijnlijk ook over.

Zit jij al aan einde contract dan? Ik heb het, zolang ik veel speel, wel naar mijn zin bij HBOK, maar kijk aan het eind van mijn contract naar de kansen om voor NT NL uit te kunnen komen. Als die klein zijn overweeg ik een overstap naar een ander land.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Antidote Wrote:
Voyou Wrote:Mijn nieuwe team houdt er mee op eind dit seizoen, ben dus weer druk op zoek naar een nieuwe club. :|

Heb al diverse berichtjes gehad van geïnteresseerde clubs. Nog clubs van oud-CT'ers behoefte aan een MR? (en dan liever niet H.B.O.K. omdat Koen van G. ons in de verlenging uit de beker knikkerde.. :letitallout: :wink: )

Eind van het seizoen maak ik de overstap naar PI (B-1). Het is een ambitieus team met een aantal speler die de vaste waarde voor NT NL moet vormen. De meeste spelers zijn rond onze leeftijd. Het zijn relaxed gasten. Als je wilt kan ik voor je lobbyen?

Als je dat zou willen doen, graag! ID: 21235
Ik heb ooit al een berichtje gekregen dat ze me wel aan het volgen zijn voor het NT maar ben verder nooit opgeroepen. Als ik geen kans maak op het NT ga ik, net als Gerben, naar het buitenland.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Antidote Wrote:
Voyou Wrote:Mijn nieuwe team houdt er mee op eind dit seizoen, ben dus weer druk op zoek naar een nieuwe club. :|

Heb al diverse berichtjes gehad van geïnteresseerde clubs. Nog clubs van oud-CT'ers behoefte aan een MR? (en dan liever niet H.B.O.K. omdat Koen van G. ons in de verlenging uit de beker knikkerde.. :letitallout: :wink: )

Eind van het seizoen maak ik de overstap naar PI (B-1). Het is een ambitieus team met een aantal speler die de vaste waarde voor NT NL moet vormen. De meeste spelers zijn rond onze leeftijd. Het zijn relaxed gasten. Als je wilt kan ik voor je lobbyen?

Heb ook een aanbieding gehad, en ik stap hoogstwaarschijnlijk ook over.

Zit jij al aan einde contract dan? Ik heb het, zolang ik veel speel, wel naar mijn zin bij HBOK, maar kijk aan het eind van mijn contract naar de kansen om voor NT NL uit te kunnen komen. Als die klein zijn overweeg ik een overstap naar een ander land.

Contract staat nu nog op twee jaar. Zal dus wel een transfersom betaald moeten worden vermoed ik.
Maar ik wil gewoon meer spelen. Zit nu net op 544 minuten dit seizoen.
Na het weekend gaat er in ieder geval een berichtje naar Martin om hem in te lichten dat ik over wil stappen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Inmiddels zou ik Eredivisie kunnen gaan spelen, zowel bij FC Huntelaar als bij HT United. =D> Zou wellicht mijn kansen op het NT kunnen vergroten, extra ervaring met Europese wedstrijden.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ronnie D. Wrote:Contract staat nu nog op twee jaar. Zal dus wel een transfersom betaald moeten worden vermoed ik.
Maar ik wil gewoon meer spelen. Zit nu net op 544 minuten dit seizoen.
Na het weekend gaat er in ieder geval een berichtje naar Martin om hem in te lichten dat ik over wil stappen.

Dat is inderdaad niet zoveel. Ik zit op 676, dus dat is acceptabel. Wij zijn, qua skills, verreweg de beste spelers, dus we zouden toch altijd moeten spelen. Als ik naar mijn progressie kijk loopt het nog wel aardig en de TT kan ik ook meestal nog wel volgen, dus dat is fijn. Als Martin mijn 'goede raad' opvolgt en korte passes en afstandsschoten tussen de seizoenen en in de nieuwe TT doet wil ik nog best wel een seizoen blijven. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
TT heb ik nog nauwelijks kunnen volgen. Maar dat was met 6 gemaxte skills te verwachten. Ik heb voor mijn positie enkel nog maar dribbel en voorzetten die er echt toe doen. Afstandschoten en afmaken is later leuk voor erbij.
En ik ben ook van mening dat wij de eersten op de wedstrijdlijst zouden moeten zijn. We staan beiden nog op "slecht". Dat had minstens een treetje hoger moeten zijn.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Forum Jump: