The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Voyou Wrote:Inmiddels zou ik Eredivisie kunnen gaan spelen, zowel bij FC Huntelaar als bij HT United. =D> Zou wellicht mijn kansen op het NT kunnen vergroten, extra ervaring met Europese wedstrijden.
Dan zou ik eerder daarvoor gaan. Op jou positie speelt bij PI de speler die momenteel wel in het NT zit. Als je hem wilt passeren en kans wilt behouden dan zou ik voor een ander team gaan. Mijn advies is ga naar het buitenland. Kies een team dat Europees speelt. Dit seizoen speel ik CL. Daardoor heb ik dit seizoen al 1083 min gespeeld en nog 450 friendly.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Dit seizoen kom ik goed aan me speel minuten, ik zit al aan de 724 ITC en 812 league en morgen weer een halve wedsrijd NL. Gaat wel lekker hier in japan, zelfs nog kans om de tweede ronde te halen en als je europees voetbal wilt spelen moet je dat zeker doen. Ik heb er zeker profijt van gekregen.
Insane life.
Reply
Antidote Wrote:
Voyou Wrote:Inmiddels zou ik Eredivisie kunnen gaan spelen, zowel bij FC Huntelaar als bij HT United. =D> Zou wellicht mijn kansen op het NT kunnen vergroten, extra ervaring met Europese wedstrijden.
Dan zou ik eerder daarvoor gaan. Op jou positie speelt bij PI de speler die momenteel wel in het NT zit. Als je hem wilt passeren en kans wilt behouden dan zou ik voor een ander team gaan. Mijn advies is ga naar het buitenland. Kies een team dat Europees speelt. Dit seizoen speel ik CL. Daardoor heb ik dit seizoen al 1083 min gespeeld en nog 450 friendly.

Dank voor je advies, heb besloten naar HT United te gaan! Sjonnie in de Eredivisie (en in Europa) volgend seizoen!!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik heb ook een aanbieding van een eredivisieclub met de toezegging van 3/4 van alle basisplaatsen, maar ik wacht het nog even af.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Manager van PI is voor mij rond met Martin. Keuze voor direct overstappen of na het seizoen is aan mij gelaten. Ik heb Milan aangegeven dat een directe overstap de voorkeur heeft.
Verwacht namelijk net dat Martin nog veel tijd in mijn ervaring gaat steken. En de crosses TT komende weken vind ik dan van ondergeschikt belang.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ok, ik heb hem gemaild met de vraag wat hij voor komend seizoen van plan is, qua ambitie, TT en versterkingen. Nu jij weggaat en er volgens mij nog wel een paar afhakers zullen zijn moet hij, wil ik overwegen om te blijven, mij tegemoetkomen in de TT (korte en lange passes) en op een aantal posities, waaronder die van jou, mensen aantrekken. Als ik ooit nog in aanmerking wil komen voor het NT moet ik meer ervaring krijgen en dat kan alleen door verder te komen met HBOK of opschuiven naar een Eredivisieteam OF het buitenland.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
@Gerben
Waarom wil je eigenlijk lange passes gaan trainen? Klinkt mij niet logisch.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:@Gerben
Waarom wil je eigenlijk lange passes gaan trainen? Klinkt mij niet logisch.

Als we op de counter spelen en de spitsen lopen vooruit kan je met een lange pass die snel bereiken.
Wat zou je anders trainen als FL? Scoren? Afstandschoten?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Forever Wrote:@Gerben
Waarom wil je eigenlijk lange passes gaan trainen? Klinkt mij niet logisch.

Als we op de counter spelen en de spitsen lopen vooruit kan je met een lange pass die snel bereiken.
Wat zou je anders trainen als FL? Scoren? Afstandschoten?

Ik zou zeggen scoren. Maar ik weet niet zo goed hoevaak je als vleugelspeler voor de goal komt. Ik zou als ik jou was ff kijken hoe vaak je per wedstrijd op de goal schiet. Maar als ik bij Febo kijk naar onze velugelaanvallers dan zijn ze altijd wel goed voor minimaal 5 goals per seizoen. Zij hebben scoren gemaxd.
En als je op de counter speelt dan ga ik er vanuit dat jij toch niet te vaak achterin bevindt, terwijl de centrale spitsen helemaal voorin lopen?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Forever Wrote:@Gerben
Waarom wil je eigenlijk lange passes gaan trainen? Klinkt mij niet logisch.

Als we op de counter spelen en de spitsen lopen vooruit kan je met een lange pass die snel bereiken.
Wat zou je anders trainen als FL? Scoren? Afstandschoten?

Ik zou zeggen scoren. Maar ik weet niet zo goed hoevaak je als vleugelspeler voor de goal komt. Ik zou als ik jou was ff kijken hoe vaak je per wedstrijd op de goal schiet. Maar als ik bij Febo kijk naar onze velugelaanvallers dan zijn ze altijd wel goed voor minimaal 5 goals per seizoen. Zij hebben scoren gemaxd.
En als je op de counter speelt dan ga ik er vanuit dat jij toch niet te vaak achterin bevindt, terwijl de centrale spitsen helemaal voorin lopen?

Neuh, maar gezien mijn loopvermogen en conditie verdedig ik, volgens mij, wel altijd mee, dus dan kan je met een lange pass nog wel iets betekenen. Maar korte passes en scoren ga ik ook vriendelijk doch dringend verzoeken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Het viel me wel op dat je als FL nog wel redelijk wat lange passes doet, had dat niet verwacht. Maar ik denk dat de managers over het geheel eerder kijken naar je skills op scoren dan op lange pass.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ruudje is aan het verpieteren in Sarajevo, zag er leuk uit maar door het halen van veel andere gasten heb ik het genoegen gesmaakt om 2 invalbeurten te hebben gehad. Ruudje is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Maar weet nog niet waar.
Reply
Vanmorgen de overstap van HBOK naar PI afgerond. Spelers zijn voor wat ik kan zien behoorlijk actief in vergelijking met HBOK.

Wat een aparte aanbiedingen krijg je trouwens op de TL. Zaten er zelfs bij die 10.000 per maand betalen, en dan ook nog eens 2500 bonus voor wedstrijden, assists, enz. terwijl ze een belabberde financiële status hebben,
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Andy gaat ook weg bij CWH.
Ik koop zelf mijn contract af ( 33k) en ga naar het altijd gezellige Canada( als het goed is).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Andy gaat ook weg bij CWH.
Ik koop zelf mijn contract af ( 33k) en ga naar het altijd gezellige Canada( als het goed is).

:Big Grin Canada wordt lachen...
The great old Ludwig von...
Reply
Ronnie D. Wrote:Wat een aparte aanbiedingen krijg je trouwens op de TL. Zaten er zelfs bij die 10.000 per maand betalen, en dan ook nog eens 2500 bonus voor wedstrijden, assists, enz. terwijl ze een belabberde financiële status hebben,

Gebeurd wel vaker. Als je zo'n contract accepteert, krijg je een week later een aanbod dat je loon omlaag moet, vanwege die slechte financiële status. Lekker maken, binnenhalen en dan zielig gaan doen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dit streelt wel.
Contract afgekocht en dan krijg je dit:



A.C Unirea €5000 2 jaar
Galatasaray S.K €5000 3 jaar
DeathSquad €10000 2 jaar
FC Rush €5000 2 jaar
Cavaleiro do Zodíaco €11250 1 jaar
Forza Flandria €7500 2 jaar
Ducati Corse €3500 3 jaar
Tottenham United €6000 3 jaar
Arsecastle United €7000 2 jaar
Blue Wolf United €3000 3 jaar
Gold Panthers €6500 2 jaar
Green Lion FC €4000 2 jaar
red road €10000 3 jaar
Villegas €6000 3 jaar
Red Devils €6000 2 jaar
Golden Boys €8500 3 jaar
AlanyaSpor €10000 1 jaar
Geishas Caricatas €7000 2 jaar
Academia Qatar €6000 2 jaar
Salgueiros €10000 2 jaar
Golden Snake €7500 3 jaar
COOL €7500 3 jaar
Os Mestrinhos €10000 3 jaar
Real Pineta €8000 2 jaar
NK Veziri €6000 3 jaar
Banditii €7000 3 jaar
NKP Zieloni €6250 2 jaar
F.S. Allstars €5000 3 jaar
Boot €3500 1 jaar
União Touria €6000 2 jaar
S.S. Napoli €3500 2 jaar
NBoW €4500 3 jaar
Da La Bu €6000 3 jaar
Os Mestres €5000 3 jaar
Little Cobra €4500 2 jaar
MONTANA.F.C €7000 2 jaar
FC HAMMERS €10000 2 jaar
Flora Tallinn €4250 3 jaar
Pregança QC €7000 3 jaar
C.A.F. €3000 2 jaar
Atletico Bucaramanga €3000 1 jaar
SDD €5000 3 jaar
JohDan's Allstars €4500 2 jaar
Blue Note €8000 4 jaar
Generation FC €5500 3 jaar
FC Lokomotiv €10000 2 jaar
Jong Sappemeer €2500 2 jaar
FC KULA €7000 2 jaar
Academia Salgueiros €3000 1 jaar
Zinga Academy €3333 3 jaar
Carmona Futbol club €4500 2 jaar
C.F. Real Madrid €6000 2 jaar
Concombre UFC €4500 4 jaar
Haladás €4800 2 jaar
FC PERIPRAVA €6000 2 jaar
Chargers United €7500 2 jaar
Újpesti Dózsa FC €8000 4 jaar
Odessa €5000 3 jaar
Mancha Negra €7500 2 jaar




Uiteindelijk getekend bij F.S. Allstars in Canada.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hehe, ja dat gaat snel he... Smile
Altijd leuk al die aanbiedingen..
The great old Ludwig von...
Reply
Omdat de andere kandidaten weinig tot niets zeggen, durf ik me ook wel verkiesbaar te stellen.
Zoveel tijd zal dit baantje niet kosten en aangezien ik bij travian ben weggeknald heb ik wel wat tijd over....
Zal niet lopen tornen aan de BC's, alleen als de prestaties tegenvallen, ga je er uit.



Jawel, Korte heeft zich verkiesbaar gesteld. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Omdat de andere kandidaten weinig tot niets zeggen, durf ik me ook wel verkiesbaar te stellen.
Zoveel tijd zal dit baantje niet kosten en aangezien ik bij travian ben weggeknald heb ik wel wat tijd over....
Zal niet lopen tornen aan de BC's, alleen als de prestaties tegenvallen, ga je er uit.



Jawel, Korte heeft zich verkiesbaar gesteld. :wink:

Mijn stem heb je. Van de overige kandidaten ken ik alleen die Dirk-Jan van naam.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nog ontwikkelingen bij mensen? Bij ons (H.B.O.K.) gaat er het een en ander veranderen en ik sta op het punt om ergens anders naartoe te gaan waar ik ICT kan gaan spelen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gaat het schip daar zinken?

Bij PI is intussen Kay binnen, en er staan nog wat versterkingen aan te komen.
Er staat daar ook een organisatie die je bijna professioneel kunt noemen.
We gaan in ieder geval vol voor promotie naar de ere volgend seizoen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Hier bij AS Charleroi gaat het prima. Heb wel wat clubs gehad die interesse hadden in mij maar ja hun aanbiedingen beviel me niet zo, voorlopig blijf ik hier. Speel bijna alle wedstrijden en ook af en toe wedstrijden voor oranje zit nu op 4 Caps, en goed ervaring.
Insane life.
Reply
FS Allstars is de toekomst!

Er is daar een jongere aangekomen met de prachtige naam Joop Durkut.
En de looks van B.A.

Verder is Hot Lips daar en nog veel meer bekenden van dit forum.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Er is daar een jongere aangekomen met de prachtige naam Joop Durkut.
En de looks van B.A.

Dank voor de introductie, Adder! Milad Acda is helaas niet meer. Hij is gerincarneerd in Joop Durkut.
Ben tijdens de reset ook de naam Eddy Kloppenberg tegengekomen, heb even getwijfeld, maar die legende moet een legende blijven. OSmile

En ik heb al mijn eigen fansong!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=SjE9z0HQGSk">http://www.youtube.com/watch?v=SjE9z0HQGSk</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Er is daar een jongere aangekomen met de prachtige naam Joop Durkut.
En de looks van B.A.

Dank voor de introductie, Adder! Milad Acda is helaas niet meer. Hij is gerincarneerd in Joop Durkut.
Ben tijdens de reset ook de naam Eddy Kloppenberg tegengekomen, heb even getwijfeld, maar die legende moet een legende blijven. OSmile

Wil je niet voor het U18 of U21 spelen?
Reply
Nog niet over nagedacht. Eerst focussen op de training.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
sphera Wrote:
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Er is daar een jongere aangekomen met de prachtige naam Joop Durkut.
En de looks van B.A.

Dank voor de introductie, Adder! Milad Acda is helaas niet meer. Hij is gerincarneerd in Joop Durkut.
Ben tijdens de reset ook de naam Eddy Kloppenberg tegengekomen, heb even getwijfeld, maar die legende moet een legende blijven. OSmile

Wil je niet voor het U18 of U21 spelen?
jazeker... van canada...
maar goed, wellicht beter nog wat daagjes kunnen wachten daarvoor
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:En ik heb al mijn eigen fansong!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=SjE9z0HQGSk">http://www.youtube.com/watch?v=SjE9z0HQGSk</a><!-- m -->

Catchy! Hakkuh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gittermaster Wrote:
sphera Wrote:
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Er is daar een jongere aangekomen met de prachtige naam Joop Durkut.
En de looks van B.A.

Dank voor de introductie, Adder! Milad Acda is helaas niet meer. Hij is gerincarneerd in Joop Durkut.
Ben tijdens de reset ook de naam Eddy Kloppenberg tegengekomen, heb even getwijfeld, maar die legende moet een legende blijven. OSmile

Wil je niet voor het U18 of U21 spelen?
jazeker... van canada...
maar goed, wellicht beter nog wat daagjes kunnen wachten daarvoor

Idd, het is nu een geboortedatum waarmee je hoogstwaarschijnlijk nooit een WK zal spelen en überhaupt weinig kans maakt op interlands Sad
Reply


Forum Jump: